News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2013-01-30 KSML: Äärioikeisto Suomessa -kirjan tilaisuudessa välikohtaus

Started by Sivusta seuraaja, 30.01.2013, 18:49:56

Previous topic - Next topic

Jaffasiini

Quote from: Oami on 11.05.2013, 14:54:37
Junes häiriköi näiden näkökulmasta väärällä tavalla.

Kiusallisista välikysymyksistä ei saa samanlaista mediahuomiota aikaiseksi kuin puukko-pullo-osaston öyhöttäjistä. Varsinkaan jos ei niihin osata asiallisesti vastata.
Näinhän se menee. Erinäisten puolueitten (mitäs kaikkia niitä onkaan, ainakin kokkareitten ja vasureitten) foorumeilla ja vastaavillahan on myös sama juttu, väärät perustellut mielipiteet sensuroituu kyllä mutta joissain joko heitin itse kirjoittamiansa/oikeitten röllipeikkojen viestejä sitten silti löytyy esimerkkinä siitä että tuollaisia ne muut nyt on.

IDA

Ei oo todellista. Toisaalta Kansallisen Kokoomuksen hallituskumppaneilta voi toki odottaa mitä tahansa.  Mielonen ja Tiusanenkin heiluvat Kotkan kaupungintalolla niin uhkaavasti, että muiden puolueiden jäsenet eivät uskalla mennä paikalle.
qui non est mecum adversum me est

Eugen235

Jos J. Lokka on ehdolla eurovaaleissa, lähtee täältä ääni. Ainakin siinä tapauksessa ettei Mestari ole tarjolla.

Aeon

Quote from: Eugen235 on 11.05.2013, 16:05:56

Jos J. Lokka on ehdolla eurovaaleissa, lähtee täältä ääni. Ainakin siinä tapauksessa ettei Mestari ole tarjolla.
Junes löytyy Muutoksen listalta.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Gambina

Itse olen niin mukavanoloinen, että pääsin luikertelemaan sisään. Kirjoitan raporttia kun saan ekaksi vedettyä vähän loiventavaa.
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

-Winston Churchill

nuiseva

Daniboyn uskottavuus meni jo aikoineen koko kansan edessä a-talkissa, kun hän taisteli rasseja vastaan Suomen Sisu keskustelussa. 16 000 ääntä knockdown tuotti mehevän tilanteen ja Danille muikean ilmeen. Hetken hänen kuupassaan ehkä säteili, että olisi kiva saada 16 000 ääntä.

Nyt oli uhkana nolaaminen puhtaasti omien edessä. Lisäksi Junes saattaa olla niin tulenarka hahmo, että joku vassarihörhö saattaisi menettää malttinsa. Melko muikeat otsikot tulisi siitäkin. Hyvin mielenkiintoista, miten jatkossa rajaavat tilaisuuksiin osallistujat. Poliittisen toiminnan kun pitäisi vissiin olla suht avointa.
Koko ajan puhutaan vain kuluista, puuskahtaa Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Risto Rautava (kok.).
Hän haluaisi puhua enemmän Guggenheimin positiivisesta vaikutuksesta ja vähemmän hankkeen kustannuksista.

Leso

Quote from: Gambina on 11.05.2013, 16:22:23
Itse olen niin mukavanoloinen, että pääsin luikertelemaan sisään. Kirjoitan rapottia kun saan ekaksi vedettyä vähän loiventavaa.

Täpinätäpinätäp! Paikalliset hommalaiset, nyt äkkiä jeesaamaan Gambinaa!
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Crommower

Itse olen niin mukavanoloinen, että pääsin luikertelemaan sisään. Kirjoitan rapottia kun saan ekaksi vedettyä vähän loiventavaa.
Mainiota! Homman oma salainen agentti Gambina :)
Taivas ja Maa ja Tuli ja Lumi. Ihminen taipui ees Pohjolan tuolin. Valan he vannoivat kylmässä kodin. Sanat nuo otti, tai Tuonen nyt koit.

Aeon

Haha, Danin natsirekisterissä on Gambinan mentävä aukko! :D

P

Quote from: AIP on 11.05.2013, 15:29:23
Hah. Pellet.

"Moniarvoinen" vasemmisto pohtii julkisessa seminaarissaan "äärioikeistoa", mutta ei päästä Hommaforumille omalla nimellään kirjoittelevaa henkilöä tilaisuuteen tekemään keskustelusta raporttia forumille? :facepalm:

Kipeä väkeä tämä däniläinen vasemmisto. :facepalm:

Luultavasti Halla-ahoakaan ei päästetteisi seuraamaan julkista tilaisuutta, jossa varmasti hänestä jauhetaan olan takaa..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

VH

Quote from: Junes Lokka on 11.05.2013, 15:33:56

Ei poke tullut lähellekään minua eikä puhunut minulle.

Siis käsitinkö oikein?

Paikalla siis oli järjestyksenvalvoja, mutta hän ei pitänyt sinua turvallisuusriskinä.
Henkilö, joka piti sinua turvallisuusriskinä, ei ollut järjestyksenvalvoja vaan joku "tavantallaaja", ja esti sinulta paikallepääsyn?
Onko kenellä vaan oikeus estää joltakulta avoimiin tilaisuuksiin pääsy?
"Paras tapa päästä eroon laittomasta maahanmuutosta on toki luoda riittävä määrä väyliä lailliselle maahantulolle."
Anni Sinnetännemäki

P

Quote from: kummastelija on 11.05.2013, 15:30:58
Tapaushan tarkoittaa sitä että vasurinuorison persaus ei kestä merivettä. Taitaa Danin kirjanen olla kevyttä kamaa kun poju ei uskalla julkisesti puolustaa väitteitään.

Ja Arhimäeltä tulisi kysyä, miten hän voi perustella rahanjakamista budjetista vasemmistonuorille, jotka rajoittavat tilaisuudestaan poliittisesti toisinajattelevat. Siis vasemmistoliiton nuorten tukemiseen kierrätetyillä verovaroilla tuo tilaisuus pääosin järjestettiin.

Opetusministeriön valopää perusteli mitätöntä verovarojen jakoa  PS-nuoret vs. suhteessa esim. vasemmistonuoriin diipa daalla - mm. "monikulttuurisuuden vastaisella keskustelutilaisuudella, jossa läsnä olivat kansanedustajat Halla-aho ja Immonen. Virkamieheltä unohtui, että keskustelemaan oli kutsuttu edellisten vaalien mamu-ehdokkaita mm. Hussein Muhammed ... :facepalm:

Vasemmistonuorten posteripojat ja -tytöt blokkaavat ovella "väärinajattelevat" edes seuraamasta tilaisuutta. Hip hei hienoa verovarojen käyttöä. Kyllä tässä vasemmiston toiminnassa on se vanha haju - ja se ei ole ruusu..
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.

P

Quote from: Topi Junkkari on 11.05.2013, 15:33:03
Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 11.05.2013, 15:10:16
Oletko jo yleisesti tunnettu paikkakunnalla vai miten olet päätynyt kyseisten "demokraattisten" ja "reilujen" tahojen mustalle listalle?

Etkö ole kuullut Dänin natsiarkistosta? Me kaikki olemme siinä.

Tämä koko juttu on kertakaikkisen absurdi, mutta myös juridisesti merkittävä, ja toivottavasti etenee asianmukaisesti. Junekselta on estetty pääsy kaikille avoimeen yleisötilaisuuteen poliittisten mielipiteidensä, yhteiskunnallisen aktiivisuutensa ja puoluekantansa takia. En ole ikinä kuullut, että hän olisi häiriköinyt missään.

Jep. Olemme kaikki Dänin natsilistalla. Vinkki dänille, mun todellinen nimi ei ole P. Ja mulla ei ole punaista siistiä paitaa. Vain muinoin saksalaisesta halpahallista ostettu punainen T-paita.

Antti Tulonen

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 11.05.2013, 15:52:58
Mainitsitko, että kyseessä on meppiehdokas?

Ei oikeastaan, vaan vasta meppiehdokasehdokas. Muutos ei ole asettanut vielä ainuttakaan meppiehdokasta.

http://www.muutos2011.fi/wiki/index.php?title=Europarlamenttivaalit_2014

Lahti-Saloranta

Quote from: Miniluv on 11.05.2013, 15:44:42

Selvennyksenä: Dan on nimellinen jäsen foorumilla.

Jospa se poliisi tutkiikin Junesin ilmoituksen jä tivaa karpaasilta sitä että mistä päätteli Junesin aiheuttavan häiriötä. Käyttäytymisen perusteellahan pääsyä ei evätty vaan päätös oli tehty jo aikaisemmin koska karpaasi tiedusteli henkilöllisyyttä. Selitykseksi ei taida kelvata että Junes on homman nimellinen jäsen.
Ps Onnea Junes, sinua pelätään sillä antoihan Dan ja Liv luovutusvoiton.
Vaikka tarkoitusperät olisivat maailman parhaat, niin monien, täysin erilaisten kulttuuritaustojen omaavien ihmisten kotouttaminen onnistuneesti ei ole mahdollista

Riukulehto

Perkele, unohdin tämän tilaisuuden. Olisi ollut hauska nähdä, olisinko päässyt sisään, sillä naama on kolarin jäljiltä hieman "ruhjeilla".
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Emo

Quote from: Junes Lokka on 11.05.2013, 14:32:12

Ei ole raporttia tulossa.

Hienoa, Junes!!! Ehkä jopa parempi ja ainakin mielenkiintoisempaa näin, ettet päässyt sisään!  ;D

Sinua syrjittiin rasistisesti ja lisäksi kunniaasi loukattiin, koska sinua nimiteltiin häiriköksi! Luotamme sinuun, että loukkaannuit sydänjuuriasi myöten!  :D

Gambina

Nyt kun olen saanut kiljuämpärin tyhjennettyä, voin alkaa muistelemaan itse tapahtumaa. Tilaisuus sujui ihan hyvin ja Koivulaakso oli yllättävän selkeä ilmaisussaan. Hitailla skininaivoillani on ollut aikaisemmin vaikeuksia seurata hänen ajatuksenjuoksuaan erinäisissä keskusteluohjelmissa. Nyt meni siis paljon paremmin. Pienenä miinuksena pitkät ja matelevat kysymykset yleisöstä, joista en meinannut saada krapulaltani tolkkua. Huomautan, ettei allekirjoittaneella ollut aavistustakaan tapahtuneesta Lokka-caustista, josta olisin ollut varsin närkästynyt.

Koivulaakso myönsi reilusti, ettei  "Äärioikeisto Suomessa" -kirja täytä akateemisen tutkimuksen kriteerejä, mutta piti sitä kuitenkin tietokirjana, eikä pamflettina. Lähteinä kun ovat toimineet tutkittavien ryhmien omat aineistot. Fair enough. Koivulaakson mukaan avain suomalaisen äärioikeiston ymmärtämiseen sijaitsee eurooppalaisessa viitekehyksessä, joten valtaosa luennosta menikin ulkomaisen "fasistisen toiminnan" analysointiin. Koivulaakson mukaan kirjankin kantava metodi oli "yhdistellä palasia toisiinsa".

Darra oli kauhea, enkä ehtinyt ostaa apteekista aspiriinia. Koitin tehdä kuitenkin jokseenkin ymmärrettäviä muistiinpanoja. Toivoin, että Lokka olisi tallentanut tilaisuuden ja olisin itse voinut keskittyä piirtelemiseen. Enhän minä ymmärrä, mikä on videokamera. Valitettavasti näin ei käynyt.

Paremman kuvan tilaisuuden sisällöstä saa varmastikin lukemalla itse kirjan, koska ymmärtääkseni luento oli periaatteessa referaatti itse tekstistä. Saa korjata, jos olen väärässä. Koivulaakso luonnehti esimerkiksi Unkarin ja Kreikan fasistien toimintaa "kurin ja kontrollin" politiikaksi, jolla otetaan yksinkertaisesti tila haltuun. Puhuja lisäsi, mielestäni rehellisesti ja asiallisesti, että samoja metodeja ovat käyttäneet myös äärivasemmistolaiset. Äärioikeiston toimintatapa kiteytyi seuraavanlaisesti: "potkitaan alaspäin, mieluummin kuin lyödään ylöspäin". Tämä ilmeisesti tarkoittaa, että äärioikeistolaiset purkavat kiukkunsa haavoittuvaisiin vähemmistöihin, ennemmin kuin uhkaavat valtaapitäviä.

Mielenkiintoinen osio käsitteli "metapolitiikkaa", jolla äärioikeisto muokkaa kulttuuria sopivaksi myöhempää voittoa varten. Tämä tapahtuu kielen ja keskustelun muovaamisella orwellilaiseen tyyliin. Koivulaakso sanoi myöhemmin, että "maahanmuuttokriittisyydestä" on pudotettu lainausmerkit pois, eikä sitä yhdistetä heti suoraan rasismiin. Tämä lienee esimerkki metapolitiikasta käytännössä Koivulaakson mielestä. Itselleni tällaisesta metapolitiikasta tuli kuitenkin mieleen monikäyttöinen "vihapuhe" –termi ja "fobia" –päätteen (irrationaalinen pelko) käyttäminen esimerkiksi islamin kanssa. Kyse on pelistä, jota molemmat osapuolet voivat pelata.

