News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

2012-05-24 Päivi Lipposen aloite: "Marrakechin markkinat" Helsinkiin

Started by -gentilhommehki-, 08.09.2012, 09:56:51

Previous topic - Next topic

kolki

Quote from: Finka on 08.09.2012, 12:55:14Lipposet voisivat mennä vuodeksi tutustumaan Marrakechin markkinoihin paikanpäällä. Omilla rahoillaan. Palataan sitten asiaan.
Ehdotin facebookissa vähän samanlaista - se perinteinen tarjottu vaihtoehto. Mitä jos ostetaan vihamarssi-Lipposelle ja muille halukkaille menolippu oikeille musulmaanimarkkinoille. Siellä vihamarssi-Päivi voisi opetella markkinoita ainakin vuoteen 2016, mieluummin pidempäänkin.
Tulisi veronmaksajille varmasti halvemmaksi. (kuten kaasuputki-Paavon sijoittaminen vanhainkotiin)

Quote from: siviilitarkkailija on 08.09.2012, 12:36:16Pystyisivätkö hompanssit paremaan kuin irvailuun ja suunsoittoon? Pystyisivätkö hompanssit järjestämään esimerkiksi sika-kalja-kansanjuhlat ilman kaupungin rahaa ihmisille jotka haluavat juhlissaan grillata sian ja juoda olutta?
Minä olen ollut yksityishenkilön juhlissa, jossa paistettiin puolikas sika ja juotiin olutta. ;D

Quote from: alussaolisana on 08.09.2012, 18:36:41Se johtuu siitä, että nämä naiset haluavat saada munaa mustilta ja arabeilta. Se on koko monikulttuurisuusaatteen ydin. Sen syvin pohjavirta on seksuaalinen. Siksi mikään järkisyy tai fakta tai logiikka ei merkitse mitään näille kiimaisille. Eihän siinä mitään, kyllä minäkin tunnen tiettyä vetoa eksoottisiin kaunottariin, mutta en silti halua, että valtion pitää roudata heitä sadoin tuhansin maahan. Minä osaan ihan itse mennä sinne missä heitä on, jos tarvitsee, ja vielä ihan omilla rahoilla. Tragikoomisinta tässä kaikessa on se, että nämä monikulttuurisuushullut eivät lainkaan itse tajua omia motiivejaan.
Ja siksi olisikin koko maailmalle parempi asia kustantaa pelkkä menolippu näille ihmisille. Johannesburg olisi yksi hyvä kohde seksimatkoille.

dothefake

QuoteMinä olen ollut yksityishenkilön juhlissa, jossa paistettiin puolikas sika ja juotiin olutta.
Oliko sika jaoteltu horisontaalisesti vaiko vertikaalisti?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

MW

Quote from: dothefake on 09.09.2012, 01:08:51
QuoteMinä olen ollut yksityishenkilön juhlissa, jossa paistettiin puolikas sika ja juotiin olutta.

Mepä paistoimme koko sian. Pienien teknisten hankaluuksie vuoksi possu syttyi tuleenkin pari kertaa, mutta kypsyi kyllä, ja syötiin poskia myöten.

foobar

Quote from: MW on 09.09.2012, 01:12:26

Mepä paistoimme koko sian. Pienien teknisten hankaluuksie vuoksi possu syttyi tuleenkin pari kertaa, mutta kypsyi kyllä, ja syötiin poskia myöten.

Niissä juhlissa joissa tällaista on harrastettu on sika aina keitetty ensin; grillaaminen on ollut enemmänkin lämmitys- ja show-operaatio. Yleensä on liekehtiviltä possuilta vältytty... :)
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

MW

Quote from: foobar on 09.09.2012, 01:17:06

Niissä juhlissa joissa tällaista on harrastettu on sika aina keitetty ensin; grillaaminen on ollut enemmänkin lämmitys- ja show-operaatio. Yleensä on liekehtiviltä possuilta vältytty... :)

Eipä ollut kattilaa 100+ kiloiselle roikaleelle...

dothefake

"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

foobar

Quote from: MW on 09.09.2012, 01:27:24
Quote from: foobar on 09.09.2012, 01:17:06

Eipä ollut kattilaa 100+ kiloiselle roikaleelle...

