News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

VAALIVALVOJAISET 2012 - jännitetään yhdessä omien ehdokkaiden läpipääsyä

Started by Lalli IsoTalo, 28.10.2012, 15:07:50

Previous topic - Next topic

Lalli IsoTalo

Kunnallisvaalivalvojaiset 2012

Quote from: http://fi.wikipedia.org/wiki/VaalivalvojaisetVaalivalvojaiset tarkoittavat vaalien ääntenlaskennan valmistumisen ja tulosten julkistamisen odottelua sekä erityisesti jonkin ehdokkaita asettaneen ryhmän tätä varten järjestämää tilaisuutta. Valvojaisissa jännitetään mahdollisesti oman ehdokkaan läpipääsyä tai sitä, kuinka monta paikkaa oman ehdokkaan puolue saa.

Oma ehdokkaani Jussi Halla-aho (PS, 605) valmistautuu tuloksen julkistukseen ottamalla tyypit Islannin ilmatilavalvonnasta. http://hommaforum.org/index.php/topic,76375.msg1151748.html#msg1151748

Suurta mielenkiintoa Helsingissä herättää myös Matias Turkkila, tämän laudan perustaja. Veikkaan, että läpi menee.

Suurinta mielenkiintoa minulla on Oulun virtuooseihin, Astaan ja Junekseen. Minulla on hyvä -- tosin scenevääristynyt -- tunne molempien läpimenosta.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

nurkkakuntalainen

Minä taas haluan erityisesti, että eräs ehdokas meidän kunnasta ei pääsisi valtuustoon.
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

elukka

Minun ehrookas menee espoossa läpi nii että heilahtaa. Soini antaa apuja....
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

coscarnorth

Saa nähdä meneekö minun ehdokkaani läpi. En osaa sanoa ollenkaan. Tähän asti kotikuntani valtuustossa on toiminut vain yksi Perussuomalainen, joka ei näissä vaaleissa asettunut ehdolle. Sosiaalista mediaa paikalliset persut eivät osaa hyödyntää ollenkaan, joten sitäkään kautta ehdokkaiden läpimenon todennäköisyyttä on mahdotonta selvittää. Espoossa asuessa vaaleista sai kyllä huomattavasti enemmän irti... 
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Uuno Nuivanen

Quote from: elukka on 28.10.2012, 15:16:58

Onko kenellekään muuten selvinnyt, että missä Timo Soinia voi äänestää?  ???

VMJ

Quote from: Uuno Nuivanen on 28.10.2012, 15:29:17
Quote from: elukka on 28.10.2012, 15:16:58

Pälkäneellä nyt ainakin... http://www.iltasanomat.fi/kuntavaalit/art-1288509977609.html
Homma ^^!!

IDA

Samassa paikassa missä Simoa, Simonia ja Teemua kuulemma. Lisäksi ehdolla on nyt ainakin kaksi Timo Soinia.
qui non est mecum adversum me est

jmk

Kunhan nähdään ehdokaslistat niin selviää, että Timo Soni voi olla vain yhdessä listassa. ???

Tykkimies Pönni

Lauri Karppi

Vaasassa persujen vaalivalvojaiset Drinking Ducks nimisessä aikusten kerhotilassa Vaasanpuistikon ja pitkänkadun risteyksessä klo20->
Itse tulen paikalle kun ääntenlaskusta pääsen, tod klo22 jälkeen.

AstaTTT

Matias Turkkila

Nissemand

Quote from: samuliloov on 28.10.2012, 15:50:04
Missä Tampereen Muutos2011 hengailee tänä iltana?

Tampereen hommailiat on yleensä naamat (heh), eli kahdet kasvot nimisessä pubissa. En kyllä tiedä onko sinne kukaan tänään menosa
Loppujen lopuksi on aivan sama mätetäänkö housuihin peetä lapiolla vai lusikalla. "Die Hosen voll" tulee olemaan kummassakin tapauksessa lopputulos.
-akez

Hannu Niemi

Mielenkiintoista tulee kyllä olemaan. Toivon PS:n ehdokkaille menestystä ympäri maan. erityisesti Helsingissä. Valitettavan vähän olen työkiireiden vuoksi kerinnyt vaaleja seuraamaan. Tulin juuri eräältä toimitsija tehtävistä ja jos väkeä käy tasaisesti loppuun asti niin äänestysaktiivisuus nousee ainakin sillä alueella. Se on aina hyvä.                                                                              Erityisesti toivon läpimenoa Matias Turkkilalle, sitä jäänviileää rauhalllisuutta ja timantinterävää argumentaatiota olisi kovin mukava nähdä valtuustosalissa asti
"ensisijaisesti hyysäreinä ja mokuttajina. Toissijaisesti ollaan Bilderbergin tahdottomia sätkynukkeja. Jos aikaa jää, niin toimitaan myös natottajina, kukkiksina, stalinisteina ja ek:n juoksupoikina."
Miska Rantanen kysymykseeni tiedonvälittäjä vai mielipidevaikuttaja

IDA

Kotkassa Pub Jaakko meidän tukikohtamme. En tiedä onko talossa vlania, joten spammauksesta ei osaa sanoa. Mikäli saan yli 20 ääntä, niin ottakaa jokaiselle niistä virtuaalinen tuoppi. Itsekin otan kuivan viskin jokaiselle sen yli menevälle äänelle.

AstaTTT

^ Saat vielä alkoholimyrkytyksen!  :-*

Itse en tiedä, piipahtaisinko ärrällä hakemassa kaksi siideriä vai joisinko illan kahvia. Mutta kyllä ihan oikeesti nyt jännittää!

pekkasuomalainen

Jos herra Lokka ei mene läpite niin vedän Gambinani samantein huiviin.

Lalli IsoTalo

Quote from: Matias Turkkila on 28.10.2012, 16:00:10
Bottan studio on kuulolla ja kuittaa.

Kiitos kuittauksesta. Pyydäme väliraportteja sieltä ja muualta Suomesta tänne Tähtitorninvuoren komentokeskukseen ... jossa viimeiset auringonsäteet valaisevat "Haakserikkoiset" -patsasta.

Me voitamme. Ne häviävät!

Jeps!
— Missä N, siellä R

Thalion

Olen pettynyt, jos joudun "jännittämään" Halla-ahon läpimenoa. Itse asiassa vähän harmittaa, etten äänestänyt* Turkkilaa taktisista syistä, varsinkin, jos hän jää rannalle niukasti.

*) Mukanani kun tulee aina 3 muutakin ääntä.  :)

Lalli IsoTalo

Quote from: Rosterikasvot on 28.10.2012, 16:43:17
Itse asiassa vähän harmittaa, etten äänestänyt* Turkkilaa taktisista syistä, varsinkin, jos hän jää rannalle niukasti.

Ostajan katumus.

Quote from: http://en.wikipedia.org/wiki/Buyer%27s_remorseBuyer's remorse is the sense of regret after having made a purchase. It is frequently associated with the purchase of an expensive item such as a car or house. It may stem from fear of making the wrong choice, guilt over extravagance, or a suspicion of having been overly influenced by the seller.[1]

Buyer's remorse is thought to stem from cognitive dissonance, specifically post-decision dissonance, that arises when a person must make a difficult decision, such as a heavily invested purchase between two similarly appealing alternatives. Factors that affect buyer's remorse include resources invested, the involvement of the purchaser, whether the purchase is compatible with the purchaser's goals, and what positive or negative evidence the purchaser encounters post-purchase that confirms or denies the purchase as a good idea.
— Missä N, siellä R

tietotyöläinen

Olen aivan varma, oma ehdokkaani että Hra Luoto menee täällä läpi. Toivon totisesti, että Parkkola tekee saman.

Nuivat persut kautta maan kiinnostaa: Matias, Teemu, IDA, Olli...

Erityisesti toivon tietysti Hallikselle äänivyöryä, kun siinä olisi taas niin makea ähäkutti-fiilis.

Oulun ja Akaan muutosväen läpipääsyä toivon myös peukalot krampissa.

Tykkimies Pönni

Quote from: Nissemand on 28.10.2012, 16:03:51
Quote from: samuliloov on 28.10.2012, 15:50:04
Missä Tampereen Muutos2011 hengailee tänä iltana?

Tampereen hommailiat on yleensä naamat (heh), eli kahdet kasvot nimisessä pubissa. En kyllä tiedä onko sinne kukaan tänään menosa

Kiitos mutta tämän kyllä tiesin. Yksi ikimuistoisimpia krapuloitani 3,5 vuotta sitten sai alkunsa Hommakerhon kokouksesta. Heräsin sunnuntaiaamuna huonovointisena. Muutaman sekunnin hereillä oltuani sain flashbackin jostain tv-haastattelusta. Olin antanut Salla Paajaselle haastattelun kun halukkaat oli vähissä. En muistanut mitä kysyttiin tai mitä olin vastannut. Tehostaa kummasti jo muutenkin heikkoa oloa. Jännitystä riitti aina tiistai-iltaan asti. Salla ei onneksi laittanut osuuttani eetteriin.

Ernst

Quote from: Markku Stenholm on 28.10.2012, 16:11:29
Kotkassa Pub Jaakko meidän tukikohtamme. En tiedä onko talossa vlania, joten spammauksesta ei osaa sanoa. Mikäli saan yli 20 ääntä, niin ottakaa jokaiselle niistä virtuaalinen tuoppi. Itsekin otan kuivan viskin jokaiselle sen yli menevälle äänelle.

Ota muutama vissy välillä, muuten kuivut rusinaksi.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

risto

Quote from: tietotyöläinen on 28.10.2012, 16:55:06
Olen aivan varma, oma ehdokkaani että Hra Luoto menee täällä läpi. Toivon totisesti, että Parkkola tekee saman.

Nuivat persut kautta maan kiinnostaa: Matias, Teemu, IDA, Olli...

Erityisesti toivon tietysti Hallikselle äänivyöryä, kun siinä olisi taas niin makea ähäkutti-fiilis.

Oulun ja Akaan muutosväen läpipääsyä toivon myös peukalot krampissa.

Osuipa niin kertakaikkisesti samoihin säveliin, että päätin lainata koko tekstin. Muutoksesta en muuten niin tiedä, mutta Oula olisi mukava saada tuohon naapurikunnan valtuustoon.

Taisi olla Luodon tekstiä se Perustamperelaisten ohjelma. Erittäin hyvin ja selkeästi ohjelman pääkohdat ilmaistuna tämän päivän Aamulehdestä. Kaikkien pärstäkuvamainosten seassa jopa erottuvaa tuollainen tekstinpätkä.
"JH-a:n ei suurmoskeijalle oli niin pitkä ja perusteellinen, että tyhmimmät luulivat sen olevan kyllä." -Faidros.

IDA

Emo

Quote from: nurkkakuntalainen on 28.10.2012, 15:11:07
Minä taas haluan erityisesti, että eräs ehdokas meidän kunnasta ei pääsisi valtuustoon.

Sama täällä. Tämän erään tietyn oman asuinalueeni ehdokkaan rannallejäänti on jopa tärkeämpää minulle kuin juuri tänään äänestämäni ehdokkaan  läpipääsy! Tiedän nimittäin, että hyviä ps-tyyppejä on valtuustoomme jokatapauksessa menossa ja MONTA! Siksi en tänään nimenomaista ykkösehdokastani edes äänestänyt (hän menee läpi kuitenkin), vaan annoin ääneni tuntemattomammalle henkilölle joka kuitenkin on oikein hyvä nuivankuuloinen uusi tulokas mikäli läpi menee.

AstaTTT

OT: Fobba telkassa ja Homma mainittu.  :-*
---
Vihapuhe myös mainittu ja ulkomaalaisten saamat raiskaustuomiot.  :-*

Heikki Luoto

Quote from: risto on 28.10.2012, 17:13:13
Taisi olla Luodon tekstiä se Perustamperelaisten ohjelma. Erittäin hyvin ja selkeästi ohjelman pääkohdat ilmaistuna tämän päivän Aamulehdestä. Kaikkien pärstäkuvamainosten seassa jopa erottuvaa tuollainen tekstinpätkä.

Olin yksi, mutta en ainut Tampereen Perussuomalaisten kunnallisvaaliohjelman tekijöistä.
Sananvapauden vastaiselle Facebookille korvaava vaihtoehto: MeWe
mewe.com/i/heikkiluoto

Tragedian synty

Täällä Antero Vipusen mahalaukussa valmistaudutaan tulosiltaan ja seurataan ketjua. Ääni meni aamupäivällä eräälle hommalaiselle perussuomalaiselle, joten näiden vaalien panos isänmaan eteen on tehty.

Tässä jo vähän jännittää. Otan kohta esiin ensimmäiset perunalastut sitten presidentinvaalin. Seuraavia namuja sitten odotellaankin kesäkuuhun 2014.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

AstaTTT

Ylen uutisissa oli juuri vaalipätkä Kiimingistä ja näytettiin vaalijulistetelineen loppupäätä, jossa Junes ja minä poseerasimme! On jännää, on! ;D