News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Juho Eerola ihailee fasismia (Kouvolan/Kymen sanomat)

Started by jörgen100, 14.06.2012, 09:41:38

Previous topic - Next topic

TeeTee

Quote from: räsänen on 14.06.2012, 18:13:49
Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 12:27:21
Quote from: räsänen on 14.06.2012, 12:01:57
Quote from: smika on 14.06.2012, 11:58:21
Enpä tiedä. Jotenkin on sellainen olo, että tästä Halla-ahon KKO-tuomiosta käynnistyi tapahtumaketju, joka johtaa vielä persujen hajoamiseen. Valitettavasti. Ja kyllä, tiedän että tätä on ennustettu usein ennenkin, mutta nyt tuntuu siltä, että "turhan iso pyörä on lähtenyt pyörimään".

Tuommoista oloa on ollut liikkeellä tosiaan ennenkin.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=m-zi4PZXLBg#t=124s

Odotan mielenkiinnolla millaiselle mutkalle Soini vielä kääntyykään ja mitä puheitaan syökään pitääkseen fasistisiiven puolueessaan kannatusta keräämässä. Mutta luulen että äärioikeisto lähtee omille teilleen ja nousee seuraavissa vaaleissa eduskuntaan n. 5% kannatuksella yhtä isona persujen kanssa.

Ainahan hajoaminen on puolueelle, varsinkin näin uudelle, mahdollista. Mutta viimeistään nyt on pakko todeta, että perussuomalaiset sietävät ulkoista painetta melkoisesti. Olen itsekin siitä yllättynyt, positiivisesti. Moni puolue olisi tässä pyörityksessä ja ajojahdissa rakoillut ja lopuksi hajonnut. Ps sitävastoin näyttäytyi tässä viimeisimmässä kohussa huomattavasti yhteneväisemmältä ja jämäkämmältä kuin aikaisemissa kohuissa. Vaikuttaa siltä että puoluejohto Soinia myöten ovat jo ymmärtäneet sen, mistä nämä kohut oikein kumpuavat ja tiimihenki on siksi hyvä. Tuo on tyypillinen (Perus)Suomalainen piirre. Siksi en usko, että puoluetta enää ulkopuolelta rikki saadaan, vaikka yritys on jatkossakin arvatenkin kova.

Onhan Soini kyllä tehnyt kaikkensa pitääkseen ääriaineksen kannattajineen puolueessa, yhtenä viimeisimmistä palkkaamalla äärisiiven edustajan päätoimittajaksi lehteen. Puhumattakaan siitä että söi sanansa mitä tulee rasismituomioihin.

kekkeruusi

Teki mieleni vastata TeeTee:n (TietoToimisto?) hassuihin kommentteihin, mutta muistin kuinka sellaisesta tulee niin likainen olo kun huomaa alentuneensa tuolle tasolle. Että oikein rasismituomio.

AIP

Taitaa olla parannuksen kokenut rasisti. Vähän kuten tupakoinnin lopettaneet ihmiset saattavat olla niitä kaikista kiivaimpia tupakanvastustajia.

Mutta en tarkoittanut "isojen poikien leikillä" hallituspuolueen paikkaa. Isojen poikien leikit on niitä, jossa isot pojat päättää kenen kanssa leikitään. Kuten lapsena.

Emo

Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 18:52:57
...

Onhan Soini kyllä tehnyt kaikkensa pitääkseen ääriaineksen kannattajineen puolueessa, yhtenä viimeisimmistä palkkaamalla äärisiiven edustajan päätoimittajaksi lehteen. Puhumattakaan siitä että söi sanansa mitä tulee rasismituomioihin.

Ja muslimit raiskaavat lapsia, kivittävät naisia ja katkovat kauloja. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Syntymättömät lapsetkin tapetaan. Paha on maailma, hyvin paha paikka.

Ota lämmintä maitoa ja tuoretta pullaa, tulee paremmin uni.

TeeTee

Quote from: Emo on 14.06.2012, 19:05:54
...

Ja muslimit raiskaavat lapsia, kivittävät naisia ja katkovat kauloja. Rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät. Syntymättömät lapsetkin tapetaan. Paha on maailma, hyvin paha paikka.

Ja tämä kommentti liittyi...?
Etkös itse joku sivu sitten käskenyt painua hittoon jos keskustelu ei miellytä? Onhan se toki itselle mukavampaa tarjota toiselle pullaa kun aletaan puhua ikävistä tosiasioista niiden oikeilla nimillä.

Emo

Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 19:28:22
...

