News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kunnallisvaalit, Marko Parkkola, Tampere, ps

Started by Marko Parkkola, 24.07.2012, 19:44:31

Previous topic - Next topic

Marko Parkkola

On se hauska kun huomataan Suurten Ajattelijoiden toimesta.

Enkä ala selittelemään noita yksittäisiä lauseita tai kappaleita, jotka on revitty irti sieltä täältä. Ne selitykset löytyvät sieltä mistä alkuperäiset tekstitkin.

Tuli mieleen, että tämä samainen Anttila on "stalkannut" minua aikaisemminkin. Kun hän nyt lukee Hommaakin, niin kysyn tässä, ja vastata voi vaikka siellä Usarissa, että tuleeko minun olla huolissani muutenkin kuin virtuaalisessa mielessä? Onko stalkkaus edennyt jo fyysiselle asteelle?

Oho! Anttilalla lipsahti valhekin vuodatukseensa. Hän väittää minun vuotaneen PS:n sisäisiä asioista Hommaan. Mitä sisäisiä asioita minä voisin vuotaa, kun rivijäsenenä en saa edes tietooni näitä top siikret asioita? Haiskahtaa kunnianloukkaukselliselta.

Soromnoo

Onko nyt siis niin että Parkkolaa voi äänestää vain Tampereella?

Marko Parkkola

Ellei sitten sukulaisiani ole ehdolla muualla.

Viljami

Anttila oli jonkin aikaa poissa ainakin US:n kuvioista. Liekö bannattu tai jotain. Mutta kovin moniongelmaiselta vaikuttaa, mikä ei ole ihme, kun tod.orgin vuodatuksiaan lukee. Saarnaa suvaitsevaisuutta ja eettisyyttä, mutta laillisiin yhdistyksiin eivät ihmiset saisi silti hänen mielestään kuulua. Anttila itse kuuluu kirkkokuntaan, joka ei anna naisille sitä vertaa ihmisarvoa, että voisivat ortodoksikirkossa pappeina toimia. Tässä kaveri ei näe ristiriitaa, suuttuu vaan pirusti, kun asiasta ujosti joku huomauttaa  ;)
For thirty years, Germans lectured Ukrainians about fascism. When fascism actually arrived, Germans funded it, and Ukrainians died fighting it - Timothy. D. Snyder

coscarnorth

Voisiko joku valaista minua, kuka helvetti tämä Timo Anttila on? Komeasti pyrkii omaa pesäänsä likaamaan ja vieläpä juuri vaalien alla. Tällaisia kavereita PS:n riveihin kaivataan aivan yhtä paljon kuin Tommi Rautioita tai Jani Viinikaisia.
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

obj

Quote from: Marko Parkkola on 10.08.2012, 08:30:17
Enkä ala selittelemään noita yksittäisiä lauseita tai kappaleita, jotka on revitty irti sieltä täältä.

Suomeksi: näitä aivopieruja ei voi selittää.

"Hesarin kommentoijat pitäisi lynkata julkisesti ;)"

Toi on hyvä, jatka samaa rataa.

Marko Parkkola

Monet Homman kommentoijatkin pitäisi lynkata julkisesti ;)

Kelpaako? Vai pitääkö sinulle selvittää alkaen huumorin perimmäisestä olemuksesta? Voit lukea siitä Wikipediasta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori

Tuossa yksi huumorin alalajeista ehkä jaloin:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Slapstick

Jos vielä tarvitset opastusta, suosittelen lääkärin puoleen kääntymistä. Huumoria säätelevässä aivolohkossasi saattaa olla jonkinlainen verisuonitukkeuma, eli aivoinfarkti. Se on hyvin vakava sairaus.

Marko Parkkola

This just in!

10.8.2012 15:11 Aimo Remes
Reija Härkönen, Timo Anttila ei ole perussuomalaisten jäsen,joskin likellä aatemaailmaamme.

Eli henkilö, joka valehtelee olevansa perussuomalaisten jäsen, hyökkää kimppuuni sanotaanko hieman epäilyttävin konstein. Hän tietänee etten kirjoita usariin, joten hän voi vapaasti jauhaa propagandaansa siellä ilman, että voin vastata hänen juttuihinsa.

