News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2013-01-30 KSML: Äärioikeisto Suomessa -kirjan tilaisuudessa välikohtaus

Started by Sivusta seuraaja, 30.01.2013, 18:49:56

Previous topic - Next topic

Elcric12

Quote from: Red_Blue on 01.02.2013, 00:41:39
Quote from: Elcric12 on 01.02.2013, 00:15:31
Vielä kun ottaa huomioon missä varustuksessa paikalle pöllähtivät (mikäli tiedot pitäävät kutinsa), niin on realistista olettaa, että aikeissa oli tapahtuman sabotointi tavalla tai toisella.
Tarkoitatko muuten "varustuksella" ns. omia värejä, eli tietyn tyyppistä pukeutumista ja hiustyyliä? Eli vastaavaa kuin kuvien perusteella järjestäjien ja/tai kuulijoiden maastohousut ja rastat?

Vai tarkoitatko omia virvokkeita, puukkoa ja suojaliivejä? Minusta sen enempää omanlaisensa ulkonäön kuin suojaliivien, puukon ja kaljan mukanaan tuominen ei anna syytä epäillä mitään tapahtuman sabotointimotiivia. Käsittääkseni nämä SVL:n "aktivistit" ovat ollet täysin samassa varustuksessa sekä pukeutumisen, hiustyylin kuin kantamiensa itsepuolustukseen sopivien esineiden kanssa useissa muissakin tapahtumissa paikalla lähinnä seuraamassa tilannetta. Esimerkkinä jo ketjussa mainittu.

En tiedä, mutta itse ainakaan en mene kirjastoon kirjatilaisuuteen keskustelemaan kirjan aiheesta varustautuneena pullokassein (jossakin tais olla, että "pussillinen tyhjiä pulloja"), puukoin, suojaliivein ja hitsauslasein (jossakin lähteessä oli myös maininta pampuista). Ainakaan en ihmettelisi, jos ko. varustus herättäisi epäilyjä muista aikeista ja ainakin tällä kertaahan nuo epäilyt osoittautui todeksi.

Red_Blue

Quote from: Miniluv on 01.02.2013, 00:22:04
Tilaa, joka ei ole osa kirjastoa vaikka sijaitsee kirjastorakennuksessa (kuten kahvila ja kansalaisopistokin) vuokrataan erilaisiin tarkoituksiin.
Tätäpä ei ole uutisoinnissa kerrottukaan. Tilaisuuden järjestäjien takaa kuitenkin löytyy julkinen rahoitus, Jyväskylän yhteiskunnallisen opiston rahoittaa Kansan Sivistystyön Liitto (Vas.), jota taas rahoitetaan mm. Opetushallituksen kautta ja valtionosuuksin.

Ehkäpä asiaan auttaisi antifanttien rehellisempi tiedotus. Jos tilaisuus on avoin muille paitsi natseille, ei pitäisi mainostaa tilaisuutta avoimeksi yleisölle, vaan esim. "Kaikille, paitsi natseille, avoimen tilaisuuden järjestävät yhteistyössä JKLDIY-kollektiivi ja Jyväskylän yhteiskunnallinen opisto. Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Ei natseja.".

Tosin tästähän on ketjussa jo keskusteltu, jonkin henkilön pääsyn estäminen "julkiseen tilaisuuteen" tai "yleiseen kokoukseen" henkilön "yhteiskunnallisen mielipiteen" tai "poliittisen toiminnan" perusteella ilman "hyväksyttävää syytä", on syrjintänä rangaistavaa. Se tosin ei ole yllätys, ettei kyseistä pykälää (RL 11:11) tietenkään sovelleta kun syrjinnän kohteena on natsi.

b_kansalainen

Quote from: Miniluv on 01.02.2013, 00:45:22
Antaisitko minulle linkin mielestäsi uusnatseja eniten sympatisoivaan viestiin tässä ketjussa?
Etköhän ole jo moderoinut ne näkymättömiin. Turha enää tässä vaiheessa vaatia. Minulla ei ole samoja aseita kuin sinulla, joten kaksintaistelua ei synny.

