News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommakerho Tuska

Started by Johannes Nieminen, 07.06.2009, 18:54:42

Previous topic - Next topic

Johannes Nieminen

Tuska-festarit lähestyvät. Voisiko sen yhteyteen järjestää miittiä? Ainakin aikaisempina vuosina alueella on havaittu useita nuivia. Olen paikalla koko viikonlopun, vaikka tänä vuonna bänditarjonta ei ole entisensä.

EDIT: Keskustelu alkaa vuodesta 2009. Uudet vuoden 2011 viestit alkavat sivulta 5.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

Tacitus

Tuska-festivaaleilla on tullut käytyä kuusi vuotta putkeen, mutta tänä vuonna bänditarjonta on niin ala-arvoista, että väliin jää.

Oulun Jalometalli pesee tänä(kin) vuonna Tuskan 100-0.

(pahoittelut lievästä off-topicista)

EDIT: Jaa niin onhan siellä Immortal, mutta yhden bändin takia ei kyllä viitsi lähteä..
Olisipa sekin tiikeri, joka yrittäisi saada hirven käsittämään, miten hyvältä veri maistuu!
-Goethe

Jiri Keronen

Jos Tuskaan tulee Hommakerho, pyörrän päätökseni olla lähtemättä ko. festareille. :)
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

Rise

Pravdan Homma-päivystäjä varmaankin jo sommittelee otsikkoa "Mustapaidat kokoontuvat Kaisaniemessä"...
Kaiken se estää.

Ernst

Quote from: Rise on 08.06.2009, 10:46:26
Pravdan Homma-päivystäjä varmaankin jo sommittelee otsikkoa "Mustapaidat kokoontuvat Kaisaniemessä"...

Mustaa vaatemalliahan tuo väki näyttää suosivan  :)
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Rise

Quote from: M on 08.06.2009, 10:54:43
Quote from: Rise on 08.06.2009, 10:46:26
Mustaa vaatemalliahan tuo väki näyttää suosivan  :)

No shit, Sherlock  ;D

Nim. Useammatkin hevi-kinkerit kolunnut
Kaiken se estää.

Jiri Keronen

Pitäisikö pistää Hommakerho sinne alueen ulkopuolella olevaan puistoon, jossa porukka juopottelee ennen festarialueelle siirtymistä? Meinaan, että itse voisin mieluusti tulla pyörähtämään Helsingissä ja aitojen ulkopuolella, mutta bänditarjonta ei maita sitä vertaa, että alkaisin maksaa lipuista. Halukkaat propellipäät voivat sitten valua sisään festarialueelle, kun siltä tuntuu, ja muut voivat jäädä pihalle jatkamaan "hommailua" ( ;) ;) ;) ).

Päivistä ehdottaisin lauantaita tai perjantaita.
Suoraa demokratiaa ja vapautta kaikille.

Vae Victis -blogini

reino

Mustapaidoista puheen ollen: Suomen Sisun uudet, tyylikkäät ja tuskaiset Hevi-Sisu-paidat ovat toivon mukaan myynnissä Tuskassa.

Alpo

Paikalla ollaan ja mikäli kerhomiittinki ei satu päällekkäin jonkun päheän bändin kanssa, mielelläni tulen mukaan. Jos tapaaminen on alueen ulkopuolella, kannattaa se pitää aikaisessa vaiheessa, koska alueelta ei pääse välillä ulos.

Oma alustava ehdotus: lauantai klo 14, suihkulähteen itäpuolella (eli vastakkaisella puolella rautatieasemaan nähden). Ottaako Johannes kolmen sakaran kyltin mukaan tunnisteeksi?

Johannes Nieminen

Quote from: Jiri Keronen on 08.06.2009, 14:30:57
Pitäisikö pistää Hommakerho sinne alueen ulkopuolella olevaan puistoon, jossa porukka juopottelee ennen festarialueelle siirtymistä? Meinaan, että itse voisin mieluusti tulla pyörähtämään Helsingissä ja aitojen ulkopuolella, mutta bänditarjonta ei maita sitä vertaa, että alkaisin maksaa lipuista. Halukkaat propellipäät voivat sitten valua sisään festarialueelle, kun siltä tuntuu, ja muut voivat jäädä pihalle jatkamaan "hommailua" ( ;) ;) ;) ).

