News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-06-06 - IL tutkimus ennustaa: Soini äänikuninkaaksi yli 100 000 äänellä

Started by Äänestäjä, 06.06.2009, 08:41:01

Previous topic - Next topic

Nikopol

Panin tosiaan merkille ettei Jussi saanut eurovaaleissa yhtään hyväksyttyä ääntä.

Värianalyysi, solarium, hiussiirre ja pari reipasta lenkkiä niin jo nousee kannatus interstellaariseen kiitoon. Studioon ei ole asiaa ennen kuin Ellilän charmikoulu on suoritettu hyväksytysti.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

IDA

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.06.2009, 03:11:01
No, itse kuitenkin veikkaisin että kokoomuslaisten mahat on hankittu pikemminkin laatukonjakeilla. Vihreillä taas mahakkuutta esiintyy vähemmän, ja mikäli jollain pötsiä on, niin sekään ei liene seurausta kaljasta vaan siitä, että tutkalla ollessa ihmiselle iskee herkästi ns. "mässyt".

Siis puhe oli puolueiden äänestäjistä. Ne eivät enää ihan hyvin noudata niitä karikatyyrejä, joita puolueista on aikojen kuluessa muodostunut.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: IDA on 09.06.2009, 10:25:05Siis puhe oli puolueiden äänestäjistä. Ne eivät enää ihan hyvin noudata niitä karikatyyrejä, joita puolueista on aikojen kuluessa muodostunut.

No jos nyt katsoo esim. 20-25-vuotiasta olkalaukkuporukkaa, joka sotkee Jopolla rastat hulmuten kohti yliopistoa, niin ei niillä mitään kaljamahoja ole, ja ne äänestävät nimenomaan vihreitä tai vasemmistoliittoa. Jos taas katsoo samanikäisiä rekkakuskeja, jotka eivät takuulla äänestä vihreitä, niin sieltä löytyy jo oikein kunnon pötsejä. Olen edelleen sitä mieltä, että kaljamahat eivät jakaudu tasan puolueiden äänestäjien kesken.

Väitteeni puolestahan puhuu myös se, että koulutustaso korreloi voimakkaasti ruokavalion terveellisyyden ja myös eliniän kanssa, ja kokoomuksella ja vihreillä on muita puolueita korkeammin koulutetut äänestäjät.

Eilen Mitro Revon ja Liisa Jaakonsaaren yhteishaastattelua katsellessa tuli muuten mieleen tällainen juttu: näissä vaaleissa kaikki kolme vasemmistopuolueiden listoilta valituksi tullutta edustajaa (Soini, Repo, Jaakonsaari) olivat erittäin tuhteja pakkauksia, kun taas loput kymmenen MEP:iämme ovat Sirpa Pietikäistä lukuunottamatta aika sutjakassa kunnossa. Hauska sattuma sinällään. On myös aika kyseenalaista, onko esim. Mitro Revon kaltainen taikinasormi kovin uskottava raskaan työn raatajan edustaja. Minusta miehestä jää sellainen vaikutelma, että kaikkinaiset fyysiset suoritteet ovat jääneet tässä elämässä aika vähiin. Taitaa jopa Paavo Arhinmäen muutaman kuukauden pesti kaupungin puisto-osaston kesätyöläisenä tehdä miehestä varsinaisen kuningasduunarin Mitron rinnalla.

Nikopol

Missä viipyy Homman treenipäiväkirja- ja kuvia-osastot? Absit esiin tai argumentointi ei ole validia!

Herätys nyt kaikki.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa

reino

Quote from: Nikopol on 09.06.2009, 16:11:15
Missä viipyy Homman treenipäiväkirja- ja kuvia-osastot? Absit esiin tai argumentointi ei ole validia!

Herätys nyt kaikki.

Kannatan.

Ehdotan, että Salonki-osion nimeksi tulee Saliveto. Sinne saavat kirjoittaa vain ne, joilla saliveto alkaa kolmosella ja rasvaprosentti ykkösellä.

