News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kirill Kaupponen Turun valtuustoon

Started by tance, 06.10.2012, 09:14:09

Previous topic - Next topic

tance

Arvoisa hommaväki, olen päättänyt tulla kaapista ulos ja esiintyä omalla nimelläni. Lisäksi haluan tuoda esiin, että olen nyt ehdokkaana Turussa Perussuomalaisten listalla (numero 70). Olen tullut useammille tutuksi maahanmuuttoaiheisten tilaisuuksien ja hommakerhojen osallistujana. Erikoisuutenani on kuitenkin se, että olen itse maahanmuuttajana, en siis ole kantaväestön edusjata.
Olen asunut Suomessa jo kohta 10 vuotta, ja viihtynyt täällä hyvin. Suomessa on hyvä olla, koska täällä on kehittynyt elintaso, ilmainen koulutus, paljon harrastusmahdollisuuksia, puhdas ja kaunis luonto, laadukas ruoka. Olen kiitollinen suomalaisille mahdollisuudesta saada elämääni uusi alku. Valitettavasti jotkut eivät tunnu arvostavan tätä kaikkea vaan annetaan mielellään ajaa ihmisten hyvinvointi alas. Koen velvollisuudekseni kiitollisuudesta saamastani vastaanotosta puolustaa suomalaisten ihmisten hyvinvointia heitä itseään ja tulevia sukupolvia varten. Aion myös tuoda esiin muillekin Suomen tulokkaille, että Suomeen ja suomalaisiin on suhtauduttava kunnioituksella, koska tavallisten ihmisten ansiostahan me täällä ollaan, tavallisten veronmaksajien, kansalaisten rakentamassa yhteiskunnassa. Te olette auttaneet minua elämäni vaikeina hetkinä, ja niinpä minäkin tulen seisomaan kanssanne rinnakkain puolustamassa meidän yhteisiä etujamme tässä maassa.
(//)

mikkoR

Peukku tälle.

Valitettavasti nostetta ei saa maahanmuuttaja taustasta koska ei ole varsinainen...

Onnea kampanjaan!
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

MW

Miniluv

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Marko Parkkola

Hyvä! Perussuomalaisia tarvitaan (myös) turuntautia selättämään.

Maria Lohela

Hyvä, Kirill! Kirillillä on paljon omakohtaista tietoa ja kokemusta sekä myös ammatillista osaamista niistä asioista, joissa on paljon tekemistä sekä kunnallisella että valtakunnallisella tasolla. Erityisesti mainittakoon maahanmuuttokysymykset sekä terveydenhoito.

Jouko

Epäilemättä tarpeellinen voimavara Perussuomalaisten ryhmään. Tsemppiä! ;)
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Asemamies

Kirilliä aion suositella kaikille tuttaville ja sukulaisille Turussa. Persujen kärkipään ehdokas ilman muuta.

guest8788

Turkulaine

+1

Suosittelen kaikille. Paitsi kaikkea mitä on jo sanottu niin myös mukava ja hyvätapainen mies. Juuri sellaisia PS tarvitsee korjaamaan taannoisten imagotappioiden vahinkoa.
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Simon Elo

Suosittelen Kirilliä lämpimästi. Fiksu ja mahdollisesti aurinkoisin mies, jonka tunnen.

normi

No voihan perkele!  :) , olisivatpa kaikki maahanmuuttajat kuten Kirill... ehdottomasti pitää tuo mies saada valtuustoon.
Äänestäisin, jos olisin turkulainen...
Impossible situations can become possible miracles

-PPT-

Heh, vaalimainosketju. Ei sen puoleen, itsekin jos olisin turkulainen niin saattaisin jopa harkita ap:n äänestämistä. Harmi vaan kun olen Vantaalla niin joutuu etsimään jonkun toisen ehdokkaan. PS:lle menee kuitenkin ääni.

Tapio Äyräväinen

Kirill on hyvä ystäväni ja tulee saamaan paljon ääniä omalta viiteryhmältään.

Reilumpaa, tasapuolisempaa ja fiksumpaa kaveria on Turun ehdokasryhmästä vaikea löytää.

Peukku Kirilille.

guest3656

Kirill Kaupponen näyttäisi olevan juuri sellainen maahanmuuttaja, jonka soisin näkeväni Perussuomalaisten listoilla. Mies on tunnettu kotikaupungissaan ja usean paikallisen suosittelema. Junissa hätäisesti rekrytoidut, teini-ikäiset, järjestetyssä avioliitossa elävät kurdi-ehdokkaat puolestaan edustavat päinvastaista, harkitsematonta rekrytointia.

Tapio Äyräväinen

Quote from: -PPT- on 06.10.2012, 20:18:06
Heh, vaalimainosketju. Ei sen puoleen, itsekin jos olisin turkulainen niin saattaisin jopa harkita ap:n äänestämistä. Harmi vaan kun olen Vantaalla niin joutuu etsimään jonkun toisen ehdokkaan. PS:lle menee kuitenkin ääni.

Kun nyt kerran suosittelemaan ruvettiin, niin äärimmäisen nuiva ehdokas, sanoisin legenda jo eläessään, on tietysti Pauli Vahtera, joka on Vantaalla ehdokkaana. Kaikille hommailijoille sovelias ehdokas.

Paulilla on laaja kirjallinen tuotanto ja hän pitää suosittua blogia Iltalehdessä.