Käsittääkseni se portin vieressä oleva alue on tänäkin vuonna suljettu, joten istuskelu sitten vähän kauempana. Miittiä voidaan pitää niin aitojen sisäpuolella kuin ulkopuolellakin.

Lippuja saa nyt suhteellisen halvalla vaikka Huutonetistä, jos vain uskaltaa sitä kautta ostaa. Hommasin tähän talouteen toisen lipun sitä kautta, toinen vain muuten vapaalippu ;) Bänditarjonta tosiaan ehkä historiallisesti aika heikko, mutta Sabaton on pakko nähdä.

tommi

Perhana saatan ilmaantua paikalle jos joku hommakerho järjestetään tuolla.
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

JM-K

Mikä päivä? Voisin harkita Helsingin reissua. Muijakin on jossain jytäämässä silloin...

Alpo

Quote from: JM-K on 08.06.2009, 21:28:50
Mikä päivä? Voisin harkita Helsingin reissua. Muijakin on jossain jytäämässä silloin...

Oisko se nyt se lauantai 27.6.? Mulle sopii kyllä perjantai ja sunnuntaikin.

Ano Nyymi

Varokaa Tuskan parahdusta.

Alpo

Quote from: Ano Nyymi on 08.06.2009, 22:00:14

Kannattaa myös harkita, miten tukeutua puskaan.

Ano Nyymi

Quote from: Alpo on 08.06.2009, 22:02:06
Quote from: Ano Nyymi on 08.06.2009, 22:00:14

Kannattaa myös harkita, miten tukeutua puskaan.

Onneksi on sentään kesä eikä tarvitse nauttia ruskaa pakkasella.

Johannes Nieminen

Quote from: Alpo on 08.06.2009, 20:39:26
Paikalla ollaan ja mikäli kerhomiittinki ei satu päällekkäin jonkun päheän bändin kanssa, mielelläni tulen mukaan. Jos tapaaminen on alueen ulkopuolella, kannattaa se pitää aikaisessa vaiheessa, koska alueelta ei pääse välillä ulos.

Oma alustava ehdotus: lauantai klo 14, suihkulähteen itäpuolella (eli vastakkaisella puolella rautatieasemaan nähden). Ottaako Johannes kolmen sakaran kyltin mukaan tunnisteeksi?

Koska alueelta ei voi poistua, niin tapaaminen on järjestettävä aikaisin. Lauantai klo 14 voi olla ihan hyvä aika. Silloin tosin jää Gama Bomb näkemättä, mutta ei taida haitata. Tämä miitti siis festarialueen ulkopuolella, ja jatkukoon niin pitkään kuin porukkaa riittää. Tosin minulle voi myös ilmoitella jos on tulossa itse festarialueelle, niin sielläkin voidaan kokoontua jossain välissä minä tahansa päivänä, tai ihan mitä tahansa.

Ei kai sitä mitään kylttejä tarvita tunnisteeksi. Minut tunnistaa hyvin helposti: bändi-/Tuskapaita, nahkaliivit(?), mustat farkut ja pitkä tukka. :D

PetethePerkele

Jaahans. Oon sillä viikolla Hämeenlinnassa rasistisesti pörräämässä mutta vkl taitaa näillä näkymin olla vapaa ja olen saanut kutsua Tuskan suuntaan misantrooppisilta kavereilta ja sukulaisilta. Jos vaan ei tule mitään miksi en pääsisi paikalle, olisi jo aika tavata Hommaosastoa.

Braani

Ois kyllä ihan kiva tavata ihmisiä täältä, kuitenkin kun olen seurannut ja jonkin verran kommentoinutkin vuosien varrella ainakin murossa, Vieraskirjassa sekä usarin blogeissa. Sen lisäksi äänestin myös Johannesta kunnallisvaaleissa, enkä ole Johannesta vielä tavannut. Useimmin olen tavannut Jussia (HA) eli huimat 2 kertaa  :D Viimeksi tapasin Jussia William K:ssa, jolloin tapasin myös Teemua. Toi oli joskus viime elo-syyskuussa. En muista ihan tarkalleen. Oli siellä pari muutakin tyyppiä, joiden nimiä en valitettavasti muista. Mun nimimuisti on aika onneton.
Ignorance is bliss

EL SID

helwetten, kun on tuota ikää.

meikäläisen nuoruudessa ainoa kunnon raskaan musiikin paikka oli kauhajoen nummijärvi, jossa tuli vietettyä juhannus toisensa jälkeen.....

EL SID

Quote from: reino on 08.06.2009, 15:17:09
Mustapaidoista puheen ollen: Suomen Sisun uudet, tyylikkäät ja tuskaiset Hevi-Sisu-paidat ovat toivon mukaan myynnissä Tuskassa.

saisko nähdä, millaisia ne ovat?

stubing

Itse olen näillä näkymin ainakin ulkopuolelle tulossa käymään. Tämän kesän bänditarjonta ei valitettavasti kohtaa omaa musiikkimakuani, joten tuskin tulen lippua ostamaankaan.

Timo Hellman

Quote from: Jiri Keronen on 08.06.2009, 14:30:57

Kannatan. Jos näillä mennään ja festarialueelle ei tarvitse mennä kuuntelemaan bändejä jotka eivät nappaa, niin saatan vaappua Kerosen käsipuolessa paikalle. (tai siis jos Jiri vaappuu.... Yleensä kun herran kanssa tavataan, jokin vaappuu)
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

reino

Quote from: EL SID on 09.06.2009, 19:05:23
Quote from: reino on 08.06.2009, 15:17:09

saisko nähdä, millaisia ne ovat?

Jos kauheesti ei ole designia muutettu sitten viime fiilistelyn, niin tyyli on jotain tuollaista.

LambOfGod

jos satun stadissa päin pyörimään tuskan aikaan, tulen paikalle!
eli 50/60
Kukkahattuinen Fatima: "Mitkä positiivisen syrjinnän muodot itseäsi eniten huolettavat ja ärsyttävät?"

Iiro Iso-Ilomäki

Itsehän olen Tuskaan tulossa koko kolmen päivän satsille pyörimään, perjantaiksi on jo sovittu menoja, mutta lauantaipäivällä jos ei muuta tule niin voisin tulla ölperin tai kaksi nauttimaan hyvään seuraan. Tuon nuivia ystäviäkin ehkä mukana. :D

Pitää yrittää kohtailla sitten.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

Johannes Nieminen

Nostetaapas ketjua ylös. Tuska ensi viikonloppuna Kaisaniemen puistossa. Miittiä kaavailtu festarialueen ulkopuolelle lauantaiksi klo 14.00. Sijainti tarkentuu viikon myötä, kun näemme miten festarialue on aidattu. Festarialueelle ei ole suunniteltu erillistä miittiä, mutta nuivistella voi. Ainakin edellisinä vuosina alueelta on bongattu yksi jos toinen nuiva.

Näköjään poikkeuksellisesti lippuja on vielä myynnissä Tiketissä ja Lippupalvelussa. Viime vuonna yli 65-vuotiaat pääsivät alueelle ilmatteeks, en tiedä pääsekö tänä vuonna.

pavor nocturnus

Tarkempien tietojen mukaan saa nähdä. Itse menossa sisään ihan fiilareiden ja hyvän meiningin takia, en niinkään bändien perässä.

Johannes Nieminen

Quote from: pavor nocturnus on 23.06.2009, 00:58:18
Itse menossa sisään ihan fiilareiden ja hyvän meiningin takia, en niinkään bändien perässä.

Vähän sama juttu. Tästä on tullut perinne, jota ei osaa eikä halua sivuuttaa. Kyllä tuolta aina löytyy nähtävää, vaikka huippunimet puuttuvatkin. Sabaton on oikeastaan ainoa sellainen, joka on ehdottomasti pakko nähdä. Mielenkiinnolla seurailen muita bändejä, ja niiden luomaa suosiota.

Iiro Iso-Ilomäki

Itsehän menen tänä vuonna lähinnä Gojiran ja Immortalin perässä Tuskaan, mutta joka vuosi tulee käytyä joka päivä keikkoja ihan eturivin läheisyydestä katsomassa. Ja toisekseen sieltä löytää useasti täysin uusia tuttavuuksia, joita tulee sitten kuunneltua, kuten esimerkiksi Legion of the Damned. Myöskin suuri osa Tuskasta on juurikin se tunnelma ja meininki, siellä kun on aina ollut vallan hauskaa.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.