Muut eivät saa kirjoittaa minnekään.

:kuvia:

HaH

Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

Leikkimielinen pihapeli

No omassa kunnossani ei suinkaan ole pahemmin kehumista, mutta yhdestä asiasta olen silti ylpeä: kusella käydessä peenis näkyy omiin silmiin ilman peiliä tai muita vastaavia apuvälineitä.

M.K.Korpela

Quote from: mikkoellilaNopeatempoinen ja vuolassanainen puhetyylini on toki yksilöllinen, ehkä jopa geneettinen erityispiirteeni siinä mielessä, että persoonallisuus on mm. psykologian professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan paljolti geneettinen eli synnynnäinen ja siten muuttumaton. Olen kuitenkin tehnyt esiintymistyylini suhteen sen tietoisen valinnan, että en ryhdy mielistelemään vajaaälyisiä puhumalla hitaammin tai niukkasanaisemmin.

Puhenopeushan korreloi positiivisesti älykkyysosamäärän kanssa, koska heikko aivokapasiteetti ei pysty käsittelemään suurta määrää verbaalista informaatiota lyhyessä ajassa. Nopea ja runsassanainen puhetyyli toimii siis eräänlaisena suodattimena, joka karsii hidasjärkiset pois kuulijoiden joukosta ja siten keskustelukumppaneiden joukosta. Näin minun ei tarvitse haaskata aikaani keskustelemalla kehitysvammaisten kanssa, joille pitäisi selittää kaikki asiat kolmen sanan lauseilla ja noin tuhannen sanan sanavarastolla.

Valitsemasi policy on riippuvainen siitä olettamuksesta , että olisit itse sellaisessa älyllisessä asemassa jossa kykenet arvioimaan kuulijakuntaa yllämainituin lihavoiduin määrein. Toisin sanoen , policysi älyllinen liikeidea on että kuulijakunnastasi seuloutuvat henkilöt eivät ole merkittäviä tahi käänteisesti kuulijakunnaksesi valikoidutaan.

Mutta olipa kyseessä sitten pois seuloutuminen tahi lukijaksesi valikoituminen , älyllinen liikeideasi on riippuvainen omasta oletetusti älyllisestä korkeasta asemastasi.
M.K.Korpela ratsastaa.
DO NOT LOOK AT LASER WITH THE REMAINING EYE
YLLÄRI !

Nikopol

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.06.2009, 18:14:48

No omassa kunnossani ei suinkaan ole pahemmin kehumista, mutta yhdestä asiasta olen silti ylpeä: kusella käydessä peenis näkyy omiin silmiin ilman peiliä tai muita vastaavia apuvälineitä.

Näinä aikoina aika monella on ns kyrpä otsassa.

Ano Nyymi

*itun afro ;)

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Ano Nyymi

todellisuus

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 09.06.2009, 14:15:27
Quote from: IDA on 09.06.2009, 10:25:05Siis puhe oli puolueiden äänestäjistä. Ne eivät enää ihan hyvin noudata niitä karikatyyrejä, joita puolueista on aikojen kuluessa muodostunut.

No jos nyt katsoo esim. 20-25-vuotiasta olkalaukkuporukkaa, joka sotkee Jopolla rastat hulmuten kohti yliopistoa, niin ei niillä mitään kaljamahoja ole, ja ne äänestävät nimenomaan vihreitä tai vasemmistoliittoa. Jos taas katsoo samanikäisiä rekkakuskeja, jotka eivät takuulla äänestä vihreitä, niin sieltä löytyy jo oikein kunnon pötsejä. Olen edelleen sitä mieltä, että kaljamahat eivät jakaudu tasan puolueiden äänestäjien kesken.

Väitteeni puolestahan puhuu myös se, että koulutustaso korreloi voimakkaasti ruokavalion terveellisyyden ja myös eliniän kanssa, ja kokoomuksella ja vihreillä on muita puolueita korkeammin koulutetut äänestäjät.

