News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

2012-07-19 Oulu: Vasemmiston keskustelutilaisuuteen tehtiin kaasuisku

Started by Iloveallpeople, 18.07.2012, 21:57:35

Previous topic - Next topic

Lemmy

QuoteAikaisempiin haastatteluihin nähden Dan oli silmiinpistävän hermostunut, joka ilmeni muuan muassa änkyttämisenä, herkistymisenä (tuntu, että kaveri meinas pillahtaa itkuun), silmien palamisena ja hikoiluna.

Jaa, mihin nuo nyt sopivatkaan... delirium tremens ja elohopea kun antavat samankaltaisia oireita, muistetaan lisäksi paranoidiset episodit. Helppoa sitten on, jos naama mustaksi muuttuu, on saanut dioxiinia, jos taas kuolee ja halvaantuu samanaikaisesti, on saanut poloniumia. Kannattaa mennä kattaviin verikokeisiin jos alkaa nähdä pikkunatseja juoksemassa nurkissa. Ei sitä ikinä tiedä mitä niissä homokaasuissa on.   
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Riukulehto

Quote from: Cotton Eyed Joe on 25.07.2012, 13:32:54

Toisaalta Oulu saattaakin olla *Suomen natsismi-pääkaupunki*? Siellä on kuullemma jonninmoinen kävely-promedaari nimeltänsä Rotuaari8)
Täällä valitaan vuosittain myös Rotuvaari. Rotuvaari voi olla kauniimman sukupuolen edustajakin.
"Sanomattakin on selvää, että Itä-Ukrainassa on vahva venäjänkielinen vähemmistö, kun taas läntisellä puolella on enemmän ukrainalaisia. Yksi osasyy varmasti siihenkin, että tämä kriisi eskaloitui, oli se lainsäädäntö, joka rakennettiin venäjänkielisyyttä vastaan Ukrainassa": Alexander Stubb 11.9.2014

Hermo

Quote from: Lemmy on 25.07.2012, 14:58:36
...jos taas kuolee ja halvaantuu samanaikaisesti, on saanut poloniumia.

Muistetaan nyt, että liimanenät ymmärtää tuon aineen plutoniumina. Tai palladiumina, tai platinumina. Pahaa äärioikeistolaista radikaalikryptoniittia jokatapauksessa. Onko däni jo halvautunut? Voisimme sulkea yhden aineen pois, jos ei.. Onko? Eikai?

Lemmy

Listalta unohtui risiini. Jokaisella osapäivänatsilla on pullollinen risiiniä kaapissa, nykyään kapseleina, tarkistakaa epäilyttävät kaapit heti.

QuoteRisiini on vaarallista sisäänhengitettynä, suun kautta otettuna ja etenkin suoneen ruiskutettuna. Sen aiheuttamia oireita ovat kuumeilu, vatsavaivat ja yskä. Myrkky tuhoaa sisäelimiä, sakkauttaa punasoluja ja lamauttaa hermoston. Risiini tappaa hengitettynä 36-48 tunnissa ja suun kautta noin 5 päivässä. Myrkytyksen oireet ilmenevät viiveellä, joka on muutamasta tunnista 24 tuntiin.

Tämä selittää 9 tunnin odottelun arvauskeskuksessa.

Minä sain pikkulapsena risiinimyrkytyksen enkä uskaltanut pierrä ainakaan viikkoon.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Nationalisti

Miksi Dan kutsuu liberaaleja, siionistisia maahanmuuttokriitikkoja a lá Wilders "radikaalioikeistolaisiksi"?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

Hermo

Quote from: Lemmy on 25.07.2012, 15:55:36
Listalta unohtui risiini. Jokaisella osapäivänatsilla on pullollinen risiiniä kaapissa, nykyään kapseleina, tarkistakaa epäilyttävät kaapit heti.

QuoteRisiini on vaarallista sisäänhengitettynä, suun kautta otettuna ja etenkin suoneen ruiskutettuna. Sen aiheuttamia oireita ovat kuumeilu, vatsavaivat ja yskä. Myrkky tuhoaa sisäelimiä, sakkauttaa punasoluja ja lamauttaa hermoston. Risiini tappaa hengitettynä 36-48 tunnissa ja suun kautta noin 5 päivässä. Myrkytyksen oireet ilmenevät viiveellä, joka on muutamasta tunnista 24 tuntiin.

Tämä selittää 9 tunnin odottelun arvauskeskuksessa.

Minä sain pikkulapsena risiinimyrkytyksen enkä uskaltanut pierrä ainakaan viikkoon.

