News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

KYSELY: Pitäisikö Homma ry:n aktivoitua vuonna 2013?

Started by AstaTTT, 30.12.2012, 16:48:10

Previous topic - Next topic

Pitäisikö Homma ry:n aktivoitua nykyistä enemmän?

Pitäisi.
89 (80.9%)
Ei pitäisi.
11 (10%)
En tiedä.
5 (4.5%)
En halua ottaa kantaa.
5 (4.5%)

Total Members Voted: 110

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

HaH

Homma ry:n puheenjohtajan folio-piposta on ilmeisesti patterit loppu, koska toveri Ulkopuolinen onnistui noin tarkasti aivoituksia lukemaan. Pelottavaa. :)
Homma^^^ ei voi tarjota leipää, mutta sirkushuveja sitäkin enemmän.

AstaTTT

Tässä Sivullisen ansiokas blogiteksti sivuten Hommaa ja sitä ohjaavaa Homma ry:tä.

http://huomista-kohden.blogit.kauppalehti.fi/blog/29230/hommaforum-tarina-siita-miten-internetkeskustelulle-kay

Pätkä tekstistä:
QuoteVallankumous tarvitsee jatkuvasti uusia eteenvieviä askeleita ja niiden esiintuomista, totesi Lenin aikoinaan. Muuten se hylätään. Muuten liekki sammuu. Muuten ihmiset, jotka ovat sitoutuneet keskusteluun vain muutostoiveensa kautta häipyvät. He ovat todella herkkiä karkaamaan toisaalle. He eivät näe edes valittamista vaivansa arvoiseksi; he vain häipyvät. Tämä koetaan erheellisesti myös luonnolliseksi. Koetaan vaihtuvuuden kuuluvan kaikkiin järjestelmiin. Murrosvaiheissa se ei kuitenkaan mene niin. Vallankumous voi elää vain jos se kasvaa; Hommaforum kiehtoo ihmisiä vain jos se jatkuvasti kasvaa. Se ei vaadi mitään muuta, mutta kasvua se vaatii. Ihmiset, jotka haluavat muutosta, haluavat olla siellä missä muutosta tapahtuu. Mitä muutos on ja mihin suuntaan, on heille aina mysteeri ellei jopa täysin merkityksetön asia. Jämähtäneisyys - vakiintuminen, jota taas osa jo olemassaolevaan kotoutuneista - heistä jotka ovat tällä hetkellä huipulla - aina suosii, toisi tosin vakiintuneemmat mielipiteet ja siten paremmat puitteet vaikuttamiselle, mutta samalla se heittäisi uudet vielä enemmän kysymyksistä kuin vastauksista kiinnostuneet elonpiirinsä ulkopuolelle. Homma ei enää muovautuisi. Se kokisi viimeistelynsä; se tulisi valmiiksi. Mutta onko se sittenkin vielä liian keskeneräinen viimeisteltäväksi? Onko se valmis tulemaan valmiiksi? Onko vasa vielä liian nuori jättämään emonsa? Selviäisikö se kovassa maailmassa?

Ei, ei se selviäisi. Sen sanoma on vielä niin epäselvä. Sen kuuluttamat tapahtumat vielä niin kaukana. Sen aika ei ole vielä. Jos Hommaforum ei itsenäisenä oliona enää pysty Halla-ahosta lähtenyttä aatetta enää muovaamaan ja sille suurempaa kannattajajoukkoa haalimaan, se jää kehityksen jalkoihin. Ihmiset ja ajatukset - keskustelu - siirtyy toisaalle.

Tunnustan, että olen moneen otteeseen miettinyt lähtöä Hommasta ja niin teen parhaillaankin. Homma tarjoaa minulle tietoa mokutusuutisista, mutta ne saan Rähmiksen sivuiltakin. Olen (jälleen kerran) kyllästynyt Foban lanseeraamaan jankkaukseen.

Ja ei, en tarvitse tähän herra 4x:n moneen kertaan tavalla tai toisella toistamaa viestiä, "no mene sitten muualle, maailma on täynnä foorumeita tai perusta oma - Homma on hyvä tasan sellaisena kuin se on".

No kun ei ole, minun mielestäni. Homma on jämähtänyt.

Toivon, että Homma ry:n uusi hallitus todella miettii Homman tarkoitusta ja ohjaa Hommaa uuteen tulevaisuuteen. Lässytysfoorumeita on jo tarpeeksi muutenkin, eikä Homma nykytilassaan ole niistä enää kaukana - toimintahan onkin jo hiipunut paria Homma-kerhoa lukuunottamatta.

Miniluv

Antakaa nyt vaikka kuukausissa mitattava armonaika ennen jämähtämis- ja muita tuomioita.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

MW

Ei Homma ole jämähtänyt, Hommalla on fokus. Virkkaamisesta voi jankata muualla.

Tähdenlentoja ei tietysti nähdä joka yö, mutta niitä nähdään. Missä on gallup-mies Juge? (muistinko nimimerkin oikein)?

Yhden aloitteellisuus, jankkaajilta tuki. Osallistuin, ja osallistun vastakin, vaikka sitten puskista.

AstaTTT

Quote from: MW on 11.01.2013, 20:28:19
Yhden aloitteellisuus, jankkaajilta tuki. Osallistuin, ja osallistun vastakin, vaikka sitten puskista.

Keskimäärin ei. Jos katsoo Pajaan perustettuja kehitysketjuja, aika heikosti niihin on tullut vastetta. Sinäkin aikana, mitä minä olen täällä ollut, hyvin vähän on saatu mitään konkreettista aikaan, vaikka ideoita, hyviäkin, on välillä suorastaan ropissut.

Omakin alun innostukseni on laantunut, enkä oikeastaan jaksa enää ehdottaa uusia juttujakaan. Toisaalta sellainen "mukana raahautuminen" ei ole luontaista, joten kassotaan. Jospa tämä vielä jotenkin elpyisi uuden hallituksen avulla.

Micke90

Quote from: Asta Tuominen on 11.01.2013, 21:09:42

Keskimäärin ei. Jos katsoo Pajaan perustettuja kehitysketjuja, aika heikosti niihin on tullut vastetta. Sinäkin aikana, mitä minä olen täällä ollut, hyvin vähän on saatu mitään konkreettista aikaan, vaikka ideoita, hyviäkin, on välillä suorastaan ropissut.

Omakin alun innostukseni on laantunut, enkä oikeastaan jaksa enää ehdottaa uusia juttujakaan. Toisaalta sellainen "mukana raahautuminen" ei ole luontaista, joten kassotaan. Jospa tämä vielä jotenkin elpyisi uuden hallituksen avulla.

Et ole ainoa, jonka alkuinnostus on vaihtunut pettymykseen. Aloitteemmekin on kerännyt kolmessa viikossa vain vajaat 700 nimeä, vaikka olen viime päivinä mainostanut sitä monessa paikassa. 

Kai sitten täytyy itsekin tyytyä jatkossa valittamaan, miten n**kerit tulevat ja vievät sossurahat, ä*lämit raiskaavat naiset, virukit vievät työpaikat, turkkilaiset karvakourat paistavat pitsat ja r*ssät ostavat maat.

Tuskin teen enää uusia kansalaisaloitteita.

Iloveallpeople

Quote from: Micke90 on 11.01.2013, 21:49:51

Et ole ainoa, jonka alkuinnostus on vaihtunut pettymykseen. Aloitteemmekin on kerännyt kolmessa viikossa vain vajaat 700 nimeä, vaikka olen viime päivinä mainostanut sitä monessa paikassa. 

Kai sitten täytyy itsekin tyytyä jatkossa valittamaan, miten n**kerit tulevat ja vievät sossurahat, ä*lämit raiskaavat naiset, virukit vievät työpaikat, turkkilaiset karvakourat paistavat pitsat ja r*ssät ostavat maat.

Tuokin on ihan hyvä. Tärkeintä on, ettet pimahda jostain vuohesta.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

AstaTTT

Äläs nyt - vielähän meissä henki kuitenkin pihisee.  :)

Micke90

Quote from: Iloveallpeople on 11.01.2013, 21:53:27

Tuokin on ihan hyvä. Tärkeintä on, ettet pimahda jostain vuohesta.

Häh?

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Micke90

dothefake

Kolmessa viikossa 700 netissä ja vain. Koetapa kuvitella, kun keräsimme pakkasessa 5000 korttia ihan ihmisiltä, turuilla ja toreilla.
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 22:17:59
Kolmessa viikossa 700 netissä ja vain. Koetapa kuvitella, kun keräsimme pakkasessa 5000 korttia ihan ihmisiltä, turuilla ja toreilla.

Been there, signed that. Tallipiha, terkkuja dothelle.

Suutari. So what? Pökköä pesään.

dothefake

Kiitos vain, omin varoin kävin keräämässä useammassa kaupungissa, turha lannistua, jos netti ei heti tärppää.
-Tytti Tuppurainen

Micke90

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 22:17:59

Ehkä siksi, että puolueen kannattajakortteja ei voi edes kerätä netissä. Kai teillekin olisi nettikeräysmahdollisuus kelvannut?

Vaikka olisinkin kykkinyt perse kohmeessa pakkasessa, tuskin olisin saanut näin lyhyessä ajassa edes 700 allekirjoitusta. Sen sijaan tällainen rasisti olisi saanut niskaansa haukut tukien poistamisesta kunniakansalaisilta.

Millä vuosikymmenellä oikein elätte?  :facepalm:

MW

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 22:42:24
Kiitos vain, omin varoin kävin keräämässä useammassa kaupungissa, turha lannistua, jos netti ei heti tärppää.

Jos ja kun tiemme kohtaavat, olen sinulle illallisen juomineen pystyssä.

dothefake

Micke: Ehkä onkin parasta, ettet enää yritä kerätä muuta kuin pölyä.
Toista kertaa en anna ääntä keräyksillesi, nytkin annoin vain Astan takia.

Kyllä niitä kannattajakortteja tavallaan kerättiin netissä, niitä voitiin tulostaa.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Quote from: MW on 11.01.2013, 22:48:16

Kullankaivajan illallinen, normaalit ruokajuomat?
No, tämä on kullankaivajahuumoria.
-Tytti Tuppurainen

Micke90

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 22:51:40
Micke: Ehkä onkin parasta, ettet enää yritä kerätä muuta kuin pölyä.
Toista kertaa en anna ääntä keräyksillesi, nytkin annoin vain Astan takia.

Kyllä niitä kannattajakortteja tavallaan kerättiin netissä, niitä voitiin tulostaa.

Edelleenkin, miksi toimia vanhanaikaisesti, kun voi toimia nykyaikaisesti?

Ehkä onkin parasta, että Homma ei turhaan aktivoidu yhteiskunnallisesti. Eihän sillä ole yhteiskunnallisesti sen suurenpaa merkitystä kuin Suoli24:lla.

Etkö tosiaan kannata sähköisiä kannattajakortteja? Oletpa vanhanaikainen.

dothefake

En kannata, kannatin ehdotustasi protestiksi, tai sitten en.
-Tytti Tuppurainen

Micke90

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 23:05:56

Ai et, mikset? Nehän helpottaisivat elämää!

Mitä vastaan protestoit? Turvapaikanhakijoiden tukia? Hyvä! Niin minäkin. Siksi tein aloitteen.

Jos haluat protestoida turvapaikkaturismiin kannustavia etuuksia vastaan, kannata aloitettani. Ihan sama, mitä ajattelet minusta ihmisenä (ei pahemmin itse asiassa edes kiinnosta).

MW

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 22:54:33
Quote from: MW on 11.01.2013, 22:48:16

Kullankaivajan illallinen, normaalit ruokajuomat?
No, tämä on kullankaivajahuumoria.

Jos nyt alkaisi virittämään Homma-kesätapahtumaa, kuinkahan meidän kävisi? Tai siis onhan noita ollut, mutta silleen isosti?

EDIT: Värvätään Lapinlahden Linnut hoilaamaan, notta "olisiko käynyt niin, että sinua on..."

dothefake

Hyvinhän siinä kävisi, säästyisi rahaa, kun Supon kesäpäivät pidettäisiin yht'aikaa.
-Tytti Tuppurainen

dothefake

Quote from: Micke90 on 11.01.2013, 23:19:38
Quote from: dothefake on 11.01.2013, 23:05:56

Ai et, mikset? Nehän helpottaisivat elämää!

Mitä vastaan protestoit? Turvapaikanhakijoiden tukia? Hyvä! Niin minäkin. Siksi tein aloitteen.

Jos haluat protestoida turvapaikkaturismiin kannustavia etuuksia vastaan, kannata aloitettani. Ihan sama, mitä ajattelet minusta ihmisenä (ei pahemmin itse asiassa edes kiinnosta).
Minua taas kiinnostaa, mitä ajattelet minusta kissana?
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: dothefake on 11.01.2013, 23:25:44
Hyvinhän siinä kävisi, säästyisi rahaa, kun Supon kesäpäivät pidettäisiin yht'aikaa.

Tiitinen vissiin lähti rahakkaisempiin töihin. Hoidapa sinä synergia, niin etu, ja maailma pelastuu.

Ei nyt haudata, vielä.

dothefake

Ei haudata, sitä en tarkoittanut. Kevät on hyvä aika hieroa.
-Tytti Tuppurainen

Miniluv

Micken kansalaisaloite ei kuulu ketjun aihepiiriin.

Micke90

Quote from: herra 4x on 12.01.2013, 00:18:38
Quote from: Micke90 on 11.01.2013, 22:15:33
En vieläkään tajua?

Etpä tietenkään. Ylimielisyytesi on parasta A-luokkaa kuitenkin.

Niin, se sinulla näköjään onkin. Mihinkäs koira karvoistaan pääsisi? :D

QuoteMonikultturismista on tullut virallinen orwellilais-kafkalainen painajaisuskonto Suomessa ja väärin ajattelevat demonisoidaan totuudesta välittämättä, vääristelystä tinkimättä, erovaatimuksia säästämättä.

***Reps***

Olet todellakin sanojesi mukainen. Yrität vaientaa väärin ajattelevat hommalaiset, koska et muuta osaa kuin valittaa.

dothefake

-Tytti Tuppurainen