News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-12-22 VanSa: Said Hassan:"Opiskelun pääsyvaatimuksiin helpotuksia mamuille"

Started by skrabb, 29.12.2012, 06:07:28

Previous topic - Next topic

Merimakkara

Mitä vittua tämä Hassan tekee tässä maassa? Mihin me tarvitsemme Hassania? Vastaan itse, emme mihinkään. Hassaamme aikaamme paskaan.

AstaTTT

Joo, ehkä helpotuksia pääsyvaatimuksiin voidaan tehdä, mutta samalla pitää huolehtia siitä, että opiskelun päättyessä taso on sama kuin kantiksillakin. Tämä tarkoittaa mamujen opiskeluaikojen pidentämistä, koska alussa pääpaino on kielenopetuksessa. Samat opintotuet kuin suomalaisilla ja mahdollisuus opintolainaan, joka maksetaan takaisin.

Voisi ehkä toimiakin. Mene ja tiedä.

Eino P. Keravalta

Quote from: Merimakkara on 29.12.2012, 22:43:43
Mitä vittua tämä Hassan tekee tässä maassa? Mihin me tarvitsemme Hassania? Vastaan itse, emme mihinkään. Hassaamme aikaamme paskaan.

Tavoitteena on, että jokainen musta mies voidaan koristaa mitalein ja ansiomerkein, kunnes he näyttävät Idi Aminilta. Ja tässähän voittavat kaikki: meistä on kivaa antaa mustille miehille prenikoita ja afrikkalaiset kansat tykkäävät verhota itsensä kaikkeen kimaltavaan.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

dothefake

Quote from: Eino P. Keravalta on 29.12.2012, 22:52:21
Quote from: Merimakkara on 29.12.2012, 22:43:43

Tavoitteena on, että jokainen musta mies voidaan koristaa mitalein ja ansiomerkein, kunnes he näyttävät Idi Aminilta. Ja tässähän voittavat kaikki: meistä on kivaa antaa mustille mieheille prenikoita ja afrikkalaiset kansat tykkäävät verhota itsensä kaikkeen kimaltavaan.
Korjaan, marsalkka Mannerheimeilta.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: Asta Tuominen on 29.12.2012, 22:51:41
Joo, ehkä helpotuksia pääsyvaatimuksiin voidaan tehdä, mutta samalla pitää huolehtia siitä, että opiskelun päättyessä taso on sama kuin kantiksillakin. Tämä tarkoittaa mamujen opiskeluaikojen pidentämistä, koska alussa pääpaino on kielenopetuksessa. Samat opintotuet kuin suomalaisilla ja mahdollisuus opintolainaan, joka maksetaan takaisin.

Tuossa oltaisiin liukkaalla kaltevalla pinnalla.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Mika Mäntylä

Quote from: synergiaetu on 29.12.2012, 13:41:34
Voisiko tästä päätellä että työaikana kommentointiin on mahdollisuus asiantuntijoilla?

Onhan netseissä paljon koodaajia ja muita samanluonteisia töitä tekeviä, joiden työnteko ei ole sitä, että ollaan sorvin ääressä, eikä tehdä yhtään mitään muuta siinä samalla. Toisaalta myös minä olen vapaa-ajalla jo puolen päivin aikaan, kun aikaisin aamulla alkanut täysi työpäivä on pulkassa. Tämä yksi sankari taitaa vasta heräillä niihin aikoihin veroeuroja hukkaamaan, kun minä olen omalta osaltani niitä oman osani verran aikaansaanut.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

AstaTTT

Quote from: Lalli IsoTalo on 29.12.2012, 22:56:57
Quote from: Asta Tuominen on 29.12.2012, 22:51:41

Tuossa oltaisiin liukkaalla kaltevalla pinnalla.

Luultavasti, ehken jopa todennäköisesti. Kyllähän se käytännössä niin on, että kieli- ja kulttuuriopintojen (ml. lainsäädäntö) tulee edeltää muuta opiskelua ja sitten haetaan samalla viivalla muiden kanssa (poislukien suomenruotsalaiset, joilla on omat helpotuksensa, mikä sinällään on täydellisen epätasa-arvoista).

pakruti2c263

QuoteOpiskelupaikkoja jaettaessa voisi ottaa huomioon, että kieliongelma näkyy koulutodistuksessa. Opiskelupaikkojen pääsyvaatimuksia pitäisi maahanmuuttajien kohdalla madaltaa. Heille pitäisi olla eri kriteerit kuin muille.
Kieliongelmaiset hankkikoon ensiksi opetuskielen hallinnan. Piste!

QuoteMyös median suhtautuminen hiertää Hassania. Otsikoissa ovat rikokset.
Suomessa asuvista maahanmuuttajataustaisista ihmisistä puolet on alle 20-vuotiaita. Nuoret tekevät joka kansassa enemmän rikoksia. Siksi tulee vaikutelma, että maahanmuuttajat rötöstelevät muita enemmän, vaikka se ei pidä paikkaansa.
Minuakin hiertää median salailu.

http://yle.fi/uutiset/neljasosa_tuomituista_raiskaajista_on_ulkomaalaisia/6238307
QuoteYLE:
Kaiken kaikkiaan Suomen vankiloissa oli toukokuussa satakunta miestä, jotka oli tuomittu siveellisyysrikoksesta. Heistä 25 oli ulkomaalaisia, joista seitsemän on irakilaisia ja kuusi eri puolilta Afrikkaa.
Oikeuspoliittinen tutkimuslaitos Optula on puolestaan laskenut tuomioistuinaineistoista löytyvien tuomittujen nimien perusteella, että raiskauksesta vankeuteen tuomituista 34 prosenttia on ulkomaalaistaustaisia. Laitos on käynnistänyt tutkimusohjelman, jossa selvitetään eri maahanmuuttajaryhmien alttiutta rikoskäyttäytymiseen.

Said Hassan:  Älä jauha paskaa

Suvaitsija:
"Monikulttuurisuus on sitä, että meillä on neekeri ja sitten meillä on muslimi, ja kantaväestö suvaitsee ja alistuu."

törö

Quote from: Mika Mäntylä on 29.12.2012, 23:00:49
Voisiko tästä päätellä että työaikana kommentointiin on mahdollisuus asiantuntijoilla?

Onhan netseissä paljon koodaajia ja muita samanluonteisia töitä tekeviä, joiden työnteko ei ole sitä, että ollaan sorvin ääressä, eikä tehdä yhtään mitään muuta siinä samalla. Toisaalta myös minä olen vapaa-ajalla jo puolen päivin aikaan, kun aikaisin aamulla alkanut täysi työpäivä on pulkassa. Tämä yksi sankari taitaa vasta heräillä niihin aikoihin veroeuroja hukkaamaan, kun minä olen omalta osaltani niitä oman osani verran aikaansaanut.

Mulla on aika harvoin ollut sellaisia hommia etten olisi edes kännykällä ehtinyt vilkaista mitä täällä tapahtuu. Usein on tullut kommentoituakin työajalla, mutta harvemmin pitkästi. Kahvitauoilla ja ruokatunnilla etii paremmin.

CaptainNuiva

Itsellä on työ-aika 24h/vrk eli 95 prosenttisesti voin tehdä duuneja kun huvittaa tai ei huvita, olen tähän äärimmäisen tyytyväinen ja osa duuneista tietty tulee tehtyä koneella niin eipä ihme että meikä on täällä monesti päivälläkin....Mikä tietty on väärin, tupla-stanuja vaativan Hassanin mielestä maahanmuuttopolitiikkaa ei saa kritisoida ja jos kritisoikin niin vain kello 17-17.05 välillä se on suotavaa.

Tuo juttu oli myös Uusimaassa josta sen luin, jäi epäuskoinen olo että jos ajatusten kulku tuota tasoa niin kovin heppoisin perustein palkitaan....Toisaalta, mokutuksessahan ei olekkaan tärkeintä ajatus vaan äläwälläbän esiin tuominen.
"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

acc

Jos opiskelemaan pääsyn vaatimuksiin annetaan helpotuksia mamuille, niin Said Hassanin oma ryhmä ei siitä välttämättä kostu ollenkaan. Itäaasialaistaustaiset ja intialaiset, tanskalaiset, venäläiset ja monet muut etniset ryhmät olisivat ennen varsinaisia saamassa paikkoja, jos valinta perustuisi yhtään meriitteihin.

Said Hassanin vaatimus merkitsisi ahkerampien ja lahjakkaampien syrjimistä. Hän olisi yhtä hyvin voinut vaatia helpotuksia opiskeluun pääsyssä niille ulkomaalaistaustaisille, jotka ovat lahjattomampia tai laiskempia.

Somalien kohdalla ratkaisu on helppo. Heidän ei tarvitse kärsiä sekuntiakaan Suomessa vaan voivat palata kotimaahansa ja pistää asiat siellä kuntoon.

Vs: 2012-12-22 VanSa: Said Hassan:"Opiskelun pääsyvaatimuksiin helpotuksia mamuille"
2017 Personality 13: Existentialism via Solzhenitsyn and the Gulag
(Huomaa: käsittämätön feministin raivokohtaus, kohta 42:00 eteenpäin)
https://www.youtube.com/watch?v=w84uRYq0Uc8

Ernst

Minulla on liukuva työaika ja tulosvastuu. Netissä roikun silloin kun se on a) mahdollista tai  b) siltä tuntuu. Turha on somalipojan mussuttaa hommailuistani, kun on muutenkin noin tietämätön työelämän varianteista.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Finka

Said Hassan:"Opiskelun pääsyvaatimuksiin helpotuksia mamuille"

Jos nyt ensisijaisesti helpotettaisiin Somalien opiskelua Somaliassa, siltä osin jos on varaa.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

jopparai

Tuohon kommentoinnin aikoihin pitää heittää kommentti (vaikka se ei ehkä Hommaa^^^ koskenutkaan).
Olen saitilla viettänyt paljon aikaa, vaikka kirojoituksia en ole paljon aikaiseksi saanut.
Kirjoituksista päätellen on paikalla ykstyisyrittäjiä (kuten minä), sekä sellaisen toimistotyön tekijöitä joille ei kahvitauon Hommailut aiheuta työhön ongelmaa. Standardiargumentti ( joksi tuon heiton luen ) ei oikein iske tähän seuraan tummaan .. öh  ;)
Killing folk is easy, being politically correct is pain in the arse.(Achmed, the dead terrorist)
http://www.youtube.com/watch?v=3L8fIrWnXRA

Leijona78

Tuossa Vantaan Sanomien + Länsiväylän (arvatenkin myös Helsingin Uutisten) jutussa on pari kohtaa johon haluan kommentoida

QuoteHassan katsoo tulevaan vuoteen. Hän uskoo ja pelkää, että tietyt ryhmät vahvistavat asemiaan. Perussuomalaisten vahvaa otetta kuntavaaleissa hän kutsuu "vaaraksi monikulttuurisen yhteiskunnan rakentamisessa".

Boldaus minun.

Toivotan Perussuomalaisille onnea ja menestystä koko sydämestäni kyseisen vahvan otteen käyttämisessä tärkeiden asioiden ajamisessa.

Hassan kehottaa pohtimaan, miksi maahanmuuttajia syyllistäviin blogeihin tulee paljon kommentteja aamupäivisin ja työpäivän aikana.
-Maahanmuuttajia uhkaavat ja netissä haukkuvat ovat itse syrjäytyneitä, joilla ei ole muuta tekemistä. Ei kukaan työssäkäyvä ehdi päiväaikaan jatkuvasti kommentoida.

Minä kehotan pohtimaan josko voisi olla niin että tällä ei ole mitään merkitystä. Hassanille ei liene käyneen selväksi se, että elämme Internetin aikaa, jossa Internetiin pääsee milloin vain, lähes mistä vain. Esimerkiksi mobiilisurffaus on suosittua. Tämä mahdollistaa sen että kommentoida voi milloin vain, vaikka raksalla tupakkatauolla ollessaan. Sen lisäksi huomattava osa töissäkäyvistä ovat ns. istumatyössä, toimistossa jossa on enemmän sääntö kuin poikkeus että sieltä pääsee nettiin ja voi hyvin työn ohessa kommentoida asioita, päivälläkin.

Voin kertoa että esimerkiksi minä voin kommentoida missä vain, milloin vain, ilman että kokopäivätyöni kärsii siitä mitenkään.

Mitä päästäänkin johtopäätökseen: Hassanin väite ei perustu mihinkään tai on tarkoituksenmukaisesti kerrottua valhetta.

LV/VS/HU on muuttunut. Mielestäni mokutus on lisääntynyt vahvasti entiseen verrattuna.

Mikä syy siihen lienee en tiedä. 29-30.12.2012 päivätyn, (painetun) Länsiväylän pääkirjoituksessa todetaan seuraavaa:

Quote from: Klaus Nurmi@LehtiyhtymäPitää muistaa, että Suomessa työikäisen väestön kasvu perustuu merkittävältä osin maahanmuuttajiin.

Tuo on tosin jo ihan oma juttunsa.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Siili

Quote from: Leijona78 on 30.12.2012, 10:07:57
Mikä syy siihen lienee en tiedä. 29-30.12.2012 päivätyn, (painetun) Länsiväylän pääkirjoituksessa todetaan seuraavaa:

Quote from: Klaus Nurmi@LehtiyhtymäPitää muistaa, että Suomessa työikäisen väestön kasvu perustuu merkittävältä osin maahanmuuttajiin.

Ja Hassanin mielestä heiltä ei saisi koulutuksessa vaatia samaa kuin kantiksilta.  Tarkoittanee sitä, että Suomen pitää vapaaehtoisesti tyhmentää itseään.

Tabula Rasa

Lainaus käyttäjältä: Klaus Nurmi@Lehtiyhtymä

Pitää muistaa, että Suomessa työikäisen väestön kasvu perustuu merkittävältä osin maahanmuuttajiin.

Se sitten että työikäisyys ei tee tuottavaa työtä tekevää. työttömyystilastoja voi kyllä kasvattaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Leijona78

Ja hunnutetut, puolenkymmenen alle kymmenvuotiaan lapsikatraan kanssa yksin (=ilman miestä) asuvat mamunaiset menevät varmasti töihin jossakin vaiheessa, eikö vain? Ja sitten vielä lapsikatraasta saattaa esimerkiksi puolet olla tyttöjä, jotka itse aikanaan todennäköisesti jatkavat äitinsä perintöä, ts. synnyttävät lapsikatraita eivätkä koskaan mene töihin.

Näillä hunnutetuilla mamunaisilla paikataan tietenkin "työvoimapulaa" vaikka maassa on muutenkin työttömyyttä ja yt-neuvottelut ja irtisanomiset ovat arkipäivää.

Eli näin jo etukäteen hyvää, ihqua Uutta Vuotta 2013, Suomalaiset! Helvettiin päin mennään.

edit: niin joo vielä: ja nuo hunnutetut akat käyvät tietenkin ensin kouluttautumassa (oikeasti, siis opiskelemassa eikä vain "opiskelemassa"). Kunhan vain saadaan heille hieman helpotuksia noihin pääsyvaatimuksiin. Jotta siis pysytään aiheessa.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

Professori

Quote from: Sami Aario on 29.12.2012, 22:22:24
QuoteHassan kehottaa pohtimaan, miksi maahanmuuttajia syyllistäviin blogeihin tulee paljon kommentteja aamupäivisin ja työpäivän aikana.

Koska elämme vielä ainakin toistaiseksi yhteiskunnassa, jossa tavallisilla kansalaisilla on työnteon ohessa aikaa ja mahdollisuuksia puuttua kaikkia koskeviin yhteiskunnallisiin asioihin?

Koska Hassan puhui erityisesti blogeista, laskin kuluneelta vuodelta oman blogini maahanmuuttoon liittyvät kommentit jaettuna kolmeen 8 tunnun jaksoon: työpäivä (33 kommenttia), ilta (30 kommenttia) ja yö/aamu (10 kommenttia). Työaika näyttää siis olevan yleisin kommentointiaika, joskaan ero iltaan ei ole suuri.

Syitä pohdittaessa on huomattava, että iso osa kommenteista on omiani. Niiden voin kertoa kasautuvan kahvitauoille, joille lähtiessäni olen aina muistaessani katsonut onko blogiin tullut kommentteja, ja jos on, olen usein vastannut niihin sen sijaan että olisi seurustellut työkavereiden kanssa.

Lisäksi on huomattava, ettei ihmisillä ole (yleensä) töitä viikonloppusin, mikä saattaa selittää osan päiväaikaisista kommenteista. En kuitenkaan jaksanut alkaa erotella viikolla ja viikonloppuisin tulleita kommentteja.