Eikös risiinikapseli ollut tilanteita varten, joissa se itse puraistaan rikki ja näin vältytään barbaarisilta kidutus- ja kuulustelumenetelmiltä, kuten höyheneltä ja heinänkorrelta? Radikaaliäärioikeiston nahkakantisesta taskukirjasta luin ja sen aktiivisesta opiskelusta on jo 5 minuuttia, joten saatan muistaa väärin.

Joko se däni kuoli?

Lauri Karppi

Cotton Eyed Joe

Quote from: P on 25.07.2012, 14:53:59
Quote from: mikkoellila on 25.07.2012, 14:16:13
Quote from: Cotton Eyed Joe on 25.07.2012, 13:32:54
Mulla on vielä yx hyvä:

Mitä eroa/yhteistä on seuraavilla:

a) Enkeli-Elisa;

b) Joulupukki;

c) "Punapaitainen mies".

d) Katja Ketun raiskausta yrittäneet neljä miestä, jotka liikkuivat valkoisella pakettiautolla

e) Mustia lapsia junasta paiskova salaperäinen käkkäräpää, joka ei tallennu valvontakameroihin/ jota ei kukaan havaitse ruuhka-aikana asemalla.

f) Keisarin uudet vaatteet, jotka näkyvät vain oikeamielisten ja nuhteettomien silmin??

.....Hmmmm, jos et "näe" rassistia, olet itse fassisti?  8)
Länsimainen kulttuuriperintömme on parasta mitä tältä pallolta löytyy!

P

Quote from: Lauri Karppi on 25.07.2012, 16:55:19
Quote from: JT on 25.07.2012, 10:25:06
Ei toimi ulkomailla. Youtubelle, please!

Kävisikö näin
http://dl.dropbox.com/u/18800663/Ajankohtainen%20kakkonen-2012-07-24-21_00_00.flv

Johan oli kevyt haastattelu. Paljon luuloja ja vähän villoja. Varsinkin luuloja kaasutuksen, jolle ei ole silminnäkijää syistä ja motiiveista..  Danille pitäisi tarjota foliota, kun tosissaan puhuu "fasisteista soluttautumassa osallistujina yleisön joukossa tarkkailemaan "heidän" julkisia avoimia tilaisuuksiaan".

Valitettavasti, koska sumutukselle ei ole silminnäkijää ja "sumutetun" vainoharhaisuus on aika ilmeistä, kun yleisön joukossa näkyy "soluttautuvia natseja", alkaa epäilyttää koko ulkopuolisen sumuttajan olemassaolo. Varsinkin kun suuri osa haastattelusta puffattiin Danin tulevaa kirjaa, joka kertoo äärioikeiston vaarallisuudesta, väkivaltaisuudesta yms.  Vähän alkaa epäilyttää että Dan yrittää kettuja..  Liikaa mutua koko jutussa. Varsinkin into kytkeä väitetty tapahtunut vuoden 2010 pridekaasutukseen, vaikka taahtumat kerrotun valossa vaikuttavat olevan ihan eri planeetalta.

Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

matkamasentaja

Quote from: Cotton Eyed Joe on 25.07.2012, 06:09:09
Dannycaust, josta totuuden tietää vain Danny itse ja salaperäinen punapaitainen mies 25v., oli taas radion aamu-uutisissa 1:1 koivulaakson versiona 1.0. Eikö valehtelulla ole mitään rajaa YLE:ssä?

Koska kyseessä on aito *causti*, sitä ei saa  epäillä tai on natsi!  ja siitä on alituiseen puhuttava!!  ;)

Kello 5 aamulla nuorehko naishenkilö luki uutisia: homo,lesbo ja transukeskustelu, ryhmä äärioikeistolaisia, pippurikaasua kesken puheen, sairaalareissu mainittiin. Vitutti heti niin että tarkka sanamuoto jäi unhoon (veri lakkasi kiertämästä päässä) ja olin puristaa auton ratin soikeaksi.

Rekku

Quote from: Hermo on 25.07.2012, 16:10:42

Eikös risiinikapseli ollut tilanteita varten, joissa se itse puraistaan rikki ja näin vältytään barbaarisilta kidutus- ja kuulustelumenetelmiltä, kuten höyheneltä ja heinänkorrelta? Radikaaliäärioikeiston nahkakantisesta taskukirjasta luin ja sen aktiivisesta opiskelusta on jo 5 minuuttia, joten saatan muistaa väärin.

