News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kysykää valtuutetuilta missä he ITSE asuvat

Started by siviilitarkkailija, 27.09.2012, 22:51:46

Previous topic - Next topic

siviilitarkkailija

Yllättävän moni vaali Suomessa ohittaa tärkeimmän kysymyksen mm maahanmuuton suhteen. Ihmiset jotka eivät asu mitenkään mamu ongelmaisessa lähiössä esittelevät luulojaan kuin paremmatkin porvarit.

Kysykää ehdokkailta missä he ITSE asuvat ja kun kuulette vastauksen, kysykää mikä on paikkakunnan mamu prosentti. Jos ehdokas takeltelee, hän valehtelee tai ei tiedä. On aivan eri asia kommentoida mamu prosenttia itse asuen alueella jossa on paljon mamuja kuin esittää paremmin tietävää ja itse asua alueella jossa EI ole montaa maahanmuuttajaa.

Tässä kannattaa erottaa sosialiatiaateliset jotka eivät säästele matkakuluissa laittaakseen lapsensa eliittikouluihin kauas mamukoluhelvetistä samalla kun itse asuvat näennäisen tasa-arvoisina. Periaatteessa kuitenkin mamupoliitikkojen valhe paljastuu kun kysyy missä ehdokas oikeasti asuu ja missä tämän lapset käyvät koulua.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

qwerty

Quote from: siviilitarkkailija on 27.09.2012, 22:51:46
Mamupoliitikkojen valhe paljastuu kun kysyy missä ehdokas oikeasti asuu ja missä tämän lapset käyvät koulua.

Monikulttuurisessa paratiisissa tottakai. Ai ei? Arhinmäkien perhe kasvoi hiljattain yhdellä. Mitä luulette, kiduttaako Paavo lastaan panemalla hänet 90% tummuusasteen omaavaan päiväkotiin? Minä arvaan että ei. Neljääkymppiä lähestyessään Paavo huomaa että ei tää toimikaan. Muille kyllä, mutta juuri hänen lumihiutaleensa on ai-van lii-an herk-kä kohtaamaan yhtään mitään vaikeuksia ennen 25 ikävuottaan.
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell