News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Pesu, Sisu, Eerola ja maahanmuuttokriittisyys

Started by starsailor, 19.06.2012, 14:40:14

Previous topic - Next topic

desperaato

Quote from: Juho Eerola on 19.06.2012, 16:37:34
Vapaa Pohjola puolueryhmän puheenjohtajana Pohjoismaiden neuvostossa

Stubido sanoisi tähän (ehkä): Fitta som kakka!

Vörå

Quote from: Markku Stenholm on 19.06.2012, 20:00:36
Quote from: Vöyri on 19.06.2012, 17:02:40
Erinomainen ennakkotapaus! Jos jotain olen tässä huumassa ihmetellyt niin sitä, ettei SS-jäsenyys tunnu olevan minkäänlainen olennainen taakka poliittisessa prosessissa. Sen pitäisi ehdottomasti leimata jäsenensä mahdottomaksi valinnaksi mihinkään keskeisiin luottamustehtäviin, ja nyt tässä ollaan viimeinkin pääsemässä alkuun. Jos mikään niin näiden SS-miesten ryhmittymä on tahrannut PS:n imagoa ja herättänyt epäilyksiä sen uudesta suunnasta. Aika pitkään näytti melkoisen karusti kohtuullisen ongelmattomalta tämä puolueen valtavirran ja Gurun ympärille ryhmittyneen maahanmuutto-obsessiivisten ryhmän yhteiselo, mutta tästä voidaan vielä saada sotkuinen avioero! Tätä lisää.

Ottaako noin koville, että joku julkaisi Muhammed-pilakuvat myös Suomessa. Myönnetään, että se oli selkeä loukkaus suomalaista lehdistönvapautta vastaan, mutta siitä on jo hei monta vuotta. Rentoudu.

Muhammed schmuhammed, kiinnosta koko profeetta (toisin kuin eräitä). Julkaistakoon hänestä ihan mitä kukin haluaa, tuskin noin kauan kuollutta voi enää oikeusmielessä edes herjata.

IDA

Quote from: Axel Cardan on 19.06.2012, 23:11:50
Niin, Vöyri. Minä ja kaltaseni sisulaiset ovat perheellisiä, viran- ja toimenhaltijoita, joilla ei ole edes parkkisakkoa tilillään.

Niinpä niin.

Itse en ole ollut edes putkassa. Vöyri tuntenee järjestön netin kanssa käymänsä kiivaan monologin perusteella.
qui non est mecum adversum me est