News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Gallup: Missä kaikessa toimit?

Started by Ilkka Partanen, 16.03.2013, 21:18:47

Previous topic - Next topic

Missä kaikessa yhteiskunnallisessa toiminnassa olet mukana? (ruksaa kaikki joissa olet mukana)

Kansalaisjärjestö tai yhdistys jonka tehtävä yhteiskunnallinen/aatteellinen (puoluesidonnainen)
11 (7.5%)
Puolueen jäsen
35 (23.8%)
Ammattiliiton jäsen
41 (27.9%)
Yrittäjäjärjestön jäsen
7 (4.8%)
Kansalaisjärjestö tai yhdistys jonka tehtävä yhteiskunnallinen/aatteellinen (ei puoluesidonnainen)
42 (28.6%)
En missään
45 (30.6%)
Uskonnolliset järjestöt (seurakunnat tai muut uskonnolliset yhteisöt)
17 (11.6%)

Total Members Voted: 147

Voting closed: 15.04.2013, 22:18:47

Ilkka Partanen

Ohessa kysymykset että mihin kaikkeen ovat ihmiset sitoutuneet. Omalla kohdallani olen puolueen paikallisyhdistyksen jäsen sekä puolueen jäsen, samoin myöskin yrittäjäjärjestön jäsen. En kuulu toistaiseksi mihinkään harrasteyhdistyksiin tai sen puoleen politiikassakaan mihinkään yleisluontoiseen (SETA, Amnesty, Sisu, SEY, Nuorkauppakamari, jne) kansalaisjärjestöön tai yhdistykseen. 

Mikäpä on hommalaisten tilanne muuten?

hyperbeli

Kysely ei ole oikein uskottava, jos ei sisällä vaihtoehtoa "ei missään". :)

Ilkka Partanen

Quote from: hyperbeli on 16.03.2013, 21:21:49

Kiitoksia huomautuksesta, asia korjattu.

Machine Head

Seurakunnassa (ei evlut) vastuunkantajana.

Jouko

Olen Perussuomalaisten nimellinen jäsen ja toimin kunnallisessa luottamustehtävässä.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Ilkka Partanen

Tuo jakauma on todella mielenkiintoista seurattavaa jo tässä vaiheessa. Olisi hyvä jos tästä saataisiin sellainen Homman anatomia, että millaisia ryhmiä löytyy kirjoittajien taustoilta. Ihan mielenkiintoinen tieto noin yleisessä hengessä, eikö vain?

Rafael K.

Olen aktiivijäsen ammatillisessa yhdistyksessä, jossa käsitellään myös yhteiskunnallisia asioita. Seurakunnassa olen enemmän tai vähemmän aktiivinen, tällä hetkellä vähemmän.

Perussuomalaisissa minulla on paljon tuttuja ja jonkun verran olen ollut mukana toiminnassakin kuulumatta puolueeseen. En kuitenkaan aio liittyä siihen enkä muuhunkaan puolueeseen, koska en kannata demokratiaa enkä halua valehdella sitoutuvani puolueen tavoitteisiin tältä osin, kaikkihan niistä ilmoittavat tavoitteekseen lisää demokratiaa.

Defiance

Semi-aktiivinen maakuntajoukoissa. PS-nuorissa olisi tarkoitus aktivoitua.
""Jokainen meistä eurooppalaisista on syntynyt kulttuuriin, joka on rasistinen"

- Anna Rastas, SK, 8.12.2012.

Taimi

Pyrin olemaan hyvä perussuomalainen.
Foorumikirjoituksillani pyrin edistämään puolueen päämääriä isänmaani ja kotini, Suomen hyväksi.

Olen uskoltani tunnustuksellinen luterilainen, vaikken enää itse kirkon jäsen. Pyrin myös toimimaan kristillisen uskon hyväksi.

Sunt Lacrimae

Passiivipersu, muita jäsenyyksiä ei sitten ole kuin PAM ja ammattiosasto 652.
Play stupid games, win stupid prizes.

Ilkka Partanen

Joo, täällä näkyy olevan ihan kiitettävästi monella tapaa aktiivisia ihmisiä, huomiota kuitenkin herättää että sellaisia joille ei ole yhteiskunnallisen vaikuttamisen kanavaa missään ja minkäänlaisessa järjestössä on 25 % vastaajista. Voisi ajatella että kun täällä kirjoittelevat tai ainakin seuraavat keskustelua, niin olisi aika korkea potentiaali jota voivat halukkaat alkaa rekrytoimaan eri porukoihin?

Oami

Olen puolueessa ja ei-puoluepoliittisesti sitoutuneessa yhdistyksessä hallituksen jäsen.

Voisin kuulua ammattiyhdistykseenkin, mutta en kuulu niin kauan kuin jakavat jäsentensä rahoja väärille puolueille.
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

desperaato

Quote from: Ilkka Partanen on 16.03.2013, 21:30:34
Quote from: hyperbeli on 16.03.2013, 21:21:49

Kiitoksia huomautuksesta, asia korjattu.

Lasketaanko esim. urheiluseurat yhteiskunnallisiksi järjestöiksi jos seuran tarkoitus on tarjota toimintaa kiinnostuneille yhteiskunnalliseen- tai taloudelliseen asemaan katsomatta?