Siltikin mielestäni rikoslain kunnianloukkauspykälän joutaa poistaa ko. laista.

Marko Parkkola

Lisää tietoa valuu. Timo Anttila tunnustaa itse ettei ole PS:n jäsen. Lisäksi hän kieltäytyy poistamasta harhauttavaa tietoa profiilistaan. Jos poliittinen vastustus on tätä luokkaa, en ole huolissani.

http://marmesrob.puheenvuoro.uusisuomi.fi/113545-er%C3%A4%C3%A4n-hommaavan-psn-kunnallisvaaliehdokkaaksi-valitun-herkki%C3%A4-ajatuksia#comment-1651302

Kyllä olen... ollut, mutta "kiitos" Hirvisaaren & Co erosin. Liityn takaisin, kun Hirvisaari erotetaan puolueesta, siihen asti olen hengessä mukana, "ankaran kriittisesti" -Jamesta lainatakseni, kanssa.

Huuskolle olen tehnyt selvityksen poliittisesta tilastani. Toisekseen, mikäli minä en saisi mielestänne pitää PS:n puoluetunnusta esillä, pyydän puhumaan asiasta Huuskolle ja pakottamaan hänet vaatimaan kaikilta Uuden Suomen bloggajilta jäsenkirjoista todisteet. Kun näin käy, olen valmis poistamaan PS-tunnuksen.

Ja nyt kun olen vastannut kysymykseesi tyhjentävästi, kysyn sinulta, mitä mieltä olet ko. kunnallisvaaliehdokkaan ajatuksista?

Tragedian synty

Marko, olisit varmasti erittäin hyvä poliitikko, kun perussuomalaishenkisetkin hyökkäävät kimppuusi! ;D Täällä Helsingissä jouduin eduskuntavaaleissa äänestämään sellaista, jota vain suvaitsevaiset tahot olivat vuosikausia mustamaalanneet äärioikeistolaiseksi.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

2011-04-17

Burkakulttuuri meets saunakulttuuri.

Marko Parkkola

Moro kanssahommaajat. Kirjoittelin juuri kampanjaseinälleni.

Palasin juuri viikon lomalta Turkista (suoraan lentokentältä ajoin kotiin ja istahdin tähän koneelle). Täytyy sanoa, että Suomessa on hienoa, kun liikkeissä voi asioida naisetkin ilman että myyjästä huokuu kylmää palveluhaluttomuutta, laskun loppusumma on sitä mitä ostokset tekivät yhteensä, että rahasta saa takaisin mitä pitääkin ja asiointia ei keskeytä rukoushetki. Jouduin kolmesti viikon aikana huijauksen kohteeksi ravintoloissa ja kaupassa. Kaupassa onneksi huomasin ajoissa ja sain oikaistua asian.

Jos monikulttuurisuus on tätä, mieluusti pidän Tampereen ja Suomen entisellään.

Lisäksi jännittää mitä rahaliikehdintää luottokortilla/tilillä oikein tulee olemaankaan lähiaikoina, kun ihan kaikki pankkiautomaatit eivät toimineet niin kuin olettaisi. Pin-kyselyjen, rahasummien valitsemisen yms. jälkeen kone vain yksinkertaisesti sanoi "Your bank denied the transaction" ja pulautti kortin ulos. Viereissä rahanvaihtopisteessä rahan nostaminen taas onnistui ongelmitta.

Kaupassa tosiaan tytön piti antaa 5,40 rahasta takaisin. Hän löi 40 kyp..kyr...krypr.. niitä takaisin ja lähti sanaakaan sanomatta tarmokkain askelin kävelemään karkuun. Huusin perään "Hey wait a minute" niin hän tulee takaisin tiskille ja mitään sanomatta antaa kassakoneesta 5 liiraa lisää minulle. Sen jälkeen painelee niskoja nakkelen pois. Kyse ei ollut mistään vahingosta, sillä en ehtinyt missään vaiheessa sanoa, että sain rahasta liian vähän takaisin.

Mutta kuvaavin monikulttuurisuuden muoto oli ehkä juuri se, että kun avokkini meni liikkeeseen asioimaan huomasin kadulta, että asioinnista ei tahtonut tulla yhtään mitään. Astuin ovesta sisään avokin viereen, niin tiskin takana miehellä palveluinto kasvoi huomattavasti. Siltikään hän ei suostunut avokilleni puhumaan mielellään, vaan yritti hoitaa minun kanssa asiat. Ihmeellistä naisvihaa se uskonto teettääkin. Pitäisi tunkea jokainen naispuoleinen suvis Istanbulin (tai kuulemma Egypti on pahempi) koneeseen opettelemaan tätä multikultia.

Marko Parkkola

Rahajutut näyttävät menneen niin kuin pitääkin ja omituista kyllä, rahat on mennyt tililtä ilman viivytyksiä! Tästä voisi antaa ison miinuksen suomalaisille kaupoille, jotka laskuttavat ostoksia joskus viikonkin myöhässä.

Mutta aasiasta toiseen. Kirjoitin Reijo Tossavaisen blogauksen innoittamana pienen monologin jota ajattelin hieman mainostaa. Virallinen kannanottoni Kataiseen, Urpilaisen, kokoomukseen, demareihin, euroon ja EU:n löytyy linkin takaa.

http://markoparkkola.blogspot.fi/2012/08/markkinoiden-niskalenkeista.html

veini

Quote from: Marko Parkkola on 26.08.2012, 21:50:13
Rahajutut näyttävät menneen niin kuin pitääkin ja omituista kyllä, rahat on mennyt tililtä ilman viivytyksiä! Tästä voisi antaa ison miinuksen suomalaisille kaupoille, jotka laskuttavat ostoksia joskus viikonkin myöhässä.

Mutta aasiasta toiseen. Kirjoitin Reijo Tossavaisen blogauksen innoittamana pienen monologin jota ajattelin hieman mainostaa. Virallinen kannanottoni Kataiseen, Urpilaisen, kokoomukseen, demareihin, euroon ja EU:n löytyy linkin takaa.

Sinun blogisi asia- ja kirjoitusvirheineen ja sekavine ajatuksineen on todella säälittävä. Eikö Perussuomalaisten puoluetoimistossa millään tavoin kiinnitetä huomiota ehdokkaiden kykyyn olla edes jossakin määrin ymmärrettävä ja jollakin tavoin kyvykäs edustamaan puoluettaan etenkin, kun sen valituiksi tulleet jäsenet ovat jo ennestäänkin tahranneet puolueen imagon.

Lodi

Mikä olet ammatiltasi / mitä teet työksesi?
Mikä koulutus sinulla on?
Toivottavasti tämä ei lisää rasismia Suomessa !

veini

Quote from: Lodi on 26.08.2012, 23:52:08

Olen ammatiltani tuseeraaja.
Koprofilian tohtori

dothefake

Quote from: veini on 26.08.2012, 23:59:15

Koprofilian tohtori
Ja kännissä!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

femacco

Quote from: hattiwatti on 24.07.2012, 21:17:21
Nämä pari klassikkovideota eräältä kunnanvaltuutetulta, joka törmäsi suhmurointitapauksiin ovat mainota materiaalia. Opettavat miten sitkeästi pitää toimia vääryyksiin törmätessä, ja miten vanhat puolueet eivät osaa muuta kuin poistaa listoiltaan kielletyistä asioista puhuvat.

http://www.youtube.com/watch?v=gvbI6kiEXNo

http://www.youtube.com/watch?v=Yy24b4cOmc4

Tuon virheiden kuntagaten tiesinkin jo. Eduskuntavaalien aikaan ei muuten jäänyt epäselväksi, että keitä pitää äänestää. Hakunilan kirjaston äänestyspaikka oltiin nimetty vihreällä viitalla, jossa ylhäällä luki "<--- Ennakkoäänestyspaikka" ja alla "Vihreät De Gröna".

Tsemppiä vaaleihin, Marko! Muutan itsekin Tampereelle loppuvuodesta (ellen pääse Vantaalla läpi  8), joten pitäkää kaupunki nättinä.

veini

Quote from: dothefake on 27.08.2012, 00:04:07
Quote from: veini on 26.08.2012, 23:59:15

Koprofilian tohtori
Ja kännissä!

En käytä alkoholia, mutta poltan pilveä ajoittain. En ole nyt muutamaan viikkoon pössytellyt.

dothefake

Yllättävää rehellisyyttä, kunnioitan.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

femacco

Quote from: veini on 26.08.2012, 23:25:45
Quote from: Marko Parkkola on 26.08.2012, 21:50:13

Sinun blogisi asia- ja kirjoitusvirheineen ja sekavine ajatuksineen on todella säälittävä. Eikö Perussuomalaisten puoluetoimistossa millään tavoin kiinnitetä huomiota ehdokkaiden kykyyn olla edes jossakin määrin ymmärrettävä ja jollakin tavoin kyvykäs edustamaan puoluettaan etenkin, kun sen valituiksi tulleet jäsenet ovat jo ennestäänkin tahranneet puolueen imagon.

Vaikka trollit ovat usein hauskoja ja tekevät politiikan sirkuksesta eläväistä, en ole tavannut heittää niille häkinraosta mustaamakkaraa. Sinun kohdallasi voin tehdä poikkeuksen ja sanoa sen verran, että älä sano mitään jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Olet välillä hauska, mutta tällainen ala-arvoinen vinoilu omalla nimellään ja kuvallaan esiintyvälle kirjoittajalle antaa sinusta säälittävän kuvan. Voimme olla eri mieltä Markon kirjoittajanlahjoista, mutta sinuna kiinnittäisin huomiota siihen miten kritiikin esitän. Tosin epäilen, että tarkoituksesi oli vain oksentaa omat turhaumasi asiaan syyttömän poliitikonalun päälle.

veini

Tämä syytön poliitikonalku on joka tapauksessa mitä luultavimmin kirjoittanut ihan itse bloginsa ja on siten myös itse vastuussa bloginsa sisällöstä ja muodosta. Minä olen vastuussa omista kirjoituksistani ja minulla on oikeus ajatella omalla tavallani muiden kirjoituksista ja jonkun on välillä ihan hyvä arvioida Marko Parkkolankin asenteellisia ja sekavia höpinöitä. Minä olen tottunut siihen, että minun kirjoituksiini suhtaudutaan täällä jopa vihamielisesti ja saan jatkuvasti kielteistä palautetta kirjoituksistani. Niiden ansioista minut valittiin myös tämän foorumin peeloksi, mitä tosin pidän meriittinä itselleni.

Mitä sinun kunnallisvaaliehdokkuuteesi tulee, niin et kai sinä tosissasi kuvittele pääseväsi Vantaan kunnanvaltuustoon Muutos 11:n listoilta. Älä välitä, ei sieltä kyllä pääse kukaan muukaan. Minusta on kuitenkin hienoa, että edes jotkut nuoret pyrkivät osallistumaan poliittiseen päätöksentekoon ja tämän yhteiskunnan asioidenhoitoon. Utopioitakin saa elätellä, mutta minä en millään ymmärrä sitä, että jotkut nuoret ovat muukalaisvihamielisiä ja elävät rotu- ja kulttuuriennakkoluulojensa harhoissa. Suomi on edelleen takapajula ja jos perussuomalaiset ja muut nuivamieliset pääsisivät vallan kahvaan, niin tämä maamme muuttuisi entistä nurkkapatrioottisemmaksi etäpesäkkeeksi.

femacco

Quote from: veini on 27.08.2012, 00:45:37
Tämä syytön poliitikonalku on joka tapauksessa mitä luultavimmin kirjoittanut ihan itse bloginsa ja on siten myös itse vastuussa bloginsa sisällöstä ja muodosta. Minä olen vastuussa omista kirjoituksistani ja minulla on oikeus ajatella omalla tavallani muiden kirjoituksista ja jonkun on välillä ihan hyvä arvioida Marko Parkkolankin asenteellisia ja sekavia höpinöitä. Minä olen tottunut siihen, että minun kirjoituksiini suhtaudutaan täällä jopa vihamielisesti ja saan jatkuvasti kielteistä palautetta kirjoituksistani. Niiden ansioista minut valittiin myös tämän foorumin peeloksi, mitä tosin pidän meriittinä itselleni.

Mitä sinun kunnallisvaaliehdokkuuteesi tulee, niin et kai sinä tosissasi kuvittele pääseväsi Vantaan kunnanvaltuustoon Muutos 11:n listoilta. Älä välitä, ei sieltä kyllä pääse kukaan muukaan. Minusta on kuitenkin hienoa, että edes jotkut nuoret pyrkivät osallistumaan poliittiseen päätöksentekoon ja tämän yhteiskunnan asioidenhoitoon. Utopioitakin saa elätellä, mutta minä en millään ymmärrä sitä, että jotkut nuoret ovat muukalaisvihamielisiä ja elävät rotu- ja kulttuuriennakkoluulojensa harhoissa. Suomi on edelleen takapajula ja jos perussuomalaiset ja muut nuivamieliset pääsisivät vallan kahvaan, niin tämä maamme muuttuisi entistä nurkkapatrioottisemmaksi etäpesäkkeeksi.

Tottakai sinulla on oikeus ajatella kuten ajattelet. Sananvapaus on muuten yksi Muutoksen teemoista. En sitä kritisoinutkaan vaan tapaa, jolla asian esität. Mahdollisuuteni päästä kunnanvaltuustoon ovat vähäiset, mutta lähdin ehdolle ennen kaikkea siksi, että voin sitä kautta tehdä puoluetta tunnetuksi. Puolueessa on myös hyvä henki ja tekemisen meininki (katso vaikka uusi lehtemme). Vaalityö rikastuttaa myös omaa elämääni, sillä saan sitä kautta uutta virtaa ja tunteen siitä, että voin tehdä edes jotain sen eteen, että tämä maa on tulevaisuudessa hyvä paikka asua.

Noille muukalaisasenteita koskeviin olkiukkoihisi en koske pitkällä tikullakaan. Mitäpä jos miettisit itse asenteitasi? Minähän olen esimerkiksi typerän kansallismielinen ja silti tulen erittäin hyvin toimeen ulkomaalaisten kanssa. Oikeastaan imen heitä seuraani. Miksi niin tapahtuu, en tiedä  :D

Marko Parkkola

Quote from: Sanna Onkamo on 27.08.2012, 00:06:26
Tsemppiä vaaleihin, Marko! Muutan itsekin Tampereelle loppuvuodesta (ellen pääse Vantaalla läpi  8), joten pitäkää kaupunki nättinä.

Skviik! Kilpailijoita! Tervetuloa ja nähdään sitten hommakerhossa.

Mitä tuohon veinin purkaukseen tulee, olen ilmeisesti tehnyt kuitenkin jotain oikein, kun olen saanut jo useamman trollin kimppuuni eri areenoilla. Jatkan samaan hyvään malliin.

femacco

Quote from: Marko Parkkola on 27.08.2012, 07:45:07
Mitä tuohon veinin purkaukseen tulee, olen ilmeisesti tehnyt kuitenkin jotain oikein, kun olen saanut jo useamman trollin kimppuuni eri areenoilla. Jatkan samaan hyvään malliin.

Kateus vie kalatkin vedestä.

kekkeruusi

Se on aina vahvaa kritiikkiä, kun puututaan kirjoitusvirheisiin ja viitataan "sekavuuksiin" täsmentämättä. ;D

Marko Parkkola

Tämä ei nyt suoraan kunnallisvaaleihin liity, mutta tänään on hermot olleet aika kovilla kun on lukenut kaikenmaailman sosiaalitanttojen juttuja siitä kuinka hankala on puuttua mihinkään. Nuo tantat eivät selviäisi päivääkään oikeissa töissä, perkele!

http://markoparkkola.blogspot.fi/2012/09/lasten-laillistettu-pahoinpitely.html

Marko Parkkola

Nimimerkki Hope Brigitte on keksinyt ottaa minut trollailejunsa kohteeksi. En ole vieläkään kovin huolestunut vastapuolen poliittisen debatoinnin tasosta.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=274647365979306&id=205337576259000&notif_t=share_comment

AstaTTT

Quote from: Marko Parkkola on 27.08.2012, 07:45:07
Quote from: Sanna Onkamo on 27.08.2012, 00:06:26

Skviik! Kilpailijoita! Tervetuloa ja nähdään sitten hommakerhossa.

Siis lähtökohtahan on se, että ihana Sannamme menee läpi.  :)

Toivon myös sinun läpimenoasi - nuivia ei ole koskaan valtuustoissa liikaa.  ;)