News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-24 Päivi Lipposen aloite: "Marrakechin markkinat" Helsinkiin

Started by -gentilhommehki-, 08.09.2012, 09:56:51

Previous topic - Next topic

törö

Quote from: foobar on 08.09.2012, 12:23:49
Quote from: Malla on 08.09.2012, 12:22:29
Älkääs nyt. Kyllä Helsinkiin markkinoita mahtuu. Kaupunki voi tarjota pyydettäessä tilan, järjestäjät hoitavat loput (mm. ideoinnin ja siivouksen) itse?

Kuulostaa rasismukselta.

Itse asiassa se kuulostaa Itäkeskuksen tulevaisuudelta. Kaupunki ostaa kauppakeskuksen kun maksavat asiakkaat ovat häipyneet ja muuttaa sen rikastuttajien hengailumestaksi.

siviilitarkkailija

Pystyisivätkö hompanssit paremaan kuin irvailuun ja suunsoittoon? Pystyisivätkö hompanssit järjestämään esimerkiksi sika-kalja-kansanjuhlat ilman kaupungin rahaa ihmisille jotka haluavat juhlissaan grillata sian ja juoda olutta?
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...

gloaming

Sinänsä minulle sama, järjestäkööt mitä järjestävät, kunhan tekevät sen omilla rahoillaan.

Mutta eräs asia oudoksuttaa: Kun kerran maailmassa on lukuisia kulttuureja, miksi tällainen aloite kohdistuu yleensä aina juuri mustien afrikkalaiskulttuuriin tai arabikulttuuriin? Miksi ei esim. polynesialais- tai japanilaiskulttuuriin? Ovat vähemmän arvokkaita kulttuureita näihin erittäin rikkaisiin ja värikkäisiin kulttuureihin verrattuna?
Jag stöder Feministiskt initiativ. Våga vara feminist! Feministiskt initiativ - Det tredje största partiet i Simrishamn.

mikkoR

No mutta siinäpä tulikin erinomainen ohjelmanumero markkinoille (jos ne järjestetään) eli Homma ry järjestää sikajuhlat!

- grillattua possuja muita bbq herkkuja
- olutta ja sahtia
- vähäpukeisia naisia (jopa samoissa pöydissä) (säävaraus)
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

Fincad

Quote from: td on 08.09.2012, 12:31:46
Quote from: -gentilhommehki- on 08.09.2012, 09:56:51
http://www.hel.fi/hki/Helsinki/fi/p__t_ksenteko+ja+hallinto/p__t_ksenteko/kaupunginvaltuusto/p__t_sasiakirjat/valtuutettujen_aloitteet/aloitteet_2012/lipponen_toritapahtuma

Uusia huhuja jättitapahtumasta.

Paikalla tullaan esittelemään myös keskeisesti seuraavia kulttuureihin kuuluvia asioita, joihin vieraatkin voivat osallistua, kuten:

-rituaaliteurastukset(lampaita varattu rajallinen määrä, joten ole ajoissa)
-ympärileikkaukset(myös omalla partakoneenterällä)
-merirosvous(simulaattori, surround äänet)
-kivitysnäytös(osallistuja voi halutessa käyttää omaa kypärää)

Ja kaikkea muutakin mukavaa,  mm. perheen pienimmille tyttölapsille hippasta vanhempien miesten kanssa, vastaavasti vanhukset(ikäraja yli 80v) voivat kokeilla painimista nuorison kanssa.

Kaikille jotain.

Tule koko perheen voimalla paikalle. Osallistu ja nauti esityksistä.

Lisäksi ohjelmassa voisi olla esim.

- (lapsi)avioliittojen massasolmimista
- ruoskintanäytöksiä.
- uusimmat tuulet ja suuntaukset burkhien ja hijab-muotimaailmasssa. Tule ja näe vuoden uutuudet ja värit.
- P*mmin rakentamisen alkeet, tilaisuuksia myös kehittyneemmille rakentajille. Lisäksi räjäytysnäytöksiä.
- Pommiliivien uutuudet, ja kehitystarpeet
- Massarukouksia aamusta iltaan..

foobar

Quote from: siviilitarkkailija on 08.09.2012, 12:36:16
Pystyisivätkö hompanssit paremaan kuin irvailuun ja suunsoittoon? Pystyisivätkö hompanssit järjestämään esimerkiksi sika-kalja-kansanjuhlat ilman kaupungin rahaa ihmisille jotka haluavat juhlissaan grillata sian ja juoda olutta?

Miksi possun grillauksesta ja kaljanjuonnista pitäisi tehdä satojen ihmisten alleviivaava kansanjuhla, ja miksi nimenomaan rivikansalaisten pitäisi järkätä se pystyyn? Rautatientorilla järjestetään useita ruoka-/juomakulttuuriin liittyviä tapahtumia kesässä ilman mitään valtion tai kaupungin erityistukea. Tapahtumien järjestäjät ovat tyypillisesti yrittäjien tai yritysten hölliä yhteenliittymiä; olettaisin että arabialaisellekin torille osallistujat - siis siinä markkinamielessä - olisivat pääasiassa yrittäjiä. Mikä estää heitä organisoitumasta keskenään? Ehkä he eivät vain ole kiinnostuneita koko ajatuksesta? Lipposen taka-ajatukset arabialaisesta kulttuurista jonkinlaisena ylempien demarimammojen kunnioituskulttuurina joka redusoi itsensä ikäänkuin showlappalaisuudeksi voivat vaikuttaa typeriltä heidänkin silmissään.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Finka

Lipposet voisivat mennä vuodeksi tutustumaan Marrakechin markkinoihin paikanpäällä. Omilla rahoillaan. Palataan sitten asiaan.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

mikkoR

Olen muuten ollut Marrakechin markkinoilla eikä ole häävi kokemus valkoiselle miehelle lähinnä kerjäävien lasten vuoksi ja siitä on sentään jo 25 vuotta kun olin siellä joten en voi edes kuvitella millaista on nykymeno.

Sinällään sieltä löytyi kyllä ihan aitoa kulttuuria ja kovia kauppamiehiä sekä mahtava vatsapöpö joka antoi nauttia kulttuuria koko seuraavan yön ja päivänkin.
Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

rölli2

saunomisen sm-kisat siihen kylkeen niin kyllä on kulttuuria mahan täydeltä

Jukka Wallin

Älkääs nyt. Kyllä Helsinkiin markkinoita mahtuu. Kaupunki voi tarjota pyydettäessä tilan, järjestäjät hoitavat loput (mm. ideoinnin ja siivouksen) itse?

Ja Kivet joilla kivitettään muutama nainen. Myös PekkaNiska voisi tuoda nosturinsa paikalle ja hirttää muutaman homo lasten leikkien vieressä..
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Suvaitsija

Quote from: mikkoR on 08.09.2012, 10:01:46
Jahas, on se kumma kun tämä tietty sakki ei saa järjestettyä itse asioita vaan aina näiden hyysääjien pitää olla kertomassa mikä on jättebra juttu.

Jep. Jos ketään oikeasti kiinnostaisi, niin he voisivat itse järjestää tällaisen tapahtuman. Mutta kun ketään ei kiinnosta tai kenelläkään ei ole maksuhaluja, niin eiköhän Päivi riennä paikalle kertomaan, että veronmaksajien rahoilla saadaan taas ennakkoluuloja lievitettyä.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Marko M

Lipposet voisivat painua Marrakechiin ja pysyä siellä.

CaptainNuiva

Quote from: -gentilhommehki- on 08.09.2012, 09:56:51
http://www.hel.fi/hki/Helsinki/fi/p__t_ksenteko+ja+hallinto/p__t_ksenteko/kaupunginvaltuusto/p__t_sasiakirjat/valtuutettujen_aloitteet/aloitteet_2012/lipponen_toritapahtuma
Helsingissä asuu monista kulttuureista ihmisiä. Kiinalainen uusi vuosi on jo vakiinnuttanut asemansa. Keskustassa voitaisiin järjestää myös vastaava tapahtuma liittyen arabikulttuuriin. Ennakkoluuloja poistetaan parhaiten tiedolla.

Aloite:

Ehdotamme, että Helsingin keskustassa järjestettäisiin toritapahtuma "Marrakechin markkinat". Tapahtumapaikka voisi olla Kamppi tai Hakaniemi. Tällöin Arabimaiden lähetystöt ja kulttuurijärjestöt voisivat esitellä toimintaansa. Markkinoilla soisi arabimusiikki ja myynnissä olisi itämaista ruokaa ja leivonnaisia. Järjestäjänä olisivat yksityiset yrittäjät, mutta Helsingin kaupungin kulttuuritoimi olisi kokoavana voimana tapahtuman järjestämisessä.

Päivi Lipponen

Tarkemmin ajatellen, tässähän voisikin olla järkeä kun kerran tietoa tarvitaan.
Itse monissa ns.arabimaissa käyneenä (Ei turistimestoissa) olen varma että jokainen markkinoilla kävijä kylläkin nuivahtasi mutta ei anneta sen häiritä tärkeää asiaa.
Hahmotellaampa hiukka mitä kulttuurillisia vaatimuksia,kokemuksiini perusten, markkinoiden tukeminen kaupungilta ensi alkuun vaatisi jotta autenttisuus ei ihan kauheasti kärsisi:
-Läheinen vesialue on saatettava markkinakuntoon siten että kaikki jätevedet lasketaan puhdistamattomina veteen vähintään vuoden ajan, lisäksi kaikki sekalainen jäte on kipattava veteen sekä teurastamoilta pyydettävä kuolleiden eläinten ruhoja veteen sijoiteltaviksi.
-Jätevesiä ja kiinteää orgaanista jätettä olisi myös levitettävä torille jotta tuoksu siltäkin osalta vastaisi aitoa asiaa.
-Taskuvarkaita tarvitaan mutta koska Romania-import ei käy autenttisuuden kärsimättä niin esim.Casablancasta voisi tuottaa n.100 katulasta jotka hoitaisivat tämän puolen kaikkia tyydyttävällä tavalla.
-Saudeista luonnollisesti leivonnaisten lisäksi tulisi julkisen torimestaamisen malli (Erittäin suosittua huvia ja antaisi Päivi Lipposelle oikein innoittavan, kulttuurillisen kokemuksen), jokainen täysi tunti olisi mestaus ja puolen tunnin välein katulapsi-taskuvarkaan käden irroitus (Leivostarjoilu).
- Kannabiksen tarjoajia n.10-15 metrin välein (Leivostarjoilu).
- Pienten tyttöjen/poikien tarjoajia 20 metrin välein, samoin kyytejä naisvankilan iloihin tarjoajia (Leivostarjoilu).
- Runsaasti pantomiinitaiteilijoita jotka naisille esittäisivät romanttisen kuvaelman yhdynnästä ja miehille toimintaa eli kaulan katkaisu kuvaelmia (Leivostarjoilu).
- Kojujen kyltejä ei sallita mutta aitoon tapaan kärpäsparvi tai haju välittää infon tarjottavista tuotteista.
- Kerjäläisten määrä on maksimoitava mutta taaskaan ei import Romaniasta käy vaan tarvitaan jokaisen torivieraan ympärille vähintään 3-4 erittäin lähituntumassa pyörivää, muutoin autenttisuus kärsii.
- Myytäville tuotteille ei saa asettaa hintoja koska hinta määritellään tapauskohtaisesti ostajan ulkoisen habituksen mukaan mutta mikäli hinta jostain syystä on esillä niin se ei saa olla sitova.
- Vaihtokojulla voi vaihtaa naisen tavaraan,lampaisiin tai kameleihin. Huomatava asia on istumapaikat neuvottelujen ajaksi, niitä on vain miehille ja naiselle on järjestettävä sivumalle parkkiruutu jossa tämä voi seisoskella (Leivostarjoilu).
- Huomattava on että paskaa tarvitaan myös markkinoiden aikaan lisää ja jotta autenttisuus ei kärsisi niin lieteautoille on varattava joltakin sopivalta sivukadulta tyhjennyspaikat niin että niistä ulos pumpattu paska leviää mielellään tasaisesti torialueelle. Leivostarjoilupiste lieteautojen viereen.

Tässä näin aluksi hahmottelua jotta markkinat saataisiin autenttisiksi ja kulttuureja vastaaviksi.
Huomattavaa kuitenkin on että koska maailmalla ei ole olemassakaan missään mitään ns.arabimarkkinoita vaan ainoastaan paikallisia niin olen ottanut vapauden tässä ehdotuksessani yhdistellä yksille markkinoille kokemuksiani eri maiden toreilta ja kauppapaikoilta Lähi-idästä sekä Pohjois-Afrikasta.

Esitän tässä samalla tarjoukseni Päivi Lipposelle:
Jos minut palkataan koordinaattoriksi ja Helsinki maksaa vaatimattoman 468000 856000 1743000 euron konsulttimaksun palkkiokseni, takaan autenttiset markkinat joista puhutaan vielä 20 vuoden kuluttuakin!
Tehdään hieno tapahtuma ja nautitaan leivoksia!

"Lehto toteaa, että esim. hän itse sekä sosiaalijohtaja Syrjäläinen ovat syntyneet muualla, eivätkä siksi ole kantaväestöä."

Khalifatta

Quote from: törö on 08.09.2012, 12:32:44
Quote from: foobar on 08.09.2012, 12:23:49

Kuulostaa rasismukselta.

Itse asiassa se kuulostaa Itäkeskuksen tulevaisuudelta. Kaupunki ostaa kauppakeskuksen kun maksavat asiakkaat ovat häipyneet ja muuttaa sen rikastuttajien hengailumestaksi.

Itseasiassa se ON jo vallitseva tilanne. Omistaja on vaan eri ja hyvä niin. Eipä rasita veronmaksajien (=työtätekevien) kukkaroa.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario J. Kiiskinen

JT

Marrakechin Päivi (mukaelma Kipparikvartetin Muurarista)

Kevät toi, kevät toi muurarin,
Kevät toi, kevät toi maalarin,
Kevät toi rakennuksille hanslankarin
Ja torille arabin.

Niin paljon minä kärsinyt olen, monta kyyneltä vuodattanut,
Niin monta minä lempinyt olen, mutta yhtä vain rakastanut. (2x)

Kesällä töitä teki muurari,
Kesällä töitä teki maalari,
Kesällä töitä teki hanslankari
Ja torilla arabi.

Kuin veitsi minun rintaani viilsi sinun katseesi viimeinen.
Se oli niin kylmä ja ylpee, niin viekas ja petollinen. (2x)

Syksy vei, syksy vei muurarin,
Syksy vei, syksy vei maalarin,
Syksy vei rakennuksilta hanslankarin
Jäi torille arabi.

Oi, miksi minä vaaleena synnyin, miks' en syntynyt tummana,
Päivi ei lemmi vaaleaa, hän lempii vain tummempaa. (2x)

Talvella nälkää näki muurari,
Talvella nälkää näki maalari,
Talvella nälkää näki hanslankari
- Lihoi torilla arabi.

Niin paljon minä kärsinyt olen, monta kyyneltä vuodattanut,
Niin monta minä lempinyt olen, mutta yhtä vain rakastanut
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Outo olio

Sukupuolten tasa-arvon nimissä on ehdotettu/vaadittu naiskiintiöitä pörssiyhtiöiden hallituksiin. Samaan tapaan voisi arabitorilla olla naiskiintiöt, vaikka se 40%. Miettikää jos Hakaniemessä tai Kampissa olisi joku basaari ja siellä armoton lauma mustakaapuja jätesäkeissään. Voi sitä rikkauden määrää! :D Nähdäkseni ainoa ongelma asiassa on että sitä ei enää kerkeä järjestämään ennen kuntavaaleja.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

Marko Parkkola

Pystyisi kyllä, mutta kaupungin ja valtion virkamiehet puuttuvat tällaisiin tapahtumiin. Tuollainen vaatii kaikenlaisia lupia ja lämpimän ruokatarjoilun kanssa pitää olla varovainen tai siitä saattaa verottaja kiinnostua. Asiat sujuvat helpommin, kun mukana on joku julkisyhteisö.

foobar

Quote from: Marko Parkkola on 08.09.2012, 14:17:19

Pystyisi kyllä, mutta kaupungin ja valtion virkamiehet puuttuvat tällaisiin tapahtumiin. Tuollainen vaatii kaikenlaisia lupia ja lämpimän ruokatarjoilun kanssa pitää olla varovainen tai siitä saattaa verottaja kiinnostua. Asiat sujuvat helpommin, kun mukana on joku julkisyhteisö.

Typerintähän tuossa Lipposkan ehdotuksessa on se, että se ei ole mikään tapahtumaluvan hakupaperi, vaan tapahtumaehdotus, jossa yksilöimättömien toimijoiden odotetaan pistävän tapahtuman pystyyn mutta jotka tarvitsevat näin... proaktiivisesti kaupungin tuen. Mikäli kiinnostuneita osanottajia olisi, he olisivat tehneet normaalikäytännön mukaiset hakemukset kaupungille ja viranomaistahoille, ja tämä koko juttu olisi varmaan jo järjestetty. Näin normaalit suomalaiset yhteisöt toimivat - varmaan kymmeniä kertoja vuodessa ihan Helsinginkin toreilla. Pitääköhän Lipposka arabeja jotenkin vajokkeina, kun tällä tapaa etukenossa on järjestelemässä heidän juttujaan, vai onko "oikealla" asialla olemisen näkyvyys ainoa pointti koko kuviossa?
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.

Veikko

Marrakechissa pariin otteeseen reppureissaajana käyneenä voisin tosiaan suositella rivikansalaisille käyntiä Djemaa el Fna:ssa ja Marrakechin medinassa. Vilkkaimpaan iltayön aikaan ilman turistioppaan varjelusta. Poistuisivat turhat ennakkoluulot ja sinisilmäiset kuvitelmat. Kokemuksen saaneet voisivat uudestaan harkita sen markkinameiningin tuomista tänne.

Tosin minä viihdyin Marrakechissa - hieman poikkeavasta viihteestä huolimatta, johon kuului mm. pidätykseksi naamioitu ryöstöyritys, jonka teki paikallisen "poliisilaitoksen" edustaja jne. Olen aina pitänyt "elämysmatkailusta" ;D Mutta se vaatii kestävää vatsaa, kykyä sietää melkoista epämukavuutta (ja jopa nauttia siitä) ja tarpeen vaatiessa häijyä luonnetta. Marrakechin markkinat ovat paikallaan Marrakechissa; edes jonkinlaisena höperönä poliittis-kulttuurisena huulena esitetty ajatus "Marrakechin markkinoista" täällä kertoo lähinnä esittäjänsä perinpohjaisesta tietämättömyydestä tai tyhmyydestä. Vaikka sattuuhan sitä, kun suomalainen poliitikko suunsa avaa.
"Tiedän varmasti, että sinä, oi Eurooppa, tulet tuhotuksi." - Mohammed Bouyeri, Theo van Goghin murhaaja

"Van Goghin murhan jälkeen kukaan ei ole uskaltanut ilmaista itseänsä yhtä vapaasti kuin ennen." - Theo van Goghin ystävä.

"Taas tänäänkin opin jotain uutta. Vain idiootit EIVÄT lue hommaa." - Kirjoitti: tos

Adolf Stege

Tota...saiskos siellä marssia. Toritapahtumassa meinaan. Mikään ei olis ihanampaa, kun marssia Päven kanssa.

Finka

Quote from: Veikko on 08.09.2012, 14:49:19
Marrakechissa pariin otteeseen reppureissaajana käyneenä voisin tosiaan suositella rivikansalaisille käyntiä Djemaa el Fna:ssa ja Marrakechin medinassa. Vilkkaimpaan iltayön aikaan ilman turistioppaan varjelusta. Poistuisivat turhat ennakkoluulot ja sinisilmäiset kuvitelmat. Kokemuksen saaneet voisivat uudestaan harkita sen markkinameiningin tuomista tänne.

Tosin minä viihdyin Marrakechissa - hieman poikkeavasta viihteestä huolimatta, johon kuului mm. pidätykseksi naamioitu ryöstöyritys, jonka teki paikallisen "poliisilaitoksen" edustaja jne. Olen aina pitänyt "elämysmatkailusta" ;D Mutta se vaatii kestävää vatsaa, kykyä sietää melkoista epämukavuutta (ja jopa nauttia siitä) ja tarpeen vaatiessa häijyä luonnetta. Marrakechin markkinat ovat paikallaan Marrakechissa; edes jonkinlaisena höperönä poliittis-kulttuurisena huulena esitetty ajatus "Marrakechin markkinoista" täällä kertoo lähinnä esittäjänsä perinpohjaisesta tietämättömyydestä tai tyhmyydestä. Vaikka sattuuhan sitä, kun suomalainen poliitikko suunsa avaa.

Juurikin näin. Ei minulla ole mitään moisia markkinoita vastaan ole. Voisi olla jännä sielläpäin asuakin muutaman kuukauden. Haluan vain nautiskella myös autenttisesta suomalaista räntäsateesta ja hiljaisuudesta ja tylsästä matkasta työmaalle.
"On helppoa olla silmiinpistävän 'myötätuntoinen', jos muut pakotetaan maksamaan kustannukset."-Murray Rothbard

Mohammed Al-gazzaz: "Iraqis and Finns have never met in thoughts, culture and religions. There is huge gap between them and it will never go away. I'm talking in general ofcourse there is exception" -FB:RHC

JoKaGO

[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

matkamasentaja

Aivan varmasti. Ei epäilystäkään etteikö onnistuisi. Tulisi jopa voittoa. Näitä bakkanaaleja on joka kesä kymmeniä, jos ei satoja.

matkamasentaja

Marrackechin markkinoiden sijasta pitää järjestää Marduusian markkinat ja kissantervajaiset. Martti Huuhaa (von) Innananen tapahtuman suojelijaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=30VP9l7X2Tw

AstaTTT

Quote from: mikkoR on 08.09.2012, 12:43:05
No mutta siinäpä tulikin erinomainen ohjelmanumero markkinoille (jos ne järjestetään) eli Homma ry järjestää sikajuhlat!

- grillattua possuja muita bbq herkkuja
- olutta ja sahtia
- vähäpukeisia naisia (jopa samoissa pöydissä) (säävaraus)

Tuon yhteyteen sopisi myös burkhamarssi.  :)

Nikopol

Minua ihmetyttää milloin Marrakesh on alettu kirjoittaa Marrakech.

Lipposen horinoihin nyt ei kannata sylkeä tuhlata.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

alussaolisana

Quote from: gloaming on 08.09.2012, 12:41:26
Sinänsä minulle sama, järjestäkööt mitä järjestävät, kunhan tekevät sen omilla rahoillaan.

Mutta eräs asia oudoksuttaa: Kun kerran maailmassa on lukuisia kulttuureja, miksi tällainen aloite kohdistuu yleensä aina juuri mustien afrikkalaiskulttuuriin tai arabikulttuuriin? Miksi ei esim. polynesialais- tai japanilaiskulttuuriin? Ovat vähemmän arvokkaita kulttuureita näihin erittäin rikkaisiin ja värikkäisiin kulttuureihin verrattuna?

Se johtuu siitä, että nämä naiset haluavat saada munaa mustilta ja arabeilta. Se on koko monikulttuurisuusaatteen ydin. Sen syvin pohjavirta on seksuaalinen. Siksi mikään järkisyy tai fakta tai logiikka ei merkitse mitään näille kiimaisille. Eihän siinä mitään, kyllä minäkin tunnen tiettyä vetoa eksoottisiin kaunottariin, mutta en silti halua, että valtion pitää roudata heitä sadoin tuhansin maahan. Minä osaan ihan itse mennä sinne missä heitä on, jos tarvitsee, ja vielä ihan omilla rahoilla. Tragikoomisinta tässä kaikessa on se, että nämä monikulttuurisuushullut eivät lainkaan itse tajua omia motiivejaan.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

IDA

Quote from: Nikopol on 08.09.2012, 18:28:16
Minua ihmetyttää milloin Marrakesh on alettu kirjoittaa Marrakech.

Lipposen horinoihin nyt ei kannata sylkeä tuhlata.

Silloin, kun kaalinhajuinen ja rahvaanomainen Neuvostoliitto hajosi, ja demareista tuli kuin hetkessä fiinejä eurooppalaisia.
qui non est mecum adversum me est

Fiftari

Quote from: alussaolisana on 08.09.2012, 18:36:41

Se johtuu siitä, että nämä naiset haluavat saada munaa mustilta ja arabeilta. Se on koko monikulttuurisuusaatteen ydin. Sen syvin pohjavirta on seksuaalinen. Siksi mikään järkisyy tai fakta tai logiikka ei merkitse mitään näille kiimaisille. Eihän siinä mitään, kyllä minäkin tunnen tiettyä vetoa eksoottisiin kaunottariin, mutta en silti halua, että valtion pitää roudata heitä sadoin tuhansin maahan. Minä osaan ihan itse mennä sinne missä heitä on, jos tarvitsee, ja vielä ihan omilla rahoilla. Tragikoomisinta tässä kaikessa on se, että nämä monikulttuurisuushullut eivät lainkaan itse tajua omia motiivejaan.

Mieluumin ottaisin tänne eksoottisia kaunottaria. Latinot kävisivät oikein hyvin. Mieluumin tietenkin koulutettuja.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

siviilitarkkailija

Quote from: alussaolisana on 08.09.2012, 18:36:41

Kyllä he tajuavat ja juuri siksi estävät tehokkaasti mm pakolaisvalinnassa nuorten ja oppimiskykyisten naisten pääsyn Suomeen ja keskittyvät parrakkaisiin kultamuniin. Koska jos maahan tulisi päteviä ja sopeutumiskykyisiä naisia, se merkitisis suomalaisille naisille kilpailua ja sitä ei haluta. Eivätkä arabikulttuurit naisia päästä koska nainen kuuluu suvun tai perheen hallintaan ja edustaa tätä ryhmää.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...