News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Blogi: Jukka Relander: kootut teokset

Started by Nikopol, 22.05.2009, 15:54:41

Previous topic - Next topic

pavor nocturnus

Jos Rellu onkin itse piru, joka tietää väkivallan,raiskausten jne. lisääntyvän ja hartaasti odottaa että tuli pääsee irti? Rellun rento viherpiipärtäjä olemus on vain hämäävä kuori infernaaliselle hahmolle, joka kurkottaa ääriään toisesta ulottuvuudesta.

Some men just want to watch the world burn

al-Jahiliyah

Tai ehkä heitä ei ole enempää kuin nuo muutama, jotka ehtivät kaiket päivät roikkua netissä kertomassa, että somalit eivät käy töissä.

Piti ihan rekisteröityä tänne ihmettelemään tätä Relanderin tekstiä. Koko kirjoituksessa on niin paljon asioita joita en ymmärrä, mutta poimin nyt mielestäni oudoimman kohdan. Siis väittääkö Relander että se on valehtelua jos kertoo että somalit ei käy töissä? Jos ei, niin onko se siis pahasta mainita että suuri osa somaleista on työttömänä ja ei siis faktisesti käy töissä? Onhan nyt olemassa ihan luotettaviakin tilastoja siitä että suuri osa somaleista on työttömänä niin eikö näitä tilastoja saa lukea vai saako niitä lukea mutta ei kertoa eteenpäin lukemastaan?

Toinen asia tuossa pistää silmään on pohdinta "rasistisesti" ajattelevien suomalaisten lukumäärästä. Minä olen varmaankin pyörinyt huonossa seurassa, mutta kaikki tuntemani ihmiset insinööreistä siivoojiin voidaan Relanderin määritelmän mukaan lukea "rasisteiksi". Uskallan väittää että suomalaisten enemmistö on pakolaisiin kriittisesti suhtautuvia. Luulisi Relanderinkin tämän näkevän vai yrittääkö hän sumutta joitakin kuvittelemaan että kansan suuri enemmistö kannattaa oikeasti monikulttuurisuutta?

Oli miten oli, niin minun havaintojeni perusteella Relanderin näkemykset ovat pelottavan kaukana kansan "syvien rivien" näkemyksistä.
the state of ignorance of the guidance from God

Miniluv

Siltä varalta, että joku ei ole vielä nähnyt Jukka-Pojan ikiklassikkoa:

Kymmenen miljoonaa maahanmuuttajaa

Kommenteissa tylytystä USA:n historian tuntemuksesta.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

happosai

Quoteniin kutsuttu maahanmuuttokritiikki - miksei yksinkertaisesti voitaisi puhua pakolaisvastaisuudesta? - kohdistuu vain niihin, joiden on pakko muuttaa: heihin jotka pakenevat sotaa, kidutusta ja nälkää. Maahanmuuttokritiikki kohdistuu juuri niihin, joiden asema on kaikkein heikoin.

Suomeen ei tulee yhtään[1] suoraa lentoa maasta jossa kärsittäisiin sodasta, kidutuksesta ja nälästä. Nämä suomen ns. pakolaiset ovat siis jo olleet jossain turvallisessa maassa (todennäköisesti käyneet useammassakin), ennen päätöstään lähteä suomeen.

Maahanmuuttokritiikki (pakolaisvastaisuus) kohdistuu niihin jotka hyväksikäyttävät pakolaisstatustaan päästääkseen turvallisesta (mutta köyhästä) maasta rikkaaseen länsimaahan.

Miksi rahoitamme kouraliselle parhaassa asemassa olevia pakolaisia (niitä joilla on varaa matkustaa toiselle puolelle maailmaa ihmissalakuljettajien taksoilla) leväen elämää suomessa, kun samaan aikaisesti suomesta ei heru penniäkään niille joiden asema on kaikista heikoin - Dadaabin pakolaisleirille Keniaan:

http://ochaonline.un.org/OchaLinkClick.aspx?link=ocha&docId=1110038

budjetti (90 miljoonaa) per asukkaat (270 000) kertoo että kustannukset on ~333 dollaria per pakolainen. Enpä löytänyt pikaetsinnällä tästä foorumista paljonko ne suomeen tulevan pakolaisen kokonaiskustannukset vuodessa on, mutta veikkaan että vähinää 20 000 eur, jolla elätettäisiin jo 60 pakolaista keniassa...

[1] ei lasketa nyt venäjää sellaiseksi, koska suurimassa osassa venäjää on kuitenkin suhteellisen turvallista.

tktt

Vihreiden (de röda) Jukka Relander epäilee, että maahanmuuttokriitikoita, eli nettinatseja onkin vain kolme tai neljä.

http://mediaseuranta.blogspot.com/2009/05/jukka-relander-nettinatsit-noloina.html

Ant.

Homma is the new black.

A.S.

Myönnetään, olen vain yksi lukuisista erään skitrofrenisen rasistinetsin sivupersoonista.

salieri

Jotenkin tuntuu että JR alkaa olla kypsä, ei usko itsekkään omaan paskaansa ja haluaisi vaihtaa puolta. Tällaisilla kirjoituksilla yrittää tukea ainoastaan omia, mielessään järjettömiä ajatuksia.
Tervetuloa Hommaan!

MustaLeski

Alkoi peloIttamaan. Kuinkakohan monta sivupersoonaan mahtaakaan asustella päässäni. Tietämättäni  :o

Mika

"Nettinatsit tarvitsevat siedätyshoitoa. Ehkä jokaiselle pitäisi osoittaa oma nimikkopakolainen, tehtävänä opetella yhdessä poimimaan mustikoita."

Relanderilla on mielenkiintoisen totalitaristinen näkökulma siihen, miten ihmisten mielipiteisiin pitäisi vaikuttaa. Äijä lienee Pohjois-Korean ja Neuvostoliiton suuri ihailija.    

Relanderin mielipiteitä pitäisi ehkä pyrkiä muuttamaan järkevämmiksi osoittamalla hänelle henkilökohtainen lobbari. Esim. itänaapurista tai Virosta löytyisi varmasti tehokkaita ja edullisia ammattimiehiä tähänkin tehtävään.
"Nigerian poliisi on pidättänyt vuohen epäiltynä autovarkaudesta"

Miniluv

Mutta mitä vähemmän heitä on, sitä enemmän he saavat aikaan.
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

PaulR

Quote from: Mika on 14.06.2009, 12:30:55
"Nettinatsit tarvitsevat siedätyshoitoa. Ehkä jokaiselle pitäisi osoittaa oma nimikkopakolainen, tehtävänä opetella yhdessä poimimaan mustikoita."

Voin lähteä sompun kanssa mustikkaan. :)
Toistaiseksi olemme joutuneet kasvattamaan hiilijalanjälkeä tuomalla työhalukkaita Aasiasta.

Jahmar Ainokitsas

Lähestyin Jukkaa vaalien aikana; ilmottauduin nettinatsiksi utan kommandopipo ja pyysin häntä sponsaa mijulle moisen. Kirjoitti jonkun aiheesta ohi sähköpostin jopa minulle. Toistin pyynnön. Ei vastausta, ei taida siis pipo olla postissa...  :'(

Maastamuuttaja

Relander relanderina ei ole järin suuri yleismaailmallinen ongelma. Jonkunhan on oltava relander, elämme oudossa maailmassa. Hieman oudompaa on, että relanderit saavat palstatilaa. Toisaalta, kummajaistarinoillakin on ymmärtäjänsä.

Raine

QuoteMiten tunnistaa rasisti näinä poliittisesti korrekteina aikoina? Syytä on ainakin epäillä, jos joku aloittaa lauseensa sanoilla "en ole rasisti, mutta...".
...
JUKKA RELANDER

Itse en koskaan aloita sanomisiani millään disclaimereillä siitä etten ole rasisti, sovinisti, natsi tmv. Se ei synnytä kuulijassa mitään muuta kuin epäilyksen siitä, että ehkäpä kuitenkin... Toisaalta se antaa myös ihmisestä hyvin epävarman kuvan. Ikäänkuin tämä ei itsekään tietäisi, mitä mieltä todella on tai ei ainakaan olisi varma, onko hänen itsensäkään mielestä oikeutettua olla tätä mieltä. Lisäksi, minulle on täysin yhdentekevää pitääkö joku taliaivo minua rasistina, natsina yms. Tiedän itse tasan tarkkaan, mitä olen ja se riittää vallan mainiosti.

Olen tämän varmaan sanonut aiemminkin, ja aiheeseen tämä liittyi nyt ehkä hieman kevyesti. Olisi mielestäni hyvä jos yhä useampi ihminen ottaisi tämän saman linjan, koska silloin taikasanoilta, kuten rasisti, katoaisi kokonaan niiden teho suiden tukkimisessa.

Maastamuuttaja

Tapaus Relanderin huolestuttavin piirre on siinä, että hänen kirjoituksensa julkaistaan.

En silti paheksuisi, vaikka ravintoloiden ruokalistoille alkaisi ilmestyä "Somalipoimittua mustikkakeittoa à la Relander". Kun lähtee metsään somalin kanssa, jompi kumpi sieltä sitten palaa.