Uuno Nuivanen

Jos olisi ollut P.V. ehdokkaana uudella maalla, olisin äänestänyt eduskuntavaaleissa. Missä muuten voi äänestää Timo Soinia???  ???

Johannes Nieminen

Pakko myös suositella, sillä Kirill on aivan loistava valinta. Osaa kritisoida ja myös ottaa kritiikkiä vastaan. Se onkin erittäin tärkeää politiikkassa.
Yksi Nuivan Vaalimanifestin alkuperäisistä allekirjoittajista.
Vantaan kaupunginvaltuutettu 2009-2017

tance

Kiitos rohkaisevista kommenteistanne! Niinpä tosiaan, olen ollut jo monta vuotta erilaisissa tehtävissä hoito- ja sosiaalialalla. Lisäksi olen Turun seudun Inkeri-seuran varapuheenjohtaja ja yksi Suomalaisuuden Liiton Turun kerhon perustajajäsenistä. Suomalaisuuden vaaliminen ja sen tunnetuksi tekeminen muiden kansallisuuksien keskuudessa kuten heimotyö ovat lähellä sydäntäni. Minulle on hyvin tärkeää, että suomalaisuutta ei halvennettaisi tai loukattaisi suomalaisten omassa maassa.

Eksä

Tsemppiä vaalityöhön ja muuhunkin poliittiseen kädenvääntöön. En asustele Turun suunnalla, joten ääni menee paikalliselle mutta toivon sinulle kaikkea parasta.
Usko tai älä.

ttw

Kirill on hyvä ehdokas ja ehdottomasti suosittelen. Hyvin asiallinen järkimies. :)
Uutisia naapurista-> http://rahmispossu.net

Uuno Nuivanen

Pitääpä suorittaa vaalipropagandaa parille turkulaiselle tuttavalleni.

Piaf: ropakanta lähetetty. Mikäs siinä, ylen komia priha http://vaalit.perussuomalaiset.fi/candidate.php?id=1430#Turku  :P

Toni Stenström

Suosittelen itsekin kaikille turkulaisille Kaupposen äänestämistä, esimerkillinen maahanmuuttaja (tai virallisen termistön mukaan paluumuuttaja) jolla on taustansa puolesta varmasti paljon järkevää annettavaa päätöksentekoon. Yhdyn aiempiin mielipiteisiin siitä, että sosiaalialan työkokemus, venäläisen yhteiskunnan tuntemus ja kaikenlainen oma-aloitteisuus suomalaiseen yhteiskuntaan sopeutumisessa on mainio sekoitus, minkä puolesta voidaan oikeasti puhua "moniosaajasta" : )

tance

Vaalibannerini Homman etusivulle (//)

hammerzeit

Ainakin yksi ääni lähti täältä sinne.
A war is easily won if your enemy does not know he is fighting.

sunimh

Ajattelin äänestää sinua, mutta sitä ennen olisi kiva tietää, onko sinulla jotain blogia, vaalisivua tms., mistä voisin käydä lukemassa mielipiteitäsi yhteenkootussa muodossa.
Finland - the small Nordic nation, known for its high suicide rates, heavy drinking and domestic violence.
   - Fox News, 31.12.2009

-PPT-

Turusa huomasin, että SKS:llä on ylättävän laaja ehdokaslista, ei varmaan edes Helsingissä ole yhtä monta ehdokasta. Mäenpää kuitenkin lienee ainoa, jolla on läpimenomahdollisuuksia. Hänkään ei niin vahva ääniharava ole, että vetäisi toisen mukaan listalta valtuustoon.

Swen OF Sweden

Veikkaan Mäenpään "listan" äänimääräksi yhteensä 1273 kpl virhemarginaali 2 ja pual pualeen ja toiseen.

Suurimman äänipotin saa tietysti Suurhumanisti Mäenpää itse ja toisena tulee Soria Nyberg
3. Jerry Kvanström Joka muuten porukan fiksuin tyyppi!!!
Sorian miesystävälle"Irokeesi tukka tai joku ihme tukka muoti tyyppi" veikkaan 17 ääntä, joista puolet tulee Alepa bupista ja 3 ääntä Tina-Tuopista.

Jos veikkaukseni menee pahasti pieleen, niin lupaan syödä piispamunkin ilman hilloa!
https://www.youtube.com/watch?v=hNWu4FFoUj4

"Ei valheet mene ohi sillä et ne unohdetaan"
  -Dave Lindholm

"Voisitteko kertoa minulle missä ilmansuunnassa suomesta katsottuna on:Itämeri?"
-Swen

Svensk Polis: https://www.youtube.com/shorts/eyOT0wOcD5U

tance

Quote from: sunimh on 20.10.2012, 14:43:14
Ajattelin äänestää sinua, mutta sitä ennen olisi kiva tietää, onko sinulla jotain blogia, vaalisivua tms., mistä voisin käydä lukemassa mielipiteitäsi yhteenkootussa muodossa.
Minulla on Facebookissa vaaliryhmä www.facebook.com/kaupponen ja se on avoin, eli voi lukea juttujani vaikkei ole rekisteröitynyt, ne näkyvät kaikille. Voit myös kysyä mistä tahansa, vastaan mielelläni, tai voimme jopa tavatakin.

Pottunenä

Kuinka monta ääntä Esa Taberman saa? Onko mahkuja läpipääsyyn?