News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Naiset, ohoi!

Started by Jouko, 09.03.2013, 12:43:02

Previous topic - Next topic

Jouko

Naiset tekivät sen Jytkyn. Ja naiset elvyttävät myös tämän latistuneen Hommaforuminkin.

Minä anon arvon naisia tekemään sypäkkäitä kannanottoja umpimielisistä moderaattoreista huolimatta. ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Emo

Onko täällä jotain erityistä tapahtunut sen 13 tunnin aikana, kun olen ollut poissa?

Miniluv

Minkä jytkyn naiset tekivät?
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

IDA

Peli-Karhut johtaa Forssan Alkua vieraissa 46 - 54 ja illalla SaiPa voittaa HIFK:n akat komeasti, joten ei mitään erityistä: naiset voittaa, naiset häviää.
qui non est mecum adversum me est

mikkoR

Tänään koitin väitellä vaimon kanssa, en koskaan opi ettei siitä selviä voittajana, aina häviää tavalla tai toisella...
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Machine Head

Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 15:22:31
Tänään koitin väitellä vaimon kanssa, en koskaan opi ettei siitä selviä voittajana, aina häviää tavalla tai toisella...

Voi raukkaa :'(

Taimi

Quote from: Emo on 09.03.2013, 13:13:25
Onko täällä jotain erityistä tapahtunut sen 13 tunnin aikana, kun olen ollut poissa?

Mitäpä muuta, kuin uutta poliittista Jytkyä valmistellaan, eli pedataan.
Pidetään Suomen kansan henkeä kohoittavia palopuheita.
Niin Hommassa kuin muuallakin.

:)

Uuno Nuivanen

Quote from: Machine Head on 09.03.2013, 15:32:06
Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 15:22:31

Voi raukkaa :'(

Todella yllättävä tutkimustulos.  :D

Emo

Quote from: Inna on 09.03.2013, 19:16:48
No ohoi vaan itsellesi. Ei täällä moni nainen jaksa pitkään kirjoitella, poikkeuksena uskovaiset/konservatiiviset perheenäidit. Muille tämä ei ole ystävällinen ympäristö.

Ai noilleko on ystävällinen? Toisaalta, kuka meistä tänne on ystävällisyyttä tullut hakemaankaan.  :D

AstaTTT

^ Juu, usein palaute on sitä luokkaa, että tulee mietittyä, olisiko järkevämpää lopettaa koko Homma omalta kohdalta. Äskettäin olinkin poissa kuukauden ihan sen takia, että en jaksanut ottaa enempää kakkaa vastaan.

Homman sääntöä luvussa 3, pykälässä 2, rikotaan jatkuvasti:
Käyttäjät olkoon kohteliaita toisilleen sekä aivan erityisesti niille, jotka kirjoittavat omalla nimellään.

Tuo jos saataisiin parempaan ruotuun, täällä olisi helpompaa olla.

msm

Onko tilanne naisia kohtaan jotenkin erityisen epäystävällinen?

Punaniska

Naiset tekivät Halosesta presidentin. Siinä kyllä mitään jytkyä ollut, mutta surullinen opetus politiikanteon ja demokratian realiteeteistä.

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Emo

Quote from: msm on 09.03.2013, 20:03:10

Ei ole. Täällä ollaan yhtä ystävällisiä/epäystävällisiä kaikille, vihafoorumi. Se sallii sen, että itsekin saa olla vihainen milloin mistäkin. Jo tuo sinun avatarisi saa minut näkemään punaista!

msm

Quote from: Emo on 09.03.2013, 20:08:55Jo tuo sinun avatarisi saa minut näkemään punaista!

#jaxuhali #VMP #fantastista

mikkoR

Naisten kommentit vain vahvistaa aiemmin kertomani. ;D
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Emo

Quote from: Inna on 09.03.2013, 19:27:45
Quote from: Emo on 09.03.2013, 19:21:09
No ohoi vaan itsellesi. Ei täällä moni nainen jaksa pitkään kirjoitella, poikkeuksena uskovaiset/konservatiiviset perheenäidit. Muille tämä ei ole ystävällinen ympäristö.

Ai noilleko on ystävällinen? Toisaalta, kuka meistä tänne on ystävällisyyttä tullut hakemaankaan.  :D

Hahaa, no mä ainakin oon täällä mikälie femakkolutka kun erehdyn kommentoimaan jotain, mistä hommavaltiaskonservatiivi ei ole samaa mieltä. Surukseni arvelen (osittain saamieni yksityisviestien perusteella) myös joitakin muitakin ennen aktiivisia naiskirjoittajia savustetun ulos täältä, näitä valtiaskonservatiiveja kun riittää 20 vs 1 jokaiseen vääntöön.

edit. Tiedoksi siis, että olen JHan äänestäjä siitä lähtien kun skeneen tutustuin, ei pitäis olla siitä kiinni että olen jotenkin ratkaisevasti  väärää mieltä kaikesta.

Enpä ole tiennytkään, että täällä ihmisiä savustetaan ulos kun sanovat eriävän mielipiteensä! Tuollaista nimittelyä ei ainakaan julkisella puolella ilman bannia kenellekään huudella, ja yksäreihinhän voit laittaa estot päälle jos sitäkautta tuontason törkyä saat!

Älä ole ulossavustettavissa!

AstaTTT

Quote from: Emo on 09.03.2013, 20:08:55
Quote from: msm on 09.03.2013, 20:03:10

Ei ole. Täällä ollaan yhtä ystävällisiä/epäystävällisiä kaikille, vihafoorumi. Se sallii sen, että itsekin saa olla vihainen milloin mistäkin. Jo tuo sinun avatarisi saa minut näkemään punaista!

Omanlainen ajattelu ja omanlaiset poliittiset näkemykset saavat aikaan sen, että tiukkapipopiiri kerääntyy herkästi ympärille räksyttämään.

Naiseus sinällään ei yleensä aiheuta epäystävällisyyttä. Ajoittain foorumilla on tosin luettavissa naiseutta halventavia viestejä suoraan Sovinistin käsikirjasta. Itse en jaksa taistella tuollaisia tuulimyllyjä vastaan, vaan vähennän foorumilla oloa.

Uuno Nuivanen

Quote from: Inna on 09.03.2013, 19:27:45
Quote from: Emo on 09.03.2013, 19:21:09

Hahaa, no mä ainakin oon täällä mikälie femakkolutka kun erehdyn kommentoimaan jotain, mistä hommavaltiaskonservatiivi ei ole samaa mieltä. Surukseni arvelen (osittain saamieni yksityisviestien perusteella) myös joitakin muitakin ennen aktiivisia naiskirjoittajia savustetun ulos täältä, näitä valtiaskonservatiiveja kun riittää 20 vs 1 jokaiseen vääntöön.

edit. Tiedoksi siis, että olen JHan äänestäjä siitä lähtien kun skeneen tutustuin, ei pitäis olla siitä kiinni että olen jotenkin ratkaisevasti  väärää mieltä kaikesta.

Kuulostaa aika murheelliselta, jos näet hommailun näin. En osaa sanoa yksityisviesteistä tai muista väännöistä, omat kirjoitukseni ovat wysiwyg-tyyppiä.  :roll:

Omasta puolestani voin vain sanoa, että täällä on monia älykkäitä naisia, jotka kirjoittavat hyvin. Sinä kuulut tuohon valioluokkaan, ja kiva kun kirjoitat pitkästä aikaa.

Emo

Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 20:12:24

Luonnollisesti. Jos mies olisi fiksu otus, se oppisi kokemuksistaan eikä iskisi kirvestään yhä uudestaan ja uudestaan samaan kiveen.  :)

Älä siis jatkossa väittele vaimosi kanssa. Työkaverit ja naapurit ovat sitä varten, että niiden kanssa väitellään.

Emo

Quote from: Asta Tuominen on 09.03.2013, 20:15:02

Naiseus sinällään ei yleensä aiheuta epäystävällisyyttä. Ajoittain foorumilla on tosin luettavissa naiseutta halventavia viestejä suoraan Sovinistin käsikirjasta. Itse en jaksa taistella tuollaisia tuulimyllyjä vastaan, vaan vähennän foorumilla oloa.

Sovinistit meillä on aina keskuudessamme. En vähennä sen takia yhtikästä mitään. Mutta foorumilla oloa muuten kyllä sopisi minunkin vähentää (kuulen jostain etäältä hurraa-huutoja).

IDA

Mediakin on naisistunut ja väärentää ottelutuloksia. SaiPa taistelee!
qui non est mecum adversum me est

mikkoR

Quote from: Emo on 09.03.2013, 20:17:12

Luonnollisesti. Jos mies olisi fiksu otus, se oppisi kokemuksistaan eikä iskisi kirvestään yhä uudestaan ja uudestaan samaan kiveen.  :)

Älä siis jatkossa väittele vaimosi kanssa. Työkaverit ja naapurit ovat sitä varten, että niiden kanssa väitellään.

Tämä koskee kaikkia naisia, heillä on käytössä mm. nyyh nyyh kortti, sovinisti kortti, aina te miehet olette tuollaisia kortti sekä paljon muuta lähes koko pakallinen, voittaminen lähes mahdotonta.
Ja ei ollut pahalla, muuten alkaisin homoksi.

Emo

Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 20:21:12
Quote from: Emo on 09.03.2013, 20:17:12

Tämä koskee kaikkia naisia, heillä on käytössä mm. nyyh nyyh kortti, sovinisti kortti, aina te miehet olette tuollaisia kortti sekä paljon muuta lähes koko pakallinen, voittaminen lähes mahdotonta.

No okei, väittelet sitten vaan miespuolisten naapureidesi ja työpaikkasi miesten kanssa. Pääset ehkä joskus lyömään ratkaisevan kortin pöytään sinäkin.

Punaniska

En usko, että Brandöt, Phantasticum tai  Emo on juurikaan saanut vihapostia. Hekin ovat naisia, eikä heidän kanssaan väitellessä vedetä muijakorttia tiskiin. Ainakaan itse en ole vetänyt, enkä ole huomannut muidenkaan vetäneen.

Jos naiset ryhmänä kokevat kuitenkin erilaista kohtelua, niin mikä selittää kohtelun erilaisuuden?

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

mikkoR

Emo käytti juuri sovinisti kortin...

AstaTTT

Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 20:21:12

No ei koske kaikkia naisia. Tuo oli juuri sitä tarpeetonta yleistystä.

Emo

Quote from: mikkoR on 09.03.2013, 20:27:51
Emo käytti juuri sovinisti kortin...

Kuinnii? Käytän sitä hyvin harvoin jos koskaan, yleensä teen vastapuolesta hakkelusta muutenkin.

AstaTTT

Quote from: Jouko on 09.03.2013, 12:43:02
Minä anon arvon naisia tekemään sypäkkäitä kannanottoja umpimielisistä moderaattoreista huolimatta. ;)

En koe moderaattoreita tuolla tavalla.  :-*

Mutta juu, sypäkästä tekstiä tulee aina kun on tullakseen.  ;D

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

AstaTTT

Taas se yleistys...