News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-10-30 Tervetuloa Suomeen / Welcome to Finland -video kuohuttaa

Started by Kaksiulotteinen Mies, 30.10.2012, 16:16:04

Previous topic - Next topic

Histon

Quote from: Emo on 31.10.2012, 12:17:33
Quote from: kekkeruusi on 31.10.2012, 12:13:16
Minusta nuo afgaaniturvapaikkashoppailijat ansaitsevat kaiken vittuilun, mitä osakseen saavat. Taikaseinän perässä ovat maahamme tulleet ja kielteisen päätöksen saatuaan suorittavat tuollaista valheellista farssiperformanssia maamme eduskuntalaitoksen edessä. Painukoot helvettiin sieltä norkoilemasta. Myös muilla on oikeus osoittaa mieltään asiasta kuin mokupapeilla ja takkutukilla.

On idioottimaista lässyttää jostain "heikompien kiusaamisesta", kun ovat itse valinneet tekemisensä laadun ja paikan. Olisi jo aika pistää jätkät Kabulin koneeseen, kun eivät näemmä tajua painua siihen EU-maahan josta heidän oikeasti pitäisi turvapaikkaansa hakea.

Tätä mieltä olen myös, veit sanat suustani. Hommallakin ilmenevässä häpeässä, leimautumisen pelossa ja videon paheksunnassa on mokutuksen ja suvaitsevaisuuden kukkaistuoksu.

Afgaaniperheen toiminnassa ei ole mitään väärää. Jos olisin itse afgaaniperheen isä, yrittäisin myös kaikin keinoin viedä oman perheeni pois köyhyydestä, ja en todellakaan suuntaisi johonkin yhtä lailla köyhään persläpi naapurimaahan, vaan jonnekin mahdollisimman rikkaaseen ja sosiaaturvaltaan anteliaaseen maahan kuten Suomi. Vaikka perheen toiminta onkin täysin ymmärrettävää, ei Suomen tietenkään tule tarjota turvapaikkaa köyhyyttä pakeneville, sillä tämä on erittäin tehoton tapa vähentää globaalia kärsimystä. Jos video sen sijaan osoittautuu todelliseksi (eikä provoksi), niin se on kaikinpuolin vastenmielinen ulostekokkare, jota toivottavasti ei yhdistetä maahanmuuttokriittisen liikkeen valtavirtaan. Harva asia on kuvottavampaa kuin heikossa asemassa olevien kiusaaminen.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

— Alexander Stubb (@alexstubb) 19. helmikuuta 2017

andrus

Mitä maahanmuuttokritiikkiä videon tekijät muka harrastivat? Joillain ei nyt oikein leikkaa videon idea...
"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Rokka

Quote from: Roope on 31.10.2012, 12:15:53
Videon Joonas Urpilaisen haastattelu Radio X3M:ssä:
Quote- Tarkoituksena oli osoittaa, että monet ihmiset Suomessa kärsivät ja kuinka ihmiset reagoivat siihen. Ei lemmikkieläimiäkään voi pitää ilman ruokaa ja suojaa kuukautta tekemättä jotain kompromissia, sanoo Urpilainen.

Oletko siis nälkälakkoilevien pakolaisten puolella vai heitä vastaan?

- Jokainen voi itsekseen miettiä, mitä tässä haetaan. Ajatuksena on saada ihmiset avartamaan ajatteluaan.

Miten se auttaa, että syödään grilliruokaa, juodaan olutta ja juostaan alastomana eduskuntatalon portailla?

- Siten, että nostetaan ihmisten tietoisuuteen jonkin negatiivisen kautta mietittäväksi, mistä on kyse. Kyseessä on kuitenkin afgaani, joka hakee turvapaikkaa Suomesta.

Tarkoitatko, että tämä ei ollut hyökkäys afgaania vastaan?

- Näyttikö siltä, että minulla oli ase kädessä?

Ei tietenkään fyysinen hyökkäys, mutta olihan se aika halveksiva video.

- On kyllä outoa, että näkyvyyttä saadaan negatiivisten asioiden kautta. Se on seitsemän kertaa tehokkaampaa kuin tehdä jotain hyvää. Ihmiset eivät ole kiinnostuneita näkemään hyviä asioita. Kuinka moni edes tietää, miksi afgaanit ovat siellä?

Joten tämä oli pelkkä provokaatio?

- Vain ja ainoastaan provokaatio.  (käännös)
Svenska Yle: Rasismanklagad videomakare förklarar sig 31.10.2012

Tässähän se ajatusmaailma tuli esille heti, mamut nähdään vain ja ainoastaan suvaitsevaiston lemmikkeinä, joita on kiva esitellä muille:"meidän mamu musti osaakin tehdä sitä ja tätä, meidän mamu musti syö vain sitä ja tätä ruokaa". Yleensä ne innokkaimmat lemmikinomistajat eivät myöskään huomaa, miten ne lemmikkieläimet paskovat nurkkiin ja tekevät vaikka mitä tuhoja. Samoin innokkaimmilta mokuttajilta jäävät nämä samat asiat huomaamatta.
Tai sitten niistä ei vain välitetä, koska "se meidän mamu musti on vaan niin ihana ja söpö"

Ajattelija2008

Quote from: BeerBelly on 31.10.2012, 14:07:39
Videon on tuottanut yhtiö nimeltä Napafilms Oy, jonka perustaja Liisa Juntunen seuraa sekä Helsingin Vihreiden että Vihreiden twitter-tilejä. Ja Anni Sinnemäen sekä Mari Puoskarin twittereitä. On siellä Stubidokin.

Ihan sattumaa varmasti kaikki, no false flag here, move along!

https://twitter.com/napafilms/following

Tuon Doxwise Finland -videon ohjaajaksi mainitaan iranilais-suomalainen Hamy Ramezan. Eli kyllä video on maahanmuuttobusineksen omaa tuotantoa.

törö

Quote from: Histon on 31.10.2012, 14:21:33
Afgaaniperheen toiminnassa ei ole mitään väärää. Jos olisin itse afgaaniperheen isä, yrittäisin myös kaik-köyhyydestä, ja en todellakaan suuntaisi johonkin yhtä lailla köyhään persläpi naapurimaahan, vaan jonnekin mahdollisimman rikkaaseen ja sosiaaturvaltaan anteliaaseen maahan kuten Suomi.

Feikkinälkälakko Eduskuntatalon edessä on hölmö ratkaisu, koska siellä on töissä lääkäreitä ja sen semmoisia. Ei taatusti jää maan johdolta huomaamatta, että protesti ei siirrykään ajallaan sairaalaan ja pääty tiputukseen.

Pappien ja toimittelijoiden on sen jälkeen aika turha vedota poliitikkojen tunteisiin saadakseen karkotuksen estettyä. Voipi olla että joku nauraa päin naamaa.

Roope

Quote from: Kaksiulotteinen Mies on 31.10.2012, 13:24:10
Olisi pitänyt ottaa talteen fb-keskustelun parhaat palat, kun tuo linkki ei enää näemmä toimi.

Sellainen jäi kommenteista mieleen, että Et­nis­ten suh­tei­den neu­vot­te­lu­kun­nan pää­sih­tee­ri Peter Kariuki ilmoitti Etnon tekevän videon johdosta jonkinlaisen julkilausuman.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

törö

Quote from: Roope on 31.10.2012, 15:10:36
Olisi pitänyt ottaa talteen fb-keskustelun parhaat palat, kun tuo linkki ei enää näemmä toimi.

Sellainen jäi kommenteista mieleen, että Et­nis­ten suh­tei­den neu­vot­te­lu­kun­nan pää­sih­tee­ri Peter Kariuki ilmoitti Etnon tekevän videon johdosta jonkinlaisen julkilausuman.

Siitä pätkästä taitaa vielä syntyä se älämölö, mitä mustalta Marskilta odotettiin.

Emo

Quote from: Pikkuvaimo on 31.10.2012, 14:15:08

Se leimausniputus kävikin niin nopeasti, että kyseisen henkilön järki ehti mukaan vasta monta tuntia myöhemmin. Seuraavana päivänä pyydeltiin anteeksi puolin ja toisin, joten asia on sikäli loppuunkäsitelty. Sille en voi itsessäni mitään, että hienoinen järkytys jäi päälle - miten nopeasti se kirves voikaan jysähtää otsaan.

Tuossa oli ehkä kysymys leimaajan primitiivireaktiosta, hän hetkellisesti löysi itsessään piileskelevän "rasistin".
Silloin ihminen säikähtää kuollakseen, ellei ole tälläinen ^^^ihminen joka pitää tietynlaista itsekkyyttä ja varautuneisuutta toiseutta kohtaan luonnollisena ja ei-kriminaalina biologisena ominaisuutena.

Äitinikin vielä syyskuussa vetosi raivokkaasti kaikkeen mahdolliseen Raamattua myöten, että saisi minut tajuamaan mikä rasisti ja syntinen olen kun olen maahanmuuttokriittinen. Mutta kun aikamme keskustelimme nokakkain ja sitten vielä puhelimessakin pitkään, niin vuosikymmeniä Kokoomusta äänestettyään äitini äänesti kuntavaaleissa rutinuivaa PS-ehdokasta  :)   

Emo

Afgaaniperheen toiminnassa ei ole mitään väärää. Jos olisin itse afgaaniperheen isä, yrittäisin myös kaikin keinoin viedä oman perheeni pois köyhyydestä, ja en todellakaan suuntaisi johonkin yhtä lailla köyhään persläpi naapurimaahan, vaan jonnekin mahdollisimman rikkaaseen ja sosiaaturvaltaan anteliaaseen maahan kuten Suomi. Vaikka perheen toiminta onkin täysin ymmärrettävää, ei Suomen tietenkään tule tarjota turvapaikkaa köyhyyttä pakeneville, sillä tämä on erittäin tehoton tapa vähentää globaalia kärsimystä. Jos video sen sijaan osoittautuu todelliseksi (eikä provoksi), niin se on kaikinpuolin vastenmielinen ulostekokkare, jota toivottavasti ei yhdistetä maahanmuuttokriittisen liikkeen valtavirtaan. Harva asia on kuvottavampaa kuin heikossa asemassa olevien kiusaaminen.

Ai heikossa asemassa olevien kiusaaminen?

Eiköhän koko Hommaforumin olemassaolossakin ole kysymys siittä, että nämä elintasopakolaiset EIVÄT ole heikossa asemassa. Me olemme.

Saat nähdä, että nuo "nälkälakkoilijat" voittavat tämän matsin ja sinäkin maksat! Sinä olet heikoilla, sinä häviät. Jos et muuten, niin rahassa mitattuna häviät, mutta rahan vuoksihan nuokin tänne tulevat ja kaiken, voittonsa ja häviönsä, samoin rahassa mittaavat.

ämpee

Onko tämä nyt käsitettävä niin, että "suvaitsevaisto" teki sen filmin mitä nuivistolta ovat turhaan odottaneet jo vuosia, ja nyt sitten halutaan pitää samanlainen äbäläväbälä kuin filmi tosiaan olisi tullut nuivistolta ??

Mikäs se vuotuinen pysti taas olikaan mistä tuo viuhahdus kilpailee mustan marskin kanssa ?
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Roope

Quote from: törö on 31.10.2012, 15:16:38
Siitä pätkästä taitaa vielä syntyä se älämölö, mitä mustalta Marskilta odotettiin.

Noinkohan, kun tekijät jo paljastivat provokaation syyn olleen huomion kiinnittäminen nälkälakkoilijoihin tai paremminkin siihen, että heidän asiaansa ei ole kiinnitetty tarpeeksi huomiota. On tuossa vielä se puoli, että tulivat samalla kyseenalaistaneeksi pöyristyneiden motiivit, mutta tuskin tästä enää laajempaa keskustelua syntyy.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Histon

Quote from: törö on 31.10.2012, 15:05:26
Afgaaniperheen toiminnassa ei ole mitään väärää. Jos olisin itse afgaaniperheen isä, yrittäisin myös kaik-köyhyydestä, ja en todellakaan suuntaisi johonkin yhtä lailla köyhään persläpi naapurimaahan, vaan jonnekin mahdollisimman rikkaaseen ja sosiaaturvaltaan anteliaaseen maahan kuten Suomi.

