News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Lakiehdotus turvapaikanhakijoiden toimeentulotuesta - käykää allekirjoittamassa

Started by Micke90, 21.12.2012, 14:33:12

Previous topic - Next topic

Micke90

Quote from: desperaato on 22.12.2012, 22:32:52
Quote from: Iloveallpeople on 22.12.2012, 22:25:21
Muutos2012-farssi

Mikä vtun farssi? Fukn ääliö? Koko tuherruksesi oli taas pelkkää paskaa mitä suoltaa vain ihmiset, jotka ei viitsi, eikä uskalla mitään, paitsi vittuilla nimimerkin takaa. Ilovepeople on ihan turha jaella Micke90 mitään neuvoja kun itse on noin pihalla kuin lumiäijjä.

Tarkoitiko minua vai?

Ari-Lee

^Kuka enää tietää mitä kukakin tarkoitti? Partanenkin tuolla kertoi että ok mutta hänen mielestään muutosta pitäisi olla johonkin muuhun kohtaan turvapaikanhakijoille. Mitä ikinä hän tarkoittikaan niin miksi hän ei ala tekemään sitä lakimuutosta? Juuri tällainen sivusta huutelu alkaa kyr...hermostuttamaan!
"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

desperaato

Quote from: Micke90 on 22.12.2012, 22:54:58
]Tarkoitiko minua vai?
En.

Koita ny relaa.

Iloveallpeople.

Micke90

Quote from: Ari-Lee on 22.12.2012, 23:05:04
^Kuka enää tietää mitä kukakin tarkoitti? Partanenkin tuolla kertoi että ok mutta hänen mielestään muutosta pitäisi olla johonkin muuhun kohtaan turvapaikanhakijoille. Mitä ikinä hän tarkoittikaan niin miksi hän ei ala tekemään sitä lakimuutosta? Juuri tällainen sivusta huutelu alkaa kyr...hermostuttamaan!

Nimen omaan kyrpii tämä puskista huutelu!

Marko Parkkola

Turvat kiinni ja allekirjoittamaan. Minua ei kiinnosta vaikka aloitteen olisi tehnyt Anni Sinnemäki tai aloitteen tekijä olisi haukkunut kaikki hommalaiset kokoomuslaisiksi heti kättelyssä. Aloitteen sisältö on se mikä ratkaisee ja sehän on timangia.

Ja väliäkö sillä vaikkei 50000 ääntä tulisikaan kasaan. Aloitteen voi aina lähettää jollekin kansanedustajalle ajettavaksi.

Totuus EPT

Kannatettu.

Tämä aloite on käytännön konkretiaa parhaimmillaan. Tälle pitää antaa lisää mainostilaa, niin aloite saa ääniä.
Missä ******i siellä ongelma.

Lalli IsoTalo

Quote from: herra 4x on 22.12.2012, 14:44:10
Aloitteesi on hyvä ja kannatettava. Mutta Roopen juttuja kannattaa kuunnella. Hän on Homman kontribuuttoreista se, joka on about paras mitä tulee  analyyttisyyteen, faktojen tietämiseen, kokonaiskuvan näkemiseen ja asiallisuuteen.

Tämä luonnehdinta ainakin on helppo allekirjoittaa.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Ilkka Partanen

Quote from: Ari-Lee on 22.12.2012, 23:05:04

Tjaa. Siihenhän tehdään tarkennuksia koko ajan, niin ei minun tarvitse täytellä mitään kansalaisaloitteita. Satosen raportti on sisällöltään hyvä ja sillä mennään. Sitten 2014 on puoluekokous, niin sinne voi pistää aloitteen jos asiassa edelleen korjattavaa.

Lalli IsoTalo

Quote from: Ari-Lee on 22.12.2012, 20:03:51
Ja loppuun laitan rakkaimman lausahdukseni, vaikka itselleni, jos ei joku muukin ota ja omista itselleen: Pane vasara pois - siinä on kaksi nuijaa samassa varressa.

Ei tehoa. Kun minulla on vasara kädessä, kaikki näyttää naulalta.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: desperaato on 22.12.2012, 20:08:14
Quote from: Micke90 on 22.12.2012, 19:57:03
Minä en kuuntele valituksianne.