Etkös itse joku sivu sitten käskenyt painua hittoon jos keskustelu ei miellytä? Onhan se toki itselle mukavampaa tarjota toiselle pullaa kun aletaan puhua ikävistä tosiasioista niiden oikeilla nimillä.

En tosiaankaan käskenyt. Tuo valehtelu on teillä toimittajilla verissä.

Ja toden totta, kovin mukavalta tuo näyttää tuo pullasta puhuminen kun mainitsin tuossa aiemmassa kommentissani maailman pahuuden ja siitä yhtenä esimerkkinä islamin rikokset ihmisyyttä vastaan. Pulla se sinunkin juttuihisi siitä pelkästään tarttui jatkopohdintoja varten. Kivempi on puhua nisuista, kuin puhua ikävistä asioista niiden oikeilla nimillä.

IDA

Onhan se toki itselle mukavampaa tarjota toiselle pullaa kun aletaan puhua ikävistä tosiasioista niiden oikeilla nimillä.

Sinun "tosiasiasi" ovat pelkkää roskaa. Itse olen vähintäänkin Sisun sympatiseeraja ja jäsenkin heti taas, kun muistan. Anna palaa ja kutsu minua rasistiksi, niin katson viitsinkö nostaa kunnianloukkausjutun, johon marssitan jokaisesta päärodusta edustajan todistamaan, että en ole rasisti.

Sinä et ole rasistia nähnytkään kuin elokuvissa.
qui non est mecum adversum me est

Ernst

...

Ennen oli trollitkin rautaa.  Taso on laskusuunnassa.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Suvaitsija

Onhan Soini kyllä tehnyt kaikkensa pitääkseen ääriaineksen kannattajineen puolueessa, yhtenä viimeisimmistä palkkaamalla äärisiiven edustajan päätoimittajaksi lehteen.

Voinet varmaan hieman avata näkemystäsi. Millä tavalla Matias Turkkilan äärisiipeys on mielestäsi tullut esiin? Vai riittääkö hommafoorumius siihen? No kiva, taidat sitten itsekin edustaa jotain rasistista äärisiipeä.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

TeeTee

Quote from: Markku Stenholm on 14.06.2012, 19:43:10
Onhan se toki itselle mukavampaa tarjota toiselle pullaa kun aletaan puhua ikävistä tosiasioista niiden oikeilla nimillä.

Sinun "tosiasiasi" ovat pelkkää roskaa. Itse olen vähintäänkin Sisun sympatiseeraja ja jäsenkin heti taas, kun muistan. Anna palaa ja kutsu minua rasistiksi, niin katson viitsinkö nostaa kunnianloukkausjutun, johon marssitan jokaisesta päärodusta edustajan todistamaan, että en ole rasisti.

Miksipä minä sinua rasistiksi sanoisin, vai onko sinut kenties tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan? Eihän rikoslaista taida rasismia edes löytyä. Kiihotus kansanryhmää vastaan taitaa olla poliittisesti korrekti ilmaus.

Pitää nyt taas ihmetellä että mikä ihmeen "toimittaja"?

TeeTee

Quote from: Emo on 14.06.2012, 15:01:50
Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 14:54:56
Quote from: Emo on 14.06.2012, 14:39:57
Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 14:34:51
Osaako kukaan kertoa miksi kyseisen puolueen edustajilla ja kannattajilla on pakonomainen tarve selitellä sanomisiaan ja kirjoituksiaan parhain päin? Yleensä niissä ei ole mitään tulinnan varaa ja tunnetusti selittäminen vain pahentaa asiaa. Jos mitään muuta selitystä ei ole keksitty niin on kommentoitu "vitsivitsi...".

Osaatko sinä viherpunikkitoimittajana selittää, miksi teillä toimittajilla on tarve persuilta selityksiä tivata?
Kansa ei näitä selityksiä tarvitse, siinä olet oikeassa.

Toimittaja? Mikä ihmeen toimittaja?
Kun jotain kannanottoa uutisoidaan alkaa selitysten tulva ilman sen ihmeempiä tivaamisia. Sen huomaa tälläkin forumilla. Fasisti, rasisti ym. kirjoitukset pyritään selittämään parhain päin. Ihan ilman minkään median vaatimusta.

Niin no, tämä nyt sattuu olemaan KESKUSTELUPALSTA, täällä on ihan pääasia se että asioita väännetään ja veivataan puoleen jos toiseenkin. Mikä hemmetin keskustelu se on, jossa vain todetaan mitä joku sanoi?

Sikäli kuin et keskustelusta pidä ja koet sen selittelynä, niin pakollako sinut tänne joku kärräsi?

No et kyllä käskenyt painu hittoon vaan ihmettelit miksi täällä olen keskustelemassa. Ja en ole samaa mieltä niin aloit keskustelemaan leivonnaisista.

Mikä hiton toimittaja? Taitaa olla itselläsi vääristely verissä.

mannym

Quote from: TeeTee on 14.06.2012, 20:15:30

Miksipä minä sinua rasistiksi sanoisin, vai onko sinut kenties tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan? Eihän rikoslaista taida rasismia edes löytyä. Kiihotus kansanryhmää vastaan taitaa olla poliittisesti korrekti ilmaus.

Olenko rasisti jos saan tuomion kiihotuksesta kansanryhmää vastaan, jos se kansanryhmä jota vastaan kiihotan, on sama johon itse kuulun?
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

IDA

En puhunut toimittajista mitään. Kiinnitin vain huomiota siihen, että tapasi puhua rasisteista ja fasisteista eivät vastaa tosiasioita.
qui non est mecum adversum me est

Suvaitsija

Quote from: mannym on 14.06.2012, 20:23:08

Olenko rasisti jos saan tuomion kiihotuksesta kansanryhmää vastaan, jos se kansanryhmä jota vastaan kiihotan, on sama johon itse kuulun?

Tyhmä. Et sinä mihinkään kansanryhmään kuulu. Ainoat tunnustetut kansanryhmät ovat somalit ja romanit. Muut ovat vain sosiaalisia konstruktioita, joilla ylläpidetään illuusiota impivaaralaisuudesta.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

mannym

Quote from: Suvaitsija on 14.06.2012, 20:27:13
Tyhmä. Et sinä mihinkään kansanryhmään kuulu. Ainoat tunnustetut kansanryhmät ovat somalit ja romanit. Muut ovat vain sosiaalisia konstruktioita, joilla ylläpidetään illuusiota impivaaralaisuudesta.
Meen häpeämään sosiaalista kontsruktiotani, kiitos ja anteeks  ;D
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Suvaitsija

Quote from: mannym on 14.06.2012, 20:30:22

Muistathan toki, että silloin kun häpeät tai vihaat suomalaisuuttasi, niin se voidaan laskea kansanryhmäksi, koska sellainen käytöntä vahvistaa etnopositiivisesti  globaalia oikeudenmukaisuutta kansojen välillä. Anteeksi, jos päätelmäni eivät heti avaudu, olen nimittäin juuri valmistunut etnotieteiden tohtoriksi Itä-Suomen yliopistosta.
-Vastaanottokeskus

mannym

Quote from: Suvaitsija on 14.06.2012, 20:42:33
Quote from: mannym on 14.06.2012, 20:30:22

Muistathan toki, että silloin kun häpeät tai vihaat suomalaisuuttasi, niin se voidaan laskea kansanryhmäksi, koska sellainen käytöntä vahvistaa etnopositiivisesti  globaalia oikeudenmukaisuutta kansojen välillä. Anteeksi, jos päätelmäni eivät heti avaudu, olen nimittäin juuri valmistunut etnotieteiden tohtoriksi Itä-Suomen yliopistosta.

Kovaa ja korkealta menee päätelmäsi yli ymmärryksen. :)
TeeTee koska mielestäsi rasismi kytkeytyy kiihottamiseen kansanryhmää vastaan ja laki sanoo seuraavaa:
Quote10 § (13.5.2011/511)
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Toistan aiemman kysymyksen. Jos kiihotan omaa kansanryhmääni vastaan, olenko rasisti?

Toni R Jyväskylästä

En ois arvannut että ne jo seuraavana päivänä alkaa loata Halla-ahon mahdollista seuraajaa, suviksilla on kovat piipussa ja piiput ovat kohti ilkeitä äärioikeistolaisia. Ja täällä hommassa tuoksuu äärioikeistolainen kahvi!

törö

Quote from: jörgen100 on 14.06.2012, 09:41:38
Lehdissä esiteltiin Eerola pikkukuplien avulla, yhdessä lukee suunnilleen näin: "hommaforumin mukaan ihailee fasismia ja natsisaksan talouspolitiikkaa"

Tuosta nyt kannattaa miettiä, mistä tulee, miten moinen väite aiotaan todentaa, mutta tuo on juuri sellaista julkisuutta mitä ei pitäisi olla.

E

Pitää opetella sanomaan ihan pokkana että Hitler oli suurmies niin pääsee vihervasemmiston guruksi niin kuin Linkola.

Se on se arastelu ja sanojen syöminen mistä ne eivät pidä. Joukkotuhontojen, eutanasian ja sen semmoisen ihannoiminen on niiden mielestä ihan jees.

Olavi Mäenpää

Halla-aholta oli suunnaton virhe esittää etukäteen Eerolaa
hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi. Olisi pitänyt mölyt mahassaan.
Nyt on alkanut Eerolan kappaleiksirepiminen tiedotusvälineiden
toimesta. Muiden puolueiden ei tarvitse kuin myhäillä ja seurata
katseella kuinka Soinilla alkaa jälleen hikeä pukkaamaan pintaan.
Jälleen persut taatusti taipuvat painostuksesta eivätkä esitä Eerolaa
hallintovaliokunnan johtoon.

Hieman samanlainen tilanne oli kuukausi aikaa Turun valtuustossa.
Minulta tivattiin jatkuvasti ketä esitämme eronneen Roope Tammen
tilalle käräjäoikeuden lautamieheksi. Jos olisin etukäteen ilmoittanut,
että Rostedt esittää minua, niin olisi alkanut helvetinmoinen painostus
häntä kohtaan. Lautamiehen vaihto olisi tarvittaessa taatusti vedetty,
vaikka pois esityslistalta valintani estämiseksi. Ilmoitinkin ennakkoon
ettei nimi ole vielä selvillä, vaan hänet ilmoitetaan vasta valtuuston
kokouksessa. Esitys tulikin täytenä yllätyksenä ja päätös
nimeämisestäni tehtiin yksimielisesti. Kokouksen jälkeen eräs
vihreitten valtuutettu oli todennut heidänkin menneen ikään kuin
lukkoon.

l'uomo normale

Quote from: törö on 14.06.2012, 21:24:11
Pitää opetella sanomaan ihan pokkana että Hitler oli suurmies niin pääsee vihervasemmiston guruksi niin kuin Linkola.

Se on se arastelu ja sanojen syöminen mistä ne eivät pidä. Joukkotuhontojen, eutanasian ja sen semmoisen ihannoiminen on niiden mielestä ihan jees.

Tuo on totta. Sitäpaitsi fasismi on viehättävää. Daniele Serra..Aah, mikä upea tenori  :) http://www.youtube.com/watch?v=F4koQn0KjB0  ja http://www.youtube.com/watch?v=I78oUKXGIF8
And madness and despair are a force.
Socially distancing.
Riittävällä moraalilla.

guest3656

Quote from: Olavi Mäenpää on 14.06.2012, 22:26:06
toimesta.

Kyllä melkoiselta virheliikkeeltä haiskahtaa. Eivätkö persut vieläkään ymmärrä täysin median raadollisuutta?  Missä on persujen oma "likaisten temppujen osasto"? Liityn heti puolueeseen kun palveluksiani tarvitaan.  :-*

Tommi Korhonen

Toisaalta todella iso osa tuosta valtapuolueiden ja median vallasta annetaan heille ilman syytä. Jos vain kulkee omaa tietään ja raivaa itselleen sen kunnioituksen, niin ei tarvitsisi niin paljoa huolehtia siitä median vallasta.

Joo kyllä tiedän että poliittista painetta syntyy ja se on kovaa. Ja varmasti osa siitä on näkymätöntä. Mutta kyllä Persut pystyisivät olemaan jämäkämmin omiensa takana ja sanoa änkyttäjille että lopettakaa pöhköily. Se tietysti saisi vastapuolella hepulin aikaan, mutta sitten tuskin voisivat useinkaan mitään.
Se poliittinen paine käy kestämättömäksi vain silloin kun takana on joku laillisuusongelma tai kansalaiset eivät siedä sitä. Ja Persujen kausteissa ei tätä ole oikeasti ollut. Jopa Halla-ahon pakotettu erottaminen olisi tullut pitkälle Persujen laariin. Olettaen tietysti että siinä olisi pelattu yhteen ja ettei joku sooloile. Nytkin Jussi pelasi hyvin, mutta korkeammillakin panoksilla olisi voitto kansalaisten silmissä tullut.

Itse asiassa olisi korkea aika jonkun puolueen tai toimijan nostaa terve järki taas pöydälle. Ja sanoa niille muille että lopettakaa höpsimästä.

Ikävä esittää näin raadollisella esimerkillä, mutta ei se koulun pihallakaan se kunnioitus tule kiusaajille nöyristelemällä ja heitä palvelemalla. Vaan joko voimalla, sitkeällä vastarinnalla (joka maksaa heille tarpeeksi) tai paljastamalla heidän naurettavuutensa. Mitään näistä eivät Persut puolueena vielä ole osannut tehdä. Retoriikalla Soini on pelastanut paljon, mutta ei vielä vetänyt sitä voiton puolelle.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Ystävä

hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi.
Ehkei suunnaton, mutta virhe se kuitenkin oli. Eerolan kaikki kirjoitukset perataan nyt viimeisen päälle ja taatusti sieltä löytyy jotakin "raskauttavaa" tuon Mussolini-jutun lisäksi. Jos ei muuten, niin vedetään vähän mutkia suoriksi ja irroitetaan asioita kontekstistaan.

En kyllä tajua miten politiikassa mukana olevalta henkilöltä voi päästä noin typerä sammakko. Jonkun olisi Eerolan itsensä takia pitänyt painaa vasikkanappia kun mieheltä petti arvostelukyky ja kirjoitti tuollaista palstalle, jota poliittiset vastustajat herkeämättä lukevat kuin pirut Raamattua. Tietenkin ne hierovat möläytyksiä päin naamaa aina kun vain pystyvät.

Jouko

Oliskohan yhtä paha synti jos joku ilmottautuisi ihailevansa Stalinia?
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Whomanoid

Quote from: Storm501 on 14.06.2012, 10:52:13
Fasisti tai ei, hänet on äänestetty valtaan hänen arvonsa vetoamisella äänestäjiin. Loukkaamalla häntä, loukkaat hänen äänestäjiään.

Ja mikä tulee ääri-ideologioiden poliittisista itsemurhista, ei ole eduskunnasta vaikea löytää stalinisteja ja ex-stalinisteja. Ja mistähän Stalin muistetaan? Isä aurinkoisena?

Lapsekkailla viisasteluilla ja sananpesuilla, joita tässä ketjussa toverit ystävällisesti harrastavat, Eerola ei tuosta ainakaan selviä. En muuten tiedä kenenkään nykyisen kansanedustajan sympanneen Stalinia esim. kirjoittaen, että "Itseäni viehättää stalinismi. Erityisesti Josif Stalinin talouspolitiikka."
Väärin liputettu!

Storm501

Quote from: Whomanoid on 15.06.2012, 08:54:15
Quote from: Storm501 on 14.06.2012, 10:52:13
Fasisti tai ei, hänet on äänestetty valtaan hänen arvonsa vetoamisella äänestäjiin. Loukkaamalla häntä, loukkaat hänen äänestäjiään.

Ja mikä tulee ääri-ideologioiden poliittisista itsemurhista, ei ole eduskunnasta vaikea löytää stalinisteja ja ex-stalinisteja. Ja mistähän Stalin muistetaan? Isä aurinkoisena?

Lapsekkailla viisasteluilla ja sananpesuilla, joita tässä ketjussa toverit ystävällisesti harrastavat, Eerola ei tuosta ainakaan selviä. En muuten tiedä kenenkään nykyisen kansanedustajan sympanneen Stalinia esim. kirjoittaen, että "Itseäni viehättää stalinismi. Erityisesti Josif Stalinin talouspolitiikka."
Kyllä lyödät varmasti pienellä kaivelemisella runsaasti ex-stalinisteja ja ex-taistolaisia. Tosin voiko joku todellakin sulkea kaikki edeltävät arvonsa ja vakaumuksensa ex-komeroon, täydellä varmuudella, etteivät kyseiset arvot tule vaikuttamaan hänen nykyisiin päätöksiinsä.
If the freedom of speech is taken away then dumb and silent we may be led, like sheep to the slaughter. - George Washington

Jouko

Virheissä on tai on ollut monta stalinistia/taistolaista. Perustajajäseniä. Tarja Cronberg, Satu Hassi; mainitakseni.
"Raja railona aukeaa.Edessä Aasia, Itä.Takana Länttä ja Eurooppaa;varjelen, vartija, sitä."

Uuno Kailas

Suomessako jokin mamujen aiheuttama huumeongelma? Ja khatin kontit!

Komediaa, parodiaa, sarkasmia ja ivaa; lakonisuutta ja kyynisyyttä unohtamatta

Nyökkäily; Tuo aikamme valtiomiestaito

Maatiaisjuntitar

toimesta. Muiden puolueiden ei tarvitse kuin myhäillä ja seurata
katseella kuinka Soinilla alkaa jälleen hikeä pukkaamaan pintaan.
Jälleen persut taatusti taipuvat painostuksesta eivätkä esitä Eerolaa
hallintovaliokunnan johtoon.

Miksi PS:n edes pitäisi valita nimenomaan Eerola hallintovaliokunnan puheenjohtajaksi?
Kun puolueessa on muitakin tehtävään halukkaita, on ihan päivänselvää että valinta suoritetaan heidän joukostaan.

kekkeruusi

^En minäkään tiedä onko Eerola paras hommaan vai ei. Toivottavasti muitakin halukkaita ilmaantuu ja paras valitaan.