L.N

Persu. Keski-Suomen piirihallituksen jäsen. Kunnanvaltuutettu. Paikallisosaston PJ. Valtuustoryhmän PJ. Perusturvalautakunnan jäsen. Lähi- ja perushoitajien ammattiliitossa SuPerissa ihan vaan työttömyyden varalta. Mahdollisesti tulevaisuudessa, kunhan periaateohjelma julkaistaan, Suomen Sisun jäsen. Ehkä sitten kun lapset kasvaa / muuttaa pois, niin jotain vois vielä kehitellä.

Bienveillant

Olen täysin villi, vapaa ja sitoutumaton! En kuulu yhtään mihinkään...välillä tuntuu, etten edes Suomeen... :-\
Sohvaltahuutelija

Micke90

Ihan uteliaisuudesta, miten noita gallupeja täällä oikein tehdään?

ruikonperä

Quote from: Micke90 on 19.03.2013, 01:55:00
Ihan uteliaisuudesta, miten noita gallupeja täällä oikein tehdään?

Seuraavaksi voi kysellä puoluetaustaa, nimeä, osoitetta ja pankkinumeroa jotta palkinto tulee pienien maksujen jälkeen varmasti perille.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

Micke90

Quote from: ruikonperä on 19.03.2013, 02:53:12

Seuraavaksi voi kysellä puoluetaustaa, nimeä, osoitetta ja pankkinumeroa jotta palkinto tulee pienien maksujen jälkeen varmasti perille.

Et vastannut kysymykseeni. MITEN GALLUPEJA TÄÄLLÄ TEHDÄÄN?

nuiv-or

Quote from: Micke90 on 19.03.2013, 03:16:46
Quote from: ruikonperä on 19.03.2013, 02:53:12

Et vastannut kysymykseeni. MITEN GALLUPEJA TÄÄLLÄ TEHDÄÄN?

Olen puolueen jäsen.

Micke90

No, nyt löysin sen, miten niitä tehdään.  :facepalm:

elukka

persuissa ja kirkossa on laiskaa aktiviteettiä....

Kirkossa tympii nuo tulkaa melkein kaikki liikeläiset ja muut SETA/virhe-vasurit, jotka vastustavat jopa ev.lut. kirkon uskonnon vapauttakin.....
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Phantasticum

Quote from: Rafael K. on 17.03.2013, 21:17:53
En kuitenkaan aio liittyä siihen enkä muuhunkaan puolueeseen, koska en kannata demokratiaa enkä halua valehdella sitoutuvani puolueen tavoitteisiin tältä osin, kaikkihan niistä ilmoittavat tavoitteekseen lisää demokratiaa.

Ihan uteliaisuuttani kysyisin, että jos et kannata demokratiaa, niin millä tavalla valitsisit ne poliittiset päättäjät, jotka parhaillaankin hoitavat yhteisiä asioitamme?

Arvoton

Ja sinne Sisuun pitäisi ruveta liittymään.

Toimin taas pitkästä aikaa asukastoiminnassa. Syyskuussa söin grilli-istunnolla pihalla toimikunnan järjestämiä grillimakkaroita 3 ja viisi lihapullaa. Toki joskus tehnyt yhteensä tunnin talkoota ja hommasin lumentyöntimenkin taloomme kolme vuotta sitten.

Kuuluuks kukaan muu täällä Ikimetsän ystäviin? En ole kyl itsekään maksanut enää kahteen vuoteen jäsenmaksua. Kattoo ny.

Skeptikko

Olen jäsenenä Helsingin seudun Setassa, mitä kai voi pitää jossain määrin yhteiskunnallisena yhdistyksenä, joskaan en mikään aktiivijäsen. Olen myös ateistisessa toiminnassa mukana, mutten laskenut sitä varsinaiseksi uskonnolliseksi yhdistykseksi.
En homona toivota tervetulleiksi Suomeen henkilöitä, jotka haluavat tappaa minut:
http://www.bbc.com/news/magazine-33565055

Tanskan pakolaisapu: hallitsematon tulijatulva johtamassa armageddoniin ja yhteiskuntamme tuhoon:
http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE7963933/Sammenbrud-truer-flygtningesystem/

Ilkka Partanen

Quote from: Skeptikko on 28.03.2013, 23:22:33
Olen jäsenenä Helsingin seudun Setassa, mitä kai voi pitää jossain määrin yhteiskunnallisena yhdistyksenä, joskaan en mikään aktiivijäsen. Olen myös ateistisessa toiminnassa mukana, mutten laskenut sitä varsinaiseksi uskonnolliseksi yhdistykseksi.

Joo, ateistien toiminnan kuten Vapaa-ajattelijat ja vastaavat olisivat varmaan ei-puoluesidonnaisia yhteiskunnallisia yhdistyksiä noilla vaihtoehdoilla mitä on. Ei sitä oikein voi seurakuntana pitää, koska ei ateisti- ym. seurojen toimintaan käsittääkseni kuulu uskonnollisia elementtejä, eivätkä ne pidä itseään uskonnollisina yhteisöinä.

sologdin

Quote from: Skeptikko on 28.03.2013, 23:22:33

Olet väärässä!  Vaatii paljon uskoa kuulua yhteisöön jonka aate perustuu sille, että jotakin ei ole.
Jos en muitten kanssa mennä saa, kai yksinäni mennä saan.