News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

YK:lta vaatimus: Seksityöstä oikea ammatti

Started by B52, 25.07.2012, 11:14:51

Previous topic - Next topic

Bordellit Suomeen?

Kyllä
68 (81%)
Ei
16 (19%)

Total Members Voted: 84

Emo

Quote from: Ksenofobi on 29.07.2012, 23:46:01
Quote from: Emo on 29.07.2012, 23:43:34
...

Osoita missä olen vaatinut prostituution kieltämistä. Turhaa märinää tästäkin asiasta, näytä kommentti.

Jokainen voi lukea tämän ketjun ja päätellä mitä mieltä sinä olet prostituutiosta. Se on vaan sitä loogisuutta jota et voi käsittää.

Surkea yritys peittää valehtelusi on edellyttää ihmisiltä liki 20-sivuisen ketjun lukemista, kun et voi osoittaa minun vaatineen prostituution kieltämistä.

Onko koskaan käynyt mielessä, että et ole liian ruma mutta olet liian epärehellinen?

Ksenofobi

Jokainen voi lukea tämän ketjun. Minun sanomiseni ei vaikuta yhtään mitään siihen mitä sinä olet kirjoittanut.

EwithAllinPoe

Prostituutio on vain monikulttuuria. Ja monikulttuuri tunnetusti pyhittää monta muutakin asiaa. Koittakaa siis kestää ja nauttia siitä.

Puhe tässä maassa tuosta seksityön laillistamisessa taitaa olla siitä, saavatko jatkossa myös suomalaiset naiset ja miehet myydä seksipalveluja yhtä avoimesti kuin iät ja ajat Suomeen joko laittomasti tai ihan luvan kanssa tulleet seksityöläiset. Kautta aikojen on tyttöjä ja perheellisiä naisia tuotu bussilasteittain Suomeen tienaamaan elantonsa pillua myymällä tai perustamalla hieromoita. Eipä saa heiltä veroja ja taudit jylläävät, kun köyhistä oloista tulevat, sekä erilaisista terveys- ja hygienia käsityksistä. Tämä bisnes olisi varmasti helppo kitkeä,jos halua olisi. Lailla halutaan tehdä rikolliseksi erityisesti kantiksien mahdollisesti tarjoamat maksulliset seksipalvelut.

Naurettavaa sekin, että prostituutio pitää täällä naamioida jonkun muun ammattinimikkeen alle. Sitä on kuitenkin ollut aina, eikä se kielloilla lopu. Sitä en tiedä, vähenisikö paritus, raiskaukset ja muu rikollisuus prostituution laillistamisesta, mutta ei prostituutio kielloilla ja kaksinaismoralismilla lopu. Ja rikollisuuta lisää kuitenkin yleisesti yhteiskunnan kurjistuminen ja köyhyys. Kaikki eivät kuitenkaan pääse tai halua avioliittoon, joten turha siihenkään on vedota. Prostituutio voi toisille olla ainoa mahdollisuus saada läheisyyttä ja seksiä. Perheitä ja ihmissuhteita paljon varmemmin rikkoo se, että mies panee vaimonsa siskoa tai nainen käy lainaamassa munaa naapurista. Yksineläjille taas voi olla todellinen ongelma löytää kumppani, jonka kanssa seksi onnistuu. Ihmiset ovat sillä tavalla erilaisia, että toiset tarvitsevat, haluavat ja nauttivat seksistä, ja toiset haluavat itse vapaaehtoisesti elää selibaatissa ja katsovat vielä aiheelliseksi kieltää muiltakin sen harrastaminen.

Emo kuuluu juuri siihen ikäluokkaan, jonka miehet kärsivät eniten seksittömyydestä. Ymmärrän jos pelkona on oman miehen seksiostosmatkat.

Tähän, kuten niin moneen muuhunkin taitaa päteä se sama juttu, että prostituutio on helppo sallia vaikkapa monikulttuurisuuden nimissä, niin kauan kun sitä ei tapahdu omassa naapurissa, tai kun se ei vaikuta omaan perheeseen. Vaikka eipä monia haittaa, vaikka puoliso on seksityöntekijä tai entinen sellainen.

Sydänmesi kuuluu minulle.

Ksenofobi

Quote from: Emo on 29.07.2012, 23:54:25
Quote from: Ksenofobi on 29.07.2012, 23:46:01
Quote from: Emo on 29.07.2012, 23:43:34
...

Osoita missä olen vaatinut prostituution kieltämistä. Turhaa märinää tästäkin asiasta, näytä kommentti.

Jokainen voi lukea tämän ketjun ja päätellä mitä mieltä sinä olet prostituutiosta. Se on vaan sitä loogisuutta jota et voi käsittää.

Surkea yritys peittää valehtelusi on edellyttää ihmisiltä liki 20-sivuisen ketjun lukemista, kun et voi osoittaa minun vaatineen prostituution kieltämistä.

Onko koskaan käynyt mielessä, että et ole liian ruma mutta olet liian epärehellinen?

Jos jotain ihmistä todella kiinnostaa mitä sinä olet asiasta sanonut, hän jaksaa lukea vaikka 200 sivua.

B52

"Onko koskaan käynyt mielessä, että et ole liian ruma mutta olet liian epärehellinen?"

Tämä on muuten "parhaita" mitä täällä on tullut vastaan, kun argumentit ovat loppuneet aikoja sitten, niin tuo on lopputulos.
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. Paula 8v.

Ksenofobi

Quote from: B52 on 30.07.2012, 00:42:22
"Onko koskaan käynyt mielessä, että et ole liian ruma mutta olet liian epärehellinen?"

Tämä on muuten "parhaita" mitä täällä on tullut vastaan, kun argumentit ovat loppuneet aikoja sitten, niin tuo on lopputulos.

Joo, ja vieläpä sanoo minusta että en olisi ruma, vaikka ei ole edes nähnyt minua! Mutta kai tuo voidaan tulkita kohteliaisuudeksi?

ikkala61

Nurjamieliset ylenkatsoo jos muut nauttivat elon antimista. Pääsy kielletty kyltti kiehtoo näitä holvikaarien alla lymyileviä mitättömyyksiä enemmän. Armoitetut valehteliat henkisesti näivettyneet. Siirryn takaisin alakertaan.

Tabula Rasa

Onpas niin hauskaa soppaa että pitihän siihen vielä kauhaa työntää:D

Elikkäs, Kertokaapa nyt laillista prostituutiota puolesta/vastaan argumentit ranskalaisin viivoin että tällainen säälittävä peräkammarinhiihtäjäkin tajuaa.

Oma mutu on että vapautetaan, ja ihan markkinatalouden lait hoitaa että halvimmasta paikallisesta huoraloukusta saa halvalla ja laatupaikat taas hintoihinsa. Nythän pillun hinta on täysin ylimitoitettu(vuosikymmenien sitoumus epävarmasta saannista/satoja euroja tunti(mikä muu peruskoulua vaatimaton ala saa tuollaisia tuloja)). Lähinnä mielikuvat tuntuvat jylläävän. Perjantaina taas katselemaan kun venäläiset mansikanpoimijatytöt koittavat löytää lisäbisnestä.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Emo

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 29.07.2012, 23:58:13
...

Emo kuuluu juuri siihen ikäluokkaan, jonka miehet kärsivät eniten seksittömyydestä. Ymmärrän jos pelkona on oman miehen seksiostosmatkat.

Tähän, kuten niin moneen muuhunkin taitaa päteä se sama juttu, että prostituutio on helppo sallia vaikkapa monikulttuurisuuden nimissä, niin kauan kun sitä ei tapahdu omassa naapurissa, tai kun se ei vaikuta omaan perheeseen. Vaikka eipä monia haittaa, vaikka puoliso on seksityöntekijä tai entinen sellainen.

1) Totta turiset. Kävin vihdoin mielenkiinnosta lukemassa tämän ketjun aloitusviestin jotta tiedän, mistä olen keskustellut sekä nähdäkseni, kuka ketjun aloitti. Ja kukapas muukaan kuin nimimerkki B52, joka sittemmin ilmoitti iäkseen 49v ja todellakin kuuluu ikäluokkaani. Itseäni jokusen vuoden vanhempi ja kypsempi mies, jolla alvariinsa on pipari puheissa, on juuri tarkoittamaasi kärsivää ryhmää. Hän ei tosin ole mieheni, joten saan elää pelosta vapaata elämää  :)

2) Ihan varmasti monia haittaisi, jos puoliso olisi seksityöntekijä, tai edes entinen sellainen. Sinun runoilijana on ehkä vähän hankala tajuta, miten tavallinen rahvas ajattelee, mutta etenkään monet miehet eivät voisi kuvitella vaimoksi entistä ammattihuoraa.

Mutta noin yleisesti: laitetaas mylly pyörimään! Eikai tämä kiva ketju ala hiipua?

Semiurbaani

Quote from: Emo on 30.07.2012, 14:11:32

2) Ihan varmasti monia haittaisi, jos puoliso olisi seksityöntekijä, tai edes entinen sellainen. Sinun runoilijana on ehkä vähän hankala tajuta, miten tavallinen rahvas ajattelee, mutta etenkään monet miehet eivät voisi kuvitella vaimoksi entistä ammattihuoraa.

Tuskin haittaisi muu kuin se, jos ihmiset tietäisivät puolison entisestä ammatista.

Suomessa on kymmeniä tuhansia seksiä pää- tai sivuammatikseen myyneitä naisia, heissä myös menestyneitä liikenaisia ja poliitikkoja, eipä se näytä ketään haittaavan.
"- Aiheen tarkkarajaisuus tekee siitä vaikeasti määriteltävän "

PaulR

No tuota joo-o. On vaimo ja on huorat. Käsitteet sopii yhteen kuin öljy ja vesi.

EwithAllinPoe

Emoseni, "Sinun runoilijana on ehkä vähän hankala tajuta, miten tavallinen rahvas ajattelee..."

Ai? Luulin, että se on erityisesti poliitikkojen ongelma.

Sydänmesi kuuluu minulle.

Ksenofobi

...

Mutta noin yleisesti: laitetaas mylly pyörimään! Eikai tämä kiva ketju ala hiipua?

Eikö ole Emo hieman hankalaa, kun et vastusta prostituutiota, mutta kuitenkin joka ainoa juttu, jonka aiheesta kirjoitat, on jotenkin negatiivinen asiaa kohtaan?

Emo

Quote from: Ksenofobi on 30.07.2012, 16:35:05
...

Eikö ole Emo hieman hankalaa, kun et vastusta prostituutiota, mutta kuitenkin joka ainoa juttu, jonka aiheesta kirjoitat, on jotenkin negatiivinen asiaa kohtaan?

Ei ole hankalaa minulle, mutta muille näkyy asenteeni olevan hankala.

Prostituutiota on ollut aina ja tulee olemaan, se ei kielloilla katoa. Mutta ei se sitä tarkoita, että bordellit pitää laillistaa ja niissä asiointia suositella. Saavathan ihmiset niissä työskennellä ja asioida, eivät ne minulta lupaa kysy eikä tarvitse kysyäkään.

Kristittynä ajattelen seksin kuuluvan avioliittoon, eikä ole syntinä isompi asia harrastaa seksiä rahasta kuin huorata ilmaiseksi. Tästäkään ei siis synny mitään ratkaisevaa tekijää tai näkökulmaa demonisoimaan erityisesti prostituutiota.

Henkilökohtaisesti prostituutio ei ole minulle ongelma. En ole ollut enkä ole ja todennäköisesti en tule olemaankaan alan ammattilainen. Mies taas on sitä koulukuntaa, että kun muinoin ennen uskoontuloaan selvisi Keski-Euroopan vuosistaan ilman bordelleja, niin ei tuo nykyisellään maksullisiin ole altis lähtemään. Lisäksi mies on sitä mieltä, että miehen on nöyryyttävää maksaa seksistä prostituoidulle.

Hirveä ukonilma, suljen koneen...

Ksenofobi

Quote from: Emo on 30.07.2012, 17:32:08
Quote from: Ksenofobi on 30.07.2012, 16:35:05
...

Ei ole hankalaa minulle, mutta muille näkyy asenteeni olevan hankala.

Prostituutiota on ollut aina ja tulee olemaan, se ei kielloilla katoa. Mutta ei se sitä tarkoita, että bordellit pitää laillistaa ja niissä asiointia suositella. Saavathan ihmiset niissä työskennellä ja asioida, eivät ne minulta lupaa kysy eikä tarvitse kysyäkään.

Kristittynä ajattelen seksin kuuluvan avioliittoon, eikä ole syntinä isompi asia harrastaa seksiä rahasta kuin huorata ilmaiseksi. Tästäkään ei siis synny mitään ratkaisevaa tekijää tai näkökulmaa demonisoimaan erityisesti prostituutiota.

Henkilökohtaisesti prostituutio ei ole minulle ongelma. En ole ollut enkä ole ja todennäköisesti en tule olemaankaan alan ammattilainen. Mies taas on sitä koulukuntaa, että kun muinoin ennen uskoontuloaan selvisi Keski-Euroopan vuosistaan ilman bordelleja, niin ei tuo nykyisellään maksullisiin ole altis lähtemään. Lisäksi mies on sitä mieltä, että miehen on nöyryyttävää maksaa seksistä prostituoidulle.

Hirveä ukonilma, suljen koneen...

