News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jouko Pihon ajankohtaisketju

Started by Jouko Piho, 19.01.2013, 03:40:52

Previous topic - Next topic

Jouko Piho

Ylläpito toivoi, että minä en kirjoittaisi erillisiä kirjoituksia, vaan että viestini ja niiden kommentit olisivat mieluummin koottuina yhteen.

Tehdään sitten niin.

Tästä lähtien Suomen kansalainen ja tulevan Jumalan valtakunnan kansalainen Jouko Piho kirjoittaa omia avauksiaan vain tässä Jouko Pihon omassa ajankohtaisketjussa, jonne kaikki ovat tervetulleita kommentoimaan paitsi henkilöön menevät ad hominem - pilkkaajat, varsinkin raukkamaisesti nimimerkkien takaa puskista ampuvat luuserit.

Laitan tämän ketjuni osastoon Kylänraitti, koska tarkoitukseni on pääasiassa tuoda esiin ajankohtaisia poliittisia ja yhteiskunnallisia asioita.

Siihen liittyy sekin tosiasia, että minä olen 12.1.2013 rekisteröidyksi yhdistykseksi hyväksytyn Suomen Laillisuuspuolueen puheenjohtaja, joka haluan johdattaa puolueeni merkittävään voittoon vuoden 2015 eduskuntavaaleissa.

Tässä vaiheessa on tärkeintä saada kerätyksi 5000 kannattajakorttia. Voitko sinä auttaa minua tässä urakassa? Jos voit, niin ota minuun ([email protected]) yhteyttä, niin postitan sinulle niin monta korttia kuin haluat.

Topi Junkkari

Eikö sitä aiempaa "Jouko Pihon kirjoituksia" -ketjua olisi voinut aktivoida uudelleen?

Ja oletkos nyt, Puoluejohtaja, aivan varma siitä, että ketjusi kuuluu Kylänraitille ja että ylläpito hyväksyy asian?
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Jouko Piho

Quote from: Topi Junkkari on 19.01.2013, 03:53:55
Eikö sitä aiempaa "Jouko Pihon kirjoituksia" -ketjua olisi voinut aktivoida uudelleen?

Ja oletkos nyt, Puoluejohtaja, aivan varma siitä, että ketjusi kuuluu Kylänraitille ja että ylläpito hyväksyy asian?

Ylläpito varmaan siirtää tämän ketjun oikeaan paikkaan, mikäli Kylänraitti on väärä raitti.

Aapo

Sehän näissä Pihon aloituksissa lienee ylläpidolle haastavinta, että osa viesteistä sopii hyvinkin Kylänraitille, kun taas osa joutaa suoraan Peräkammariin. Toisinaan Piho onnistuu vaihtamaan asialinjalta täyteen hörhöilyyn jopa kesken lauseen.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."

- Robert J. Hanlon

Morsum

Minusta tämä on ainakin toistaiseksi ihan oikea osoite, ja on hyvä kerätä Johtaja Pihon tekstit yhden ketjun sisään. Seuratkoon kuka seuraa. Ei tämä serverikapasiteettia vie sen enempää, kuin sadat muutkaan ketjut.

Sanottakoon vielä lopuksi se, että kammoksun Pihon ajatusmaailmaa ja politiikaa. En kirjoita kannattajakorttia ja toivon ettei kukaan muukaan kirjoita. Lupaan silti lukea aktiivisesti hänen tekstejään.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/