elven archer

Quote from: b_kansalainen on 01.02.2013, 01:03:41
Etköhän ole jo moderoinut ne näkymättömiin. Turha enää tässä vaiheessa vaatia. Minulla ei ole samoja aseita kuin sinulla, joten kaksintaistelua ei synny.
Säälittävä esitys. Ja vainoharhainen (tai paremminkin piiloutuminen vainoharhaiselta näyttävän tekosyyn taakse). Paljasti kyllä sinun agendasi ja huolesi Homman asian edistämisestä aitouden.

kekkeruusi

Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 01.02.2013, 00:57:51
Quote from: dothefake on 01.02.2013, 00:56:28
Quote from: Marshal_Mannerheim[Fin] on 01.02.2013, 00:53:56
24 sivua ja varmasti tiedetään vain että joku on käyttänyt puukkoa. Eikö kele saataisi sen verran odotettua että saataisiin jotain oikeaa tietoa?
Voihan se olla mattoveitsikin, pari senttiä syvä haava.

Korjataan, terä-asetta.
Voihan se olla pullonkaula tai ihan vaan sirpalekin. Sekin tiedetään, että vasureita oli selvästi enemmän ja löivät kai tuoleilla nasseja.

coscarnorth

Quote from: Ant. on 01.02.2013, 00:58:11
Helsingin Sanomat on nykyisen päätoimittajansa aikana aika velho näissä asioissa. Kohtahan se nähdään, mutta uskallan arvata, että tätä välikohtausta käsitellään aamun pääkirjoituksessa. Uskallan myös arvata, että päätoimittaja yhdistää jonkin aasinsillan kautta perussuomalaiset kyseiseen tapaukseen.

Niih, ylen uutisissahan tämä rinnastus jo implisiittisesti suoritettiin. Koivulaakso pääsi kommentoimaan PS:n olevan vastuussa natsiryhmien noususta. Ainakin vaikutti siltä, että ko. Koivulaakson kommentti oli leikattu pidemmästä haastattelusta. Jos mietitään tätä kontekstia, niin yleinen pohdiskelu PS:n vaikutuksesta natsiryhmiin on tuskin kuulunut toimittajan ensimmäisenä esittämiin kysymyksiin.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Elcric12

Quote from: Red_Blue on 01.02.2013, 01:02:35
Tosin tästähän on ketjussa jo keskusteltu, jonkin henkilön pääsyn estäminen "julkiseen tilaisuuteen" tai "yleiseen kokoukseen" henkilön "yhteiskunnallisen mielipiteen" tai "poliittisen toiminnan" perusteella ilman "hyväksyttävää syytä", on syrjintänä rangaistavaa. Se tosin ei ole yllätys, ettei kyseistä pykälää (RL 11:11) tietenkään sovelleta kun syrjinnän kohteena on natsi.

Mielestäni vaikka tuo puukon mukana tuominen on erittäinkin hyväksyttävä syy.

kekkeruusi

Quote from: Elcric12 on 01.02.2013, 01:09:33
Quote from: Red_Blue on 01.02.2013, 01:02:35

Mielestäni vaikka tuo puukon mukana tuominen on erittäinkin hyväksyttävä syy.
Eipä sitä tiedä missä se puukko siinä kohtaa oli, kun ovelta käännytettiin ja tiesikö ovivahti siitä mitään. Eiköhän se käännytyksen syy ole ollut jossain muualla, vaikkapa hullussa ulkomuodossa.

Luotiliivit, mustat lasit ja pullokassi, en minäkään olisi sisään laskenut.

Red_Blue

Quote from: Elcric12 on 01.02.2013, 00:59:32
En tiedä, mutta itse ainakaan en mene kirjastoon kirjatilaisuuteen keskustelemaan kirjan aiheesta varustautuneena pullokassein (jossakin tais olla, että "pussillinen tyhjiä pulloja"), puukoin, suojaliivein ja hitsauslasein (jossakin lähteessä oli myös maininta pampuista).
Tietänet kuitenkin, että keskustelu on vuorovaikutteinen tapahtuma, jossa on kaksi osapuolta. Jos sinä menet keskustelemaan ja antifantti samaan paikkaan puukottamaan, niin kyllä siinä omalla puukolla ja viiltosuojatulla suojaliivillä on melkoisen ilmeinen tarve.

Tässä tapauksessa antifanteilla oli julkaistujen tietojen mukaan ainakin 20 v 3 ylivoima ja todennäköisesti syytä olettaa ylivoimansa vieläkin suuremmaksi, koska myötämielistä väkeä oli haalittu sali täyteen. Siitä huolimatta en löisi senttiäkään vetoa sen vaihtoehdon puolesta, että mikäli heille kaikille olisi suoritettu henkilöntarkastus, puukkoja ja puntareita ei olisi löytynyt natseja enempää.

Tämä toistensa järjestämissä tapahtumissa vierailu kärhämöintiin valmistautuen on näille kummallekin porukalle eräänlainen piirileikki. Joskus hyökkääjinä ovat natsit, joskus antinatsit. Samaa paskaa vain vähän eri paketissa. Fanitettavat kirjailijatkin löytyvät kummaltakin puolelta erikseen, enkä ole laisinkaan vakuuttunut Koivulaakson ja kumppanien paremmuudesta edes siinä sarjassa.

Oami

Antaisitko minulle linkin mielestäsi uusnatseja eniten sympatisoivaan viestiin tässä ketjussa?

Eli... valitat siis siitä, että foorumilla on natseja sympatisoivia viestejä (pääsääntöisesti!) ja toisaalta siitä, että moderaattori on moderoinut näkymättömiin ne natseja sympatisoivat viestit?
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Miniluv

Yritin vain kysyä mikä sinua eniten on nyppinyt. Mutta ei sitten :)

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

CaptainNuiva

En tiedä, mutta itse ainakaan en mene kirjastoon kirjatilaisuuteen keskustelemaan kirjan aiheesta varustautuneena pullokassein (jossakin tais olla, että "pussillinen tyhjiä pulloja"), puukoin, suojaliivein ja hitsauslasein (jossakin lähteessä oli myös maininta pampuista). Ainakaan en ihmettelisi, jos ko. varustus herättäisi epäilyjä muista aikeista ja ainakin tällä kertaahan nuo epäilyt osoittautui todeksi.

Antifantit tuhopoltostaan kehuivat että varusteina oli mm.tuli...Varusteet on samaa sarjaa kuin tyhjät pullot. :facepalm:
Oliskohan todellisuus kuitenkin niin että nasset ovat kaljaa kipatessaan ajatelleet palauttaa pantit eikä niitä ole voinut matkan varrellekkaan jättää lojumaan kenenkään muun poimittavaksi.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

kekkeruusi

Quote from: Miniluv on 01.02.2013, 01:15:46

En haluaisi enää lisätä nimimerkki b-kansalaisen hölmöyslistaa sanomalla, että esittää valituksia moderaation linjasta väärässä paikassa. Ei kun, haluanpas, juksasin. :D

Elcric12

Quote from: Red_Blue on 01.02.2013, 01:13:06
En tiedä, mutta itse ainakaan en mene kirjastoon kirjatilaisuuteen keskustelemaan kirjan aiheesta varustautuneena pullokassein (jossakin tais olla, että "pussillinen tyhjiä pulloja"), puukoin, suojaliivein ja hitsauslasein (jossakin lähteessä oli myös maininta pampuista).
Tietänet kuitenkin, että keskustelu on vuorovaikutteinen tapahtuma, jossa on kaksi osapuolta. Jos sinä menet keskustelemaan ja antifantti samaan paikkaan puukottamaan, niin kyllä siinä omalla puukolla ja viiltosuojatulla suojaliivillä on melkoisen ilmeinen tarve.

Tässä tapauksessa antifanteilla oli julkaistujen tietojen mukaan ainakin 20 v 3 ylivoima ja todennäköisesti syytä olettaa ylivoimansa vieläkin suuremmaksi, koska myötämielistä väkeä oli haalittu sali täyteen. Siitä huolimatta en löisi senttiäkään vetoa sen vaihtoehdon puolesta, että mikäli heille kaikille olisi suoritettu henkilöntarkastus, puukkoja ja puntareita ei olisi löytynyt natseja enempää.

Tämä toistensa järjestämissä tapahtumissa vierailu kärhämöintiin valmistautuen on näille kummallekin porukalle eräänlainen piirileikki. Joskus hyökkääjinä ovat natsit, joskus antinatsit. Samaa paskaa vain vähän eri paketissa. Fanitettavat kirjailijatkin löytyvät kummaltakin puolelta erikseen, enkä ole laisinkaan vakuuttunut Koivulaakson ja kumppanien paremmuudesta edes siinä sarjassa.

Aikamoista spekulointia ilman minkäänlaista näyttöä. Tuon piirileikin ilmeisesti kyllä sitten hävis natsit 100-0, eikä lain koura ole vielä edes rankaissut.

Elcric12

Quote from: CaptainNuiva on 01.02.2013, 01:20:56

Antifantit tuhopoltostaan kehuivat että varusteina oli mm.tuli...Varusteet on samaa sarjaa kuin tyhjät pullot. :facepalm:
Oliskohan todellisuus kuitenkin niin että nasset ovat kaljaa kipatessaan ajatelleet palauttaa pantit eikä niitä ole voinut matkan varrellekkaan jättää lojumaan kenenkään muun poimittavaksi.

Epäilemättä minkälainen idiotismi tahansa on mahdollista tuolle porukalle. Edelleen: jos ei päästetä sisää pullokassin kanssa on hyväksyttävä perustelu (muun väitetyn ohella).

Veikko

Deekut ovat menneet tappelemaan hihhuleiden herätyskokoukseen. Deekut putkaan ja tuomiolle, ei siitä sen enempää. Muuten ei kiinnosta vähääkään, sillä vaikka olen vasemmistolainen, niin Dan Koivulaakso ja hänen hännänkannattajansa vain ällöttävät, ja vaikka olen patriootti, niin nuo deekut ovat vain deekuja nimittävätpä he itseään miksi tahansa - tai nimitetään heitä miksi tahansa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Elcric12

Quote from: Veikko on 01.02.2013, 01:31:31
Deekut ovat menneet tappelemaan hihhuleiden herätyskokoukseen. Deekut putkaan ja tuomiolle, ei siitä sen enempää. Muuten ei kiinnosta vähääkään, sillä vaikka olen vasemmistolainen, niin Dan Koivulaakso ja hänen hännänkannattajansa vain ällöttävät, ja vaikka olen patriootti, niin nuo deekut ovat vain deekuja nimittävätpä he itseään miksi tahansa - tai nimitetään heitä miksi tahansa.

Mikäs tää deeku-argumentti on?

a) millä perusteella ovat deekuja
b) onko väitetty deekuus jotenkin lieventävä seikka suorittamilleen teoilleen

Minulla on sellainen kutina, että (tyhjät) pullot eivät olleet matkassa nauttimistarkoituksessa.

Impivaaranilves

Quote from: CaptainNuiva on 01.02.2013, 01:20:56

Josko ovat keräilleet niitä jotta saisivat rahaa bussilippuun kotosalle?
No voihan olla niinkin että ovat erikoisoluiden ystäviä, niitähän pulloissa enempi ostetaan. Tölkit taitaa olla suositumpia ja halvempia.

Thalion

Quote from: Ajattelija2008 on 01.02.2013, 00:45:34
Sosialistit ja kansallissosialistit ottavat yhteen - kommunisti Vesa Puuronen kommentoi.

Siinäpä tämä keissi on tiiviisti paketoituna. 

En halua edes arvella kuinka paljon media ja muu mokukoneisto saa tuosta puukotuksesta polttoaineita maahanmuuttokeskustelun vaimentamiseksi. Koska en jaksa uskoa false flageihin tällä kertaa, niin ei voi kun taas ihmetellä nassepoikien totaalista älyn puutetta: vähäistekin odotukset järkevästä käytöksestä onnistuvat alittamaan rytinällä. Dan Koivulaakso ja Li Andersson eivät juuri parempaa lahjaa agendalleen olisi voineet toivoa.

Eräs herrasmieshistoroitsija Tampereelta sentään piti törkynsä pääosin netissä, mutta näille sekakäyttäjille sekään ei riitä,  vaan pitää laskeutua anarkistiapinoiden omalle tasolle katutasolle puuhastelemaan. Ei sen puoleen: itsenikin tekisi mieli vedellä tällä hetkellä eräitä henkilöitä ympäri korvia, joten tyhmyys on kai tarttuvaa tautia.

Veikko

Quote from: Elcric12 on 01.02.2013, 01:38:08

Minulla on sellainen kutina, että (tyhjät) pullot eivät olleet matkassa nauttimistarkoituksessa.

Jos et ymmärtänyt tuota deekuutta viestissäni, niin en voi auttaa. Sematiikan kurssia voin kyllä suositella - ja luetun tekstin ymmärtämisen kurssia, koska en missään kohtaa ja millään tavalla esittänyt lieventäviä asianhaaroja teolle tai tekijöille.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Elcric12

Quote from: Veikko on 01.02.2013, 01:45:48
Quote from: Elcric12 on 01.02.2013, 01:38:08

Jos et ymmärtänyt tuota deekuutta viestissäni, niin en voi auttaa. Sematiikan kurssia voin kyllä suositella - ja luetun tekstin ymmärtämisen kurssia, koska en missään kohtaa ja millään tavalla esittänyt lieventäviä asianhaaroja teolle tai tekijöille.

Ymmärsin kyllä tekstin, halusin vain tarkennusta ja varmistusta noihin muutamiin kohtiin esittämilläni kysymyksillä.

b_kansalainen

Et kysynyt, vaan vaadit linkkiä moden ominaisuudessa. Se, mikä minua eniten nyppii, kävi kyllä ilmi jo viestistä, johon vastasit. Moderaattorin edessä olen aseeton, joten voit tehdä mitä haluat.

Voin vain sanoa sen mikä minua juuri NYT eniten nyppii.  Se on se, että täällä äärioikeistosympatioiden kyseenalaistaminen saa oikein moderaattorin huomion osakseen.

Ymmärrän, että jos kaikki aika menee tämän foorumin moderointiin, niin reaalimaailman seuraaminen jää vähemmälle.

Jos neuvoni äärioikeiston välttämisestä eivät kelpaa, niin kuunnelkaa sitten Eerolaa :)

Soluttautukaa ja syyttäkää sen jälkeen false flagia. Siinä menee aivot jo niin solmuun, että somalikin kelpaa vävyksi.

Ajattelija2008

Quote from: b_kansalainen on 01.02.2013, 02:24:00
Et kysynyt, vaan vaadit linkkiä moden ominaisuudessa. Se, mikä minua eniten nyppii, kävi kyllä ilmi jo viestistä, johon vastasit. Moderaattorin edessä olen aseeton, joten voit tehdä mitä haluat.

Voin vain sanoa sen mikä minua juuri NYT eniten nyppii.  Se on se, että täällä äärioikeistosympatioiden kyseenalaistaminen saa oikein moderaattorin huomion osakseen.

Ymmärrän, että jos kaikki aika menee tämän foorumin moderointiin, niin reaalimaailman seuraaminen jää vähemmälle.

Jos neuvoni äärioikeiston välttämisestä eivät kelpaa, niin kuunnelkaa sitten Eerolaa :)

Soluttautukaa ja syyttäkää sen jälkeen false flagia. Siinä menee aivot jo niin solmuun, että somalikin kelpaa vävyksi.

Mitä tuo ylläoleva sanasalaatti tarkoittaa?

Eikö joku pyytänyt sinulta linkkiä "patriootteja" sympatisoivaan postaukseen? Sellaista ei tainnut löytyä?

Lisäksi opi nyt se asia, että kansallissosialistit ovat vasemmistolaisia. He vastustavat vapaata markkinataloutta ja vaativat yritysten palvelevan valtiota.

Rändöm

Tietääkö kukaan täällä muuten tarkemmin Äärioikeisto Suomessa- kirjan tekijäryhmän taustoista? Tiedän ainakin, että Andersson on suomenruotsalainen (tietääkseni pakkoruotsia kannattava tekopyhä kommari). Entä Brunila ja Koivulaakso? Ainakin nimiensä perusteella saattavat hekin olla. Olen utelias, sillä korviini on kantautunut tieto (jonka paikkansapitävyydestä en ole varma), että eräät RKP:n kanssa tiiviissä väleissä olevat järjestöt ovat rahoittaneet tätä kirjaprojektia. Tuntuu siltä, että jäljet kerta toisensa jälkeen johtavat sylttytehtaalle...

b_kansalainen

Quote from: Rändöm on 01.02.2013, 02:44:52
Tietääkö kukaan täällä muuten tarkemmin Äärioikeisto Suomessa- kirjan tekijäryhmän taustoista? Tiedän ainakin, että Andersson on suomenruotsalainen (tietääkseni pakkoruotsia kannattava tekopyhä kommari). Entä Brunila ja Koivulaakso?
Tuskin sinua "tekopyhän" ""kommarin" kirja noin paljon kiinnostaa. Sehän tieto saastuttaa mielesi alta aikayksikön :)

Rändöm

Quote from: b_kansalainen on 01.02.2013, 02:59:28
Quote from: Rändöm on 01.02.2013, 02:44:52
Tietääkö kukaan täällä muuten tarkemmin Äärioikeisto Suomessa- kirjan tekijäryhmän taustoista? Tiedän ainakin, että Andersson on suomenruotsalainen (tietääkseni pakkoruotsia kannattava tekopyhä kommari). Entä Brunila ja Koivulaakso?
Tuskin sinua "tekopyhän" ""kommarin" kirja noin paljon kiinnostaa. Sehän tieto saastuttaa mielesi alta aikayksikön :)

En muista ilmaisseeni mitään kiinnostusta tuon kirjan lukemista kohtaan. Oliko kommentillasi jokin virkakin? Kiintoisaa on muuten se, miten pistät nuo kaksi sanaa lainausmerkkeihin. Eikö ole muka tekopyhää esimerkiksi vaatia avoimia rajoja ja sitten samaan hengenvetoon vedota pakkoruotsin kaltaisen kahlitsevan ja alistavan järjestelmän säilyttämiseen? Eikö Andersson ole myös kommunisti? Vai eikö hänkään uskalla kutsua itseään oikealla nimellä, kuten nuo patrioottipellet eivät uskalla rehellisesti kutsua itseään uusnatseiksi?   

far angst

Mitä me tästä kaikesta opimme?  Kiitos kysymästä, opimme mm, että muutama perseilevä, ilmeinen mielenterveystapaus muodostaa vaarallisen äärioikeiston, jota vastaan kannattaa lähteä ristiretkelle apurahoin, hyvätoveripalkinnoin ja mediapuffauksin auroin, miekoin, miettehin.  Äärioikeisto siis on hirmuiskamalallinen vaara, äärivasemmisto tai islamisaatio taas ei olleskana.

Muutamasta häiriökäyttäytyvästä kiljuskinirääpälekärpäsestä ovat media ja sen lemmikit loihtineet suunnattoman olkinatsin.  Tämä on medialauman oman mielen mukaista,  poliittisesti tarkoituksenmukaista vasemmistohörhöille ja koska valde maksaa. Nuo häiriköineet MT-tapaukset ovat antaneet korvaamattomat aseet vihaamansa toisen ääripäähörhölauman käteen.  Kirjastoputschilla on moni puuronen vielä tekevä akateemisen kärriäärin ja kommedia saamaan ruoskan kouraansa seuraavaksi sadaksi vuodeksi. 

Oli tietysti jo aikakin.  Kansalaissota jo onkin kliseenä niin äijön hipunut.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

qwerty

Päivän Pääkirjoitukset

Hyysäri ei vielä/enää netissä
Aamulehti ei vielä netissä
Maaseudun Tulevaisuus muu aihe
Iltalehti & Ilta-Sanomat muu aihe
Turun Sanomat Iskusta otettava opiksi
Kaleva "Patriooteilla" outoa isänmaanrakkautta

Keskisuomalainen Väkivaltarikollisuuden tavoitteena huolen nostattaminen
Savon Sanomat Rasismi vakavampi uhka
Ilkka Väkivaltaisuudet kirjailloissa tuovat vakavia viestejä ääriliikkeistä
Satakunnan Kansa muu aihe
Etelä-Suomen Sanomat muu aihe

Karjalainen Pullo ja puukko eivät ole demokratian aseita
Lapin Kansa muu aihe
Keskipohjanmaa Kehno yritys estää sanomisen vapaus
Hämeen Sanomat muu aihe
Pohjalainen muu aihe

Etelä-Saimaa, Kouvolan Sanomat & Kymen Sanomat Vihapuheet tekevät tilaa vihateoille
Länsi-Savo, Pohjolan Sanomat, Länsi-Suomi, Itä-Savo, Iisalmen Sanomat muu aihe
Demari, Kansan Uutiset ei vielä netissä
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

L. Brander

Lainaus IS 1.2.2013
QuotePoliisilta uusi tieto Jyväskylän puukotuksesta: Molemmilla osapuolilla välineitä vahingoittamiseen
Julkaistu: 1.2.2013 10:12

Jyväskylän poliisi on tiedottanut lisää keskiviikkoillan puukotuksesta Jyväskylässä Äärioikeisto Suomessa -kirjan esittelytilaisuudessa.
Poliisi kertoo tiedotteessa tuoreimman version tapahtumien kulusta.

Suoritetussa esitutkinnassa on käynyt ilmi, että järjestäjän toimesta oli pyydetty vapaaehtoista henkilöä seuraamaan paikalle tulijoita äärioikeistolaisten aiheuttaman mahdollisen häiriön vuoksi. Mies ei ollut virallinen järjestyksenvalvoja.

Yhteenotto syntyi hänen pyrkiessään estämään kolmen henkilön sisälle pääsyn, koska hän arveli heidän aiheuttavan häiriötä.  Häntä oli tullut auttamaan tilaisuuteen osallistunut mies, jota tilanteen aikana puukotettiin. Hänen vammansa ei ollut vakava.

Molemmat osapuolet olivat varustautuneet toisen vahingoittamiseen soveltuvilla välineillä, joita poliisi ei vielä tässä vaiheessa tarkemmin yksilöi.

Jatkuu...

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288536803575.html

Jumalauda. Tässä voi vielä joutua pyytämään anteeksi Eerolalta, että haukuin häntä hölmöksi lausuntonsa vuoksi.
Dystooppinen salamasota

Tulituki

Nostalgiaa: Koulu päättyi taas suvivirteen, reksi huusi: "Kommarit hirteen!"

Maskit uuniin