Feikkinälkälakko Eduskuntatalon edessä on hölmö ratkaisu, koska siellä on töissä lääkäreitä ja sen semmoisia. Ei taatusti jää maan johdolta huomaamatta, että protesti ei siirrykään ajallaan sairaalaan ja pääty tiputukseen.

Pappien ja toimittelijoiden on sen jälkeen aika turha vedota poliitikkojen tunteisiin saadakseen karkotuksen estettyä. Voipi olla että joku nauraa päin naamaa.

Tuo tekaistu nälkälakko on tosiaan tyhmä veto, eikä afgaaniperhe auta sillä asiaansa.
Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.

BeerBelly

Quote from: Ajattelija2008 on 31.10.2012, 14:59:56
Quote from: BeerBelly on 31.10.2012, 14:07:39
Videon on tuottanut yhtiö nimeltä Napafilms Oy, jonka perustaja Liisa Juntunen seuraa sekä Helsingin Vihreiden että Vihreiden twitter-tilejä. Ja Anni Sinnemäen sekä Mari Puoskarin twittereitä. On siellä Stubidokin.

Ihan sattumaa varmasti kaikki, no false flag here, move along!

https://twitter.com/napafilms/following

Tuon Doxwise Finland -videon ohjaajaksi mainitaan iranilais-suomalainen Hamy Ramezan. Eli kyllä video on maahanmuuttobusineksen omaa tuotantoa.

Tämä Hamy Ramezan toteaa Nytissä että pätkät koostetaan ammattilaisten voimin noin neljän minuutin mittaisiksi. Ammattilaiset tässä tapauksessa tarkoittanee Napafilmsiä.

Quote from: ämpeeOnko tämä nyt käsitettävä niin, että "suvaitsevaisto" teki sen filmin mitä nuivistolta ovat turhaan odottaneet jo vuosia, ja nyt sitten halutaan pitää samanlainen äbäläväbälä kuin filmi tosiaan olisi tullut nuivistolta ??

Kovasti siltä vaikuttaa.
Unkari FTW

Histon

Quote from: Emo on 31.10.2012, 15:26:52

Eiköhän koko Hommaforumin olemassaolossakin ole kysymys siittä, että nämä elintasopakolaiset EIVÄT ole heikossa asemassa. Me olemme.

Saat nähdä, että nuo "nälkälakkoilijat" voittavat tämän matsin ja sinäkin maksat! Sinä olet heikoilla, sinä häviät. Jos et muuten, niin rahassa mitattuna häviät, mutta rahan vuoksihan nuokin tänne tulevat ja kaiken, voittonsa ja häviönsä, samoin rahassa mittaavat.

Jos nälkälakkoilijat voittavat (mitä en toivo), niin minä tosiaan muiden veronmaksajien ohella maksan, mutta minä sen enempää kuin keskimäärin muutkaan suomalaiset veronmaksajat eivät ole heikossa asemassa. Keskimääräinen afgaaniperhe (en tunne eduskuntatalon edessä majoittuvaa perhettä henkilökohtaisesti) on puolestaan hyvin köyhä ja siksi heikossa asemassa. Olen yhä sitä mieltä, että (tyhmää ja luultavasti tekaistua nälkälakkoa lukuunottamatta) kyseisen perheen Suomeen hakeutuminen on täysin ymmärrettävää, ja toimisin vastaavassa tilanteessa luultavasti itsekin samalla tavalla. Köyhyyttä pakeneville ja parempaa elintasoa etsiville Suomen ei kuitenkaan kannata tarjota oleskelulupaa, sillä kyseinen tapa on äärimmäisen huono keino vähentää globaalia kärsimystä. Itse olen sitä mieltä, että jokaisella valtiolla on jonkin verran myös globaalia vastuuta, ja siksi en esimerkiksi olisi kokonaan poistamassa kehitysapua, mutta tekisin tuesta ankaran tulostavoitteellista.

Iloveallpeople

Kuka muuten sai tehtyä tästä uutisen viikko sen jälkeen, kun siitä oli uutisoitu esimerkiksi Suomen Kuvalehdessä ja Hommafoorumilla? STT vai herättikö HBL jutullaan vanhan uutisen eloon?

Voiman juttu:

Lämpimästi tervetuloa rasistiseen Suomeen

QuoteLämpimästi tervetuloa rasistiseen Suomeen

...
Videon alkujakso hyödyntää tuttuja stereotyyppejä turvapaikanhakijoista rikollisina, raiskaajina ja sosialisina vihollisina mutta verhoaa tämän ivalliseen tuen osoitukseen. Heidän valitsemansa erityinen metodi on toisaalta hyvin tyypillinen viime aikojen Euroopalle.

Oletettavasti islaminuskoisten protestoijien kärsimystä pilkataan sianlihan ja oluen avulla, jotka puolestaan esitetään suomalaisen yhteiskunnan ei-neuvoteltavina välttämättömyyksinä. Maustettuna teennäisellä videopäiväkirja-osuudella video edustaa rasistista provokaatiota, jota normaalisti voidaan olettaa eurooppalaiselta äärioikeistolta. Tavoitteena on Euroopan islamisaation pysäyttäminen.
...

Iltalehti

QuoteElokuvasäätiölle raju palauteryöppy videosta

...
- Siellä on erittäin vastenmielistä materiaalia. Taide ei ole lain ulkopuolella, eikä annettua ilmaisuvapautta saa käyttää loukkaamaan muiden ihmisten oikeuksia. On kyse siitä saako tällaista esittää.

Monille kuvamateriaalin nähneille on tullut vaikutelma siitä, että videolla ei ole ainoastaan taltioitu afgaanipakolaisen ihmisoikeuksien loukkaamista, vaan tekoon on aktiivisesti osallistuttu.
...
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

ämpee

Quote from: Histon on 31.10.2012, 16:39:31

Jos nälkälakkoilijat voittavat (mitä en toivo), niin minä tosiaan muiden veronmaksajien ohella maksan, mutta minä sen enempää kuin keskimäärin muutkaan suomalaiset veronmaksajat eivät ole heikossa asemassa.

Toivon, että puhut pelkästään omasta puolestasi, ja toisaalta myös toivon, että minulla olisi oikeus puhua omasta puolestani.
Tarkoitan tällä sitä, että jos katsot olevasi kyllin varakas osallistumaan rajan yli hiippailevien kutsumattomien vieraiden elin-ikäiseen elatukseen, niin tokihan saat tehdä niin, mutta minä haluan saada oikeuden kieltäytyä siitä.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

kekkeruusi

Quote from: Histon on 31.10.2012, 16:39:31
Quote from: Emo on 31.10.2012, 15:26:52

Jos nälkälakkoilijat voittavat (mitä en toivo), niin minä tosiaan muiden veronmaksajien ohella maksan, mutta minä sen enempää kuin keskimäärin muutkaan suomalaiset veronmaksajat eivät ole heikossa asemassa. Keskimääräinen afgaaniperhe (en tunne eduskuntatalon edessä majoittuvaa perhettä henkilökohtaisesti) on puolestaan hyvin köyhä ja siksi heikossa asemassa. Olen yhä sitä mieltä, että (tyhmää ja luultavasti tekaistua nälkälakkoa lukuunottamatta) kyseisen perheen Suomeen hakeutuminen on täysin ymmärrettävää, ja toimisin vastaavassa tilanteessa luultavasti itsekin samalla tavalla. Köyhyyttä pakeneville ja parempaa elintasoa etsiville Suomen ei kuitenkaan kannata tarjota oleskelulupaa, sillä kyseinen tapa on äärimmäisen huono keino vähentää globaalia kärsimystä. Itse olen sitä mieltä, että jokaisella valtiolla on jonkin verran myös globaalia vastuuta, ja siksi en esimerkiksi olisi kokonaan poistamassa kehitysapua, mutta tekisin tuesta ankaran tulostavoitteellista.
Mistä ihmeen perheestä sinä puhut? Tietääkseni kyseessä on kolme aikuista miestä, eikä heidän sukulaissuhteestaan ole missään mainittu mitään. Tässä ei tosiaan ole kyse naisista ja lapsista, vaan kolmesta Eurooppaa jo vuosia rundanneesta miehestä jotka turvapaikkashoppailivat parhaan taikaseinän omaavan maan anomuksilleen. Ja ne anomukset hylättiin, niin kuin oikein on.

Video voi olla provo, ihan sama. Silti, tuollaisessa toiminnassa ei ole mitään väärää. Mieltään voi osoittaa, mutta niin voi myös vastaan. Ei tässä ole kyse mistään polttopulloiskusta vastaanottokeskukseen.

Iloveallpeople

Quote from: kekkeruusi on 31.10.2012, 17:09:56

Video voi olla provo, ihan sama. Silti, tuollaisessa toiminnassa ei ole mitään väärää. Mieltään voi osoittaa, mutta niin voi myös vastaan.

Paitsi jos tuo on laitonta, kuten Iltalehden uutisessa pohditaan.
"Kun poliitikko pakotetaan lähtemään paikaltaan tai suljetaan puolueesta tiedotusvälineiden painostuksen vuoksi, ei kyse ole mistään punavihreästä salaliitosta, vaan juuri siitä, miten demokratian pitääkin toimia."  (käännös) - Lasse Garoff

P

Pahkasikavainaa on kyllä kuollut nykymaailmassa. Siis iranilaisperäinen mamuohjaaja tekee vihreisiin kallellaan olevalle tuotantoyhtiölle Elokuvasäätiön kautta kierrätetyillä valtion verovaroilla tuon videon, Niin verovaroista rahansa saava etnisten suhteiden neuvottelukunta antaa videota paheksuvan lausunnon..

Ei saatana mikä farssi! Hyväistön pöyristyminen ja paskahalvaus, hyväistön oman fraktionin tekemästä provokaatiovideosta osoittaa kuinka tyhjänpäällä koko omahyväisyyttään hyrisevä porukka levitoi. :facepalm:
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

ämpee

Quote from: Iloveallpeople on 31.10.2012, 17:13:09
Quote from: kekkeruusi on 31.10.2012, 17:09:56

Video voi olla provo, ihan sama. Silti, tuollaisessa toiminnassa ei ole mitään väärää. Mieltään voi osoittaa, mutta niin voi myös vastaan.

Paitsi jos tuo on laitonta, kuten Iltalehden uutisessa pohditaan.

Nykylainsäädännön tietäen se hyvinkin voidaan tulkita laittomaksi, mutta nyt kylläkin olivat "hyvikset" asialla, eli hapoille heittää syyttäjien toimistoissa.
Omasta mielestäni kokonaisuus oli hivenen typerä, mielenosoituksen vastamielenosoitusta lukuunottamatta, ja sekin mielestäni kohdistui munatonta viranomaista vastaan.

Ernst

Minusta ainoa vastenmielinen piirre videossa oli se, että eivät antaneet hiilloksen kehittyä kunnolla.  Sytytysnesteeltä maistuva ja haiseva ruoka on haram.

Ja missä muka oli se rassismi? En minä huomannut ketään syrjittävän
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Emo

Olisin toivonut, että tuo grillinakuilu olisi ollut reippaitten kantisnuorukaisten todellinen ja paheksuttava tempaus, se olisi herättänyt toivonkipinän. Mutta ei. Kyllä tuntuu pahalta vanheta tälläisessä valtiossa! Kuka tulevaisuudessa pyyhkii pyllyni?

Emo

Quote from: M on 31.10.2012, 17:32:16
Minusta ainoa vastenmielinen piirre videossa oli se, että eivät antaneet hiilloksen kehittyä kunnolla.  Sytytysnesteeltä maistuva ja haiseva ruoka on haram.

Oli kuitenkin kunnon hiiligrilli etteivät millään kaasuvekottimella feikkigrillanneet? Minähän en ole videota nähnyt.

ämpee

Quote from: P on 31.10.2012, 17:18:06

Pahkasikavainaa on kyllä kuollut nykymaailmassa. Siis iranilaisperäinen mamuohjaaja tekee vihreisiin kallellaan olevalle tuotantoyhtiölle Elokuvasäätiön kautta kierrätetyillä valtion verovaroilla tuon videon, Niin verovaroista rahansa saava etnisten suhteiden neuvottelukunta antaa videota paheksuvan lausunnon..

Ei saatana mikä farssi! Hyväistön pöyristyminen ja paskahalvaus, hyväistön oman fraktionin tekemästä provokaatiovideosta osoittaa kuinka tyhjänpäällä koko omahyväisyyttään hyrisevä porukka levitoi. :facepalm:

Se on taas meidän pahisten vika, siis VHM:n, että hyvikset joutuivat itse toteuttamaan sen mitä he kuvittelivat meidän haluavan tehdä.
Paheksunta tod. näk. tulee olemaan silti suunnilleen samaa, mutta tietenkään eihän se maistu samalta.

Asiassa on kuitenkin hyviä puolia, hyvikset määrittelevät käytännössä epämääräisten lakien rajoja, sillä eihän hyviksiä voi käydä syyttämään, ja koko touhu sujuu halvemmalla.
Toivomme lisää tälläistä tuotantoa, vaikka toisaalta ei tämäkään estä syyttäjälaitoksen kaksoistandardikäytäntöä, "jotkut eläimet ovat tasa-arvoisempia".

Tähän mennessä opittua:

-Telttailu Helsingin viheralueilla, sallittua jos ei näkyvästi syö ruokaa
-Grillibileitten järjestäminen Helsingin merkittävillä pelipaikoilla, sallittua
-Alastomana julkisella paikalla juoksentelu, ei enää sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa jos riittävän pimeätä
-Eduskuntatalon julkisivun tolppaa vasten alastomana kuseminen, ei kiellettyä jos riittävän pimeätä

Se tässä touhussa on sairasta, että kaikki sallitut asiat pitää selvittää kuin sosialismissa konsanaan.

ämpee

Quote from: Emo on 31.10.2012, 17:37:11
Quote from: M on 31.10.2012, 17:32:16

Oli kuitenkin kunnon hiiligrilli etteivät millään kaasuvekottimella feikkigrillanneet? Minähän en ole videota nähnyt.

Eikö jäsen Emo osaa käyttää intternettin hakutoimintoja ?

Jos ei niin ei, tässä sitten se video, ole hyvä !!

Tapiotar

Tuo video sai aikaan sen, että katsoin tänään säälivästi kadulla kyykkivää mummoa ja annoin lantin.     :facepalm:

Fidel Von Infidel

Quote from: Tapiotar on 31.10.2012, 17:46:45
Tuo video sai aikaan sen, että katsoin tänään säälivästi kadulla kyykkivää mummoa ja annoin lantin.     :facepalm:

Olisit mielummin käynyt hakemassa nälkäiselle jotain purtavaa

Teiskolainen

Itseäni tuo video ei innoittanut tukemaan rikollisuutta.

ämpee

Quote from: Lordinfidel on 31.10.2012, 17:53:46

Olisit mielummin käynyt hakemassa nälkäiselle jotain purtavaa

Ääni tälläiselle toiminnalle, ja jos leivälle syljetään, niin sitä kipeää sielua kannattaa jatkossa suojata henkisellä kovuudella.

Itse en anna lantin lanttia ulkomaan ihmisille joilla on varaa matkustaa Suomeen, meillä on omasta takaa ihmisiä joilla ei ole varaa käydä naapurikuntaa pidemmällä.