Kotikäytössä tämä on kieltämättä ongelma, ja varmaan yksi niistä syistä miksi kokonaisten sikojen grillaus on meilläpäin melko harvinaista.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

B52

Vähän mietiskelin (huom. vähän), joku tuossa yhtälössä tökkää, äijä lähes seniili, eukko vielä panoiässä, eukko hakee väkisin nostetta?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

MW

Quote from: foobar on 09.09.2012, 01:37:04
Kotikäytössä tämä on kieltämättä ongelma, ja varmaan yksi niistä syistä miksi kokonaisten sikojen grillaus on meilläpäin melko harvinaista.

Eipä tuo arkea ole, mutta juhla onnistui, vastoinkäymisistä huolimatta.

MW

Quote from: dothefake on 09.09.2012, 01:35:09
Eikös Esso ole valmistanut 200 litran kattiloita?

Esson hygienia huoettaa, ja tuli puhdistaa. Polttopuut ladottiin essolaisista koottuun, huolella esipoltettuun puljuun.

Jukka Wallin

Quote from: MW on 09.09.2012, 02:30:39

Esson hygienia huoettaa, ja tuli puhdistaa. Polttopuut ladottiin essolaisista koottuun, huolella esipoltettuun puljuun.

Saunan vesipata on myös hyvä keittoastia  ;)
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Mika Mäntylä

Quote from: d100a on 09.09.2012, 10:41:59
Quote from: MW on 09.09.2012, 02:30:39

Saunan vesipata on myös hyvä keittoastia  ;)

Joo, kyllä minäkin olen ollut järjestämässä tapahtumaa, jossa paistettiin sika ja juotiin olutta. Eikä järjestäjä ollut mikään yhteiskunnan taho, vaan homma pyöri yksityisen rahan ja vapaaehtoistyön voimin.

Ja tuo kypsytys hoidettiin ennen paistamista nimenomaan saunan padassa, vaikka elikko ei sinne kokonaan mahtunutkaan. Piti kääntää välillä toisin päin.
Lukijan tulisi huomioida, että tämäkin viesti saattaa sisältää kärjekkäitä näkemyksiä tosiasioista tai mustaa huumoria.

Ohjattu ja hallittu vapaa keskustelija?

James Hirvisaari

Quote from: siviilitarkkailija on 08.09.2012, 10:46:00
Kohdattaessa ja keskusteltaessa helsinkiläiset varakkaat vasemmisto ja vihertaustaiset keski-ikäiset naiset ovat täysin vakuuttuneita siitä että arabikulttuuri on ylivertaista suomalaiskulttuuriin verrattuna.

Aivan, ja kyse ei edes ole pelkästä ylivertaisuudesta. Näiden suvakkien ja maailmanhalaajien kääntöpuolelta löytyy silmitön viha omaa kansaa ja sen arvoja puolustavia kohtaan. Sellaisen kohdatessaan suvakin ääni korottuu kimitykseen saakka ja koko olemus menee hysteeriseksi ja pahantuuliseksi ja suusta tulvii loppumatonta jäkätystä. Pääkoneisto sekoaa ihan täysin ja suvaitsevaisuus loppuu siihen paikkaan. "Suvaitsevaisuus" onkin vain (lähinnä vasemmistolaista) silmänlumetta. Tuttua kauraa, kun sinänsä fiksuilta kuulostavilla asioilla ("rauhanaate" yms) yritetään sumuttaa kansaa ja lyödä poliittisia kilpailijoita, kataliin valheisiin perustuen.
"Riittää, että kansa on sitä mieltä; muita perusteluja ei tarvita."
http://hirvisaari.fi

nimetön jäsen

Liittynee asiaan yhtä tiukasti kuin sian keittäminen padassa, mutta olen ulkomailla ollut vuosittain pidetyillä monikulttuurisilla markkinoilla, joissa maan lähetystöt, expat-seurat ja ystävyysjärjestöt myivät kunkin maan paikallista tavaraa ja muuta monikulttuuria. Suomen osastolta sai mm. ruisleipää ja ruotsalaiset hoitivat näkkileivän.

Onko helsingissä vastaavaa aidosti monikulttuurista tapahtumaa? Jos ei niin voisiko siitä aloittaa?

henkka

Ennen sian grillaamista, kannattaa sikä esikypsyttää 80-100 asteissa saunassa noin 10 tuntia.

Miniluv

http://www.youtube.com/watch?v=2WBk6Tj3MCU

Tuossa on sävel, pistäkää sunnuntain kunniaksi sanoitus aiheesta "Marrakeshin markkinoilla"

Alla-allahi-allahi-allahi-hei!

:)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

tarhuri

Quote from: siviilitarkkailija on 08.09.2012, 20:38:47
Quote from: alussaolisana on 08.09.2012, 18:36:41
Quote from: gloaming on 08.09.2012, 12:41:26
Sinänsä minulle sama, järjestäkööt mitä järjestävät, kunhan tekevät sen omilla rahoillaan.

Mutta eräs asia oudoksuttaa: Kun kerran maailmassa on lukuisia kulttuureja, miksi tällainen aloite kohdistuu yleensä aina juuri mustien afrikkalaiskulttuuriin tai arabikulttuuriin? Miksi ei esim. polynesialais- tai japanilaiskulttuuriin? Ovat vähemmän arvokkaita kulttuureita näihin erittäin rikkaisiin ja värikkäisiin kulttuureihin verrattuna?

Se johtuu siitä, että nämä naiset haluavat saada munaa mustilta ja arabeilta. Se on koko monikulttuurisuusaatteen ydin. Sen syvin pohjavirta on seksuaalinen. Siksi mikään järkisyy tai fakta tai logiikka ei merkitse mitään näille kiimaisille. Eihän siinä mitään, kyllä minäkin tunnen tiettyä vetoa eksoottisiin kaunottariin, mutta en silti halua, että valtion pitää roudata heitä sadoin tuhansin maahan. Minä osaan ihan itse mennä sinne missä heitä on, jos tarvitsee, ja vielä ihan omilla rahoilla. Tragikoomisinta tässä kaikessa on se, että nämä monikulttuurisuushullut eivät lainkaan itse tajua omia motiivejaan.

Kyllä he tajuavat ja juuri siksi estävät tehokkaasti mm pakolaisvalinnassa nuorten ja oppimiskykyisten naisten pääsyn Suomeen ja keskittyvät parrakkaisiin kultamuniin. Koska jos maahan tulisi päteviä ja sopeutumiskykyisiä naisia, se merkitisis suomalaisille naisille kilpailua ja sitä ei haluta. Eivätkä arabikulttuurit naisia päästä koska nainen kuuluu suvun tai perheen hallintaan ja edustaa tätä ryhmää.

Näin sen täytyy olla!  Olen tuota ratkaisua joskus itsekin pohtinut öisissä pohdiskeluissani mutta aina hylännyt sen, koska EIHÄN KUKAAN VOI OLLA NIIN TYPERÄ.  Nöyrä kiitos vahvistuksellenne kundit, vapautitte minut vuosia vaivanneesta ahdistuksesta. :)
Olen olemassa, siis ajattelen.

nuiv-or

Jospa Lipponen on katsonut tämän videon: http://avpixlat.info/2012/09/09/en-vanlig-dag-pa-gazarems-ehh-forlat-torget-i-malmo/

QuoteArabimaiden lähetystöt voisivat esitellä toimintaansa

Passihakemusten käsittelyä, wikileaks-juttuja ja cocktail-kutsuja? Kuulostaa tylsältä.

Nikopol

Miten tämäkin helmi puuttuu vielä juutuupista. http://open.spotify.com/track/4sCdE3kk4woXdHYjDl2fXv

Seitsemän seinähullua veljestä: Persiinalaisella torilla.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

Morsum

Minä haluaisin yhteiskunnan rahoilla härkäjuoksun Tampereelle. Mikäli härkiä ei löydy Suomesta tarpeeksi, niin lehmäkin käy.
LGBTQ, harajukufashion, rainbowfashion, BLM, ACAB, NATO,
https://www.instagram.com/morsumi/

Faidros.

Quote from: siviilitarkkailija on 08.09.2012, 20:38:47
Quote from: alussaolisana on 08.09.2012, 18:36:41
Quote from: gloaming on 08.09.2012, 12:41:26
Sinänsä minulle sama, järjestäkööt mitä järjestävät, kunhan tekevät sen omilla rahoillaan.

Mutta eräs asia oudoksuttaa: Kun kerran maailmassa on lukuisia kulttuureja, miksi tällainen aloite kohdistuu yleensä aina juuri mustien afrikkalaiskulttuuriin tai arabikulttuuriin? Miksi ei esim. polynesialais- tai japanilaiskulttuuriin? Ovat vähemmän arvokkaita kulttuureita näihin erittäin rikkaisiin ja värikkäisiin kulttuureihin verrattuna?

Se johtuu siitä, että nämä naiset haluavat saada munaa mustilta ja arabeilta. Se on koko monikulttuurisuusaatteen ydin. Sen syvin pohjavirta on seksuaalinen. Siksi mikään järkisyy tai fakta tai logiikka ei merkitse mitään näille kiimaisille. Eihän siinä mitään, kyllä minäkin tunnen tiettyä vetoa eksoottisiin kaunottariin, mutta en silti halua, että valtion pitää roudata heitä sadoin tuhansin maahan. Minä osaan ihan itse mennä sinne missä heitä on, jos tarvitsee, ja vielä ihan omilla rahoilla. Tragikoomisinta tässä kaikessa on se, että nämä monikulttuurisuushullut eivät lainkaan itse tajua omia motiivejaan.

Kyllä he tajuavat ja juuri siksi estävät tehokkaasti mm pakolaisvalinnassa nuorten ja oppimiskykyisten naisten pääsyn Suomeen ja keskittyvät parrakkaisiin kultamuniin. Koska jos maahan tulisi päteviä ja sopeutumiskykyisiä naisia, se merkitisis suomalaisille naisille kilpailua ja sitä ei haluta. Eivätkä arabikulttuurit naisia päästä koska nainen kuuluu suvun tai perheen hallintaan ja edustaa tätä ryhmää.

Kylläkyllä, juuri näin! Samat tahot haluavat estää maksullisen seksin, koska he ovat ensimmäisiä pudokkaita ihmissuhdemarkkinoilta, jos myös miehet voivat saada silloin kuin haluavat/lompakko kestää.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

slobovorsk

Voi helevetti mikä ketju. Mutta heijastelee aikamme päättäjien todellisuudentajua, valitettavasti.

Piti vain heittää, kun tuli taas esiin naisten halu mustan miehen kehoa kohtaan ... että vielä syvemmälle voi mennä. On väitetty, että Homo Sapiens Sapiens -eläinlajin naaraiden suorastaan geneettinen erityispiirre on pyrkiä monipuolistamaan jälkeläistensä geeniperimää lisääntymällä oman yhteisön ulkopuolisten urosten kanssa. Siitä sitten johtuisi tuo kiima ja hinku mokkaisen perään ja halu saada niitä tänne hoivattavaksi. Vastaavasta syystä lajimme uroksille taas kelpaakin kaikki, millä on pi naaraat.
"Laki on kaikille samantekevää" - Pahkasika Orwellin vuonna 1984
"The only color I care about i$ green." - CNN:n talouskommentaattori rasismista

Traitors will be persecuted, prosecuted, and executed.

Sunt Lacrimae

Jotenkin tuli tässä mieleen, että etnisten ryhmien välisiä suhteita voisivat konkreettisemmin parantaa suomalaiseen yhteiskuntaan onnistuneesti integroituvat maahanmuuttajat. Silloin ei tarvittaisi näitä Marrakechin Markkinoita, Feces- festivaaleja ynnä muita.
Play stupid games, win stupid prizes.

pakruti2c263

Quote from: Nikopol on 08.09.2012, 18:28:16
Lipposen horinoihin nyt ei kannata sylkeä tuhlata.
Lyhyesti. Juuri Näin! ;D
Suvaitsija:
"Monikulttuurisuus on sitä, että meillä on neekeri ja sitten meillä on muslimi, ja kantaväestö suvaitsee ja alistuu."

kaukopartio

Tämmöiset markkinat olisi oiva näyte kyseisestä kulttuurista. Autenttiseen tunnelmaan pääsemiseksi minareettivolinaa täysillä kajareista, taskuvarkaita ja sekalaisia näpistelijöitä liikenteeseen kymmenittäin, basaarien käytävät riittävän kapeiksi jotta kauppiaat ylettävät varmasti kiskomaan vaatteista. Ja sitten avot, tekemään puolipäivää kauppaa joka tavarasta, jonka hinnassa on aluksi pari nollaa liikaa.

Mä näin tän kulttuurin joskus omin silmin reissatessa. En halua silmäystäkään enää nähdä moisesta ihmiskunnan alennustilasta. Onhan se varmaan siistiä jonkun mielestä palata 500 vuotta taaksepäin.

Hupu

Toivottavasti hinnoista pääsee tinkimään kuten tuon alueen kulttuuriin kuuluu. Käärmeenlumooja olisi myös kiva nähdä ja voisihan tuolta ostaa kauniin vesipiipun (huom.! ei kannabista varten). Ihan kiva idea silleen ettei tarvi Marrakesiin saakka matkustaa  :roll: