News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

2012-10-19 Huomenta Suomi: Belle Selene Xia esiintyy Soinin rinnalla

Started by Impivaaran tiikeri, 19.10.2012, 14:42:19

Previous topic - Next topic

Lauttasaaren Emiiri

Koska Soinia voi äänestää ainoastaan Espoossa, äänestin kauniimpaa sukupuolta, olipa ensimmäinen kerta kun maahanmuuttaja (jos Zysseä ei lasketa) sai ääneni.

E: korjattu kirjoitusvirhe
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

seuraa_tilannetta

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 23.10.2012, 12:22:02
Koska Soinia voi äänestää ainoastaan Espoossa, äänestin kauniimpaa sukupolvea,
Kauniinpaa sukupolvea?

Lauttasaaren Emiiri

Quote from: seuraa_tilannetta on 23.10.2012, 12:34:08
Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 23.10.2012, 12:22:02
Koska Soinia voi äänestää ainoastaan Espoossa, äänestin kauniimpaa sukupolvea,
Kauniinpaa sukupolvea?

Korjasin, tosin tässä kyllä on myös sukupolven ero  :-[
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

FadeAway

Onhan tämä vaarallista.
Suomeen kotoutunut, kiinalaistaustainen, huippukoulutettu, fiksu nainen on enemmän suomalainen kuin moni ihan kantasuomalainen. Ei tämän kaltaisiin maahanmuuttajiin tarvita mitään monikulttuurisuus-ideologioita tai mamuklusterityöpaikkoja.
Voi olla monietninen suomalainen, jolla nyt on jokunen geenin pätkä sieltä sun täältä kuten meillä kaikilla, mutta silti voi olla ihan suomalainen ja ajaa jopa Suomen ja suomalaisten etuja.
On paljon vaikeampi purkaa syntynyttä ongelmaa, kuin ennaltaehkäistä se.

Kauhea Ihmismäinen Otus

Kävin grillaa Belleä Persujen vaaliständillä. Hyvin pärjäs, fiksuja mielipiteitä, edustava olemus ja selkäranka näyttää olevan aika suorassa. Yritin houkutella sitä puhumaan p**** mestarista esiintymällä "suviksena" mihin se todellakaan ei lähtenyt - läpäisi mun testin siis. Pojot siitä. Bonuksena se itse myöntää olevansa aggressiivinen ja sanoi, että ei ole kokkareissa koska ne vain kiertelee ja kaartelee sanomisissaan :roll:  Belle meinas välillä tulla pöydän yli kun keskustelu kiihtyi eli sopivasti räyhä-mentaliteettia on :D Ei siis ääni mennyt todellakaan hukkaan, terve menoa sinne kaupunginvaltuustoon! Toivottavasti pääsee läpi ja pistää tuulemaan! Lisäbonarina se on taloustieteiden tutkija eli sil on oikeasti expertiiziä taloushommista^^^

Pienetureiällinen lesbotransnainen

Nuivettunut Han-nenetsi

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 25.10.2012, 08:53:44
Kävin grillaa Belleä Persujen vaaliständillä. Hyvin pärjäs, fiksuja mielipiteitä, edustava olemus ja selkäranka näyttää olevan aika suorassa. Yritin houkutella sitä puhumaan p**** mestarista esiintymällä "suviksena" mihin se todellakaan ei lähtenyt - läpäisi mun testin siis. Pojot siitä. Bonuksena se itse myöntää olevansa aggressiivinen ja sanoi, että ei ole kokkareissa koska ne vain kiertelee ja kaartelee sanomisissaan :roll:  Belle meinas välillä tulla pöydän yli kun keskustelu kiihtyi eli sopivasti räyhä-mentaliteettia on :D Ei siis ääni mennyt todellakaan hukkaan, terve menoa sinne kaupunginvaltuustoon! Toivottavasti pääsee läpi ja pistää tuulemaan! Lisäbonarina se on taloustieteiden tutkija eli sil on oikeasti expertiiziä taloushommista^^^

Hyvä kuulla raporttia "oikeesti kentältä" miltä ehdokas vaikuttaa ihmisenä. Vahvasti näyttää siltä että Belle ei ole mikään pelle!
Toksinen soijamaskuliini

Lauttasaaren Emiiri

Quote from: Nuivettunut Han-nenetsi on 25.10.2012, 14:43:17
Hyvä kuulla raporttia "oikeesti kentältä" miltä ehdokas vaikuttaa ihmisenä. Vahvasti näyttää siltä että Belle ei ole mikään pelle!

Hyvä, sittenhän Helsingin netseillä on yksi hyvä kohde äänestää lisää.
- Kimmo Helistö

Kauhea Ihmismäinen Otus

Oho! Belle voitti juuri Hesarin debattikilpailun sanomatalolla  :flowerhat: Kuis zuvaitzevaisto antoi PERSUN voittaa?!?!?  :flowerhat:
Pienetureiällinen lesbotransnainen

Everyman

Quote from: Kauhea Ihmismäinen Otus on 26.10.2012, 18:35:10
Oho! Belle voitti juuri Hesarin debattikilpailun sanomatalolla  :flowerhat: Kuis zuvaitzevaisto antoi PERSUN voittaa?!?!?  :flowerhat:

Oli varmaan kaksi tasavahvaa lopussa joten mamu voitti. :)

Aeon

Belle vaikuttaa kyllä todella mainiolta ehdokkaalta! Tämä on varmasti kova pala suviksille, koska Bellen kohdalla ei voida heiluttaa rassistikorttia tai sanoa, että se on tollanen peräkammarin poika. Aggressiivisuus vain plussaa, sillä hän saa varmasti sanansa paremmin kuuluviin myös suvispiireissä verrattuna vaikkapa Jussiin, vaikka sanoma olisi täysin sama. Suvaitsevaisto nimittäin pissii omaan pesäänsä, jos ohittavat Bellen pelkkänä öyhöttäjänä mikä nyt sinänsä ei olisi ihme, koska Belle ei tosiaan edusta sitä oikeaa erilaisuutta.

Tykkään noista aasialaisista sen takia, että a. eivät ole turhan poliittisen korrekteja visseissä, tätäkin palstaa liippaavista asioista b. ovat hyvän koulutuksen / menestymisen eteen työskentelyn puolesta puhujia c. arvostavat omia perinteitään, mutta sopeutuvat ympäristöönsä hyvin.

OT: onkohan toi Belle sinkku? :)
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

crissaegrim

Soini olisi voinut tuoda tuossa paremmin esille, että maahanmuuttajataustainen ehdokas itsessään ei ole hyvä eikä huono asia; ehdokkaan maahanmuuttajuus tai ei-maahanmuuttajuus eivät ole merkitseviä asioita hänen poliitikoinnissaan.
Tai siis, niiden ei pitäisi olla, mutta persujen kohdalla se on todella hieno asia kahdesta syystä: persuja pidetään 1) maahanmuuttajavastaisena ja 2) maahanmuuttovastaisena puolueena. Tämän takia sillä on hyvä, puhdistava vaikutus puolueen imagolle.
Ihan hyvin vetivät Belle ja Soini tuossa haastattelussa, harmi että loppui niin lyhyeen :(
In a world of fiction everything is true.

Fidel Von Infidel

Quote from: Aeon on 26.10.2012, 19:20:01

OT: onkohan toi Belle sinkku? :)

En ole siis ainoa peräkammarin poika, joka on ajatellut samaa... ;)

skrabb

QuoteKiihkeys toi voiton väittelykisassa
Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas Belle Selene Xia voitti Helsingin Sanomien retoriikkakisan.
--------------------------------------------------------------------------------
Peppiina AhokasHS

Pe­rus­suo­ma­lais­ten hel­sin­ki­läi­nen kun­ta­vaa­li­eh­do­kas Bel­le Se­le­ne Xia väit­te­li per­jan­tai-il­ta­na Hel­sin­gin Sa­no­mien ja Ne­lo­sen jär­jes­tä­män re­to­riik­ka­ki­san voit­toon.

Yh­teen­sä 16 kun­ta­vaa­li­eh­dok­kaan väit­te­ly­tai­to­ja ar­vioi raa­ti, jo­hon kuu­lui­vat ko­koo­muk­sen kan­san­edus­ta­ja Ben Zys­ko­wicz, HS:n toi­mit­ta­ja Un­to Hä­mä­läi­nen ja Ne­lo­sen uu­si uu­tis­ank­ku­ri Kat­ja Ståhl.

Bel­le Se­le­ne Xia koh­ta­si lop­pu­ot­te­lus­sa kris­til­lis­de­mo­kraat­tien eh­dok­kaan Päi­vi Mä­ki­sen. Fi­na­lis­tit jou­tui­vat en­sin puo­lus­ta­maan HS:n kek­si­mää väi­tet­tä, jon­ka mu­kaan kes­kus­ta­kir­jas­ton ti­lal­le pi­tää ra­ken­taa suo­ma­lais­ten ar­vo­jen mu­seo. Puo­len mi­nuu­tin ai­ka­ra­jan jäl­keen eh­dok­kai­den pi­ti pyör­tää kan­tan­sa kiel­tei­sek­si.
Ho­pea­mi­ta­lis­ti Mä­ki­sen vei­keis­tä el­keis­tä tu­li enem­män mie­leen bo­hee­mi esiin­ty­vä tai­tei­li­ja kuin kris­til­lis­de­mo­kraat­tien kun­ta­po­lii­tik­ko.
...
Ki­san voit­ta­ja Bel­le Se­le­ne Xia sel­vit­ti oman nä­ke­myk­sen­sä op­pi­kir­ja­mai­sen jä­mä­käs­ti.
...
Raa­din va­kuut­ti lo­pul­ta Xian pon­te­va esiin­ty­mis­ta­pa.
Un­to Hä­mä­läi­nen kiit­te­li Xian su­ju­vaa siir­ty­mis­tä nä­ke­myk­ses­tä toi­seen.
"Se­le­ne siir­tyi täs­sä ar­gu­men­taa­tios­ta vas­tak­kai­seen ar­gu­men­taa­tioon su­ju­vas­ti il­man min­kään­lais­ta epä­röin­tiä. Se an­taa kyl­lä viit­tei­tä sii­tä, et­tä me ta­pa­sim­me täs­sä nou­se­van po­lii­ti­kon", Hä­mä­läi­nen sa­noi.

Xian voi­ton siu­na­si raa­din pu­heen­joh­ta­ja Kat­ja Ståhl, jo­ka il­moit­ti tyk­kää­vän­sä "Se­le­nen kiih­keäs­tä ryt­mis­tä".
"Jou­duin it­se va­lit­se­maan kii­vaan, ren­non ja sel­keän vä­lil­tä. Ja tu­lin nyt kii­vaa­seen tu­lok­seen", Ståhl pe­rus­te­li.
...
http://www.hs.fi/digilehti/#27102012/kotimaa/Kiihkeys+toi+voiton+v%C3%A4ittelykisassa/a1351225255395
Ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki. Ei oikeutta maassa saa, ken itse sit' ei hanki.

JoePoe

QuotePuo­len mi­nuu­tin ai­ka­ra­jan jäl­keen eh­dok­kai­den pi­ti pyör­tää kan­tan­sa kiel­tei­sek­si.

Belle Selene Xia oli siis taitavin takinkääntäjä.
"Suvaitsevaiseksi" väitetty yhteiskunta ei ole vapaa, vaan se on yhteiskunta, jossa kantaväestöjä lähestytään vapauksia rajoittava vaatimuslista kädessä.
  - Jukka Hankamäki

PenaV

QuoteKiihkeys toi voiton väittelykisassa
Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas Belle Selene Xia voitti Helsingin Sanomien retoriikkakisan.
--------------------------------------------------------------------------------
Peppiina AhokasHS
"Se­le­ne siir­tyi täs­sä ar­gu­men­taa­tios­ta vas­tak­kai­seen ar­gu­men­taa­tioon su­ju­vas­ti il­man min­kään­lais­ta epä­röin­tiä. Se an­taa kyl­lä viit­tei­tä sii­tä, et­tä me ta­pa­sim­me täs­sä nou­se­van po­lii­ti­kon", Hä­mä­läi­nen sa­noi.
...

8)

andrus

"SDP aina tehny sillai, et se pistää käden jätkän taskuun ja syö sen laskuun" - Teuvo H.

Aeon

Okei, olen varmaan liian herkkänahkainen, mutta mielestäni tuosta otsikoinnista tulee mieleen, että Bellen suurin meriitti väittelyssä oli kiihkeys. Öyhöttämällä voittoon? Onneksi itse artikkelissa mainitaan asian oikea laita, mutta meille ei-tilaajille näkyy vain tuo otsikko.  :-\

OT: tässähän rupeaa peräkammarin poika rakastumaan :D
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien