News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2009-05-29: MTV3 Van Wonterghem: Olen ostanut seksiä useita kertoja

Started by tapio, 29.05.2009, 15:08:09

Previous topic - Next topic

metsämies

Quote from: parkkuurauta on 31.05.2009, 00:47:17
Onko siitä sitten pakko puhua äänen, jos on saanut ilmaiseksi?

Täytyy kait siitä aina muistaa mainita miesporukassa.

Marjukka Kaakkola

"Ilotytöt keskustelivat: -Miksihän jotkut miehet koittavat tinkiä, eivätkä haluaisi maksaa palveluistamme? - Minustakin se on kummallista, sillä se toinen tapa tulee heille joka tapauksessa monin verroin kalliimmaksi. Siitä huolimatta he tuntuvat arvostavan sitä enemmän."
(Muistinvarainen vapaa lainaus Steinbeckin 'hyvien ihmisten juhlasta')

Vakavammin: Naisella ja miehellä pitää olla oikeus omaan kehoonsa. Se oikeus sisältää mahdollisuuden myös myydä eri ruumiinosilla tuotettuja palveluja.

citizen

En usko, että kukaan täällä on tuomitsemassa seksiä myyvää tai ostavaa yksilöä. Kyse on enemmänkin siitä minkälaista yhteiskuntaa me Suomesta haluamme. Minä en halua islamilaisia kaupunginosia enkä bordelleja tai avoimesti itseänsä kauppaavia huoria tai kerjäläisiä kaduille. Seksikaupan osalta nykyinen lainsäädäntö on suhteellisen toimiva, mutta EU on tuomassa Suomeen kerjäläisiä ja muslimeja meidän kolmen suuren konsensuspuolueen tuella.

"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

citizen

Quote from: Rutja on 30.05.2009, 15:10:20
Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 30.05.2009, 15:05:55
Minusta vaikuttaa siltä, että nämä prostituution vastustajat (esim. kmruuska) eivät oikein pysty ajattelemaan asiaa huoran itsensä kannalta, koska heillä ei ole minkäänlaista kokemusta köyhyydessä elämisestä. Kun on syntynyt kultalusikka suussa ja kasvanut pumpulissa, on helppo moralisoida, ja sanoa että menisivät vain nuokin naiset mieluummin kouluun, niinhän minäkin tein.
Niinpä.

Yleensäkin kaikki ylevältä kuulostavat aatteet, kuten pasifismi, ovat mahdollisia vain elettäessä riittävän turvatuissa oloissa. Niin näyttäisi olevan myös tässä tapauksessa; pelkkä tyhjää moraalisäteilyä, jolla ei mitään oikeaa ongelmaa ratkaista. Saa ehkä hyvän mielen itselle, mutta muutoin tuollainen jees-mieheily on täysin turhaa ja jopa vahingollista.

Kaikkein tuhoisinta on ideologiaan pohjautuva liberalismi, jossa millään ei ole enää mitään väliä. Liberalismi ei todellakaan ole ratkaisu prostituution aiheuttamiin ongelmiin. Aivan kuten rasisminvastustaminen ei ole ratkaisu maahanmuuttajien sopeutumisongelmaan.
"In the emerging world of ethnic conflict and civilizational clash, Western belief in the universality of Western culture suffers three problems: it is false; it is immoral; and it is dangerous." – Samuel P. Huntington
Multiculturalism--A Cult of Ignorance http://www.youtube.com/watch?v=H-eNXWtXRQI

Stormheit

Quote from: Äänestäjä on 29.05.2009, 15:24:08Prostituution ja mietojen huumeiden vapautus kitkisi rikollisuuden näiltä aloilta

Mielestäni myös raiskaukset voisi laillistaa. Vähenisi huomattavasti raiskauksiin yleisesti liitetty rikollinen toiminta!
"Muinaisuuden mustan yössä, Pohjolan ajan alussa, aaltosi ulappa aava, yli suuren Suomenmaan."

Satsuki

Quote from: Stormheit on 31.05.2009, 12:09:29
Quote from: Äänestäjä on 29.05.2009, 15:24:08Prostituution ja mietojen huumeiden vapautus kitkisi rikollisuuden näiltä aloilta

Mielestäni myös raiskaukset voisi laillistaa. Vähenisi huomattavasti raiskauksiin yleisesti liitetty rikollinen toiminta!

Jos et näe asioilla periaatteellista eroa niin toivon todella ettei meillä ole yhteisiä naistuttavia.

citizen

Nimenomaan :roll: Kannabista en tosin vastusta, koska sen haitallisuudesta ei ole tarpeeksi lääketieteellistä näyttöä.

nuiseva

Quote from: citizen on 31.05.2009, 12:01:06
En usko, että kukaan täällä on tuomitsemassa seksiä myyvää tai ostavaa yksilöä. Kyse on enemmänkin siitä minkälaista yhteiskuntaa me Suomesta haluamme. Minä en halua islamilaisia kaupunginosia enkä bordelleja tai avoimesti itseänsä kauppaavia huoria tai kerjäläisiä kaduille. Seksikaupan osalta nykyinen lainsäädäntö on suhteellisen toimiva, mutta EU on tuomassa Suomeen kerjäläisiä ja muslimeja meidän kolmen suuren konsensuspuolueen tuella.

Muotoilitpa hyvin ajatukseni, olen täysin samaa mieltä kanssasi :)
Koko ajan puhutaan vain kuluista, puuskahtaa Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Risto Rautava (kok.).
Hän haluaisi puhua enemmän Guggenheimin positiivisesta vaikutuksesta ja vähemmän hankkeen kustannuksista.

rubik

Quote from: citizen on 31.05.2009, 12:18:20

Nimenomaan :roll: Kannabista en tosin vastusta, koska sen haitallisuudesta ei ole tarpeeksi lääketieteellistä näyttöä.

Ettekö todella näe eroa siinä, käyttääkö halujensa täyttämiseksi omaa vai kaverin kehoa?

Haider

QuoteProstituution ja mietojen huumeiden vapautus kitkisi rikollisuuden näiltä aloilta

Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä että pidät prostituutiota ja kannabista yhtä vakavina juttuina kuin raiskauksia? Saisit hävetä!
"Me tarvitsemme turkkilaisia enemmän, kuin he tarvitsevat meitä."
-EU:n teollisuuskomissaari Günter Verheugen

Äänestäjä

Joko et ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää.

Rikollisuus tuossa lauseessa totta kai viittasi oheisrikollisuuteen, ei itse prostituutioon tai huumeiden käyttöön. Näin kirjoituksessani oli toki mainittukin - listattu esimerkkinä näitä rikollisuuden alueita: pahoinpitelyt, kiristys, salakuljetus, ihmiskauppa, jne.

Lainakuksesi oli kuin pahimpien sannaukkoloiden lainaukset Halla-ahon teksteistä.

Väännetään vielä rautalangasta:

* Prostituutio ja huumeiden käyttö, silloin kun tapahtuu kaikkien täysi-ikäisten osapuolien taholta vapaa-ehtoisesti, pitäisi sallia. Prostituution ja/tai huumeiden käytön kriminalisointi ei tarkoita että toiminta lakkaisi. Ei ole olemassa maata, jossa ei ole prostituutiota tai käytetä huumeita.

* Raiskaus ei perusmääritelmänsä mukaan voi tapahtua kaikkien täysi-ikäisten osa puoten taholta vapaa-ehtoisesti.

* Valvottu ja laillinen prostituutio ja huumeiden käyttö käytännössä lopettaisi suurimman osan oheisrikollisuudesta tarpeettomana. Tästä on paljon tutkimustietoa. Sama logiikka ei päde raiskauksiin.

KYSYMYS: Kannatatko prostituution ja huumeiden kriminalisointia, vaikka se tarkoittaa kasvavan ja raaistuvan oheisrikollisuuden kasvua, ja sitä kautta näissä asioissa heikoimpien ihmisten aseman oleellista huononemista?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
"Our lives begin to end the day we become silent about things that matter."-Martin Luther King, Jr.
Howler monkeys are the loudest monkeys. Their deep, howling calls can be heard more than 5 kilometers

nyko86

järkyttävää kukkatäteilyä koko prostituution vastustaminen. saa nähdä tysssääkö freddyn ura tähän!

http://zachrishaaparinne.wordpress.com/2009/05/30/kaksinaismoralismia-pahimmillaan/

citizen

Quote from: Äänestäjä on 31.05.2009, 13:03:18
Väännetään vielä rautalangasta:

Mielipiteitä ei ole tapana vääntää rautalangasta.

Quote* Prostituutio ja huumeiden käyttö, silloin kun tapahtuu kaikkien täysi-ikäisten osapuolien taholta vapaa-ehtoisesti, pitäisi sallia.

Tuo on mielipide, joka pohjautuu liberalistiseen ideologiaan.

QuoteProstituution ja/tai huumeiden käytön kriminalisointi ei tarkoita että toiminta lakkaisi. Ei ole olemassa maata, jossa ei ole prostituutiota tai käytetä huumeita.

Ei ole myöskään maata, jossa laillistaminen olisi johtanut lieveilmiöiden vähenemiseen.

Quote* Valvottu ja laillinen prostituutio ja huumeiden käyttö käytännössä lopettaisi suurimman osan oheisrikollisuudesta tarpeettomana.

No ei todellakaan.

QuoteTästä on paljon tutkimustietoa.

Linkitä ihmeessä.

Jari-Petri Heino

Uskotteko jos sanon, että Thaimaassa on prostituutio laissa kielletty?
Uskotteko, että sitä ei siellä esiinny, koska se on kielletty?

Ranskan muukalaislegioonassa oli vielä 50-luvulla käytössä BMC, eli Bordel Militaire Controllee ja siellä työskennelleet naiset olivat arabeja.
Bordellien tarkoituksena oli estää sukupuolisten paineiden aiheuttamaa turhautumista ja siitä johtuvia kahinoita.
"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Lauttasaaren Emiiri

Itse olen usein pohtinut asiaa ja tullut siiten johtopäätökseen, että prostituutio tulisi siirtää laillisiin bordelleihin, mikäli seuraavat edellytykset toteutuvat:

- Työntekijät (lue: horot) rekisteröityvät ammatinharjoittajiksi
- Toiminta on terveysviranomaisten valvonnassa
- Työntekijöiden terveydentila arvioidaan säännöllisesti (henkinen, fyysinen, sukupuolitaudit)
- Työnantaja (lue: sutenööri) huolehtii asiallisista työoloista sekä toiminnan veronmaksusta, ala toimii harmaan talouden ehkäisemiseksi erityisvalvonnassa
- Työnantajalta edellytetään toimilupaa
- Toiminta tapahtuu alueella, jossa se ei aiheuta häiriötä ympäristölleen
- Mainonta on säännösteltyä

Muilta osin kieltäisin prostituution ja koventaisin rangaistusta.

Tällä järjestelyllä kitkettäisiin hyvin tehokkaasti lieveilmiöt.
Onko falskia sitten sanoa, että edustan suomalaisia, jos en kuitenkaan halua puhua sellaisten puolesta, jotka elämästä vieraantuneina ajattelevat vain omaa napaansa, täyttävät vatsansa teollisesti kasvatetulla lihalla ja katsovat maailmaa televisiosta ja autonsa ratin takaa mukavasti istuen?
- Kimmo Helistö

annepa

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 31.05.2009, 19:04:38
Itse olen usein pohtinut asiaa ja tullut siiten johtopäätökseen, että prostituutio tulisi siirtää laillisiin bordelleihin, mikäli seuraavat edellytykset toteutuvat:

- Työntekijöiden terveydentila arvioidaan säännöllisesti (henkinen, fyysinen, sukupuolitaudit)
- Työnantaja (lue: sutenööri) huolehtii asiallisista työoloista sekä toiminnan veronmaksusta, ala toimii harmaan talouden ehkäisemiseksi erityisvalvonnassa

Minusta horojen yhteenliittymä, jonkinlainen osakeyhtiö tms voisi olla toimiva. Tai otetaan mallia esim parturikampaamoista, missä kukin palveluntarjoaja on käsittääkseni itsenäinen yrittäjä mutta käyttää palvelutapahtuman toteuttamiseen parturikampaamoliikkeestä vuokraamaansa tuolia ja hoitaa itse omat asiakkaansa ajanvarauksesta lähtien. Tai sitten liikkeen aulassa istua nököttää vastaanottoapulainen joka hoitelee koko puljun ajanvaraukset ynnä muut juoksevat asiat.

(En nyt oikeasti tiedä miten se tuolinvuokraaminen ja käytännönjärjestelyt menevät parturikampaamoissa, tuo oli vaan esim miten bordellit voitaisiin hoitaa).

Tällainen bordellitoiminta toisi prostituoiduille, JOTKA ITSE HALUAVAT MYYDÄ, itsenäisyyttä ja turvaa ja parittajia ei tarvittaisi.

En ole usein pohtinut asiaa enkä ole varma pitäisikö bordellitoiminta laillistaa mutta tuossa nyt  on yksi esimerkki miten sen voisi hoitaa.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: metsämies on 31.05.2009, 00:42:32Minusta miehet, jotka kehuskelevat etteivät koskaan ole maksaneet seksistä, ovat lähinnä säälittäviä.

Minä olen ainakin maksanut seksistä monesti. Joskus olen tarjonnut siiderin, joskus olen maksanut taksin baarista kämpille, joskus olen tarjonnut tytölle kyydin kotiin (Tampereelta Kangasalle ajaessakin bensaa palaa 3-4 euron edestä). Pitäisikö minua nyt rangaista vaikkapa ehdollisella vankeudella, jos seksistä maksaminen on rikollista?

annepa

Quote from: Leikkimielinen pihapeli on 31.05.2009, 19:19:09
Quote from: metsämies on 31.05.2009, 00:42:32Minusta miehet, jotka kehuskelevat etteivät koskaan ole maksaneet seksistä, ovat lähinnä säälittäviä.

Minä olen ainakin maksanut seksistä monesti. Joskus olen tarjonnut siiderin, joskus olen maksanut taksin baarista kämpille, joskus olen tarjonnut tytölle kyydin kotiin (Tampereelta Kangasalle ajaessakin bensaa palaa 3-4 euron edestä). Pitäisikö minua nyt rangaista vaikkapa ehdollisella vankeudella, jos seksistä maksaminen on rikollista?

Jos olisi niin kyllä kai, mutta onneksi seksistä maksaminen EI ole Suomessa rikollista tietyin edellytyksin.

nuiseva

Oletko siis kysynyt baaritiskillä, hei, haluaisin ostaa seinulta seksiä, kävisikö maksuksi yksi siideri?
Koko ajan puhutaan vain kuluista, puuskahtaa Helsingin kaupunginhallituksen puheenjohtaja Risto Rautava (kok.).
Hän haluaisi puhua enemmän Guggenheimin positiivisesta vaikutuksesta ja vähemmän hankkeen kustannuksista.

Eino P. Keravalta

Nytpä taitaakin mennä ääni Freddylle!

Mies on todella rehellinen ja vilpitön, jos kerran tekopyhässä maassa vaalien alla rohkenee ilmoittaa käyneensä tavan takaa bordellissa!

Freddy on näköjään teeskentelemätön ihminen eikä aio leikkiä tekopyhää, kuten 99,999% ehdokkaista yleensä. Kaikilla kuitenkin kaapissa vaikka mitä asioita..

Lisäksi Freddy puhuu järkeä: bordellit on laillistettava Suomessakin. Pitäisihän sentään ihmisellä olla oikeus kehoonsa. Jos joku haluaa kehoaan myydä valvotuissa bordelliolosuhteissa, on se tietenkin hänelle suotava.

Minua on jo pidempään v---ttanut Suomessa vallitseva ahdasmielinen ja tekopyhä, jopa sairaalloinen ilmapiiri, mikä liittyy kaikkeen normaaliin, kuten päihtymiseen, seksiin, pelaamiseen ja niin edelleen. Tuntuu, että Suomessa vallassa ovat raamattuvyöhykkeen pönäkät pastorit tekotukkineen kun koko ajan vain kuristetaan ihmistä yhä ahtaammalle. Pian olemme robotteja, jotka olemme 24/7 duunipaikkaamme kytkettynä kettingillä ja oikeutettuja nauttimaan vain vehnänorasmehua. Nauraminen on kielletty, sillä sehän voi kieliä epäilyttävistä ajatuksista.

Tarvitsemme hollantilaista vapaamielisyyttä tänne karuun Pohjolan junttilaan, jossa marisevat jeesuslaiset, kateelliset, tekopyhät pelkurit tai telaketjufemakot määrittävät lait ja arvot. Ainoa vapaamielisyys, mitä EMME tarvitse, on maahanmuuttoa koskeva vapaamielisyys.

Suomi on lapsellisten kieltojen paratiisi. Kaupat eivät saa olla auki, ravintolassa ei saisi päihtyä, kapakat menevät alkuillasta kiinni, puhelimeen ei saa autossa puhua, pokeria ei saa pelata, taloaan ei saa maalata haluamansa väriseksi, et saa tehdä sitä, et saa tehdä tätä. Tiedän eräänkin kunnan, jossa kunta päättää, mitä kasveja pihallesi tulee ja mihin kohtaan. Ei s--tana!!!

Sen sijaan monet oikeasti vaaralliset asiat ovat sallittuja, kuten humanitäärinen maahanmuutto!
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Ammadeus

Joskus on tullut tarjottua pieni kuppi kahvia,ei sitä nyt sen enempää toosasta makseta :D

Ksenofobi

Quote from: kmruuska on 30.05.2009, 13:46:33
Quote from: Ksenofobi on 30.05.2009, 02:55:12
Millähän logiikalla jonkun asian tekeminen ilmaiseksi on hyväksyttävää, mutta saman asian tekeminen maksua vastaan on arveluttavaa?

Samalla logiikalla kuin vaikkapa ylinopeus tai kännissä ajaminen ovat kiellettyjä. Niistä ei sinänsä ole mitään haittaa kenellekään, paitsi jos sattuukin lähtemään lapasesta. Koska kännissä riski onnettomuuteen kasvaa, on kännissä ajaminen kielletty. Prostituution mukana tulee kasvava riski sen näköjään melko väistämättömiin lieveilmiöihin kuten hyväksikäyttöön ja ihmiskauppaan.

Kännissä ajamisesta maksua vastaan en ole kyllä aiemmin kuullutkaan.

En kyllä ymmärrä miten hyväksikäyttö ja ihmiskauppa voi lisääntyä jos toiminta on
laillista. Nykytilanne, jossa toiminta on laitonta ja piilossa edellä mainitut ongelmat ovat kyllä mahdollisia.

citizen

Quote from: Lauttasaaren Emiiri on 31.05.2009, 19:04:38

En usko, että kovin moni vapaaehtoisesti rekisteröityisi huoraksi ja antaisi valtiolle puolet tuloistaan. Ja pimeiltä markkinoilta saisi edelleen halvempaa ja tuoreempaa tavaraa.

Roope

Quote from: kmruuska on 31.05.2009, 21:37:48
QuoteEn kyllä ymmärrä miten hyväksikäyttö ja ihmiskauppa voi lisääntyä jos toiminta on laillista.

Siten että seksinoston ja prostituution laillisuus luovat laajemman seksimarkkinan jossa myös lieveilmiöiden määrä lisääntyy. Laillisissakin bordelleissa voi olla laitonta toimintaa.

Alkoholin käyttö lisää väkivaltarikoksia, autojen käyttö lisää tieliikennekuolemia jne. Älä vaan sano nollatoleranssi...

QuoteNykytilanne, jossa toiminta on laitonta ja piilossa edellä mainitut ongelmat ovat kyllä mahdollisia.

Hollannissa seksinosto ja prostituutio ovat laillisia ja, kas, se onkin yksi ihmiskaupan tärkeimmistä kohdemaista ja suurin osa poliisin ihmiskauppatutkimuksista kohdistuu laillisiin seksialan yrityksiin.

Myös Suomessa seksinosto ja prostituutio ovat laillisia, mutta kas, Suomi ei ole ihmiskaupan tärkeä kohdemaa. Voisiko olla olemassa myös joitain muita tekijöitä?

Asiat pitäisi asettaa jonkinlaiseen kehykseen. Mitä tapahtuu jos prostituutio kielletään kokonaan? Entä mitä tapahtuu jos se saa edelleen olla laillista?

En oikein osaa ottaa tuohon bordellipuoleen kantaa, mutta tiedän, että Suomessa tehdään prostituoitujen elämä mahdollisimman hankalaksi mm. parituslain mahdollisimman typerällä tulkinnalla. Anna Kontulan ja Jaana Kauppisen puhuessa aiheesta olen yleensä nyökkäillyt kuin Arto Bryggare.

edit: Siis jos joku ei tiedä/muista, niin AB nyökkäilee toisten puheelle kuin vajaamielinen.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Hippo

No mineen oo ostanu koskaan, ottanu vaan sen minkä ilmaseks saanu.

ihminen

Bordellikäynneistään kertonut euroehdokas: "Missä suvaitsevaisuutesi, Johanna Korhonen?"  ;D

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/61894-bordellikaynneistaan-kertonut-euroehdokas-%E2%80%9Dmissa-suvaitsevaisuutesi-johanna-korhonen%E2%80%9D

Missä on suvaitsevaisuus ja vapaamielisyys nyt, Johanna?
http://wonterghem.blogit.uusisuomi.fi/2009/06/01/48/

QuoteNäin hyvää mainosta en rahalla olisi kampanjalleni saanutkaan.

Freddy kommentoi blogissaan bordellikohua.

Iiro Iso-Ilomäki

Freddyhän puhuu asiaa.

QuotePitää ilmeisesti saada uutta vaalikarjaa, kun perinteiset Keskustaa aina äänestäneet maalaismiehet aitovieriltä ovat siirtyneet Perussuomalaisten linjoille. Suuntaan, johon Keskusta tähtää, on kuitenkin kovasti tungosta.

Ahdasmielisten suvaitsevaisten kotipesiksi ovat jo aiemmin ilmoittautuneet niin Vihreät, kuin RKP:kin.
Vaikka Iltalehden lööppi olikin räikeä, itse juttu oli minusta hyvinkin asiallinen. Sain sanottua sen, minkä halusinkin.

Tanakkata.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.

reino

Quote from: annepa on 31.05.2009, 19:15:37
Minusta horojen yhteenliittymä, jonkinlainen osakeyhtiö tms voisi olla toimiva. Tai otetaan mallia esim parturikampaamoista, missä kukin palveluntarjoaja on käsittääkseni itsenäinen yrittäjä mutta käyttää palvelutapahtuman toteuttamiseen parturikampaamoliikkeestä vuokraamaansa tuolia ja hoitaa itse omat asiakkaansa ajanvarauksesta lähtien. Tai sitten liikkeen aulassa istua nököttää vastaanottoapulainen joka hoitelee koko puljun ajanvaraukset ynnä muut juoksevat asiat.

Nimenomaan näin. Horo-osuuskunta Jakorasia. Yhteinen ajanvaraus ja järjestysmies. Vuokrapunkat.

Henry

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/61934-nain-johanna-korhonen-vastaa-bordellikohuun

- Mitä heteroseksuaalien oikeuksiin tulee, Wonterghem on onneksi tulkinnut minut väärin: pyrin nimenomaan siihen, että jokaisella ihmisellä on luovuttamaton oikeus omaan kehoonsa. Prostituoidulta tämä puuttuu, ja samalla häneltä puuttuu oikeus oman seksuaalisuutensa: kun hän joutuu sen myymään, hänen on vaikea saada sitä takaisin itselleen. Tavallisesti prostituoidun oma seksuaalisuus kärsii ammatista kovasti, kertoo Korhonen Uudelle Suomelle.

Korhonen kysyy vuorostaan Wonterghemilta, suosittelisiko hän omille lapsilleen prostituoidun ammattia.

- Jos prostituutiossa on kyse ns. normaalista työstä, olisiko hänestä hyvä ajatus, että esimerkiksi hänen oma vaimonsa harjoittaisi tätä elinkeinoa? Korhonen kysyy.

Leikkimielinen pihapeli

Quote from: Henry on 01.06.2009, 13:26:41pyrin nimenomaan siihen, että jokaisella ihmisellä on luovuttamaton oikeus omaan kehoonsa. Prostituoidulta tämä puuttuu, ja samalla häneltä puuttuu oikeus oman seksuaalisuutensa: kun hän joutuu sen myymään, hänen on vaikea saada sitä takaisin itselleen.

Tässäpä Korhoselle muutamia muita, jotka tekevät elantonsa myymällä omaa kehoaan ja seksuaalisuuttaan: Angelina Jolie, George Clooney, Madonna ja Brad Pitt. Kari Hotakainen huoria käsittelevässä "Huolimattomat"-kirjassaanhan totesi ansiokkaasti, että esim. Madonna työskentelee samalla alalla kuin huorat, mutta huoralla on sentään kanttia myydä kroppaansa rehellisesti ja kiertelemättä.