Koivulaakso mainitsi naurahtaen keskustelussa ilmenevän harhaisen punavihermädättäjäsalaliittoajattelun, tai jotain sinne päin. Kun eräs henkilö yleisöstä toisaalta esitti aika rankkaa foliopipoteoriaa valtamedian ja äärioikeiston laajasta yhteistyöstä ja aivopesusta, ei Koivulaakso kommentoinut horinoita mitenkään. Kenties hän ei muistanut tai jaksanut, mutta omaan korvaani tämä kuulosti vähän oudolta.

Tottakai puhuttiin pitkät tovit Perussuomalaisista, Suomen Sisusta ja Breivikistä, historiaa ja analyysia. Koivulaakso kertoi jakaneensa ajattelun helpottamiseksi äärioikeistolaiset kahteen karkeaan ryhmään: fasistisiin ryhmiin, joihin ilmeisesti kaikki vastarintaliikkeet kuuluvat, ja radikaalioikeistopopulistisiin ryhmiin, kuten puolueisiin. Koivulaakson totesi skenen olevan varsin pirstaloitunut ja liian karkeiden yleistyksien olevan kannattamattomia. Ihan fiksua puhetta. Väkivallan uhka tuntui kuitenkin kummittelevan kaikessa kansallismielisessä toiminnassa. Kaiken kaikkiaan Koivulaakso totesi olevan virheellistä väittää, että Perussuomalaiset eivät olisi saaneet mitään aikaan. Päinvastoin, he ovat menestyneet ja tuoneet esimerkiksi "maahanmuuttovastaisuuden" valtavirran keskusteluun.

Koivulaakson yleinen opponentti, Jussi Halla-aho, mainittiin pari kertaa, totta kai Breivikin yhteydessä. Koivulaakson mukaan Halla-aho saavutti laajaa julkisuutta 2000-luvun puolessavälissä siteeraamalla huuhaatutkijoiden tutkimustuloksia. Tämän jälkeen häntä oli Koivulaakson mukaan käsitelty varsin helläkätisesti, ja ainoa kunnollinen kritiikki esitettiin Breivik-tapauksen aikana, jolloin Halla-aho ilmiönä liitettiin todelliseen yhteiskunnalliseen kontekstiinsa. Myöhemmät yksittäiset vihapuhekaustit eivät kuulemma olleet riittävää kritiikkiä. Tämä osio jäi luennolla vähän torsoksi ja saattoi mennä itseltäni vähän ohi. Olli Immonen mainittiin yhdesti, arvattavasti Helsingin Itäkeskuksen yhteydessä, jossa hän oli kuulemma levittänyt valheellisia juttuja paikasta siellä itse edes käymättä.

Koivulaakson mukaan debaatti esimerkiksi maahanmuuttoasioista on turhaa, jos se tehdään "virheellisen viitekehyksen sisällä". Tästä puhuja tarjosi esimerkkinä virheellisen väittämän ja lähtökohdan: "siirtolaiset loisivat maassamme". Keskustelu on siis monesti hedelmätöntä jankkausta, koska faktat ovat hukassa osapuolilta. Itse olen tästä samaa mieltä, painotus on vain hieman erilainen kuin Koivulaaksolla.

Tilaisuus oli viihtyisä ja mukava, itse olin itseni väkijuomilla myrkyttänyt. Keskustelu oli asiapainotteista, eikä homma mennyt öyhöttämiseksi. Harmillinen vain tuo Junes Lokan tapaus, mielestäni törkeää toimintaa ja ansaitsisi vähintään anteeksipyynnön. Ylläolevassa tekstissä saattaa olla virheitä, koska en ole erityisen nopea kirjoittamaan asioita ylös. Pahoitteluni, jos näin on asia.
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.

-Winston Churchill

Aeon

Tuli tässä mieleen jotain, mitä en ole huomannut täällä mainittavan. Vasureitten toiminta muistuttaa erilaisten kulttien toimintaa. Pysytellään tiukasti omissa piireissä, ei päästetä (lue anneta omien kuulla) vääriä mielipiteitä laukovia ja toimintaa kyseenalaistavia ihmisiä tilaisuuksiin, luodaan keinotekoiset uhkakuvat (äärioikeisto), joitten pohjalta perustellaan omaa toimintaa ja omat teesit; näillä uhkakuvilla saadaan myös peloteltua oma väki uskomaan, että jos me ei vastusteta äärioikeistoa, niin kohta Suomi on totalitaristinen valtio, jossa kaikki vähemmistöt kaasutetaan. Sitten vielä tuo aiemmin mainitsemani asia näistä johtohahmoista: oman joukkonsa ulkopuolella ovat todella hukassa ja jäävät argumentoinnissa vastapuolen jalkoihin ja jopa hermostuvat, kun joku uskaltaa haastaa ja esittää eriäviä mielipiteitä.

Kärjistettyähän tuo on, myönnettäköön, mutta yhtymäkohtia mielestäni on.

Antti Tulonen

Quote from: Emo on 11.05.2013, 17:49:17
Sinua syrjittiin rasistisesti ja lisäksi kunniaasi loukattiin, koska sinua nimiteltiin häiriköksi! Luotamme sinuun, että loukkaannuit sydänjuuriasi myöten!  :D

Rasistisesti?

Jääpää

Quote from: P on 11.05.2013, 16:51:11
Luultavasti Halla-ahoakaan ei päästetteisi seuraamaan julkista tilaisuutta, jossa varmasti hänestä jauhetaan olan takaa..
Juneksen edellisen herooisen suorituksen tallenteesta selviää, miksei "keskeisen tietyn tyyppisen rasistisen ideologian kehittelijä-yrittäjä-yrittäjän"
ole suotavaa olla paikalla, kun asiasta paremmin tietävät keskustelevat.

Aloitus kohdasta 9:38
http://www.youtube.com/watch?v=1hFlIGILL48

Juneksen "häiriköinti" kohtaa ei kyennyt enää etsimään, koska puuronen.  Junes varmaan kaivaa klipiksi, on se niin hirveetä..
1.14 kuitenkin  jotain Soini, Halla-aho, persut. Rasismin vesitys ihmisvihaksi?

PS. Ikävästä tapahtumasta huolimatta, harvoin tulee naurettua niin.. Sponssaus ehdotus: " sisäänyrityslasit",
       http://www.dhgate.com/4gb-glasses-spy-camera-digital-hd-video-recorder/p-ff808081365d104301367682ee0757d8.html#s1-4-1
Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

nuiv-or

Quote from: Antti Tulonen on 11.05.2013, 17:58:05

Rasistisesti?

Kyllä: https://rassismi.crowdmap.com/reports/view/95

Quote from: moniosaaja on 11.05.2013, 18:00:10
PS. Ikävästä tapahtumasta huolimatta, harvoin tulee naurettua niin.. Sponssaus ehdotus: " sisäänyrityslasit",
       http://www.dhgate.com/4gb-glasses-spy-camera-digital-hd-video-recorder/p-ff808081365d104301367682ee0757d8.html#s1-4-1

Mietinkin, että nämä kun olisi ollut päällä, niin...  8)

Quote from: VH on 11.05.2013, 16:55:41
Paikalla siis oli järjestyksenvalvoja, mutta hän ei pitänyt sinua turvallisuusriskinä.
Henkilö, joka piti sinua turvallisuusriskinä, ei ollut järjestyksenvalvoja vaan joku "tavantallaaja", ja esti sinulta paikallepääsyn?
Onko kenellä vaan oikeus estää joltakulta avoimiin tilaisuuksiin pääsy?

Kertoi olevansa tilaisuuden järjestäjä.

Emo

Rasistisesti?

Rasistisesti. Kun on hieman tummemmat hiukset ja varmaan ruskeat silmätkin oletan... niin rasistisesti.
Ja näkyy olevan mies Marokosta vielä kaiken kukkuraksi  :)  joten pahapahapaha rasismi ja toiseuden syrjiminen!

Leso

Kiitos, Gambina, raportista!

Ja Gambinan kanssa samanseutulaiset hompanssit! Pitäkäätten huoli, että seuraavalla kerralla mukavanoloinen Gambina on joko vesiselvä tai tukevasti humalassa, ettei rassun tartte tehdä työtään karmeassa krapulassa.

Aeon, hyvä kuvaus. Komppaan kympillä.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Luotsi

Quote from: junakohtaus on 11.05.2013, 15:48:53
Tästähän pitäisi jo saada lehteen jotain.

"Äärioikeiston isku tiedotustilaisuuteen estettiin!"
*** Kommunismi toimii mainiosti - muurahaisilla ***

Emo

Quote from: Junes Lokka on 11.05.2013, 18:00:56

Rasistisesti?

Kyllä: https://rassismi.crowdmap.com/reports/view/95

Anteeksi Junes että nauran täällä ääneen ...

QuoteOlin edelleen järkyttynyt ja tyrmistynyt, ja tunsin lamaantuvani kauhusta: olivatko nämä jengiläiset sitä pahamaineista äärioikeistoa?

Ymmärrän sinua, jotenkin vaan  yrittää nauru pyrkiä pintaan...  ;D   ;D   :flowerhat:   ;D

QuoteKoin järkyttäviä hetkiä Oulussa 11.5. klo 13. Olin menossa Äärioikeisto Suomessa -tilaisuuteen tutustumaan maatamme vavisuttavaan ilmiöön. Koulutuskeskuksen parkissa oli poliisipartio.

Ulko-ovella eräs henkilö kysyi minulta, olenko Junes Lokka. Kun vastasin myöntävästi, hän tokaisi "Et ole tervetullut tänne."

Tyrmistyneenä kysyin syytä tälle rasismille, johon minulle vastattiin, että minua epäillään olevan häiriöksi tilaisuudessa.

Olin edelleen järkyttynyt ja tyrmistynyt, ja tunsin lamaantuvani kauhusta: olivatko nämä jengiläiset sitä pahamaineista äärioikeistoa?

Kun kerroin tekeväni rikosilmoituksen vieressä oleville poliiseille, silmälasipäinen henkilö seurasi minua. Hän kertoi olevansa tilaisuuden järjestäjiä eikä halunnut minua tilaisuuteen.

Tämä järkytti minua entisestään ja sain lähes sydänkohtauksen: tilaisuuden järjestäjäthän ovat Pohjois-Pohjanmaan Vasemmistonuoret, Radikaalivasemmiston opintopiiri, ja DSL.

Mielestäni kulttuuriministeri Arhinmäen tulisi tarkistaa tukien myöntämisperusteet näille nuorisojärjestöille.

Onko seuraavana keskitysleirit?

Afrikan kirjeenvaihtaja

Quote from: Emo on 11.05.2013, 18:01:47
Rasistisesti?
Rasistisesti. Kun on hieman tummemmat hiukset ja varmaan ruskeat silmätkin oletan... niin rasistisesti.
Ja näkyy olevan mies Marokosta vielä kaiken kukkuraksi  :)  joten pahapahapaha rasismi ja toiseuden syrjiminen!

Tietysti tuosta poimittaisiin 'ulkomaalaissyntyisyys' tai 'taustaisuus' ja sympatiaa satelisi koko vihervasemmiston laajuudelta, jos kyseessä ei olisi Junes Lokka.
Hänen Majesteettinsa palveluksessa.

Miniluv

Kiitokset agentti G-21:lle raportista. Kiitämme erityisesti kekseliästä valeasua, joka varmaankin oli riittävän vasemmistonuorekas (krapulaiset silmät ja kiljuntuoksu).
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Emo

Quote from: Afrikan kirjeenvaihtaja on 11.05.2013, 18:08:06
Quote from: Emo on 11.05.2013, 18:01:47
Rasistisesti?

Tietysti tuosta poimittaisiin 'ulkomaalaissyntyisyys' tai 'taustaisuus' ja sympatiaa satelisi koko vihervasemmiston laajuudelta, jos kyseessä ei olisi Junes Lokka.

Sympatiaa on paras herua, vaikka onkin Junes Lokka, joka on oppinut Hommalla pahoille tavoille! Vai oliko tuo huonotapainen jo Hommalle tullessaan mutta yks ja sama... sitä emme voi miettiä sillä muuten helvataniso rasismi!

Aivan mahtavasti hoidit Junes homman!

Gambina

Quote from: Miniluv on 11.05.2013, 18:11:12
Kiitokset agentti G-21:lle raportista. Kiitämme erityisesti kekseliästä valeasua, joka varmaankin oli riittävän vasemmistonuorekas (krapulaiset silmät ja kiljuntuoksu).

Vähän pelotti se uhkaavanoloinen miesporukka, joka syynäsi sisääntulijat, mutta hoippuessani paikalle itse Dan moikkasi ja toivotti peremmälle.

-Winston Churchill