News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-08-02 Pohjalainen:Profeettani Timo Soini

Started by Salaa nuiva, 02.08.2012, 15:52:57

Previous topic - Next topic

Salaa nuiva

Farzad Moghaddam Pour avautuu,taas kerran:

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/profeettani-timo-soini-1.1233689

QuoteNyt kaikki rasistit, äärioikeistolaiset ja myös populistit vetoavat Timo Soiniin, ikään kuin hän olisi ainoa maan pelastaja. Hän itse vain vaikenee, eikä selvin sanoin julista, mitä mieltä hän itse on noista ihmisistä ja heidän loukkaavista sanoistaan. Jos yhdistetään ylhäällä mainittu toiminta perussuomalaisten väitteeseen, jonka mukaan he ovat eniten sosialismin eivätkä kapitalismin kannalla, he tekevät samaan aikaan kaksi rikettä.

Ensiksi he leimaavat puolueensa puheenjohtajaa rasistiksi, mitä hän itse ei koskaan ole suoraan myöntänyt ja toiseksi epäsuorasti antavat epäkohteliaan ja epäsivistyneen kuvan köyhistä ja pienpalkkaisista kansalaisista, mitä pidän herjaavana.

QuoteJoka tapauksessa tulee päivä, jolloin Timo Soinin ja hänen puolueensa on pakko selvittää rajansa rasismiin ja rasisteihin, jotka hurraavat jatkuvasti sekä lehdissä että virtuaalitiloissa hänen nimeään.
"A nation that forgets its past has no future."
-Sir Winston Churchill-

IDA

Jos yhdistetään ylhäällä mainittu toiminta perussuomalaisten väitteeseen, jonka mukaan he ovat eniten sosialismin eivätkä kapitalismin kannalla, he tekevät samaan aikaan kaksi rikettä.

Ensiksi he leimaavat puolueensa puheenjohtajaa rasistiksi, mitä hän itse ei koskaan ole suoraan myöntänyt ja toiseksi epäsuorasti antavat epäkohteliaan ja epäsivistyneen kuvan köyhistä ja pienpalkkaisista kansalaisista, mitä pidän herjaavana.

Itse pidän tuota väitettä väitteestä tietoisena vääristelynä ja siitä tehtyjä johtopäätöksiä yksiniittisesti tyhminä.
qui non est mecum adversum me est

Alkuasukas

"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Lemmy

QuoteTämä maa on kuin kaakattava kana, jonka munimisen aika on lähellä.
Hallitus on nahkamuna  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Jouko

Muutamat sekoboltsit eivät sitten suostu ymmärtämään että rasimi-ja natsikortit on puhki pelattu jo aikaa sitten.
:facepalm:
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Uuno Nuivanen

Pitikin juuri kysymäni, että ollaankos myö rasisteja, äärioikeistolaisia vai populisteja?

Kun en oekeen ossoo laettoo ihteeni mihinkään noesta.  :-\  ???

siviilitarkkailija

QuoteMuutamat sekoboltsit eivät sitten suostu ymmärtämään että rasimi-ja natsikortit on puhki pelattu jo aikaa sitten.

Rasismi- ja natsikorttipeliä ei ole vielä pelattu puhki. Pohjalainen ilmestyy vielä. Sitten kun julkaisu lakkaa ilmestymästä, niin sitten kyllä.
Maailmassa ei ole mitään muuta vakavaa asiaa kuin huumori...