News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2013-01-20: HS: Mikä mies, millä asialla: tarvitseeko Mahmud suojelua?

Started by Tomi, 20.01.2013, 12:39:37

Previous topic - Next topic

Uuno Nuivanen

Lisäetuna halukkaita ja vähemmänkin halukkaita valkoisia naaraita piisaa. Moku- ja sosiaalitädit hoitavat asunnot ym. asiat reilaan, loppuikä tarvitsee vain hengailla.

Kimmo Pirkkala

Mietisen kommentti on noteeraamisen arvoinen. En lainaa kokonaisuudessaan, mutta linkkaan.

http://hommaforum.org/index.php/topic,78807.msg1222553.html#msg1222553

Turvapaikkaa ei saa myöntää kun on perusteltua aihetta epäillä miestä rikolliseksi.

ElenaDaylights

James Bond on saanut mustan haastajan Keniasta. Tuollaisen toimintasankarin luulisi jatkavan työtään maan alla eikä hakeutuvan otsikoihin. 6 sivua kurpitsavankkuritarinaa on lajissaan omaa luokkaansa ja saa toimittajankin näyttämään täysin pelleltä.

Naurattaa taas niin pirusti  ;D
hei punakommarit, minkä kenttäoikeuden päätöksellä? mehän ollaan metsässä!

Lodi

Luin jutun lehdestä ja päällimmäinen ajatus oli, että so what.
Mielenkiintoinen tarina, on sitten totta tai ei, mutta miksi Suomen pitäisi tällaiseen ottaa kantaa.
Ei ole meidän suomalaisten asia ja velvollisuus ottaa tätä miestä tänne elätettäväksi.
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

jmm

Quote from: Tomi on 20.01.2013, 12:39:37Hän kertoo perehtyneensä ase- ja huumekauppaan sekä terrorismiin, kuten naapurimaassa Somaliassa riehuneeseen al-Shabaab-liikkeeseen.

Tämä olisi ainakin helppo tarkistaa parissa minuutissa. Hänet voitaisiin laittaa juttelemaan asekauppa-, huumekauppa- tai al Shahaab-asiantuntijan kanssa vaikka puhelimitse jos tarvitaan muuta kieltä kuin englantia.

Jos kaveri paljastuu tässä suhteessa valehtelijaksi niin muiden tietojen tarkistamiseen ei tarvitse tuhlata aikaa.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Micke90

Quote from: Maailman Kuvalehti on 20.01.2013, 12:56:37
Salminen korostaa, että ainakin Helsingissä tuntuu, että osittain nimenomaan somalialaisten ansiosta suomalaisuus kehittyy: alkaa olla toisennäköisiä suomalaisia ja yhä uudenlaiset tavat olla suomalainen käyvät tavallisemmiksi. Monietnistä suomalaisuutta on ollut aina, mutta somalialaisten saapuminen 1990-luvun alussa ajoittui muutenkin Suomen kansainvälistymiseen ja kävi siksi symboliseksi ajankuvaksi

Vuosisadan vitsi: suomalaisuus kehittyy somalien ansiosta?  ;D Mitä ovat "toisennäköiset suomalaiset"? Itse hyväksyn "toisennäköisiksi suomalaisiksi" sellaiset, joiden vanhemmista toinen on esim. afrikkalainen ja toinen suomalainen. Sen sijaan somalit eivät ole suomalaisia, vaikka kulttuurihyysärit mitä väittäisivät. Ei ole olemassa "monietnistä suomalaisuutta". On vain suomalaisuutta ja niitä, jotka eivät sitä edusta. Sen sijaan suomalaisen äidin ja afrikkalaisen isän Suomessa syntynyt ja kasvanut lapsi on kansallisuudeltaan suomalainen.

Huvittavaa muuten, että tässäkin jutussa somalit esitetään jonain "Suomen kansainvälistymisen symbolina". Itse kun olen aina ajatellut, että Nokian kännykät, Vihaiset linnut tai muut suomalaiset menestystuotteet ovat toimineet kansainvälistymisen merkkeinä, mutta ilmeisesti olin väärässä. Onneksi kulttuurihyysärit ovat valistaneet minua tässäkin asiassa.

Eiköhän, pojat, anneta somalien pitää Suomen lippua korkealla ja nostaa Suomi ennennäkemättömään nousuun. Meitä ei täällä sitten enää tarvitakaan. Somalit voivat hoitaa maatamme ja kehittää kulttuuriamme ja luoda pohjaa tulevalle menestyksellemme.  ;D

:facepalm:

far angst

Quote from: Micke90 on 02.03.2013, 03:40:04
Salminen korostaa, että ainakin Helsingissä tuntuu, että osittain nimenomaan somalialaisten ansiosta suomalaisuus kehittyy: alkaa olla toisennäköisiä suomalaisia ja yhä uudenlaiset tavat olla suomalainen käyvät tavallisemmiksi. Monietnistä suomalaisuutta on ollut aina, mutta somalialaisten saapuminen 1990-luvun alussa ajoittui muutenkin Suomen kansainvälistymiseen ja kävi siksi symboliseksi ajankuvaksi

Vuosisadan vitsi: suomalaisuus kehittyy somalien ansiosta?  ;D Mitä ovat "toisennäköiset suomalaiset"? Itse hyväksyn "toisennäköisiksi suomalaisiksi" sellaiset, joiden vanhemmista toinen on esim. afrikkalainen ja toinen suomalainen. Sen sijaan somalit eivät ole suomalaisia, vaikka kulttuurihyysärit mitä väittäisivät. Ei ole olemassa "monietnistä suomalaisuutta". On vain suomalaisuutta ja niitä, jotka eivät sitä edusta. Sen sijaan suomalaisen äidin ja afrikkalaisen isän Suomessa syntynyt ja kasvanut lapsi on kansallisuudeltaan suomalainen.

Huvittavaa muuten, että tässäkin jutussa somalit esitetään jonain "Suomen kansainvälistymisen symbolina". Itse kun olen aina ajatellut, että Nokian kännykät, Vihaiset linnut tai muut suomalaiset menestystuotteet ovat toimineet kansainvälistymisen merkkeinä, mutta ilmeisesti olin väärässä. Onneksi kulttuurihyysärit ovat valistaneet minua tässäkin asiassa.

Eiköhän, pojat, anneta somalien pitää Suomen lippua korkealla ja nostaa Suomi ennennäkemättömään nousuun. Meitä ei täällä sitten enää tarvitakaan. Somalit voivat hoitaa maatamme ja kehittää kulttuuriamme ja luoda pohjaa tulevalle menestyksellemme.  ;D

Kaikkihan on pelkästään tulkintakysymys.  Joskus joku katsoi, että Sibelius sävelsi Suomen maailmankartalle, tai että Nurmi sen sinne juoksi.   Nyt joku katsoo, että somalit lusmuilevat ja loisivat Suomen maailmankartalle.  Mikäpä ettei, innoventeerausta se lienee tuokin.

Ja meille on ihan vesissä silmin ja pää kallellaan toistuvasti selitetty, miten mamut tekevät innovatsiooneja ja vientimenestystä.  Ja uskottavahan se on, kun niin moneen kertaan se on aviisiikin präntätty ja ratiossa sanottu.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

Rokka

Quote from: Micke90 on 02.03.2013, 03:40:04

Kumma kun ne somalit eivät saa kuitenkaan kehitettyä somalialaisuutta mitenkään. Somalia perustettiin vuonna 1960, eikä mitään mainittavaa kehitystä ole tapahtunut. Suomen yhteiskunnan sosiaalimenot taitavat olla ainoa asia joka on somaleiden ansiosta kehittynyt, eikä sekään mitenkään positiiviseen suuntaan.

Khalifatta

Quote from: Rokka on 02.03.2013, 09:52:30
Kumma kun ne somalit eivät saa kuitenkaan kehitettyä somalialaisuutta mitenkään. Somalia perustettiin vuonna 1960, eikä mitään mainittavaa kehitystä ole tapahtunut. Suomen yhteiskunnan sosiaalimenot taitavat olla ainoa asia joka on somaleiden ansiosta kehittynyt, eikä sekään mitenkään positiiviseen suuntaan.

Unohdit rikostilastot ;)
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

Uuno Nuivanen

Quote from: far angst on 02.03.2013, 03:53:21
Eiköhän, pojat, anneta somalien pitää Suomen lippua korkealla ja nostaa Suomi ennennäkemättömään nousuun. Meitä ei täällä sitten enää tarvitakaan. Somalit voivat hoitaa maatamme ja kehittää kulttuuriamme ja luoda pohjaa tulevalle menestyksellemme.

Olen alkanut aivan vakavissani pohtia tätä. Paskaako tässä hiki päässä rehkimään, kun ainoa mitä saa aikaan, on rasismi. Jospa jätän nämä hommani jonkun innovaattorin tehtäväksi vuorostaan. Paremmin sitä paitsi osaavat kuitenkin. Sehän olisi win-win. Seuraava vuodenvaihde olkoon tavoite. Vapise Kela, täältä tullaan!

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Alkuasukas

Quote from: dothefake on 02.03.2013, 10:17:28
Keksittekö huonommin Suomeen sopivaa ryhmää?
Mustalaiset on tsempannu hyvin jo 500 vuotta.
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Jukka Wallin

Quote from: Alkuasukas on 02.03.2013, 10:19:43
Mustalaiset on tsempannu hyvin jo 500 vuotta.

Seuraava ryhmä somalit alkavat olla jo hyviä kakkosia. Tosin vielä on kirimistä noin  480 vuotta..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

dothefake

Hehän ovat hyvin sopeutuneita, osaavat kieltä. Tulkkikulut minimissä.
-Tytti Tuppurainen

Leso

Veroja maksava maahanmuuttokriittinen pottunokka?
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

dothefake

No nyt hei oikeesti, onko maailmalla tarjota mitään vaikeampaa?
-Tytti Tuppurainen

Mangustin

Quote from: dothefake on 02.03.2013, 10:24:00
No nyt hei oikeesti, onko maailmalla tarjota mitään vaikeampaa?

Juu on. Kaikesta somppujen perseilystä huolimatta islamilaistunut somalikulttuuri on pienempi paha kuin afrikkalaiset perinteet. Rituaalisilpomisia, jujua ja lapsiuhrausta en toivo osaksi monikulttuurista Suomea:

http://news.bbc.co.uk/2/hi/8441813.stm
http://www.capechameleon.co.za/printed-version/issue-8/cover-story/

Eurooppakin on rikastunut:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1375024/Voodoo-human-sacrifice-The-haunting-story-Adam-Torso-Thames-boy-finally-identified.html

Toi savannien James Bond on juttujensa perusteella semmonen toiminnan tosimies, että vaikee kuvitella sen sopeutuvan harmaaseen suomalaiseen arkeen. Eikö meillä ole ihan lämpöset diplomaattisuhteet Keniaan? Meinaan voisi ihan sieltä kysyä että vainootteko te tätä miestä vai valehteleeko se. Ei se mikään diktatuuri kumminkaan ole.