Eilen Mitro Revon ja Liisa Jaakonsaaren yhteishaastattelua katsellessa tuli muuten mieleen tällainen juttu: näissä vaaleissa kaikki kolme vasemmistopuolueiden listoilta valituksi tullutta edustajaa (Soini, Repo, Jaakonsaari) olivat erittäin tuhteja pakkauksia, kun taas loput kymmenen MEP:iämme ovat Sirpa Pietikäistä lukuunottamatta aika sutjakassa kunnossa. Hauska sattuma sinällään. On myös aika kyseenalaista, onko esim. Mitro Revon kaltainen taikinasormi kovin uskottava raskaan työn raatajan edustaja. Minusta miehestä jää sellainen vaikutelma, että kaikkinaiset fyysiset suoritteet ovat jääneet tässä elämässä aika vähiin. Taitaa jopa Paavo Arhinmäen muutaman kuukauden pesti kaupungin puisto-osaston kesätyöläisenä tehdä miehestä varsinaisen kuningasduunarin Mitron rinnalla.
No nyt saatiin selville, millä logiikalla Leikkimielinen pihapeli äänestää.
Oliko viestini huono? Lähetä palautetta yksityisviestillä, rakentava palaute kirjoitustyylistäni ja/tai huonosta ajattelumaailmastani otetaan ilolla vastaan.

mikkoellila

Quote from: reino on 09.06.2009, 17:45:40

Herätys nyt kaikki.

Kannatan.

Ehdotan, että Salonki-osion nimeksi tulee Saliveto. Sinne saavat kirjoittaa vain ne, joilla saliveto alkaa kolmosella ja rasvaprosentti ykkösellä.

Mulla ei rasvaprosentti ala ykkösellä, koska se on alle 10, nimittäin 9.
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

Karkea

Quote from: mikkoellila on 09.06.2009, 00:02:28
Minun tapani kirjoittaa tylysti ja suorastaan aggressiivisesti ei mitenkään liity siihen, että sinun liian hiljainen, harmaa, kankea ja kaavamainen, paperimainen live-esiintymisesi vähentää äänimäärääsi ja edustamasi poliittisen linjan äänimäärää merkittävästi.
Minuun teki alunalkujaan melkoisen vaikutuksen hra Halla-ahon umpicool tylytys niinnettä olet mielestäni hakoteillä markkinoidessasi kimmokiljushumppaa. 
Jos ees joku joskus jottain, muttaku ei kukkaan koskaan mittään, ku aina kaikki vaan.

Karkea

Quote from: Nikopol on 09.06.2009, 21:07:49

Näinä aikoina aika monella on ns kyrpä otsassa.
Kuuluisa Uuden Ajan (engl. New Age) lanseeraama kolmas silmä.
Jos ees joku joskus jottain, muttaku ei kukkaan koskaan mittään, ku aina kaikki vaan.

maitotyttö

Minusta JH-a:n ääni on miellyttävä ja selkeä ja sopii erityisen hyvin radioon.

Mistä muuten mahtaa johtua, että minä tiedän, kuka JH-a on, mutta minä en ole koskaan ennen tätä foorumia kuullutkaan Mikko Ellilästä (jos se nyt jonkun oikea nimi on) enkä ole edes kiinnostunut tietämään tämän enempää. Ihmettelen vain, mistä tämä kauna, kateuttako lie?

mikkoellila

Quote from: Karkea on 10.06.2009, 23:00:42
Minun tapani kirjoittaa tylysti ja suorastaan aggressiivisesti ei mitenkään liity siihen, että sinun liian hiljainen, harmaa, kankea ja kaavamainen, paperimainen live-esiintymisesi vähentää äänimäärääsi ja edustamasi poliittisen linjan äänimäärää merkittävästi.
Minuun teki alunalkujaan melkoisen vaikutuksen hra Halla-ahon umpicool tylytys niinnettä olet mielestäni hakoteillä markkinoidessasi kimmokiljushumppaa. 