Jaa, että ollaan Sinä ja me. Parempi asenne on, että ollaan me.  ;)

Ok, myönnetään, pyydän anteeksi, täältä on helppo arvostella. Arvostan aktiivisuuttasi. Minulle aloitteen valmistelu on mennyt kokonaan ohi mutta ei pelkällä jääräpäisyydellä saa kuitenkaan parasta tulosta aikaan.

Jääräpäisyys on kuitenkin se hiiva, joka taikinan kohoamaan.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Micke90 on 22.12.2012, 20:52:29
Quote from: Merimakkara on 22.12.2012, 20:50:21
Siis oikeesti Micke90, älä tule tälle foorumille esittämään mitään tuon kaltaisia alotteita. Viestimääräsi ei oikeuta mihinkään tuollaiseen. Menisit töihin.

Provo!

Viestimäärän koko ei ole tae laadusta suuntaan eikä toiseen, eikä anna lisää tai vähennä todellisia oikeuksia.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Micke90 on 22.12.2012, 21:04:02
Kuka tämä Roope edes on?

Homma Ry palkitsi hänet viime vuonna ... mikäs se palkinto olikaan? Paras sisällöntuottaja?

QuoteKannustavan palautteen sijaan sain pelkkää vittuilua osakseni. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kannattaisiko "maahanmuuttokriittisten" olla hiukan kannustavampia?

Tämä toiminta Homman ulkopuolella tuntuu olevan yllättävän vaikeaa. Tässä suhteessa on vielä reilusti parrua sahattavana.
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Asta Tuominen on 22.12.2012, 22:03:50
^^ Micke, kunhan olet viihtynyt foorumilla pidempään, huomaat kyllä, että täällä on sellaistakin porukkaa, joka ei aidosti halua ajaa asiaamme, vaan pikemminkin haluaa hidastaa sitä ja varsinkin heikentää ihmisten aktiivisuutta. Tunnistat heidät kyllä ajallaan, kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää...  ;)

Tarkkaile skarppeja tyyppejä, joilla tuntuu olevan liikaa aikaa käsissään. Melkein koko työpäivä, itse asiassa.
— Missä N, siellä R

Micke90

Quote from: Lalli IsoTalo on 23.12.2012, 10:05:50
Kuka tämä Roope edes on?

Homma Ry palkitsi hänet viime vuonna ... mikäs se palkinto olikaan? Paras sisällöntuottaja?

QuoteKannustavan palautteen sijaan sain pelkkää vittuilua osakseni. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Kannattaisiko "maahanmuuttokriittisten" olla hiukan kannustavampia?

Tämä toiminta Homman ulkopuolella tuntuu olevan yllättävän vaikeaa. Tässä suhteessa on vielä reilusti parrua sahattavana.

Annan Homma Ry:n palkinnolle suurin piirtein saman painoarvon kuin Rinkebyskolanin palkitulle eliittikoululle. Palkinto tuli monikulttuurisuuden ja suvaitsevaisuuden edistämisestä.

No, vitsi vitsinä. Minulle riittää palkkioksi vähintään 50 000 allekirjoitusta ja niiden läpimeno eduskunnassa. "Palkkiostani" puuttuu enää 49 915 nimeä, joten hopi hopi allekirjoittamaan.

AstaTTT

Micke90

Quote from: Asta Tuominen on 23.12.2012, 12:26:22
Mentiin listalla seuraavana näkyvästä aloitteesta juuri ohi.  :)

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/hae

Siispä "palkkiostani" puuttuu enää 49 912 allekirjoitusta, joten kaivakaapa kuvettanne!

Sepi

Edellä mainittu teksti ei edusta kirjoittajan oikeata mielipidettä, vaan mielipidepoliisien pelossa teksti on kirjoitettu itsesensuuria vahvasti harjoittaen.

ilkka75

ääni annettu. paska käyttöliittymä tuolla, muuten.
"Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia."

-- Albert Einstein

"Suomi voi välttää lännen virheet maahanmuuttajien kotouttamisessa."

