News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pöly alkaa laskeutua

Started by Jouko, 31.10.2012, 14:38:56

Previous topic - Next topic

Jouko

Hyvät valtuustojen naiset ja miehet. Nyt pitää unohtaa poliittiset rajariidat ja alkaa tehdä työtä isänmaan pelastamiseksi tulevalta katastrofilta. Meille koittaa vaikeat ajat emmekä kukaan voi sille mitään. Vain ja ainoastaan yhteistyö meidät voi pelastaa. Suomi Isänmaa.

Miettikääpä sitä, tuliko tuo omasta päästäni vai jonkun toisen?
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Arto Tuhkamuna

Ei tässä enää mikään pelasta.

junakohtaus

Minusta se kuulostaa Olavi Mäenpäältä ja siinä sanotaan, että voitteko lopultakin lakata olemasta hankalia ja tehdä kuten minä sanon.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Pikkuvaimo

Haaveilen, että jotta kun uudet valtuustot pääsevät vauhtiin, alkaa taas pölistä ja kovaa. Varmaan seuraa paljon valitusta persujen yhteistyökyvyttömyydestä. Ja siitä sitten luonnollisesti johtuukin myös Suomen kriisitilanne.
Minulla on vaikeasti ymmärrettävä ja kohtalaisen huono huumorintaju.

Emo

Quote from: Pikkuvaimo on 31.10.2012, 14:56:09
Haaveilen, että jotta kun uudet valtuustot pääsevät vauhtiin, alkaa taas pölistä ja kovaa. Varmaan seuraa paljon valitusta persujen yhteistyökyvyttömyydestä. Ja siitä sitten luonnollisesti johtuukin myös Suomen kriisitilanne.

Luonnollisesti.

Nämä vaalithan EIVÄT olleet EU- tai ek-vaalit, mutta silti näiden vaalien pikkujytkystä kärsii koko Eurooppa ja Aasia, Afrikka sekä  vähintäänkin Pohjois-Amerikka. Vaikutukset ulottuvat myös 36 kilometriä ylöspäin, sinne asti mistä Felix tipahti. Eivätkä vaikutukset ole myönteisiä.

Jääpää

Sandy-myrsky voidaan myös laittaa persujen syyksi. Yksi(toinen) persujen ylihintainen vaalimainos oli takertunut Läylisperällä vassujen politrukin alahuuleen kesken puheen, mitä jööti ei ollut huomannut. Täydellinen romahdus, mutta onneksi syntipukki kaikkiin onnettomuuksiin löytyi aamulla kiinniliimautuneen tyynyn(Lagoste) kanssa poskelta.
   http://fi.wikipedia.org/wiki/Perhosvaikutus

Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Emo

^ Off-topikkia (harvoin tätä mulla), mutta sinäpä se vasta varsinainen rasisti olet  ;D

Kun tuon keskisormea näyttävän gorillan ja nimimerkkisi ynnää, niin ei hyvää päivää sentään sinun ja sinun perhosefektejesi kanssa  :flowerhat:   

Jouko

Ei ollut tarkoitus säksätellä millään vierasperäisellä tahi ulkomaalaisperäisellä tahi maahanmuuttajilla. Pois se minusta.

Olen vain suomalaisten asialla. Ken arvelee olevansa suomalainen. Miettikääpä sitä...
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Lemmy

QuoteVarmaan seuraa paljon valitusta persujen yhteistyökyvyttömyydestä.
Varsinkin jos ketkuiluja paljastellaan estottomasti.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Koepotkupallo

Quote from: Lemmy on 31.10.2012, 16:23:04
QuoteVarmaan seuraa paljon valitusta persujen yhteistyökyvyttömyydestä.
Varsinkin jos ketkuiluja paljastellaan estottomasti.

Äläpä huolehdi.  Suunnitteilla on varmasti koulutusta uusille valtuutetuille vihapuheesta yms. Mitenhän se Barxin viimekertainen vihapuhekoulutus onnistui ja tuottiko se tuloksia?
Rehellinen lapinmies on myös yrittäjä-lakimies, varatuomari, suunnistaja, aloittaja, kenttäjuristi, juristi, auktorisoitu lakimies, varatuomari, juristi ja pelle.

Jääpää

Quote from: Emo on 31.10.2012, 15:47:43
^ Off-topikkia (harvoin tätä mulla), mutta sinäpä se vasta varsinainen rasisti olet  ;D

Kun tuon keskisormea näyttävän gorillan ja nimimerkkisi ynnää, niin ei hyvää päivää sentään sinun ja sinun perhosefektejesi kanssa  :flowerhat:
Joo, olen aika paksu perhoseksi, mutta en varsinaisesti rasisti. Kotouttaisin miellelläni useat sadat  :flowerhat: syvään viidakkoon ja siinähän ei oikeastaan rikota toistakaan periaatettani, vieraskasvien leviämisen estämistä.
Kuitenkin olen erittäin paljon suomalaisten puolella, jopa sellaisten hiukan vastahakoistenkin, ihan niitten omaksi parhaaksi.
Lopuksi matkamusiikkia kasv.. :flowerhat: , muittenkin on välillä syytä kerrata, ei tää känäämällä parane, yhteinen maa, oma maa.
http://www.youtube.com/watch?v=HtL99ZMFtXs

PS. Lahnalle oma matkalaulu, se kun tykkää vetestä....Perillä odottavat haastavat koulutustehtävät, vihaiset elefantit töräyttelevät missä sattuu!
       http://www.youtube.com/watch?v=u1v60FITAfY

Perustuslaki 29§
"Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Emo

^ Siinähän sitä olikin monipuolinen musiikkikimara.
Tuli Rodista mieleeni rasistiset muistot kesältä 1980, kun jouduin pavunruskeaksi paahtuneena hoitajien rasistisen mutta hyväntahtoisen tuijottelun ja epäluulojen kohteeksi sairaalan lastenosastolla. Eivät uskoneet minua kantikseksi (silloin tuota sanaa ei tosin  käytetty). Ja kun isäni haki minut kotiin, niin kukaan ei uskonut enää sitäkään vähää, koska isä se vasta musta mies on  ;D
Kuuntelin osastolla yhtä ja samaa Rod Stewartin kasettia, vähän jo kyllästytti. Blondes have more fun, tasa-arvosta ei tietoa. Tosin ei se tuo levy ollut tai siis kasetti. Kiitos tuhannesti!  :-* Kyllä tuon pitäisi matkamusaksi kelvata.