Kaikkiaan on kuitenkin todettava, että oman blogini valossa näyttäisi siltä, ettei Hassan ole blogien kommentoinnin osalta aivan väärässä.

On myös mielenkiintoista havaita, että Homman sivuilla omat kommenttini kasautuvat illalle (1603 kommenttia): työajan kommentit (561 kommenttia) selittyvät aktiivisuudella viikonloppuisin ja vapaapäivinä. Yöisin olen kommentoinut vain vähän (66 kommenttia). Kuva on siis varsin erilainen kuin blogini perusteella syntyvä.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

caprifolium

Kuinka Hassan on ajatellut opiskelijan selviytyvän opinnoista, jos tarvittavaa kielitaitoa ei ole ja silti päästetään opiskelemaan?
Miten opiskelija mahtaa selviytyä ammattiin opiskelusta jos ei ole selviytynyt suomen kielen opinnoistakaan?

Kyse taitaa olla siitä, että tämä eräs tietty maahanmuuttajaryhmä ei itse halua sopeutua Suomeen, koska suomen kielen opiskelu ei kiinnosta vaikka tarjontaa on yllin kyllin. Ertyisetuja ollaan kyllä ensimmäisinä vaatimassa, niin opiskeluun, tyoelämään etc. Tämä eräs maahanmuuttajaryhmä ei ole (lue: ei halua)  sopeutunut mihinkään muuhunkaan maahan, mihin ovat menneet, ongelmat ovat joka paikassa samat.

Mainitsen siksi erikseen tämän  somal-alkuisen maahanmuutajaryhmän,  koska heitä varten ainakin täällä Helsingissä tarvitaan ja tarjotaan aivan älytön määrä erilaisia tuki-, apu-, ja  neuvontapalveluja heidän omalla kielellään, ja silti ei mikään tunnu koskaan riittävän ja kelpaavan. Mikään muu etninen ryhmä ei aiheuta yhtä paljon ongelmia kuin he ja heissä itsessäänhän ei koskaan ole mitään syytä huonoon kotoutumiseen, syy on aina Suomen.

Ja sitten vielä näihin  Kulttuuriseppä-tunnustuksen perusteluihin :

QuoteValintaraadin perusteluissa korostettiin Hassanin henkilökohtaisia ominaisuuksia.
–Hän on erittäin yhteistyökykyinen henkilö, joka todella osaa ottaa muut ihmiset huomioon, kertoo valintaraadin jäsen, Vantaan monikulttuurisuusasiain päällikkö Hannele Lautiola.

Voi hyvää pyhäpäivää! Tuollainen perustelu on kummallinen, koska nuo ovat hyvin yleisinhimillisiä piirteitä ja suurin osa ihmisistä on empaattisisa. Ai, mutta tuossahan lukeekin erittäin ... ja todella...
Tuollaisia laisumia lukiessani tuntuu usein siltä, että mamuja pidetään jotenkin tyhminä ja kehittymättöminä, ja sitten kun nuo yo. mainitut piirteet jostain ihmisestä löytyvät, ne ovat jotain niin käsittämättömän hienoa, että ihan palkitsemisen perusteiksi kelpaavat.
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012

foobar

Quote from: Puhdas sielu on 30.12.2012, 09:49:54
Majaillessani 1970-luvulla yllä mainitussa kaupungissa somaleja, sudanilaisia ym afrikkalaisia oli Lumumbassa paljon, samoin heitä oli runsas yliedustus kaikissa sotakouluissa, akatemioissa ja lentäjäopistoissa.

Nämä yötäkin tummemmat lentäjät olivat suosittua seuraa neuvostotyttöjen keskuudessa monestakin syystä: a) mahdollisuus päästä ulkomaille b) mahdollisuus saada ulkomaisia tavaroita c) mahdollisuus pitää hauskaa ulkomalaisille tarkoitetuissa valuuttaravintoloissa Moskovassa. Monet tavalliset neuvostopatriootit eivät hyvällä silmällä tätä seurustelua katsoneet vaan ottivat oikeudekseen huudella kadulla tällaisen sekaparin perään huomautuksia aika vapaasti tyyliin "vie se apina pois täältä; eikö sinun kätesi ole jo ihan mustat; katso, se osaa kävellä, johon pari vastaa jotain. Ohikulkja siihen: oho ja se osaa puhuakin. Jos kuvittelet, että tällainen rasismi on loppunut Venäjällä nykyaikana, erehdyt. Tämä on oikeaa rasismia. Suomessa olemme amatöörejä tässä suhteessa.

"Katso, se osaa kävellä." No, nykyään paremmissa antirasistisissa piireissä meriitiksi lasketaan "sillä on luonnollinen pystyssäolemisen taito." Olen aina epäillyt, että suvikset ovat aivan perkeleellisiä rasisteja. Nykyisessä hulluudessa pitää ottaa joku selkeä rasismi vertailukohdaksi, jotta sen näkee. Hyväntahtoinen kohteen kehuminen kuin se olisi apina ei ole mielestäni yhtään jalompaa kuin pahantahtoinen haukkuminen samasta syystä.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Fincum

QuoteHassan kehottaa pohtimaan, miksi maahanmuuttajia syyllistäviin blogeihin tulee paljon kommentteja aamupäivisin ja työpäivän aikana

Työskentelen toimistossa ja pelkästään tietokoneella. Ei ole juurikaan työni tehokkuudesta pois, jos otan hetkeksi selaimen auki ja luen ja kommentoin Hommaa.
Itse asiassa aloitan työskentelyn hyvissä ajoin ennen kahdeksaa ja hoidan ns. päällekaatuvat työtehtävät ensin pois. 8-9 onkin hiukan rauhallisempaa ja kahvitunnilla voikin hyvin kirjoitella. Kommenttini ovat usein lyhyitä, joiden kirjoittamiseen ei minuuttia kauempaa mene. Lisäksi HS:n tilaajana löydän usein hyysäristä juttuja joiden perusteella osalllistun keskusteluihin ja joskus aloitan uusia ketjuja.

En tupakoi, joten voidaan kai sanoa että vietän työpäivän "tupakkitauot" Hommassa.
Liika raha on vähemmistön ongelma, mutta ei heitäkään pidä unohtaa.

Eino P. Keravalta

Eikö olisi tasapuolista, että jokaiselle kansalle asetettaisiin oppilaitokseen esimerkiksi 10 000 älykkyysosamäärän kiintiö, ja kyseisen kansan edustajia voisi ottaa sisään niin monta kuin äo-kiintiöön mahtuu. Näin jotkut kansat saisivat sisään vain esimerkiksi 92 oppilasta kun taas varsinaiset moniosaajakansat saisivat jopa 172 oppilasta eli liki kaksinkertaisen määrän! Kas, kun somalit eivät tällaista ole keksineet - saattaisi hyödyttää heitäkin.

:D
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

caprifolium

Hassan kehottaa pohtimaan, miksi maahanmuuttajia syyllistäviin blogeihin tulee paljon kommentteja aamupäivisin ja työpäivän aikana.

Hassan ei varmaankaan tiedä että Suomessa on ihmisiä, jotka tekevät pelkästään ilta- ja yötöitä.
Mikä on tiedotusvälineiden perimmäinen tehtävä? Onko se informaation välittäminen, kansan sivistäminen, maailman muokkaaminen paremmaksi? Mutta paremmaksi kenen näkökulmasta?
- Suomen Kuvalehti 22/2012

Eino P. Keravalta

Quote from: Nina on 30.12.2012, 12:20:54

Hassan ei varmaankaan tiedä että Suomessa on ihmisiä, jotka tekevät pelkästään ilta- ja yötöitä.

Mitäs se Hasu nyt kellonajoista niuhottaa; eikö afrikkalaisilla pitänyt olla se joustava ja iloinen aikakäsitys? Vai onko Afrikassakin kellonkyttääjänatseja?

Ja mitä Hasun kysymykseen tulee, niin voisiko olla niin, että veronmaksajat ovat harmissaan epäonnistuneesta ja heidän rahojaan nielevästä maahanmuutosta? Työpäivän aikana voi kyllä hyvin kirjoittaa vaikkapa tauolla, mutta illalla sitten ollaan perheen kanssa.

foobar

Quote from: fincum on 30.12.2012, 12:09:45
QuoteHassan kehottaa pohtimaan, miksi maahanmuuttajia syyllistäviin blogeihin tulee paljon kommentteja aamupäivisin ja työpäivän aikana

Työskentelen toimistossa ja pelkästään tietokoneella. Ei ole juurikaan työni tehokkuudesta pois, jos otan hetkeksi selaimen auki ja luen ja kommentoin Hommaa.
Itse asiassa aloitan työskentelyn hyvissä ajoin ennen kahdeksaa ja hoidan ns. päällekaatuvat työtehtävät ensin pois. 8-9 onkin hiukan rauhallisempaa ja kahvitunnilla voikin hyvin kirjoitella. Kommenttini ovat usein lyhyitä, joiden kirjoittamiseen ei minuuttia kauempaa mene. Lisäksi HS:n tilaajana löydän usein hyysäristä juttuja joiden perusteella osalllistun keskusteluihin ja joskus aloitan uusia ketjuja.

En tupakoi, joten voidaan kai sanoa että vietän työpäivän "tupakkitauot" Hommassa.

Itse en työpäivän aikana kommentoi tai edes lue Hommaa, poikkeuksena ehkä muut keskustelut joista tiedän Hommasta löytyvän referenssin johonkin juttuun. Hassan varmasti osaa silti sanoa käppyräni perusteella että olen työtön öyhöttäjä. Viikkograafi olisi paljon informatiivisempi; klo 9-17 kirjoitetut kommentit ovat lähes varmasti viikonloppuna tai lomapäivänä kirjoitettuja, iltakommentit hiukan tyypillisemmin sunnuntaista torstaihin (kun olen pienemmällä todennäköisyydellä kaupungilla hakkaam... siis kiskomassa kiljua kaksin käsin).

Vahvasti epäilen, että Hassanin väite kommenttien saapumisaikatauluista perustuu lähinnä mokusektorin itselleen omaksumaan viholliskuvaan - joka taas perustuu haluttuihin stereotypioihin. Tottakai verkosta löytyy hyperaktiivisia työttömiä ja eläkeläisiä kommentoijia jotka tukevat tätä ajatussuuntaa, mutta kommentoijamäärällisesti paljon suurempi osa kirjoittajista taitaa kuitenkin olla ihan normaaleja työtä tekeviä tai aktiivisesti opiskelevia suomalaisia. Kiva olisi tietysti tietää miten oikeasti on, mutten usko tätä erityisemmin haluttavan tutkia niissä moku-kosher piireissä. Omaa mutua kun voidaan aivan hyvin pitää totuutena muutenkin.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Timo Rainela

Eräs historian kirjaltaja Tampereelta on mm. pitänyt rekisteröitynä tämänkin forumin "kriittisten" kirjoittajien listaa, ip-osoitteineen ja kirjoitusaikoineen.

Jokainen varmasti ilman suurempia ponnistuksia ymmärtää, ettei Hassan-heppulilla ole kontribuutiota tällaisten asioiden edes miettimiseen eli, niin kuin niin monissa vastaavissa tapauksissa, tässäkin on ollut tarmokas syöttökoneisto toteuttamassa tavoitteitaan.

Timo Rainela
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Sinällänsä jännää pohdintaa. Sillä itse työttömänä kirjoittelen puutaheinää yleensä yöllä enkä päivällä. Jos taas olen töissä niin yleensä iltapäivisin hti työpäivän jälkeen tulee mentyä nettiin.

Ernst

Quote from: Nina on 30.12.2012, 12:20:54

Olen alkanut vähitellen epäillä, että hän ei tiedä, että Suomessa ylipäätään tehdään töitä. Afro-somali -käsitys lienee edelleen se, että täällä eläminen on ilmaista.

Ernst

Quote from: Timo Rainela on 30.12.2012, 12:36:40
Eräs historian kirjaltaja Tampereelta on mm. pitänyt rekisteröitynä tämänkin forumin "kriittisten" kirjoittajien listaa, ip-osoitteineen ja kirjoitusaikoineen.

Jokainen varmasti ilman suurempia ponnistuksia ymmärtää, ettei Hassan-heppulilla ole kontribuutiota tällaisten asioiden edes miettimiseen eli, niin kuin niin monissa vastaavissa tapauksissa, tässäkin on ollut tarmokas syöttökoneisto toteuttamassa tavoitteitaan.

Timo Rainela

Mistä vitusihmeestä hän on ne IP-osoitteet esille kaivellut?