En ole puhunut Kimmo Kiljusesta mitään. Halla-ahon kirjoitustyyli on minustakin coolia tylytystä mokuttajille. Hänen live-esiintymisensä on kuitenkin mielestäni liian harmaata ja hiljaista.

Malliesimerkki hyvin esiintyvästä suomalaisesta poliitikosta on Jyrki Katainen. Kukaan ei kiistäne, että Katainen vaikuttaa pirteämmältä, terveemmältä, nuorekkaammalta ja älykkäämmältä kuin esim. Vanhanen, Korhonen tai Soini.

Jutta Urpilainen on melko kaunis nuori nainen, joka kuitenkin ympäripyöreän löpinänsä vuoksi vaikuttaa epäuskottavalta hempukalta. Urpilainen ei kykene antamaan itsestään samanlaista järkevää ja asiallista vaikutelmaa kuin Katainen. (Tämä ei ole kannanotto Kataisen edustaman poliittisen linjan puolesta, vaan analyysi Kataisen ja Urpilaisen esiintymistyylistä.)

Päivi Räsänen on myös mielestäni erittäin hyvä esiintyjä. Räsänen ei ole Halla-ahon kaltainen hiljainen harmaa hiiri, mutta ei myöskään Urpilaisen kaltainen siiderihumalainen tyttö eikä Soinin kaltainen värisevällä äänellä voikerteleva urputtaja. (Tämäkään ei ole kannanotto Räsäsen puolesta.)
En halua Euroopan yhteiskuntien muuttuvan sellaisiksi kuin Afrikan ja Lähi-idän yhteiskunnat. En usko afrikkalaisten ja lähi-itämaalaisten käyttäytyvän Euroopassa eri tavalla kuin Afrikassa ja Lähi-idässä. Tästä syystä vastustan Afrikan ja Lähi-idän väestöjen siirtymistä Eurooppaan.

mikkoellila

Quote from: maitotyttö on 10.06.2009, 23:17:19
Mistä muuten mahtaa johtua, että minä tiedän, kuka JH-a on, mutta minä en ole koskaan ennen tätä foorumia kuullutkaan Mikko Ellilästä

Ehkäpä siitä, että et ole lukenut blogikirjoituksiani.

(jos se nyt jonkun oikea nimi on)

Kyllä se on. Jos on jotain asiaa, puhelinnumeroni löytyy numerotiedotuksesta.

Miten kukaan muuten voi luulla, että joku käyttäisi nimimerkkinä sellaista nimeä kuin Mikko Ellilä?

Katso vähän, millaisia esim. tämän foorumin jäsenien nimimerkit yleensä ovat.

enkä ole edes kiinnostunut tietämään tämän enempää. Ihmettelen vain, mistä tämä kauna, kateuttako lie?

Mikä ihmeen kauna tai kateus? Minähän puhuin siitä, miten Halla-ahon pitäisi esiintyä saadakseen enemmän kannatusta edustamalleen poliittiselle linjalle. On se nyt kumma, että näin yksinkertaisen asian ymmärtäminen on joillekuille (mm. Halla-aholle itselleen) niin ylivoimaista.

Karkea

Quote from: mikkoellila on 10.06.2009, 23:46:13
Quote from: Karkea on 10.06.2009, 23:00:42
En ole puhunut Kimmo Kiljusesta mitään. Halla-ahon kirjoitustyyli on minustakin coolia tylytystä mokuttajille. Hänen live-esiintymisensä on kuitenkin mielestäni liian harmaata ja hiljaista.
Vaikka sinä et olekaan puhunut herra Kiljusesta niin, minä tarkoitin nimenomaan Halla-ahon  tv -esiintymistä. Minusta se ei ollut harmaata, eikä hiljaista, vaan tyylikästä ja älykästä.

Jussi Halla-aho

Quote from: mikkoellila on 10.06.2009, 23:49:41
Mikä ihmeen kauna tai kateus? Minähän puhuin siitä, miten Halla-ahon pitäisi esiintyä saadakseen enemmän kannatusta edustamalleen poliittiselle linjalle. On se nyt kumma, että näin yksinkertaisen asian ymmärtäminen on joillekuille (mm. Halla-aholle itselleen) niin ylivoimaista.

Ongelma ei ole se, että esität mielipiteitäsi. Uskon kyllä, että tarkoitat hyvää. Ongelma on siinä, että koet mielipiteesi olevan enemmän kuin oma mielipiteesi. Mahdollisesti pidät kehitysvammaisina niitä, jotka ovat kanssasi eri mieltä.

Jos Räsänen on hyvä esiintyjä ja Soini surkea kastraattilaulaja, miksi Soini on huikean paljon suositumpi kuin Räsänen? Kenties sinun käsityksesi hyvästä esiintymisestä ei vastaa kaikkien tai edes enemmistön käsitystä.

Mitä minun, esimerkiksi, pitäisi mielestäsi tehdä sille, että olen mielestäsi kymmenen vuotta ikäistäni vanhemman näköinen olmi? Jos tällainen on rakentavaa kritiikkiä, sinulla varmaankin on vastaus tähän kysymykseen.
"Aloitan perinteiseen tapaan haukkumalla edustaja Halla-ahon toimintaa, koska hän ottaa sen aina henkilökohtaisena hyökkäyksenä ja tekee minuun henkilökohtaisesti kohdistetun vastahyökkäyksen, joka hivelee sairasta egoani."

- nimim. sivullinen.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.06.2009, 18:20:14Mitä minun, esimerkiksi, pitäisi mielestäsi tehdä sille, että olen mielestäsi kymmenen vuotta ikäistäni vanhemman näköinen olmi?

Vaikka minulta ei kysytty, niin yksi ehdotus olisi silti: voisi olla aika trendikästä leikkauttaa pää ihan klaniksi. Käsittääkseni se on nykyään muotia, ja olen kuullut että naiset pitävät täysin kaljuja miehiä jopa seksikkäinä. Esim. yksi minun kaverini vaihtoi hiustyylinsä klanipääksi jo vähän yli parikymppisenä, kun perintötekijät alkoivat vetää hiusrajaa kohti päälakea :peukku:

Fatman

Yritin löytää Youtubesta jotain Mikko Ellilästä. Tuli vain joitakin vastenmielisiä uusnatsipätkiä, joita ei viitsinyt seurata kymmentä sekuntia kauempaa. Onko jossakin "Mikko Ellilä"- esiintymiskoulutusopetusta ?

Sami Aario

Quote from: Jussi Halla-aho on 11.06.2009, 18:20:14
Mitä minun, esimerkiksi, pitäisi mielestäsi tehdä sille, että olen mielestäsi kymmenen vuotta ikäistäni vanhemman näköinen olmi? Jos tällainen on rakentavaa kritiikkiä, sinulla varmaankin on vastaus tähän kysymykseen.

Olen kuullut että ns. hip-hop -musiikki on nuorison keskuudessa suosittua. Voisit pukeutua asiaankuuluvasti koripallopaitaan ja ylisuurin roikkuviin farkkuihin siten että Tommy Hilfiger -alushousujen tuotemerkki on esillä. Kaulasta roikkuva paksu kultakoru nuorentaisi myös ulkonäköä.

Suosittelen myös tyylisuuntaan kuuluvan trendikkään lempinimen omaksumista. Miten olisi vaikka J-Dawg?

tapio

On muukalaisvihamielistä ja islamofobista vastustaa sitä, että muslimit hirttävät homoja.
http://tuuritapio.blogspot.com/

IDA

Quote from: mikkoellila on 10.06.2009, 23:46:13
Malliesimerkki hyvin esiintyvästä suomalaisesta poliitikosta on Jyrki Katainen. Kukaan ei kiistäne, että Katainen vaikuttaa pirteämmältä, terveemmältä, nuorekkaammalta ja älykkäämmältä kuin esim. Vanhanen, Korhonen tai Soini.

Jutta Urpilainen on melko kaunis nuori nainen, joka kuitenkin ympäripyöreän löpinänsä vuoksi vaikuttaa epäuskottavalta hempukalta. Urpilainen ei kykene antamaan itsestään samanlaista järkevää ja asiallista vaikutelmaa kuin Katainen. (Tämä ei ole kannanotto Kataisen edustaman poliittisen linjan puolesta, vaan analyysi Kataisen ja Urpilaisen esiintymistyylistä.)

Minä kiistän. Minusta Katainen vaikuttaa juuri sellaiselta, jona sinä kuvaat Urpilaisen.

Urpilainen voi olla muovia, mutta ei siinä määrin kuin Katainen. Kataisen järjestämä lehdistötilaisuus Kanervan tekstiviestien takia jäänee historiaan nimenomaan siksi, että aikuinen mies esiintyi kuin Britney Spears.

Jesse Ikälumi

Quote from: mikkoellila on 10.06.2009, 23:46:13Kukaan ei kiistäne, että Katainen vaikuttaa pirteämmältä, terveemmältä, nuorekkaammalta ja älykkäämmältä kuin esim. Vanhanen, Korhonen tai Soini.

Tämä saattaa johtua myös siitä, että kolmikymppinen Katainen on nuorempi kuin viisikymmpiset Soini, Vanhanen ja Korhonen.
I will never be a memory.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Sami Aario on 11.06.2009, 18:41:51Olen kuullut että ns. hip-hop -musiikki on nuorison keskuudessa suosittua. Voisit pukeutua asiaankuuluvasti koripallopaitaan ja ylisuurin roikkuviin farkkuihin siten että Tommy Hilfiger -alushousujen tuotemerkki on esillä. Kaulasta roikkuva paksu kultakoru nuorentaisi myös ulkonäköä.

Suosittelen myös tyylisuuntaan kuuluvan trendikkään lempinimen omaksumista. Miten olisi vaikka J-Dawg?

Minusta voisi suhtautua vähän vakavammin siihen, kun ihminen vakavissaan kyselee tyylivinkkejä. Hipetihop-vatteethan on suunnattu enemmän matalan äo:n amistoporukalle, joten se ei oikein istu Halliksen älykköimagoon. Sivistyneet lukiopojat suosivat käsittääkseni enemmän vaikkapa heviä ja emoa. Hevivaihe taitaa Halla-aholla jo olla läpikäyty, joten seuraavaksi voisi suunnata vaikka tälle linjalle:

http://www.vaycanina.com/resimler/standart/06052007172722emo_boys_rock--large-msg-1152717544.jpg
http://media.photobucket.com/image/emo/brittany7645/emo.jpg

Miniluv

QuoteSuosittelen myös tyylisuuntaan kuuluvan trendikkään lempinimen omaksumista. Miten olisi vaikka J-Dawg?

Tai Doctor R. Vai olisikohan R-Doc parempi?

Tämän nyt ei tainnut olla sitä vakavaa suhtautumista  :o
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MW

Mistä moinen arvio JH-a:n esiintymistaidoista? Ainakin pressiklubi oli Jussilta helvetinmoinen näyttö: käsi sydämelle, kuinkahan monella pinna kestäisi vastaassa älämölökuoron kolme vastaan yksi huutotykityksessä? Jäämies Jussi hoiti 10-0.

Saska hävisi pelin heti alkuun houriessaan fantasioitaan valkoisesta Suomesta, Salmenista ei kannata edes puhua, ja varmaan itseään kokeneena mediapersoonana pitävä Ruben kusi alleen ja alistui näiden kahden idiootin käsikassaraksi.