-- Dosentti Pasi Saukkonen

Ari-Lee

"Meidän on kaikki, jos meidän on työ:
Nälkälän rahvas, äl' aarteitas' myö!" - Ilmari Kianto 🇫🇮

"Miksi kaikessa keskusteluissa on etsitty kaikki mahdolliset ongelmat heti kättelyssä? "- J.Sipilä
"Kimppuuni käytiin nyrkein – "Kyllä lyötiin ihan kunnolla" - J.Sipilä

Micke90

Quote from: Ari-Lee on 23.12.2012, 14:34:36
Quote from: ilkka75 on 23.12.2012, 14:00:14
ääni annettu. paska käyttöliittymä tuolla, muuten.

Paskaa, paska on paskaa ja haiseekin itselleen. Valitukset tuonne:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/tietoa/ota-yhteytta

Nimen omaan. Aloitteen tekijät eivät ota valituksia vastaan, vaan ainoastaan allekirjoituksia, kiitos!

AstaTTT

^ Minä voin ottaa vastaan ne valitukset.  :-*

94 allekirjoitusta - menisköhän sata rikki tänään?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/42

herra 4x

Quote from: Micke90 on 23.12.2012, 11:57:28
Kuka tämä Roope edes on?

Annan Homma Ry:n palkinnolle suurin piirtein saman painoarvon kuin Rinkebyskolanin palkitulle eliittikoululle. Palkinto tuli monikulttuurisuuden ja suvaitsevaisuuden edistämisestä.

No, vitsi vitsinä. Minulle riittää palkkioksi vähintään 50 000 allekirjoitusta ja niiden läpimeno eduskunnassa. "Palkkiostani" puuttuu enää 49 915 nimeä, joten hopi hopi allekirjoittamaan.

Minun nimeäni ei tule alle mihinkään tuollaisen ylimielisen kekkuloinnin takia mitä olet osoittanut tässä säikeessä useassa viestissäsi.
Rakkaudesta lajiin.

Micke90

Quote from: herra 4x on 23.12.2012, 18:03:31
Quote from: Micke90 on 23.12.2012, 11:57:28
Kuka tämä Roope edes on?

Minun nimeäni ei tule alle mihinkään tuollaisen ylimielisen kekkuloinnin takia mitä olet osoittanut tässä säikeessä useassa viestissäsi.

Sitten et allekirjoita. Älä sitten myöskään valita mamuista. Aloite oli täällä 2 viikkoa kommentoitavana. Siinä ajassa olisitte voineet tuoda julki näkemyksiänne. Jos asenne toisen tekemään aloitteeseen on jo lähtökohtaisesti sellainen, ettei kiinnosta, niin ei kai silloin voi odottaa asiallista suhtautumista. Olen tässä suhteessa aika armoton kaveri. En kuuntele turhasta valittajia, ylimielistä tai ei.

Meillä olisi ollut tilaisuus yhdessä muokata aloitteesta mieleisemme. Nyt voimme vain yhdessä allekirjoittaa sen - tai sitten emme. Te päätätte. 

Et ole sanallakaan kommentoinut aloitettani etkä esittänyt siihen mitään muutosehdotuksia silloin, kun se oli mahdollista. Nyt, kun aloitetta ei voi enää muokata, tulet tänne palstalle pelleilemään. Tiedätkö, miltä minusta tuntuu tuollainen pelleily?

Miksi edes osallistut tähän keskusteluun? Ei sinulla ole tähän mitään annettavaa. Allekirjoitustasi en voi saada.

herra 4x

Quote from: Micke90 on 23.12.2012, 18:17:16

Sitten et allekirjoita. Älä sitten myöskään valita mamuista. Aloite oli täällä 2 viikkoa kommentoitavana. Siinä ajassa olisitte voineet tuoda julki näkemyksiänne. Jos asenne toisen tekemään aloitteeseen on jo lähtökohtaisesti sellainen, ettei kiinnosta, niin ei kai silloin voi odottaa asiallista suhtautumista. Olen tässä suhteessa aika armoton kaveri. En kuuntele turhasta valittajia, ylimielistä tai ei.

Meillä olisi ollut tilaisuus yhdessä muokata aloitteesta mieleisemme. Nyt voimme vain yhdessä allekirjoittaa sen - tai sitten emme. Te päätätte. 

Et ole sanallakaan kommentoinut aloitettani etkä esittänyt siihen mitään muutosehdotuksia silloin, kun se oli mahdollista. Nyt, kun aloitetta ei voi enää muokata, tulet tänne palstalle pelleilemään. Tiedätkö, miltä minusta tuntuu tuollainen pelleily?

Miksi edes osallistut tähän keskusteluun? Ei sinulla ole tähän mitään annettavaa. Allekirjoitustasi en voi saada.

Etkä saa. Ylimielisyytesi on kuvottanut siitä hetkestä asti kun tämä säie ilmestyi.
Rakkaudesta lajiin.

Micke90

Quote from: herra 4x on 23.12.2012, 18:22:03

Etkä saa. Ylimielisyytesi on kuvottanut siitä hetkestä asti kun tämä säie ilmestyi.

Laiskuutesi on kuvottanut siitä lähtien, kun osallistuit tähän keskusteluun. Sinun hommasi on valittaminen, minun hommani on tehdä asioille jotain. Valitusfoorumihan tämä olikin.

Micke90

Quote from: Nousuhumala on 23.12.2012, 18:32:03
Quote from: herra 4x on 23.12.2012, 18:03:31
Sama.

Harmillista, että hyvän asian puolella oleva sortuu tuollaiseen kekkulointiin, kuten esim. tuohon Roopelle vittuiluun ja muiden kirjoittajien "käskyttämiseen". Juuri tuon ylimielisyyden takia en halua tuota allekirjoittaa. Ehkä sitten kun aloitteen laatija on tippunut lähemmäs maanpintaa tuolta omilta korkeuksiltaan. Sitä ennen tyydyn valittamiseen ja Halla-ahon äänestämiseen.

Kertokaas nyt ihan oikeasti, kuka tämä Roope on?

kekkeruusi

Ei täällä kukaan tarvitse sinun lupaasi yhtään mihinkään. Messias-harhasi näemmä jatkuu edelleen, ikään kuin sinun nettialoitteesi olisi maailman ainoa asia jolla voisi vaikuttaa. Mene nyt vähän itseesi ja mieti.

Tiedätkö, miltä minusta tuntuu tuollainen pelleily?
Niin, selväksi on käynyt se että sinulle tämä on jonkinlainen henkilökohtaisen gloorian keräämisjuttu enemmän kuin itse asian esilletuonti. "Minäminäminäminä ja te muut olette vain laiskoja paskoja"

Käytöksesi taso vie mielenkiinnon koko aloitetta kohtaan.

Keskustelupalstalla saa ilmaista kantansa. Ilman sinun lupaasi.

Micke90

Quote from: Nousuhumala on 23.12.2012, 18:44:32
Quote from: Micke90 on 23.12.2012, 18:35:21
En tunne kyseistä kirjoittajaa, mutta hän on eräs homman nimimerkki jonka kirjoituksille ja asiaan perehtyneisyydelle (ainakin minä, luultavasti moni muu) nostan hattua. Sieltä tulee viileää faktaa, hyvää analyysia jne. jne.

Olen kyllä lukenut hänen kirjoituksiaan. Hän kirjoittaa hyvin ja analyyttisesti muissa keskusteluissa, muttei tässä. Tässä hänen kommenttinsa oli vain, että "aloitteesi on typerästi muotoiltu". Ei mitään analyysia. En tee tuollaisella kommentilla mitään. Tämä ei ole vittuilua. Hän ei vaan ole tässä keskustelussa analysoinut mitään. Esittänyt vain perusteettoman väitteen, jolla ei ole mitään arvoa.

kekkeruusi

Quote from: Micke90 on 23.12.2012, 18:35:21
Käy lukemassa Roopen tekstejä, profiilinsa kautta löytää helposti.

Eipä silti, peruskunnioitus pitäisi löytyä toisia kohtaan ilman perusteluitakin.