Kirjoitin tuon kysymyksen vähän huolimattomasti. Kirjoitin että eikö ole Emo hieman hankalaa, kun et vastusta prostituutiota..., kun minun piti kirjoittaa että eikö ole hieman hankalaa, kun et vaadi prostituution kieltämistä, mutta kuitenkin joka ainoa juttu, jonka aiheesta kirjoitat, on jotenkin negatiivinen asiaa kohtaan? Tietenkin sinä vastustat prostituutiota. Sehän on selviö.
Lähinnä tuon sinun kriminalisoinnin vastustaminen, joksi voidaan tulkita lauseesi "kuka on ollut kieltämässä prostituutiota?" on mielenkiintoinen. Vastustat siis ilmiötä, mutta et halua kieltää sitä lailla. Se ei ole loogista muuten kuin siinä tapauksessa, että näet kriminalisoinnilla olevan enemmän kielteisiä kuin myönteisiä seurauksia, eikö?

Punaniska

1) Totta turiset. Kävin vihdoin mielenkiinnosta lukemassa tämän ketjun aloitusviestin jotta tiedän, mistä olen keskustellut sekä nähdäkseni, kuka ketjun aloitti. Ja kukapas muukaan kuin nimimerkki B52, joka sittemmin ilmoitti iäkseen 49v ja todellakin kuuluu ikäluokkaani. Itseäni jokusen vuoden vanhempi ja kypsempi mies, jolla alvariinsa on pipari puheissa, on juuri tarkoittamaasi kärsivää ryhmää. Hän ei tosin ole mieheni, joten saan elää pelosta vapaata elämää  :)

Tuosta pommittajalle:

(http://4.bp.blogspot.com/_KBg1YPXWwTQ/SUUsJBSADeI/AAAAAAAAAAc/NL8NZCQMB4o/s400/pipari.jpg)

Livenä piparia saadaksesi joudut talsimaan lähikauppaan, mutta ajattele: Saat oman, suussasulavan Dominon! Dominat sitten netistä....

Well the sun don't shine where it used to
And the angels are hidin' their heads
People don't listen to their hearts anymore
Seems the good men all are dead
There ain't no right, wrong, no in between
That ain't the constitution that they wrote for me

Emo

^ ^ En suoraan sanoen ole ajatellut asiaa noin pitkälle. Tehkööt mitä tykkäävät, kriminalisoikoon tai olkoon kriminalisoimatta. Aivan sama minulle, ei ole oikeastaan mielipidettä asiaan. Tämä on hyvin harvinainen tilanne, muuten. Yleensä minulla on mielipide jos toinenkin.

Ihmettelen kanssasi, mitä ylipäätänsä teen tässä prostituutiokeskustelussa, kun tämä ei kiinnosta pätkän vertaa  :o

Kaikkeen sitä ihminen sekoaa...

CrystalCube

Kyllä bordellit voisi laillistaa. Jos jokaisesta varvista menis alvit valtiolle niin ehkä ei sitten energiaveroja tarttis niin korottaa...

PaulR

YK:lta vaatimus? Olen lähtökohtaisesti vastaan, mutta epäilevästi tarkoitusperiä seuraten myöten.

Noin muuten saa huorata sydämensä kyllyydesta, eikä se kenellekään kuulu.

Leso

[...] eikä ole syntinä isompi asia harrastaa seksiä rahasta kuin huorata ilmaiseksi. [...]

"Harrastaa seksiä rahasta" ja "huorata ilmaiseksi".
Helevetin hyvin kiteytetty prostituution ja "avioliiton" ero.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

PaulR

Quote from: Leso on 30.07.2012, 20:15:20
[...] eikä ole syntinä isompi asia harrastaa seksiä rahasta kuin huorata ilmaiseksi. [...]

Seukkasin itseäni aika paljon vanhemman naisen kanssa. Menemättä yksityiskohtin, tämä leikkasi luottokorttinsa ja jatkoi matkaa.

Et sä rahalla saa, eikä se onnellisemaksi tee.

Emo

Quote from: Leso on 30.07.2012, 20:15:20

Heh... et olekaan aiemmin onnistunut kuullostamaan yhtä katkeralta ja pettyneeltä.

Ksenofobi

Quote from: Emo on 30.07.2012, 19:49:26
^ ^ En suoraan sanoen ole ajatellut asiaa noin pitkälle. Tehkööt mitä tykkäävät, kriminalisoikoon tai olkoon kriminalisoimatta. Aivan sama minulle, ei ole oikeastaan mielipidettä asiaan. Tämä on hyvin harvinainen tilanne, muuten. Yleensä minulla on mielipide jos toinenkin.

Ihmettelen kanssasi, mitä ylipäätänsä teen tässä prostituutiokeskustelussa, kun tämä ei kiinnosta pätkän vertaa  :o

Pinnistä Emo. Tiedät hyvin miksi olet tässä prostituutiokeskustelussa. Et ole ollut puheissasi kovin looginen, vaikka kaikki tiedämme että sinä osaat ajatella loogisesti. Tässä on jotain hämärää.

Totuus loksauttaisi loogiset palikat kohdalleen. Anna palaa.

Miniluv

Myöhäisenä drive-by-shootingina lisään päivän laasaspalstalta löytyneen sitaatin.

Quote from: Petra, 32, 130 miestä ilmaiseksiOlen saanut myös sukupuolitauteja, vaikka suojaudun aina uusien tuttavuuksien kanssa kondomilla. Se ei kuitenkaan aina pidä tai suojaa täydellisesti. Taudit ovat valitettava haitta, kun harrastaa seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa.

http://www.menaiset.fi//artikkelit/hyva-olo/seksi/art3228-Petra--32---Olen-ollut-sangyssa-130-miehen-kanssa-.html
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Oami

Quote from: Ksenofobi on 28.07.2012, 21:56:24
Mikään asia, mistä vain miehet hyötyvät, ei kuulu yhteiskunnan hoidettavaksi.

Kuten eturauhasen liikakasvun hoito julkisessa terveydenhuollossa?
Oula "Oami" Lintula — www.oulalintula.fi

Ksenofobi

Quote from: Oami on 30.07.2012, 21:50:33
Quote from: Ksenofobi on 28.07.2012, 21:56:24
Mikään asia, mistä vain miehet hyötyvät, ei kuulu yhteiskunnan hoidettavaksi.

Kuten eturauhasen liikakasvun hoito julkisessa terveydenhuollossa?

Kirjoitin, mitä ajattelussani tarkoitin myöhemmin tarkennuksena, kun joku kysyi. Tuohan olisikin jo härskiyden huippu jos ei hoidettaisi.

Emo

Quote from: Ksenofobi on 30.07.2012, 21:00:35
Quote from: Emo on 30.07.2012, 19:49:26

Pinnistä Emo. Tiedät hyvin miksi olet tässä prostituutiokeskustelussa. Et ole ollut puheissasi kovin looginen, vaikka kaikki tiedämme että sinä osaat ajatella loogisesti. Tässä on jotain hämärää.

Totuus loksauttaisi loogiset palikat kohdalleen. Anna palaa.

Sori, tämä tästä pinnistämällä loogisemmaksi muutu. Ihmiskauppa ei hyvä. Prostituutioon kaikkialla maailmassa (myös Saksassa Günterin  valvovan silmän alla) liittyvä rikollisuus ja huumeet ovat samoin ehdottomasti huono juttu. Pelkän oston kriminalisointi on naurettavaa. Ja YK on yleispaska puoti, josta saattaa vielä jonain päivänä nousta antikristuskin.

Islam on aihe josta minulla on mielipide, ja islamin koen vaikuttavan omaankin elämääni ihan toiseen malliin kuin prostituution. Islam ei ole minulle aiheena etäinen, prostituutio on. Tänään viimeksi tapasin muslimituttavani. Prostituoituja en tietääkseni tunne. (No tämä nyt selitysyrityksenä sille, jos kirjoitukseni ja mielipiteeni islamista tuntuvat loogisemmilta.)

Joku käy huorissa. Itse en käy mutta muut ehkä käyvät. So? Avioliiton ulkopuolinen seksi on Raamatun mukaan väärin. Samoin moni muukin asia. Ei kukaan ihminen täydellinen ole.

Niin, mitä halusitkaan kuulla? Jotain ehdottomampaa vai? Jonkun kertakaikkisen kiellon?
Mikä on sinun mielestäsi syy siihen että sekosin tähän keskusteluun? Anna palaa, miksi olen täällä?

PaulR

*Kohauttaa olkapäitään* Lupaan ja vannon, että hoidan turvallisesti kotiin.

JA SIINÄ ON SITTEN AIKA VITUSTI LUVATTU.

Jouko

Quote from: Tomi on 30.07.2012, 22:04:17
Vihreiden Nuorten Pj. pohdintaa aiheesta:
http://koijarvi.org/2012/07/30/periaatteiden-ja-tarpeiden-seksipolitiikkaa/

Tämä on taas sitä samaa sössönsöötä generaattoripuppua, jota kukaan omilla aivoillaan ajattelevaa ei kiinosta pätkäkään.

Koittaisivat tehdä siitä ohje jota alan harjoittajat voisivat noudattaa. Se olisi läpimurto. Ei yliopistoviisaudella ilman omaa kokemusta sellaista voi aikaan saada.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito