News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Möläytysten seurantaketju ennen kunnallisvaaleja

Started by Ant., 29.08.2012, 22:59:55

Previous topic - Next topic

AstaTTT

Quote from: Marko Parkkola on 05.09.2012, 10:27:34
Timo Anttilan taktiikkaan on ottaa irti lauseita sieltä täältä ja esittää ne blogissaan. Esimerkiksi viimeksi minua kohti hyökätessään hän oli jättänyt tiettyjä osia kirjoituksistani pois saaden ne näyttämään erilaiselta kuin se konteksi missä ne oli kirjoitettu. Lisäksi hän unohtaa, että ehdokas ei ole vielä poliittinen tekijä, jolloin hän avaa itsensä kunnianloukkaussyytteille.

Lainaan pätkän Marko Forssin sähköpostista:
QuoteOlet mukana politiikassa ja tarkoituksenasi on ponnistaa kunnanvaltuustoon. Politiikassa on sallittua tietynlainen provosointi ja kärjistäminen, joten senkään osalta kirjoituksesi ei mielestäni ylitä syytä epäillä kynnystä, saati tuomitsemiskynnystä.

Tuo on poimittu Markon vastauksesta kysymykseeni, ylittääkö raiskausblogini syytekynnyksen, koska Usarissa niin paljon sillä uhkailtiin ja joku sanoi jopa tehneensä siitä ilmoituksen.

Summa summarum: tulkitsen Markon viestin myös laajemmin niin, että koska politiikassa on sallittua tietynlainen provosointi ja kärjistäminen, sitä voi kohdistaa myös ehdokkaisiin, kunhan ei kokonaan valheen puolelle lipsahda.

Siksi toivon kaikille ehdokkaille paksua nahkaa ja pitkää pinnaa.

Simon Elon taktiikka olla vastaamatta provosointiin on hyvä.

IDA

Quote from: Asta Tuominen on 05.09.2012, 10:53:25
Simon Elon taktiikka olla vastaamatta provosointiin on hyvä.

Niin on. Pelkoslasista ei kuitenkaan pääse irti. Nyt ne näyttävät iskeneen spammilinkoineen Simonin omaan blogiin. Vaikuttaa järjestäytyneeltä spammaamiselta aivan selvästi ;)
qui non est mecum adversum me est

Marko Parkkola

Mitenhän tämä poliittisstatus suhtautuu seuraavaan rikoslain pykälään.

5 § (21.4.1995/578)
Tietoliikenteen häirintä
Joka puuttumalla postiliikenteessä taikka tele- tai radioviestinnässä käytettävän laitteen toimintaan, lähettämällä ilkivaltaisessa tarkoituksessa radiolaitteella tai televerkossa häiritseviä viestejä tai muulla vastaavalla tavalla oikeudettomasti estää tai häiritsee postiliikennettä taikka tele- tai radioviestintää, on tuomittava tietoliikenteen häirinnästä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava. (11.5.2007/540)

Nauris

Quote from: Markku Stenholm on 05.09.2012, 14:46:07
Pelkoslasista ei kuitenkaan pääse irti.

Jos kyse on Uuden Suomen blogista, niin eikös Simon pysty nämä perskärpäset bannaamaan.

Mitä sitten tulee Simonin kommenttiin, niin aina kannattaa välttää toisten nimittelyä vaikka toisaalta onhan ihan hyvä jos tuo näkemyksensä suoraan esiin. Tässä on sellainen ongelma, että kylähullu saa vaan siitä lisää tulta pesään ja alkaa entisestään riehumaan, joten parempi on yleensä omassa mielessään sanoa, että Timo on "#¤%&? >:(. Tällä tavalla varmaan myös Timokin ajattelee esim. Halla-ahosta vaikkei sitä suoraan ala kirjoittamaan ellei sitten muistaakseni todellisuus.orgin omituisista vuodatuksista sellaista löydy.

Suvaitsija

Tänään oli hesarissa yllättäen nimetön pääkirjoitus, jossa ilakoitiin Väätäis-jupakalla ja valistettiin, että perussuomalaisilla tuntuu olevan näitä ongelmia joka lähtöön, minkä jälkeen siirryttiin soljuvasti smp:hen ja siihen, kuinka persujen nykyinen meininki johtaa samanlaiseen hajaannukseen. Tällaista voidaan toki julkaista vain paperiläpyskässä ilman pelkoa, että joku tulisi ja pilaisi nimettömän pääkirjoittelijan onnenhetken. Näitä ennustajia on kyllä viime vuosina ollut kovasti, mm. nelosen uutistoimittaja innosta puhkuen julisti, että kohta persut hajoaa satavarmasti, kun Halla-aho pistettiin parin viikon jäähylle. Ihan kohta...ihan kohta ne hajoaa.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Tapio Äyräväinen

Quote from: coscarnorth on 05.09.2012, 10:20:42
Quote from: Simon Elo on 05.09.2012, 09:57:14
Quote from: obj on 05.09.2012, 09:41:16
Quote from: Simon Elo on 04.09.2012, 09:11:16
En ala vastaamaan kylähulluille.

Eli jos joku Anttila ottaa ihan aiheesta esille persujen kunnallisvaaliehdokkaana olevan henkilön antisemitistiset mölinät niin sun mielestä Anttila on kylähullu?

Et liene lukenut hänen muita kirjoituksiaan?

En hyväksy antisemitismiä, mutta en ala myöskään tällaisten henkilöiden pelinappulaksi.

Timo Anttila vaikuttaa tosiaan - kaverilta lukemieni tekstien ja puheenvuoron keskustelun perusteella - ihan puhtaalta kylähullulta. Onneksi keskustelussa aktiivisesti pyörivä Aimo Remes muistaa vähän väliä muistuttaa porukkaa siitä, ettei Anttila ole PS:n jäsen. Noh, Anttilan kelpaa kun on saanut blogilleen Jussi Jalosesta, Ritva Puolakasta, Pekka Siikalata ja kumppaneista jo oivan persufobisen paviaanilauman öyhöttämään kommenttiosaston täyteen äärioikeistosta.

Timo Anttila ei TODELLAKAAN ole perussuomalaisten jäsen, vaikka sellaisena mielellään Usarissa esiintyy.

Hän on heinävetinen fanaattinen rölli, jonka nuppi on pahasti sekaisin.

Kysymys kuuluu, onko Usarin päätoimittaja Markku Huusko vielä enemmän kylähullu, kun antaa siikaloille, puolukoille, jalosille ja anttiloille alustan, jossa he saavat vapaasti mellastaa.

Usari oli ennen muinoin laadukas blogi, mutta nyt se on Suoli24:n kaltainen likakaivo.

Se on surullista, sillä sinne kirjoittaa toki älykkäitäkin ihmisiä, kuten esimerkiksi Olli Pusa.

Marko Parkkola

Tehdään tämä asia nyt jälleen kerran selväksi. Timo Anttila ei ole PS:n jäsen ja tässä todisteet.

Vastaus Riikka Slunga-Poutsalon kysymykseen, onko T.A. PS:n jäsen

Kyllä olen... ollut, mutta "kiitos" Hirvisaaren & Co erosin. Liityn takaisin, kun Hirvisaari erotetaan puolueesta, siihen asti olen hengessä mukana, "ankaran kriittisesti" -Jamesta lainatakseni, kanssa.

Huuskolle olen tehnyt selvityksen poliittisesta tilastani. Toisekseen, mikäli minä en saisi mielestänne pitää PS:n puoluetunnusta esillä, pyydän puhumaan asiasta Huuskolle ja pakottamaan hänet vaatimaan kaikilta Uuden Suomen bloggajilta jäsenkirjoista todisteet. Kun näin käy, olen valmis poistamaan PS-tunnuksen.

Ja nyt kun olen vastannut kysymykseesi tyhjentävästi, kysyn sinulta, mitä mieltä olet ko. kunnallisvaaliehdokkaan ajatuksista?

Linkki on T.A:n minuun kohdistuneesta blogaushyökkäyksestä.

Thalion

Quote from: Nousuhumala on 09.09.2012, 14:56:35
^Ok, tämä selvä. Toivottavasti tuota ei hyväksytä takaisin jäseneksi. Pahimman sortin omaan pesään paskoja.

Timo Anttilaa ei voi pitää edes omaan pesään paskojana, koska hän ei selväsitkään ole mikään perussuomalainen. Vaikea sanoa onko hän kylähullu vai omasta mielestään nokkela hajoittajapropagandisti. (Jälkimmäiset ovat niitä, jotka väittävät olevansa persuja, mutta kun henkilöt X ja Y "pilaavat" puolueen, niin persut "muuttuvatkin" heidän ykkösvihollisekseen.)

Simon Elo tekee ihan oikein kun ignoroi koko kahelin. Uuden Suomen Huusko ja Herlin ovat kannanotoillaan valinneet linjansa, eikä sillä linjalla tosiasioilla ole juurikaan merkitystä. Tosin kumpikin em. Usarin johtohahmo vaikuttavat kommentiensa perusteella todella yksinkertaisilta, joten ehkä heidän lähdekritiikiin puutteeseen on olemassa synnynnäiset syyt, eikä pelkästään ideologiset.

Valitettavasti yksinkertaisia ihmisiä riittää epäilemättä myös persuissa, jotka ottavat todesta kaikki mediassa levitetyt spekulaatiot sisäisistä "hajoittajista". Sitten he voivat ryhtyä itse sellaisiksi.

IDA

Quote from: Marko Parkkola on 09.09.2012, 14:41:51
Linkki on T.A:n minuun kohdistuneesta blogaushyökkäyksestä.

On suoranainen rikos, että Luodon Heikki saa kantaa puolueemme tunnusta :D

Tapio Äyräväinen

Quote from: Nousuhumala on 09.09.2012, 14:33:25
Quote from: Tapio Äyräväinen on 08.09.2012, 18:45:57
Timo Anttila ei TODELLAKAAN ole perussuomalaisten jäsen, vaikka sellaisena mielellään Usarissa esiintyy.

Näin olen itsekin epäillyt - ja toivonut. Hieman kummallista, että hänen annetaan trollailla ihan rauhassa tuolla. Vai onko tuota asiaa tuotu ilmi Uudessa Suomessa? Joku PS:n jäsenkirjan omaava henkilö voisi ihan hyvin kirjoittaa lyhyen blogin tuonne siitä, että Anttila ei ole PS:n jäsen. Ja onko tuo ihan varmistettua tietoa?

Perussuomalaisilla ei ole jäsenkirjaa. Muun muassa Aimo Remes on useaan otteeseen kirjoittanut (ei tosin blogia vaan kommentteja) Usariin ja kertonut, ettei Anttila ole perussuomalaisten jäsen.

Timo Anttila on itse vahvistanut eronneensa perussuomalaisista muun muassa Reija Härkösen blogissa.

Minusta on uskomatonta, jos mies on joskus perussuomalaisiin hyväksytty, joten luulen, että hän valehtelee tässäkin asiassa, niin kuin lähes kaikissa asioissa.

Mitä vähemmän hänestä tekee numeroa Usarissa, sen parempi. Hänen tarkoituksensa on, tyypillisen narsistin tavoin, tuoda itseään esille. Mitä enemmän hänen kirjoituksiinsa vastaillaan, sitä tyytyväisempi hän on.

Sama pätee tietysti Pekka Siikalaan, Ritva Puolakkaan, Jussi Jaloseen, Reija Härköseen ja Arko Tapio Oksaseen, joka tällä kertaa näistä omituisista otuksista on Usari-bannissa. Tapio Oksanen vapautunee muutaman viikon sisällä ja silloin se on taas menoa.

Kaikkia edellämainittuja ja monia muita elähdyttää vain raivoisa persuviha. Heidän kanssaan väitteleminen on hyödytöntä, kaikken pahiten he kärvistelevät, kun heidän oksennuksiaan ei kukaan kommentoisi.

Toistan edelleen sen, että Usarin toiminta on luokatonta. Hyvä forum on pilattu antamalla näiden höyrypäiden vapaasti mellastaa. Mutta sillä tuskin on mitään merkitystä monimiljonääri Niklas Herlinille ja hänen käskyläiselleen, päätoimittaja Markku Huuskolle, jotka haalivat tietysti mahdollisimman paljon klikkauksia. Rahaa Herlin ei Usarista saa, mutta hänellä on sen verran fyrkkaa, että pystyy pyörittämään tappiollista liiketoimintaa vaikka maailman tappiin saakka.

Siksi toisekseen tappiot pystyy vähentämään verotuksessa.

Marko Parkkola

Mikäli ymmärsin oikein, seuraava T.A:n hyökkäys kohdistuu Tapio Äyräväiseen. Varaudu! ;D

Leijona78

Quote from: Tapio Äyräväinen on 09.09.2012, 16:54:07
Timo Anttila on itse vahvistanut eronneensa perussuomalaisista muun muassa Reija Härkösen blogissa.

Minusta on uskomatonta, jos mies on joskus perussuomalaisiin hyväksytty, joten luulen, että hän valehtelee tässäkin asiassa, niin kuin lähes kaikissa asioissa.

Mitä vähemmän hänestä tekee numeroa Usarissa, sen parempi. Hänen tarkoituksensa on, tyypillisen narsistin tavoin, tuoda itseään esille. Mitä enemmän hänen kirjoituksiinsa vastaillaan, sitä tyytyväisempi hän on.

Sama pätee tietysti Pekka Siikalaan, Ritva Puolakkaan, Jussi Jaloseen, Reija Härköseen ja Arko Tapio Oksaseen, joka tällä kertaa näistä omituisista otuksista on Usari-bannissa. Tapio Oksanen vapautunee muutaman viikon sisällä ja silloin se on taas menoa.

Timo Anttilasta en tiedä, mutta tuossa mainitaan myös Muutoksessa aikanaan vaikuttaneesta ja sittemmin myös täällä kirjoittaneesta, nykyisellään ilmeisesti sitoutumattomasta henkilöstä jonka aivoituksia en lopulta oikein kyennyt täysin sisäistämään.
"Jokainen ihminen jolla on järkeä päässä on jollain tapaa maahanmuuttokriittinen. Eihän kukaan halua avata niitä rajoja kaikille missään tapauksessa" -Umayya Abu-Hanna

"Liberaalin demokratian olisi uskallettava vetää rajat omalle suvaitsevaisuudelleen" - Markku Jokisipilä

coscarnorth

Quote from: Leijona78 on 09.09.2012, 17:09:23
Timo Anttilasta en tiedä, mutta tuossa mainitaan myös Muutoksessa aikanaan vaikuttaneesta ja sittemmin myös täällä kirjoittaneesta, nykyisellään ilmeisesti sitoutumattomasta henkilöstä jonka aivoituksia en lopulta oikein kyennyt täysin sisäistämään.

Kenestä mahdat puhua?
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Marko Parkkola

Siksi minusta onkin ongelmallista, että Hommasta voi tuhota viestihistoriansa. Olisi ollut mielenkiintoista lukea R.P:n hommailuja peilaten niitä nykytilanteeseen.

Tapio Äyräväinen

Quote from: Marko Parkkola on 09.09.2012, 17:07:11
Mikäli ymmärsin oikein, seuraava T.A:n hyökkäys kohdistuu Tapio Äyräväiseen. Varaudu! ;D
On kohdistunut jo.

TA kirjoitti Tossun blogiin ja uhkasi mustamaalata minut seuraavassa blogissaan. Sitä odotellessa.

Hän väittää, että olen pari vuotta sitten uhannut häntä, mikä ei pidä paikkaansa - lupasimme tuolloin erään täällä ja Muutoksessa vaikuttaneen voimanostajan kanssa mennä käymään Heinävedellä, kun pyöräilemme sielläpäin. Anttila nimittäin kutsui meidät.

Minä en ole myöskään pyytänyt häntä kaverikseni Facebookissa, koska en ole Facebookissa.

En ole koskaan ollut Suomen Sisun jäsen, kuten hän väittää, enkä myöskään kantava voima Hommaforumilla.

En ole halveksinut enkä vihaa kristinuskoa.

Helena Eronen ei ole koskaan ollut Muutoksen eikä perussuomalaisten jäsen ja niin edelleen ja niin edelleen...

Itse olin Muutoksen puoluesihteerinä alusta saakka vuoden 2011 loppuun asti. Vuodenvaihteessa pitkällisen harkinnan jälkeen pistin jäsenhakemuksen perussuomalaisiin ja liitteeksi kirjeen, jossa selvitin poliittisen taustani.

Olen edelleen sitä mieltä, että Muutos on erinomaisen hyvä puolue. Valitettavasti en voi odottaa 8-10 vuotta, että Muutos saisi tarpeeksi näkyvyyttä ja äänestäjiä, koska ennätän kuolla ennen sitä ja haluan vaikuttaa oman kaupunkini asioihin niin kauan kuin vielä kykenen.

Puoluesihteeri Ossi Sandvik istui hakemukseni päällä pari kuukautta, itse asiassa unohti sen kirjoituspöytänsä laatikkoon. Sieltä se sitten lopulta löytyi ja minut hyväksyttiin normaalia tietä jäseneksi.

Saman tien pääsin Salon seudun perussuomalaisten jäseneksi ja vaalipäälliköksi.

Anttila valehtelee sujuvasti ja tarkoitushakuisesti. Muuan jäsenistämme ehti kyllästyä Anttilaan ja pisti Huuskolle yksäriä, koska Anttila edelleen valehtelee olevansa perussuomalaisten jäsen.

No, eipä tuo paljoa hetkauta.

Hän kokee viholliseksiin kaikki persut, samoin ne, jotka uskaltavat olla hänen kanssaan eri mieltä.

Tapio Äyräväinen

Quote from: Marko Parkkola on 09.09.2012, 17:23:44

Siksi minusta onkin ongelmallista, että Hommasta voi tuhota viestihistoriansa. Olisi ollut mielenkiintoista lukea R.P:n hommailuja peilaten niitä nykytilanteeseen.

RP vaikutti aikoinaan Oulun perussuomalaissa, mutta sai kenkää tahi erosi itse. Olli Immonen on joskus kommentoinut tuota aikaa Hommassa.

Sen jälkeen RP liittyi Muutokseen, pysyi vuoden verran hipi hiljaa, kunnes aloitti Muutoksen sisäisellä forumilla vastaavanlaisen trollauksen kuin täällä.

Hän erosi itse Muutoksesta.

Sen jälkeen hän on yrittänyt mielistellä muutamia Oulun persuja päästäkseen jälleen takaisin paikallisyhdistykseen.

Totuus on tässäkin asiassa tarua ihmeellisempää, mutta koska olen  vaitiolovelvollinen Muutoksen sisäisiin asioihin nähden, en voi kertoa  enempää loukkaamatta RP:n yksityisyyden suojaa.

Sen verran voin RP:tä, vanhaa ja uskollista ystävää, mainostaa, että kannattaa lukea hänen kirjoituksensa Miksi mannerlaatat liikkuvat Usarin blogista.

http://ritvapuolakka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/110803-fukushima-rakkaani-miksi-mannerlaatat-liikkuvat

Miniluv

Minulla oli eri mielikuva Erosen jäsenyydestä Muutoksessa.

Quotevastoin periaatettani pistin menemään Muutos 2011:n jäsenhakemuksen.

http://ohohupsis.puheenvuoro.uusisuomi.fi/51499-romukoppaperiaatteet
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tapio Äyräväinen

Oho hupsis!1

Minis on oikeassa tapansa mukaan.

Hellu oli jäsen loppuvuoden 2010.

Olin autuaasti unohtanut koko homman, mutta muistui mieleen, kun muistutettiin.

Kävin hänen kanssaan tuolloin aktiivista kirjeenvaihtoa. Sittemmin on ollut hieman hiljaisempaa...

Jostain syystä.

Marko Parkkola

Äyräväisen viimeinen kommentti on huomattu RP:n toimesta. Odotan mielenkiinnolla mitä tästä seuraa.

EDIT: Toiseksi viimeinen.

AstaTTT

Minuun kohdistunut haukkumisblogi tipahtikin juuri äsken toiseksi suosituimpien listalla, joten se on Tapion vuoro nyt. Kylläpä meitä nyt seurataan! ;D

pingviini

Quote from: Tapio Äyräväinen on 09.09.2012, 17:31:02
Hän väittää, että olen pari vuotta sitten uhannut häntä, mikä ei pidä paikkaansa - lupasimme tuolloin erään täällä ja Muutoksessa vaikuttaneen voimanostajan kanssa mennä käymään Heinävedellä, kun pyöräilemme sielläpäin. Anttila nimittäin kutsui meidät.

Minä en ole myöskään pyytänyt häntä kaverikseni Facebookissa, koska en ole Facebookissa.

Anttila näyttäisi muistavan asiat hieman eri tavalla  :) Kumpi muistaa paremmin?

http://marmesrob.puheenvuoro.uusisuomi.fi/116558-muistinvirkistysta-hommaavalle-tapio-ayravaiselle

O. M. Hietamaa

Yrittäkää kaikin voimin vastustaa kiusausta antautua minkäänlaiseen henkien taisteluun noitten todellisuusorganistien kanssa. Juuri sitä he toivovatkin, että erehtyisitte haaskaamaan aikaanne epätoivoiseen sanasotaan heitä vastaan, sotaan jossa on vain häviäjiä. Ehkä vaalien jälkeen sellaiseen huvitteluun voikin olla aikansa, mutta nyt on paras keskittyä levittämään järjen ääntä sellaisiin piireihin, joissa sitä ehkä paremmin ymmärretään, eikä askartelemaan toivottomien tapausten parissa.

IDA

AstaTTT

Quote from: O. M. Hietamaa on 10.09.2012, 01:31:59
Yrittäkää kaikin voimin vastustaa kiusausta antautua minkäänlaiseen henkien taisteluun noitten todellisuusorganistien kanssa.

En tosiaan hoksannutkaan, että ovat sitä porukkaa. Juu, parempaakin tekemistä löytyy!  :)

dothefake

Kävin lukemassa ko. plokiloita ja kyllä täytyy todeta vilpittömästi, että usealla kirjoittajalla on pääkoppa tehty niin ohkosista aineksista, että tyhmyys paistaa läpi. Kuin rantarosvojen valemajakka johdattaen jopa joitakin hyväuskoisia ajatusten karille henkisesti ryöstettäväksi.

Varokaa noita vääriä profeettoja!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Marko Parkkola

Lasketaanko tämä?

MTV3: Perussuomalaisen ehdokkaan kytköksiä moottoripyöräjengiin tutkitaan

Kiinnittäkää huomiota KRP:n Jussi Oksasen lausuntoon.

Huolestuttavaa on, että järjestäytynyt rikollisuus pyrkii mukaan laillisen yhteiskunnan rakenteisiin, joka voi edistää muun muassa korruptiota.

Ja lukekaa sitten tämä.

Ant.

Quote from: Marko Parkkola on 10.09.2012, 18:57:10
Lasketaanko tämä?

Jaotteluni on mielivaltaista, eikä selkeitä kriteerejä ole. Jaottelen tuon vain negatiiviseksi uutiseksi. Yritän laskea möläytyksiksi kaikki sellaiset jutut, joissa joku perussuomalainen sanoo julkisuuteen jotain typerää. Väätäis-kohun lasken sellaiseksi, koska siinä piirin sisäinen riita möläytettiin median tietoon.

Nyt on ollut jo pidempi rauhallinen pätkä. Kyllä kohta varmaan jotain löytyy.
Homma is the new black.

Kristiina

Quote from: obj on 05.09.2012, 09:41:16
Quote from: Simon Elo on 04.09.2012, 09:11:16
En ala vastaamaan kylähulluille.

Eli jos joku Anttila ottaa ihan aiheesta esille persujen kunnallisvaaliehdokkaana olevan henkilön antisemitistiset mölinät niin sun mielestä Anttila on kylähullu?

Tämä on hyvä kysymys. Kannattaisiko kaikilta omilta ennakkoluuloilta perehtyä siihen mistä Anttila kirjoittaa ja onko hänen kritiikissään peräti aihetta? Tuommoiset holocaustinkieltäjäehdokkaat alkavat vaikuttaa yhden sun toisen näkemyksiin siitä kannattaako perussuomalaisia äänestää vai ei.

Sir Mustapossu

Illman ennakkoluuloja sanoisin, että kenenkään ei ole tarkemmin syytä perehtyä siihen, mitä tämä Anttila kirjoittaa. Hullu mikä hullu. Ja vaikka en (onneksi) asu Kirkkonummella, niin en noiden juttujen jälkeen tätä Kuittista äänestäisi (yksilönä). Tämä seikka ei silti mitenkään horjuta näkemystäni äänestää tiettyä persua seuraavissa(kin) vaaleissa.

Kristiina

Quote from: Sir Mustapossu on 12.09.2012, 00:58:11
Illman ennakkoluuloja sanoisin, että kenenkään ei ole tarkemmin syytä perehtyä siihen, mitä tämä Anttila kirjoittaa. Hullu mikä hullu. Ja vaikka en (onneksi) asu Kirkkonummella, niin en noiden juttujen jälkeen tätä Kuittista äänestäisi (yksilönä). Tämä seikka ei silti mitenkään horjuta näkemystäni äänestää tiettyä persua seuraavissa(kin) vaaleissa.

Olen aivan päinvastaista mieltä, hän on erittäin terävä ja lahjakas kirjoittaja. Olen myös vaikuttunut siitä miten järkähtämätön hän on.

Sitäpaitsi hän on erittäin oikeassa,  perussuomalaisilla taitaa olla langat pahasti karanneet, kun tällainen holocaustinkieltäjä saa julistaa täysin harhaisia salaliittoteorioitaan, eikä missään soi hälytyskellot. Nousuhuumassa ollaan menossa kunnallisvaaleihin, mutta millä hinnalla. Tukipaketteja ja EUta on helppo vastustaa ja niiden perusteella helppo äänestää, mutta se mitä saadaan samassa paketissa voikin olla aika karvasta jälkeenpäin niellä, vaikka kysessä olisi vain kunnallisvaalit.