News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Mistä moskeijoissa ja islam-iltamissa haastellaan?

Started by TummaSavolainen, 27.05.2009, 21:54:51

Previous topic - Next topic

TummaSavolainen

Eka kirjoitus tänne ja ajattelin heti kärkeen kysyä että esiintyykö suomalaisissa piireissä vastaavaa kuten mualimalta kuuluneet huhut kertovat sikäläisissä rukoushetkissä paasattavan länsivastaisuutta ja kuolemaa valkonahkoille. Itseäni tämä asia on askarruttanut pidemmän aikaa. Ainakin minulle on vaikeata hahmottaa neljän osaamani kielen perusteella että sanotaanko minua mamu-joukkion ohittaessani koiraksi vai ihanaksi ja muutenkin lämminsydämiseksi ihmiseksi. Onko tästä foorumilla tietoa?

Kiinnostaisi saada tietoon suomennoksia noista saarnoista yms.

Triple-ADHD

Kirjoitin aivan vähän aikaa sitten AD/HD-foorumille, että toivottavasti Suomen SUPO seuraa mitä kaikkea vihaa siellä saarnataan... Minua on uhkaillut tapolla AD/HD-foorumilla suomalainen musliminainen. Olen nyt siihen niin pahasti juuttunut.
On venäjä läheinen, enhän voi kieltää,
mutta vepsääni rakkaimpaa ei ole kieltä,
koska siitä on minulle avautuva
pienen syntymäseutuni pysyvä kuva.

TummaSavolainen

Rele jumissa? Olisko liikaa virtaa? Josko kokeilisit käydä vaikka lenkillä?

Ano Nyymi

Quote from: TummaSavolainen on 27.05.2009, 22:08:27

Silläkö ne vihaa tihkuvat muslulmaanit saa häipymään Suomesta?

maitotyttö

Minä, jos olisin mies, jonka ei tarvitse kietoutua nöyryyttävästi huiviin ja kaapuun moskeijaa lähestyttäessä, olisin jo aika päivää sitten soluttautunut jonkun moskeijan tarkkailevaksi hangaround-jäseneksi, esittäytyen moskeijakävijöille islamista kiinnostuneeksi ja "palaamista" harkitsevaksi. Tarkkaan ottaen en siinä edes valahtelisi, kiinnostuksen laatu vaan olisi vähän toinen kuin muslimit toivoisivat.

Tässä olisi homma-projektin miehille erinomainen mahdollisuus päästä jyvälle, missä mennään ja kertoa siitä muillekin.

Martel

Muutama vuosi sitten jossain suomalaisessa mamu-dokumentissa oli lyhyt piipahdus Suomessa toimivaan moskeijaan, jossa imaamin saarnan aihe oli kuulemma USA. En lainkaan yllättyisi, jos saarnat liikkuisivat tutulla "kuolema USA:lle/Israelille/lännelle/homoille/kuffareille"-linjalla. Tuota samaa levyä on soitettu muuallakin kuin Lontoon Finsbury Parkin moskeijassa.

Jos ei osaa moskeijassa (saarnassa ja muuten) käytettyä kieltä, todennäköisesti soluttautujalle esitellään ainakin alkuun hämeen-anttilamainen versio islamista ja jihadismi ja muu vihapuhe säästetään kantaporukalle. Pahoin pelkään, ettei esim. suojelupoliisilla ole todellista (kieli)kompetenssia näiden asioiden monitorointiin, vaikka asian valvominen heille kuuluisi.

maitotyttö

Voisihan sitä vaikka salaa nauhoittaa, sitä puhetta, ja antaa jonkun tulkata sitten nauhalta.

Pitkäjännitteisyyttä tarvitaan. Ja jos kieli arveluttaa, niin lyöttäytyy Bahomet Tammen porukoihin.

Ernst

Eiköhän ne Allahista haastele, khatin hintakehityksestä ja maailmanvallankumouksesta.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

TummaSavolainen

Quote from: Ano Nyymi on 27.05.2009, 22:15:31
Quote from: TummaSavolainen on 27.05.2009, 22:08:27

Silläkö ne vihaa tihkuvat muslulmaanit saa häipymään Suomesta?
Hitaammille selvennettäköön että tämä kommentointini liittyi tuohon juuttumiseen. Yritin olla vitsikäs siinä surkeasti epäonnistuen?

Vihaa saa mielestäni tihkua kunhan pysyy penkit kuivina ainakin julkisilla paikoilla...Ja vähän huutaakin kunhan ei mene käsillä puhumiseksi tai pommitteluksi.

Iiro Iso-Ilomäki

Quote from: maitotyttö on 27.05.2009, 22:25:06
Minä, jos olisin mies, jonka ei tarvitse kietoutua nöyryyttävästi huiviin ja kaapuun moskeijaa lähestyttäessä, olisin jo aika päivää sitten soluttautunut jonkun moskeijan tarkkailevaksi hangaround-jäseneksi, esittäytyen moskeijakävijöille islamista kiinnostuneeksi ja "palaamista" harkitsevaksi. Tarkkaan ottaen en siinä edes valahtelisi, kiinnostuksen laatu vaan olisi vähän toinen kuin muslimit toivoisivat.

Tässä olisi homma-projektin miehille erinomainen mahdollisuus päästä jyvälle, missä mennään ja kertoa siitä muillekin.

Eikös se naisilla olisi helpompi käydä siellä vakoilemassa, kun pistää vaan lakanan päälle ja leikkaa siihen reiän :D

Mutta tosiaan, työskentelen tälläkin hetkellä maahanmuuttokoulutuksen tiloissa (haha, as spy amongst the enemy  8)) ja täällä kulkiessani nämä parta-mohammedit yleensä katselevat minua ja muitakin suomalaisia aika ylimielisesti ja äänensävystä voi päätellä paljon. Myöskin, olen muutamaan otteeseen huomannut kuinka n. 30-40 vuotiaat musulmaanit vokottelevat ammattikoulun ekaluokkalaisia tyttöjä. Välillä tekisi mieli mennä karjaisemaan että painuppas vittuun, mutta en voi, koska razzziizzmi.
Loppujen lopuksi, olemme vain vain lihaa ja verta.