Joko se däni kuoli?

vai syanidikapseli?
"Nykyvihreät kuolisivat melkoisen äkkiä nälkään, kylmään ja sukupuuttoon, jos saisivat tahtonsa läpi kaikissa ajamissaan asioissa."
—Asta Tuominen

"The earth is flat. Whoever claims it is round is an atheist deserving of punishment."
—Sheik Abdul-Aziz Ibn Baaz, supreme religious authority of Saudi Arabia, 1993

Kimmo Pirkkala

Quote from: matkamasentaja on 25.07.2012, 17:45:32
Kello 5 aamulla nuorehko naishenkilö luki uutisia: homo,lesbo ja transukeskustelu, ryhmä äärioikeistolaisia, pippurikaasua kesken puheen, sairaalareissu mainittiin. Vitutti heti niin että tarkka sanamuoto jäi unhoon (veri lakkasi kiertämästä päässä) ja olin puristaa auton ratin soikeaksi.

Heteroahan siellä kaasutettiin. Kaasuttajan seksuaalisuus jäi hämäräksi, ties vaikka olisi homo.

kekkeruusi

Quote from: wekkuli on 25.07.2012, 18:44:53
Quote from: matkamasentaja on 25.07.2012, 17:45:32

Heteroahan siellä kaasutettiin. Kaasuttajan seksuaalisuus jäi hämäräksi, ties vaikka olisi homo.
Sepä se olisikin niitti Danin arkkuun, jos kaasuttaja paljastuisi vihreäksi tai vasemmistolaiseksi homoksi. ;D Ettei vaan olisi vielä maahanmuuttajakin?

Tommi Korhonen

Danille naureskelu on ihan oikein ja sopiva vastaus tuollaiseen, mutta mahdollinen itsepuolustuskaasun (en sano taistelu-) käyttö poliittiseen toimijaan EI ole huumorijuttu. Kaasun käyttöä meillä ei ole varsinaista syytä epäillä ja ambulanssikin on paikalla käynyt... Ei nyt uhoamisen tai kohteen vuoksi aleta vähättelemään poliittista väkivaltaa.

Ainoa kaasun käyttöä (vähän) lieventävä asianhaara voisi olla jos Dan on itse käynyt ensin käsiksi.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

ekto

En itse ole koneen äärellä, mutta löytyisikö tästä tapahtumapaikasta kuvia? Joku todisti jossain jutussa saaneensa kaasua myös omille silmilleen ja menneensä sitten kotiin poistamaan piilolinssit. Millainen tuo tila on, jos dania voidaan kaasuttaa kenenkään näkemättä, mutta sivullinen saa silti kaasua silmiinsä?

Jos juttu on poliisilla tutkittavana, onko siitä mahdollista saada jossain välissä jotain materiaalia?

Alkuasukas

Quote from: Tommi Korhonen on 25.07.2012, 19:46:29
Danille naureskelu on ihan oikein ja sopiva vastaus tuollaiseen, mutta mahdollinen itsepuolustuskaasun (en sano taistelu-) käyttö poliittiseen toimijaan EI ole huumorijuttu.
Näin. Emmehän halua alentua samalla tasolle kuin eräs nimeltämainitsematon Virheiden poliitikko joka tuumasi WTC-iskusta että USA sai mitä ansaitsi...
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

Farrow

ekto, hain googlen kuvahaulla seuraavat:
Dan Koivulaakson silmää puhdistetaan ambulanssissa (lähde:Kaleva, lukijan ottama kuva)
(http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/images-prod-kaleva-fi/13222/728456ea-d1c7-11e1-823e-12313b053908/thumb-North%20Pride%20Oulussa.jpg)

Tämännäköinen on Kirkkotorin koulutuskeskus ulkoa (lähde: wikipedia):
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1e/Kirkkotori_School_Oulu_20070325.JPG/450px-Kirkkotori_School_Oulu_20070325.JPG)

Tältä näyttää sisältä - kuva otettu eräästä toisesta tilaisuudesta joka kyseisessä paikassa on pidetty (lähde: http://sebastiantyne.blogspot.fi):
(http://4.bp.blogspot.com/-IhuB6tmMhR0/UAg2x5dk6hI/AAAAAAAAC1o/8YuscJpuHGg/s1600/kirkkotori.jpeg)

Sumutteelle altistui todistetusti muitakin kuin Koivulaakso. Seminaari jouduttiin siirtämään toiseen päähän rakennusta.

Quote"Tilassa oli sen verran paljon sumutetta, että tulin kotiin ottamaan piilolinssit pois silmistä. En halunnut heittää niitä roskiin, koska olen köyhä opiskelija", paikalla ollut Janne Hakkarainen kertoo.

sekä

QuoteSeminaarin osallistujat joutuivat tuulettamaan tilan ja siirtymään toiseen päähän rakennusta jatkamaan keskustelua.
(lähde: Kaleva)
"To be nobody but yourself in a world which is doing its best day and night to make you like everybody else means to fight the hardest battle which any human being can fight and never stop fighting." - e.e.cummings

törö

Vassarit taitavat tehdä Danista marttyyriä kun pikku jutusta täytyy vieläkin ulista. En kyllä ole koskaan arvostanut tätä luonnevikaisien juoppojen tekemisiä puolustelevaa roskasakkia minkään vertaa, joten ei tämä varsinainen yllätys ole.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/oulun-sumuteiskun-tekija-edelleen-tavoittamatta/600684/

Toivoisin samanlaista huomiota myös vassarien omille tekemisille ja niitähä piisaa.

JoKaGO

Quote from: törö on 26.07.2012, 10:04:18
Toivoisin samanlaista huomiota myös vassarien omille tekemisille ja niitähä piisaa.

Niin mutta kun oikean asian puolesta pitää saada möykätä ja harjoittaa tarvittaessa väkivaltaa. Ettäs tiedät!
[Hallituksen kehysriihessä] Perussuomalaisilla oli pitkä lista esimerkiksi maahanmuuttoon ja kehitysapuun liittyviä leikkausehdotuksia, joista vain osa läpäisi muiden puolueiden seulan.

JT

Onko asian tiimoilta tehtyä Yle-haastattelua vieläkään youtubella? En löydä. Yleensä etenkin Koivulaakson tapaiset pikkupoliitikot laittavat tuoreeltaan kaikki tv-juttunsa sinne. Danin reaktio oli outo, sillä hän pisti kohun takia (?) bloginsakin kiinni pitkäksi aikaa.

Laittakaapa hyvät ystävät juttu talteen youtubelle, niin ulkomaillakin asuvat pääsevät nautiskelemaan. Kiitos.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.
- Mirja Niemitalo ("Hyvyyden aalto pyyhkäisi yli Suomen", Kaleva, 2.10.2015)

Alkuasukas

Quote from: JT on 26.07.2012, 20:14:08
Danin reaktio oli outo, sillä hän pisti kohun takia (?) bloginsakin kiinni pitkäksi aikaa.
Ai niinku Enkeli-Elina-huijauksessakin?
"Monikulttuurisuus rikastuttaa odottamattomilla tavoilla."

Kaarina Ranne (vihr.)

JT

Quote from: Alkuasukas on 26.07.2012, 20:39:52
Danin reaktio oli outo, sillä hän pisti kohun takia (?) bloginsakin kiinni pitkäksi aikaa.

En tunne Enkeli-Elinan tapausta. Tässä danikaustissa minua kiinnostaisi tietää aluksi, oliko suihkutuksella yhtään silminnäkijää Danin lisäksi.
Kun hollitupalaiset päästää salin puolelle, ne eivät siitä hienostu, vaan muuttavat salin hollituvaksi.
-Kari Suomalainen

Ei ehkä ole liioiteltua sanoa, että turvapaikanhakijat ovat parasta, mitä Suomelle on tapahtunut sataan vuoteen.

AstaTTT

Quote from: JT on 26.07.2012, 20:54:02
Tässä danikaustissa minua kiinnostaisi tietää aluksi, oliko suihkutuksella yhtään silminnäkijää Danin lisäksi.

Ei ollut. On vain Danin sana, että punapaitainen, siististipukeutunut nuorimies suihkutti jotain häneen päin, kun Dan seurasi tätä Oulun Kirkkotorin koulutuskeskuksen porstuaan.

Juttu on muuttunut niin paljon alun uutisoinnista, että tällä hetkellä ei ole mitään havaintoa siitä, mikä on oikeasti totuus.

JT

Quote from: Asta Tuominen on 26.07.2012, 21:03:41
Tässä danikaustissa minua kiinnostaisi tietää aluksi, oliko suihkutuksella yhtään silminnäkijää Danin lisäksi.

Ei ollut. On vain Danin sana, että punapaitainen, siististipukeutunut nuorimies suihkutti jotain häneen päin, kun Dan seurasi tätä Oulun Kirkkotorin koulutuskeskuksen porstuaan.

Juttu on muuttunut niin paljon alun uutisoinnista, että tällä hetkellä ei ole mitään havaintoa siitä, mikä on oikeasti totuus.

Minä veikkaan, ettei totuutta ole kerrottu. Toivottavasti poliisi pääsee vielä ääneen. Uskoakseni poliisilla on melko hyvä käsitys tapahtumien kulusta: Poliisin mukaan teon motiivi oli poliittinen.

Nyt pitää siis enää selvittää mikä teko oli oikeasti kyseessä.
-Kari Suomalainen

ruikonperä

Uutisissa puhuttiin iskusta homotilaisuuteen mikä mielikuvassa tarkoitti useita kuolleita ja haavoittuneita. Sitten se olikin kaasuisku kaikkia homoja vastaan. Sitten se oli puhujanpöntössä puhuvaa Dania vastaan tehty isku. Nyt paljastuu että koko isku on Dania vastaan suoritettu ilman yhtäkään todistajaa.
Mikä on Valitun kansan osuus Euroopan tuhossa

ekto

En tunne Enkeli-Elinan tapausta. Tässä danikaustissa minua kiinnostaisi tietää aluksi, oliko suihkutuksella yhtään silminnäkijää Danin lisäksi.

No siis juuri tuossa ylempänä joku toteaa saaneensa kaasua silmiin ja eipä ne varmaan huvikseen danin silmiä putsaa. Jotain on siis suihkutettu, mutta miksi.

Blanc73

Otsikko jaksaa hymyilyttää aina yhtä paljon: "kaasuisku", joka itseasiassa on käsirysy tuulikaapissa ja silminnäkijöitä ei ole. Only in Finland.
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

OTU

Quote from: ekto on 26.07.2012, 22:02:50

No siis juuri tuossa ylempänä joku toteaa saaneensa kaasua silmiin ja eipä ne varmaan huvikseen danin silmiä putsaa. Jotain on siis suihkutettu, mutta miksi.

Niin. Kenties ansiosta.
Minä olen hieman seurannut DA Nettihahmoa (mm. julkaisemansa "kamppailulaji"-kuvat).
Yleisen elämänkokemuksen perusteella minusta tuntuu -siis en väitä näin-, minulle on tullut vaikutelma, että DA provosoinnista ainakin jossain määrin on kyse.
Väitätkö meitä väkivaltaisiksi? Peru väitteesi, tai tapamme sinut.
Merkel: ,,Multi-Kulti ist absolut gescheitert"
"David Cameron will say as he declares that the doctrine of multiculturalism has "failed" and will be abandoned."
Sarkozy: Vallitseva maahanmuuttajapolitiikka epäonnistunut.

Jaska Pankkaaja

Quote from: JT on 26.07.2012, 21:22:46

Minä veikkaan, ettei totuutta ole kerrottu. Toivottavasti poliisi pääsee vielä ääneen. Uskoakseni poliisilla on melko hyvä käsitys tapahtumien kulusta: Poliisin mukaan teon motiivi oli poliittinen.

Mikäli poliisi on tosiaan ilmoittanut näin niin luulisi jo kaikkien tämän laudan poliisiuskovaisten silmien vähitellen avautuvan. Siis tosiaan, minkä teon? Kyllä tämäkin osoittaa taas kerran kokoomuspaateroisen Euvosto-poliisin tietävän että "syyllinen" kyllä tiedetään ja syyte voidaan sitten taas keksiä.

Kaikesta kuullusta päätellen on selvää että pahimmillaan tapahtui seuraavaa: dänin porukkaan kriittisesti suhtautuva hlö punkesi jostain syystä sisään ja dänin käydessä iholle jotain sumutettiin. Tai sitten aivan koko  juttu oli lavastettu tai ihan vaan keksitty..
Those who make peaceful revolution impossible, make violent revolution inevitable. J.F Kennedy

Bored.

Quote from: Jaska Pankkaaja on 26.07.2012, 22:31:14
Quote from: JT on 26.07.2012, 21:22:46

Mikäli poliisi on tosiaan ilmoittanut näin niin luulisi jo kaikkien tämän laudan poliisiuskovaisten silmien vähitellen avautuvan. Siis tosiaan, minkä teon? Kyllä tämäkin osoittaa taas kerran kokoomuspaateroisen Euvosto-poliisin tietävän että "syyllinen" kyllä tiedetään ja syyte voidaan sitten taas keksiä.

Kaikesta kuullusta päätellen on selvää että pahimmillaan tapahtui seuraavaa: dänin porukkaan kriittisesti suhtautuva hlö punkesi jostain syystä sisään ja dänin käydessä iholle jotain sumutettiin. Tai sitten aivan koko  juttu oli lavastettu tai ihan vaan keksitty..
No mutta, onhan se teknisesti ottaen poliittinen teko sekin, että DK olisi lavastanut koko jutun. Mitenkään ottamatta kantaa, mikä versio olisi todennäköisin...  :roll: