News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kuka on ollut hallituksen paras ministeri? Äänestä!

Started by Micke90, 28.05.2013, 23:22:43

Previous topic - Next topic

Arvosana hallitukselle?

4
46 (56.8%)
5
17 (21%)
6
7 (8.6%)
7
4 (4.9%)
8
3 (3.7%)
9
2 (2.5%)
10
2 (2.5%)

Total Members Voted: 81

Sour-One

Ministerien onnistumista on kovin vaikeaa vertailla keskenään. Tai siis tyhjäntoimittaja-ministerinä on helppo näyttää onnistuneensa, kun siihen ei juuri paljoa vaadita. Toisaalta vaikkapa pääministerin tehtävä on täysin päinvastainen ja helposti näyttää sille, että on epäonnistunut pahasti, vaikka on voinut onnistuakin hyvin hankalassa tilanteessa. Ja tämä ei siis todellakaan tarkoita sitä, että katsoisin Kataisen onnistuneen.

Samoin perustein on huono vertailla eri hallituksia; nousukauden hallitus näyttää helposti kansan silmissä hyvältä, vaikka olisi epäonnistunut pahasti.

Sour-One

Quote from: Roosamaria on 29.05.2013, 20:48:53
Quote from: Micke90 on 29.05.2013, 20:44:31
Quote from: Roosamaria on 29.05.2013, 18:46:17
Lienenkö itse ollut toiveikkaassa suomalaisuuden humalassa kun lahjoitin hallitukselle hövelisti peräti 8 pistettä...?

Häpeäisit!  >:(

Anteeksi...   :-[

Minä en ainakaan häpeä! Saati pyydä anteeksi!

Micke90

Quote from: Sour-One on 29.05.2013, 20:57:15

Et kai antanut hallitukselle 8?

Sour-One

Quote from: Micke90 on 29.05.2013, 21:00:58
Quote from: Sour-One on 29.05.2013, 20:57:15

Et kai antanut hallitukselle 8?

Enkä häpeä saati pyydä anteeksi.

Micke90

Micke90

Kalevi Aronen

Quote from: Punaniska on 29.05.2013, 20:42:01
Quote from: Hehcux on 29.05.2013, 14:04:12
Kai sää sentään perustat väitteesi johonkin faktaan, eikä pelkästään ennakkoluuloon. Onko sulla substanssiosaamista työoikeudesta tai oletko ollut ammattiosaston puheenjohtaja tai pääluottamusmies vuosikymmenet. Jos et, niin sitten ihmettelen kommenttiasi.

Jep. Olen jo sen verran vanha, että ymmärsin 90-luvulla siirtymisen perinteisistä työsuhteista "epätyypillisiin", eli näiden pätkäduunien ja muun prekameiningin yleistymisen. Sain siitä osanikin.

Montako kertaa tämä surusilmäinen puputupuna edes myötätuntoa osoittaen asettui tukemaan pientä ihmistä, jota hänen kuului puolustaa? Ei kertaakaan.

Patamusta sikaniskaporvari on 10 kertaa miellyttävämpi taho kuin tälläinen [X], joka omalla saamattomuudellaan ja pelokkuudellaan pettää sekä työnantajansa että tavallisten ihmisten odotukset.

Tunnen muuten luottamushenkilöitä AY-liikkeestä. Ihalaisten ja Lylyjen ansiosta AY-liike liukuu Persujen suuntaan, mikä on ainoastaan hyvä asia.
Aivan sorry sitten. Olin tuossa 80-luvulla työttömänä, mutta ei sekään ollut AY-liikkeen vika eikä Laurinkaan. Laurin tehtävä oli monisatatuhatpäisen porukan johtaminen. Eiköhän paikalliset ongelmat kuulu sinne luottamusmiehille. Jatketaan harjoituksia.
Om mani padme hum.

Punaniska

Quote from: Hehcux on 30.05.2013, 03:47:16
Laurin tehtävä oli monisatatuhatpäisen porukan johtaminen. Eiköhän paikalliset ongelmat kuulu sinne luottamusmiehille. Jatketaan harjoituksia.

Nimenomaan, eikä se tyyppi tehnyt monisatatuhatpäisen porukan työolojen kurjistuessa yhtään mitään, toljotti vain. En omaa osaani surkuttele, ei vain pidä laittaa pupuja miesten töihin. Lyly on ihan samanlainen poju.
Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Kalevi Aronen

Quote from: Punaniska on 30.05.2013, 08:21:51
Quote from: Hehcux on 30.05.2013, 03:47:16
Laurin tehtävä oli monisatatuhatpäisen porukan johtaminen. Eiköhän paikalliset ongelmat kuulu sinne luottamusmiehille. Jatketaan harjoituksia.

Nimenomaan, eikä se tyyppi tehnyt monisatatuhatpäisen porukan työolojen kurjistuessa yhtään mitään, toljotti vain. En omaa osaani surkuttele, ei vain pidä laittaa pupuja miesten töihin. Lyly on ihan samanlainen poju.
Niin, onneksi olen eläkkeellä. Olin tavisduunarina sairaalassa hommissa työttömyyden jälkeen ja nyt eläkkeellä. Ei se eläke kaksinen ole, mutta kun ei halua Pattayalle, niin eukon kanssa pärjäillään. Ay-liikkeessä voi jäsenkin vaikuttaa, sillä tehtäviä on pilvin pimein.

Olin eri työpaikoilla rahastonhoitajana, varapääluottamusmiehenä, pääluottamusmiehenä melkein 20 vuotta samoin ammattiosaston puheenjohtajana. Hommat on jätetty nuoremmille, mutta eiköhän SAK:lla ja muilla keskusliitoilla ole vastassa EK ja työnantajien rahat.

Työmies pärjää vain porukan joukkovoimalla. Mutta onneksi nuivia on sentään 90% kansasta, mikäli uskomme Hommafoorumia ja miksemme uskoisi, on täällä sentään tästä asiasta eniten tietoa.

Om mani padme hum.

Roosamaria

Tämän päiväisen Pravdan ruåtsinkielisen kirjoituksen, sekä Kataisen puheen jälkeen, hallitukselle < 4 pistettä, pois 8 pistettä. Suomi on nyt hyvää vaihtia siirtymässä täysin ruåtsalaismafian haltuun, ellemme tee jotain.

Minulla ei ollut kielioikeuksia koulussa. Suomalaisilla ei ole oikeuksia omassa maassaan.

Kataisen erottava Suomen tasavallan pääministerin virasta. Välittömästi.