News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Nortunen avautuu: Suomi, maailman paras maa.

Started by L.N, 13.08.2011, 13:57:13

Previous topic - Next topic

Farrow

^No, mielipiteensä kullakin. Itse olen eri mieltä.
Eli siis, vaikka sanot että fakta, niin mun mielestä ei todellakaan ole fakta. Suhtaudun vastedeskin tuohon sanomaasi "vain" mielipiteenä.

Perussuomalaiset menevät mielestäni täysin samaan kastiin noiden ns. vanhojen puolueiden kanssa. En näe paljoa eroa, paitsi että perussuomalaiset eivät (vielä) ole olleet hallituksessa. Oppositiopolitiikkansa on kuitenkin ollut valitettavasti aika hampaatonta.
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

Marko Parkkola

Quote from: Farrow on 16.09.2012, 10:18:33
^No, mielipiteensä kullakin. Itse olen eri mieltä.
Eli siis, vaikka sanot että fakta, niin mun mielestä ei todellakaan ole fakta. Suhtaudun vastedeskin tuohon sanomaasi "vain" mielipiteenä.

Perussuomalaiset menevät mielestäni täysin samaan kastiin noiden ns. vanhojen puolueiden kanssa. En näe paljoa eroa, paitsi että perussuomalaiset eivät (vielä) ole olleet hallituksessa. Oppositiopolitiikkansa on kuitenkin ollut valitettavasti aika hampaatonta.

Mielipidepalstahan tämä on hyvin pitkälti. Minusta mielipiteet ovatkin ainoita asioita joista voi kiistellä.

L.N

Quote from: Marko Parkkola on 16.09.2012, 09:40:07
Quote from: Farrow on 15.08.2011, 10:48:05
QuoteNykyinen Suomen tulevaisuus ja etenkin suunnan kääntäminen on mielestäni perussuomalaisten varassa. Tai ei se ole edes mikään mielipide, se on fakta, vai kuvitteleeko joku että jokin muu puolue, kuin perussuomalaiset pitävät meidän suomalaisten puolta.

Fakta..? Mun mielestä tuo lausahduksesi on kaikkien muiden kuin perussuomalaisten aliarvioimista.

Ei välttämättä aliarvioimista, vaan fakta. Hallituspuoleista yksikään ei halua pitää suomalaisten puolta. Esimerkkejä on tältäkin päivältä useita täällä Hommafoorumilla. Pienistä puolueista näen Muutos2011 puolueen omaavan potentiaalia, mutta muutoksen nousu valtaan, mikäli sitä koskaan tapahtuu, kestää vähintään vuosikymmenen. Keskusta taas tekee yhtä hallituksessa ja toista oppositiossa. Siitä on turha puhuakaan.

Eli on täysi fakta, että tällä hetkellä ainut puolue joka pitää suomalaisten puolta, jolla on jonkinlaisia mahdollisuuksia tehdä asioille jotain, on perussuomalaiset. Piti siitä tai ei.
Kiitos Marko! Hienoa että täällä on muitakin pölhöpopulisteja jotka uskaltavat sanoa asiat ääneet! Hatunnosto ja kumarrus.