News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-05-21 IS: Ricky nöyryytti rasistia Pasilassa: "Koko bussi taputti"

Started by Saippuakupla, 21.05.2013, 09:36:30

Previous topic - Next topic

Malla

Tarina 8 paikallisesta Mäkkäristä:
Pientä, tavanomaista jonohämminkiä. Arvoin toisen tädin kanssa paikkaa, sopuisasti. Sanoin ettei minulla ole kiire, mene vaan. Meni, ei ongelmia.

Sitten viereinen kassa aukesi ja takanani ollut mies meni tekemään tilauksen. Muuan huivitettu yritti etuilla, mutta mies sanoi, asiallisesti, että "sori, ehdin jo tilata, ei kestä kuin hetken". Huvitettu alkoi haastaa riitaa, "oli mun vuoro". Mies ei maininnut sanaakaan huivista eikä mistään muustakaan, totesi vain tapahtuneen eli jo tehdyn tilauksen. Huvitettu lähti kiukkkuisena pois rasistia mutisten. Näin arkisista aineksista tarinat ilmeisesti syntyvät, asiantuntijoiden tulisilla mausteilla ja huolellisella uhriutumisopastuksella.

Mursu

Quote from: Lahti-Saloranta on 24.05.2013, 10:09:36Voisitko kertoa kuinka sait nuo tiedot. Annettaisiin sille hesarin toimittajalle vinkki kuinka se löytää ne taputtavat matkustajat ja sen bussinkuljettajan. Toimittaja kyllä tarvitsee Rickyn apua asian selvittämiseen. Pyydetään sitä vielä kertomaan oliko sankari suostuvainen yhteistyöhön vai iskikö vaatimattomuus.
Jos se vielä julkaisisi tarkan ajan koska Ricky nousi bussiin niin varmasti löytyisi joku joka toistettavasti oli bussissa ja suostuu kertomaan oliko tapaus totta vai ei.

En ymmärrä miten noilla löydetään matkustajat. EI niihin pääse svulliset käsiksi, eikä tällaisen selvittäminen ole mikään laillinen syy yksityisyyden loukkaamiseen, Toiseksi tiedot jäävät vain maksutapahtumista. Suurimmalla osalla on kuitenkin kautta.

Lahti-Saloranta

Quote from: Mursu on 26.05.2013, 11:22:27
En ymmärrä miten noilla löydetään matkustajat. EI niihin pääse svulliset käsiksi, eikä tällaisen selvittäminen ole mikään laillinen syy yksityisyyden loukkaamiseen, Toiseksi tiedot jäävät vain maksutapahtumista. Suurimmalla osalla on kuitenkin kautta.
Jos nyt Ricky ystävällisesti katsoisi siitä matkakortistaan tarkan ajan milloin teki kyseisen matkan ja se hesarin toimittaja pyytäisi ystävällisesti yleisön apua ilmoittaen tuon Rickyn leimaaman ajan. Luulisi että jotain matkustajaa asia kiinnostaisi ja hän tarkistaisi sen että oliko ko ajankohtana ko bussissa niin johan juttu selviäisi. Homman juju on siinä että tiedettäisiin koska Ricky matkusti ja nöyryytti rasistia.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Oto Hascak

"Tässä on mun pippeli! Se on huippu pippeli!" X2

Leso

Nähdäkseni Ricky ei ole omaksunut mitään muuta kulttuuria kuin amerikkalaisen bling-bling-nigga-kulttuurin.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Kajsaniemi R

Quote from: Leso on 26.05.2013, 14:31:54
Nähdäkseni Ricky ei ole omaksunut mitään muuta kulttuuria kuin amerikkalaisen bling-bling-nigga-kulttuurin.

Minusta taas näyttää siltä, että Rasistinnöyryyttäjä-Ricky on omaksunut harvinaisen hyvin ainakin afrikkalaisen tarinankerrontakulttuurin perinteen.

Quote from: YLEnanto

Mitä on afrikkalainen tarinankerrontaperinne?

Afrikkalaisella tarinankerronnalla on pitkät perinteet. Tarinankertojat ovat toimineet viihdyttäjinä ja opettajina jo kauan ennen kirjoitustaidon kehittymistä. Tarinankertojat ovat koonneet kylän yhteen nuotioiden äärelle, jakaen sukupolvelta toiselle kulkeutuvaa suullista perimää.

Afrikkalaisella suullisella perinteellä on tärkeä tehtävä. Se on paljon enemmän kuin kerrottuja tarinoita, se on tapa hahmottaa elämää ja maailmaa. Tarinoilla on myös tärkeä tehtävä kansallisen identiteetin ja kulttuuristen ominaispiirteiden säilyttäjänä.

"Eivät ne [kerjäläiset] minua häiritse" -Timo Soini

"On luihuilua esiintyä nimimerkin takaa." -Timo Soini

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

"Itse maahanmuutto on marginaalinen asia" -Timo Soini

Fincum

Quote from: Lahti-Saloranta on 26.05.2013, 11:49:06
... Homman juju on siinä että tiedettäisiin koska Ricky matkusti ja nöyryytti rasistia.

.. ja päästäisiin tuon viheliäisen rasistinkin kannoille, ja HS voisi jatkaa satua tarinalla rasistin eheytymisestä.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Toni R Jyväskylästä

Rickyssä tiivistyy koko monikultturisuus, afrikkalaista syntyperää oleva uussuomalainen, joka on omaksunut amerikkalaisen gänsta-kulttuurin.

nuiv-or

Quote from: Eino P. Keravalta on 23.05.2013, 16:11:31
Parhaan tiedon mukaan koko juttu oli siis kusetusta? Oh dear  :facepalm:

Mutta kuinka moni sen saa tietää? Tuskin luokaton paskamedia, kuten HS tai YLE oikaisee.

Kyllä tästä lähtee JSN-kantelu.

Quote from: Lahti-Saloranta on 23.05.2013, 16:35:49
"Björklundin mukaan viestin sisällöstä ei selviä, onko sen lähettäjä todella Pohjolan Liikenteen kuljettaja. Asian selvittely yhtiössä loppuu kuitenkin tällä erää tähän, eikä esimerkiksi tavoittamatta jääneitä kuljettajia aiota soittaa läpi."
Miksi ei kun homma on jo puolivälissä.
Veikkaan että asiassa on käytetty isännän ääntä, nimittäin palvelun tilaajan eli Helsingin kaupungin.

Niin, miksi Björklund ei jatka soittelua? Pitääkö häneltä kysyä? Kaivaako joku yhteystiedot?

Quote from: etnis on 23.05.2013, 16:45:33
Räkänaurua. Pitäsköhän vittumaisuuttaan ottaa yhteyttä ihan oikeella nimellään ja antaa jotain hevonpaskaraporttia Matti Tyynylle, tästähän alkaa muotoutua ihan loputon spiraali? :D

Siis ihan oikeasti jumalauta sentään voiko ne olla noin saatanan tyhmiä?  :facepalm:

Voin minäkin osallistua tähän, ja ihan ultravirallisella sähköpostillani.

QuoteDate: Sun, 26 May 2013 17:43:11
Subject: Ricky nöyryytti superrasistia bussissa 58
From: Junes Lokka <[email protected]>
To: [email protected]

Kyllä näin kävi, tämä on varma tieto. Se rasisti oli ihan superrasisti.

Unto Hämäläiseltä saat henkilötietoni, mikäli asiassa on jotain epävarmuuksia.

Terveisin,
Junes Lokka.

Kajsaniemi R

Quote from: Junes Lokka on 26.05.2013, 17:44:50
Kyllä tästä lähtee JSN-kantelu.
"Journalistin ohjeet 2011

TIETOJEN HANKKIMINEN JA JULKAISEMINEN
8.  Journalistin velvollisuus on pyrkiä totuudenmukaiseen tiedonvälitykseen.
10. Tiedot on tarkistettava mahdollisimman hyvin – myös silloin kun ne on aikaisemmin julkaistu.
11. Yleisön on voitava erottaa tosiasiat mielipiteistä ja sepitteellisestä aineistosta. Myöskään kuvaa tai ääntä ei saa käyttää harhaanjohtavasti.
12. Tietolähteisiin on suhtauduttava kriittisesti. Erityisen tärkeää se on kiistanalaisissa asioissa, koska tietolähteellä voi olla hyötymis- tai vahingoittamistarkoitus.
13. Uutisen voi julkaista rajallistenkin tietojen perusteella. Raportointia asioista ja tapahtumista on syytä täydentää, kun uutta tietoa on saatavissa. Uutistapahtumia on pyrittävä seuraamaan loppuun saakka.

VIRHEEN KORJAUS JA OMA KANNANOTTO
20. Olennainen virhe on korjattava heti tiedotusvälineen toimituksellisilla verkkosivuilla ja lisäksi julkaisussa, jossa virhe on alun perin ollut."

QuoteDate: Sun, 26 May 2013 17:43:11
Subject: Ricky nöyryytti superrasistia bussissa 58
From: Junes Lokka <[email protected]>

Kyllä näin kävi, tämä on varma tieto. Se rasisti oli ihan superrasisti.

Unto Hämäläiseltä saat henkilötietoni, mikäli asiassa on jotain epävarmuuksia.

Terveisin,
Junes Lokka.
Afrikkalaisessa tarinankertojaperinteessä super rasisti ei ole yhdys sana.

Niin, miksi Björklund ei jatka soittelua? Pitääkö häneltä kysyä?
Minusta tämä juttu on alkanut kääntyä siihen suuntaan, että rasistisia pohjavireitä alkaa olla aistittavissa. Nyt on ensiarvoisen tärkeää saada laitettua rasisteille jauhot suuhun ja etsiä tapauksen todistanut bussikuski vahvistamaan Richmond-nuorukaisen riipaiseva tarina todeksi. Niin kiire ei Pohjolan Liikenteellä voi olla, että rasismin vastustamisen kannalta välttämättömän tiedon selvittämiseen ei riitä aikaa!!

Miksi ihmeessä bussikuskia ei ole jo löydetty? Miksi etsiminen lopetettiin? Flirttaileeko Pohjolan Liikenne vellovien pohjavireiden kanssa?

Sitä paitsi, ei Pohjolan Liikenteen tarvitse soitella kaikille palkkalistoillaan oleville bussikuskeille asian selvittämiseksi. Richmond-nuorukaisen leimaamasta lipusta selviää helposti, missä bussissa rasistinen hyökkäys tapahtui. Samasta leimasta selviää hyökkäyksen kellonaika ja päivämäärä. Kai te nyt siellä Pohjolan Liikenteessä tiedätte, kuka tuota bussia on mihinkin kellonaikaan ajanut?

Kaivaako joku yhteystiedot?
Hei! Kattokaa mitä mä löysin Intternetsistä:
(http://i.imgur.com/zXA8x5p.jpg)

"Valtion tulee huolehtia, että pakolaisia ja turvapaikanhakijoita vastaanottavilla kunnilla on enemmän resursseja." -Timo Soini

nuiv-or

Quote from: Kajsaniemi R on 26.05.2013, 19:32:56Hei! Kattokaa mitä mä löysin Intternetsistä:

Kiitos vaivannäöstä.

QuoteSubject: Superrasisti bussissa 58

Terve,

voitko kertoa, miksi kuskin etsiminen lopetettiin?

Terveisin,
Junes Lokka.

Kaikkien on kysyttävä sama kysymys.

ps. tämä ei ole roskapostia, vaan rasistinmetsästystä.

sakarit

Hieman tässä nyt kolistellaan väärästä suunnasta. Pohjolan Liikenne on bussifirma, ei rasistinetsintäfirma. Heillä lienee muutakin puuhaa, kuin suuremmin enää osallistua tähän ricky-gateen.

Toki voisi ajatella, että kun nyt ylipäätään lähtivät kuskia etsiskelemään, niin vieköön samalla homman loppuun. Mutta lienee ymmärrettävää, että kun kohtuutyön tuloksena on vain epämääräinen maili, niin bussiliikenteenpyörittäjäyhtiön johtoporras haluaa nyt yhtiön ja henkilökunnan keskittyä ydintoimintaan.

Eli mieluiten paukkuja sinne mediaan päin. Ja ei, minä en halua estää rickyn paljastamista satuilijaksi, jos sellainen on.

nuiv-or

Quote from: sakarit on 26.05.2013, 20:15:38
Hieman tässä nyt kolistellaan väärästä suunnasta. Pohjolan Liikenne on bussifirma, ei rasistinetsintäfirma. Heillä lienee muutakin puuhaa, kuin suuremmin enää osallistua tähän ricky-gateen.

Toki voisi ajatella, että kun nyt ylipäätään lähtivät kuskia etsiskelemään, niin vieköön samalla homman loppuun. Mutta lienee ymmärrettävää, että kun kohtuutyön tuloksena on vain epämääräinen maili, niin bussiliikenteenpyörittäjäyhtiön johtoporras haluaa nyt yhtiön ja henkilökunnan keskittyä ydintoimintaan.

Eli mieluiten paukkuja sinne mediaan päin. Ja ei, minä en halua estää rickyn paljastamista satuilijaksi, jos sellainen on.

Jos se on ajasta, rahasta, osaamisesta tai muusta huonosta tekosyystä kiinni, voin tulla itse, korvauksetta, Pohjolan Liikenteen toimistolle selvittämään, että kuka ajoi bussia 58 perjantaina klo 18-21 välillä. Luulen, että heillä on tietokoneita ja tietokantoja, joilla asia selviäisi erittäin nopeasti. Kunhan saan asioida Oulun pisteessä.

Sitten vain soittamaan kuskeille.

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: sakarit on 26.05.2013, 20:15:38

Mutta liikennöitsijä saisi nyt helposti positiivista julkisuutta. Todellinen bisnesmies kääntää kaiken liikevoitoksi.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Lahti-Saloranta

Onko se tuo Husu Hussein tämä mies:
" olen vaikuttanut niin Helsingin Keskustanuorten puheenjohtajana kuin kansalaisjärjestöissäkin eri toimissa vuosien varrella."
Tuosta tykkäämisestä päätellen taitaa olla koska kepukin on päässyt miestä höynäyttämään.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

sakarit

Quote from: Junes Lokka on 26.05.2013, 20:18:06
Jos se on ajasta, rahasta, osaamisesta tai muusta huonosta tekosyystä kiinni, voin tulla itse, korvauksetta, Pohjolan Liikenteen toimistolle selvittämään, että kuka ajoi bussia 58 perjantaina klo 18-21 välillä. Luulen, että heillä on tietokoneita ja tietokantoja, joilla asia selviäisi erittäin nopeasti. Kunhan saan asioida Oulun pisteessä.

Sitten vain soittamaan kuskeille.

Tässä joutuisi ensin selvittämään tietosuojalainsäädäntöä, sitten varmaankin valvomaan mitä tietoja ongit. Panostuksesi olisi ihailtavaa, mutta epäilen vahvasti, ettei tätä katsota Pohjolan Liikenteen osalta niin merkittäväksi asiaksi (ricky-gate), että moiseen ryhdyttäisiin.

Lahti-Saloranta

Pohjolan Liikenne on täysin neutraali toimia tässä asiassa. Sillä ei ole intohimoja puoleen eikä toiseen. En ymmärrä miksi tuota kuskia ei etsitä. Eihän hänen tarvitse kuin totuudenmukaisesti vahvistaa tai kieltää tapahtuma. Sama kuin kysyisi puhkesiko rengas matkalla.
Olen täysin vakuuttunut että asia ei ole Pohjolan liikenteen käsissä.
Voihan sitä tietysti kysyä linjan 58 kuskeiltakin. Ei muuta kuin tarkasti yksilöity kyselylomake kuskin käteen ja ystävällinen vastauspyyntö. Varmaankin kuljettajat autttavat asiassa jollei isäntä kiellä. Jos kieltää kertomasta miin voihan sen meille vinkata, nimettömästi.

sakarit

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 26.05.2013, 20:22:48
Mutta liikennöitsijä saisi nyt helposti positiivista julkisuutta. Todellinen bisnesmies kääntää kaiken liikevoitoksi.

Eiköhän kuskinetsinnässä helppo vaihe ole jo tehty, ei löytynyt. Sen sijaan tuli ilmeinen kusetusmeili. Tietenkin Pohjolan Liikenne voisi haastatella tulloin ajaneet kuskit, mutta mitä sitten? Mitä luultavimmin, jos tapahtuma olisi tosi, olisi kuski jo löytynyt. Eli hyvin todennäköisesti kuskit eivät muistaisi tällaista tapahtuneen. Mitä sitten facebookricky ja media voisi sanoa: "ei haittaa, kuski ei vain muista, kun <valitse tähän syy>/kuski on itsekin rasisti ja tahallaan pimittää/eikun mikä se bussin numero nyt oli?/jne ..."

Minä kyllä ymmärrän täysin, että bussiliikennefirma haluaa jo tästä jupakasta eroon. Tietenkin saahan sitä vapaassa maailmassa "pommittaa", mutta etsinnästä kieltäytymistä tuskin voi nähdä minään totuudenestämisenä tms.

Lahti-Saloranta

Paljastan salaisuuteni toivoen että pääsen MTV:n ohjelmaan, iltapäivälehtien lööppeihin ja hesarin etusivulle.

RICKY PELASTI ELÄMÄNI

Minä olen tuo Rickyn mainitsema rasisti ja asiat tapahtuivat juuri niin kuin Ricky kertoi. Ainut puolustukseni on että toimin niin kuin äitini on minua opettanut. Äitini on tuo metroasemalla Umyaa Abu-Hannan tyttärelle meuhkannut mummo. Nyt kun Ricky urhealla työllään osoitti minutte miten paatunut superrasisti olin niin voin tunnuttaa myös aiemmat rasistiset hyökkäkseni. Minä tyrkkäsin sen pienen tytön siellä metroasemalla kumoon ja haukuin häntä pieneksi apinaksi. Äitini oli hyvin hyvin ylpeä minusta kun kerroin hänelle tapahtuneesta. Siitä äitini oli hyvin vihainen kun kerroin hänelle miten Pekka Sauri komensi minut ratikasta ulos kun aloin huudella rasistisia kommentteja. Torui vielä kun olin kaatanut maahan siwasta pöllimäni kaljat. Yritin lepytellä äitiäni ja kävin varastamassa muutaman kahvipaketin reilun kaupan myymälästä.
Muutin pois äitini luota tuon eläämäni muuttaneen bussimatkan jälkeen ja asun nykyisin Romaniasta tulleiden pullonkerääjien leirissä. Häpeän oikein sydämmeni pohjasta heitä kohtaan osoittamaani rasismia kun he ystävällisesti vielä ruokkivat ja majoittavat minut.

nuiv-or

Quote from: Lahti-Saloranta on 26.05.2013, 21:23:15
Paljastan salaisuuteni toivoen että pääsen MTV:n ohjelmaan, iltapäivälehtien lööppeihin ja hesarin etusivulle.

Ethän vain ole se siististi pukeutunut punapaitainen mies?

Brandöt

Quote from: Lahti-Saloranta
Pohjolan Liikenne on täysin neutraali toimia tässä asiassa. Sillä ei ole intohimoja puoleen eikä toiseen. En ymmärrä miksi tuota kuskia ei etsitä. Eihän hänen tarvitse kuin totuudenmukaisesti vahvistaa tai kieltää tapahtuma. Sama kuin kysyisi puhkesiko rengas matkalla.
Niin minäkin olen.

Ylemmiltä tahoilta on tullut vaatimus lopettaa bussikuskin etsiminen (sillä olisi tämä kuski todellakin jo löydetty aikoja sitten ja helposti), eikä asian todellista laitaa kerrota julkisuuteen, koska 'se varmasti lisäisi rasismia'.

Käsittämättömäksi tässä edelleen jää se, että jotkin tahot kuvittelevat näin menettelemällä jotenkin helpottavansa näitä tilanteita yhteiskunnassa - päinvastoin; päällimmäisenä tästäkin tapahtumasarjasta jää mieleen elvistelevä nuori tumma heppu ja hänen töppäilyjään ensin julistava, sittemmin piilotteleva suomalaismedia.

Kuka on tämän tapahtuman voittaja? Voiko esim. meille hommalaisille jäädä tästä sellainen luottamus ja fiilis, että asioita hoidetaan reilusti ja tiedotus on avointa? Toimittajina en sitten lainkaan ihmettelisi hommalaisten varautuneisuutta, he aiheuttavat sen aivan itse.

kuhlmey

Quote from: Lahti-Saloranta on 23.05.2013, 16:35:49
"Björklundin mukaan viestin sisällöstä ei selviä, onko sen lähettäjä todella Pohjolan Liikenteen kuljettaja. Asian selvittely yhtiössä loppuu kuitenkin tällä erää tähän, eikä esimerkiksi tavoittamatta jääneitä kuljettajia aiota soittaa läpi."
Miksi ei kun homma on jo puolivälissä.
Veikkaan että asiassa on käytetty isännän ääntä, nimittäin palvelun tilaajan eli Helsingin kaupungin.

Jos kyseinen super rasisti olisi ollut kyseisen bussin kuski ja kaikkee ei siinä, olisi Pohjolan Liikenne löytänyt kuljettajan  jo ennen tämän työvuoron loppua like a boss ja Helsingin kaupungin karma is a bitch dude.

Mato

Jos kuski olisi löytynyt, mutta ei tiedä tapahtunutta, niin eikös se olisi Pohjolan Liikenteen osalta järkevintä haudata asia, eikä nostaa sitä julkisuuteen.

Samoin kuskin osalta, jos kuskilla ei ole tietoa asiasta, niin mitenpäs hän voisi asian esille tuoda. Ja jos kuski huomaa, että häntä etsitään, mutta tapahtumaa ei ole ollutkaan, niin eiköhän kuskin kannattaisi olla hiljaa, eikä suureen ääneen toitottaa thö possia valehtelijaksi.

Eli johtopäätös, kukaan kuski ei tiedä tapahtumaa, niin järkevintä olla hiljaa. Vaikka kuski tunnistaisikin olleensa tuolloin linjalla ajossa.

Pitäisikin mieluummin hakea niitä taputtajia ja ilmoittaa, mitä, missä ja milloin tuo taputtelu tapahtui.

- Mato

Kajsaniemi R

Rusinapulla

Ehkä nämä aplodeeraajat ovat jo ottaneet yhteyttä Pravdan toimittajaan ja nyt Sanomatalon kellareissa suoritetaan leppoisia haastatteluja. Odotellaan mitä uutisviikko tuo tullessaan.
"Teidän on pakko hyväksyä meidän ikivanhat perinteemme: lihakarjan teurastaminen islamilaiseen tapaan tai vaikka se, että naiset pitävät huivia. Tästä ei voi keskustella."
- H. Bahmanpour 16.9.2014 Helsingin Sanomat

Elcric12

Quote from: Brandöt on 26.05.2013, 21:46:39
Niin minäkin olen.

Ylemmiltä tahoilta on tullut vaatimus lopettaa bussikuskin etsiminen

Voisitko täsmentää mitä tarkoitat tällä? Ja että liittyykö se tuohon väitteeseesi siitä, että "suomalaismedia" pimittää tietoja tähän tapaukseen liittyen?

kekkeruusi

Quote from: Lahti-Saloranta on 26.05.2013, 21:23:15
Minä olen tuo Rickyn mainitsema rasisti
Valehtelet, ryöjä! Naapurin Reijo juuri kertoi Pystybaarissa, että hänhän se huutelija oli. Kuulemma joutui ihan itse lippunsa ostamaan, ei pyytänyt anteeksi eikä kukaan taputtanut. Edes lompakko ei ollut jäänyt kotio, saati että olisi jäänyt väärällä pysäkillä.

True story!

kekkeruusi

Quote from: Elcric12 on 27.05.2013, 01:21:06
Quote from: Brandöt on 26.05.2013, 21:46:39
Niin minäkin olen.

Ylemmiltä tahoilta on tullut vaatimus lopettaa bussikuskin etsiminen

Voisitko täsmentää mitä tarkoitat tällä? Ja että liittyykö se tuohon väitteeseesi siitä, että "suomalaismedia" pimittää tietoja tähän tapaukseen liittyen?
Eihän niillä ole mitään tietoja, joita pimittää. Koko jutulla ei ole mitään tekemistä tietämisen kanssa.

Lahti-Saloranta

Quote from: Rusinapulla on 26.05.2013, 23:45:15
Ehkä nämä aplodeeraajat ovat jo ottaneet yhteyttä Pravdan toimittajaan ja nyt Sanomatalon kellareissa suoritetaan leppoisia haastatteluja. Odotellaan mitä uutisviikko tuo tullessaan.
Tuosta Rickin sankaritarinan julkaisusta pitäisi tehdä kantelu JSN:lle. Perustelen asiaa sillä että julkaisemalla ilmeisen perättömän uutisen sen todenperäisyyttä tarkistamatta ( ei pienintäkään tarkistamista, ei edes Rickyn korttitietojen ) julkaisija on saattanut Rickyn kertomusta fanittaneet ja sitä edelleen totena eteenpäin kertoneet naurunalaiseen asemaan ja yleisen pilkan kohteeksi.