News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-20 Filippiinit: kristityt osoittivat mieltä Lady Gagaa vastaan

Started by Outo olio, 20.05.2012, 12:43:32

Previous topic - Next topic

Outo olio

Maahanmuutossa useimmiten puhutaan muslimeista, yksinkertaisesti siksi, että maahanmuutto Suomeen ja Eurooppaan useimmiten on nimenomaan muslimien maahanmuuttoa. Tässä keskustelussa kuitenkin joskus unohtuvat muut uskonnolliset ryhmät, kuten kristityt, sikhit, budhalaiset jne. (tai näin ainakin olen itse ymmärtänyt).

Näinollen on "mukavaa" nähdä, että onnistuu se uskonnon motivoima, kehittyneille kulttuureille epätyypillinen käyttäytyminen muiltakin kuin vain muslimeilta.

QuoteFilippiineillä osoitettiin mieltä Lady Gagaa vastaan
20.5.2012 12:19

AP–HS
NOEL CELIS / AFP

Lady Gagaa vastaan osoitettiin mieltä Manilassa.

Manila. Kristityt nuoret osoittivat mieltään yhdysvaltalaisen poptähden Lady Gagan konsertteja vastaan Filippiineillä lauantaina.

"Kunnioita uskoamme. Lopeta jumalanpilkka", kylteissä luki.

Kristittyjä ärsyttää etenkin kappale nimeltään Judas, jonka väitetään pilkkaavan Jeesusta. Laulun kertojaääni sanoo olevansa rakastunut Juudakseen.

Viranomaiset ovat antaneet luvan kahdelle konsertille maanantaina ja tiistaina. Alastomuus ja säädyttömät eleet on kuitenkin kielletty.

Etelä-Koreassa konsertti kiellettiin alle 18-vuotiailta. Indonesiassa konsertti kiellettiin ääri-islamilaisten pelossa kokonaan.
http://www.hs.fi/ulkomaat/Filippiineill%C3%A4+osoitettiin+mielt%C3%A4+Lady+Gagaa+vastaan/a1305564721739

Ihqut etnot siellä taas käyttäytyvät rodulleen tyypillisesti. Uskonto otetaan viimeisen päälle tosissaan, ja mikäs siinä, ei ole minulta pois, mutta tämän uutisen perusteella en kyllä halua minkäänlaista maahanmuuttoa Filippiineiltä Eurooppaan/kehittyneisiin maihin yleisesti ja Suomeen erityisesti. Aikaisemmin olen ollut tätä mieltä ainakin muslimeista, ja Nigerian kristityistä, ja nyt menevät Filippiinien katoliset samaan ryhmään. Ei kiitos. Heillä on jo oma maansa, ja meillä omamme.
Suvaitsevaisen ajattelun yhteenveto: Suomessa Suomen kansalaiset rikkovat Suomen lakeja. Myös muiden maiden kansalaisten on päästävä Suomeen rikkomaan Suomen lakeja. Tämä on ihmisoikeuskysymys.

Joku ostaa ässäarvan, toinen taas uhrivauvan. Kaikki erilaisia, kaikki samanarvoisia.

Can I have a safe space, too?

vihapuhegeneraattori

Ota nyt huomioon että rauhanomainen mielenosoitus on vielä yksi demokratian peruspilareista. Toista oli artikkelin mukaan Indonesiassa, missä konsertti kiellettiin kokonaan "rauhanuskonnon" pelossa.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Arto Luukkainen

Quote from: Outo olio on 20.05.2012, 12:43:32mutta tämän uutisen perusteella en kyllä halua minkäänlaista maahanmuuttoa Filippiineiltä Eurooppaan/kehittyneisiin maihin yleisesti ja Suomeen erityisesti. Aikaisemmin olen ollut tätä mieltä ainakin muslimeista, ja Nigerian kristityistä, ja nyt menevät Filippiinien katoliset samaan ryhmään. Ei kiitos. Heillä on jo oma maansa, ja meillä omamme.

Palaa asiaan, kun sinulla on jotakin kerrottavaa filippiiniläisten kristittyjen nuorten uskontonsa vuoksi tekemistä väkivallanteoista, Oman mielipiteensä kai saada tuoda julki mielenosoituksessa. Kenenkään kaulan katkaisemista he eivät olleet vaatimassa.

Todellisuudessa Filippiineiltä saataisiin Suomeen todella ahkeraa ja lainkuuliaista väkeä, jos maahanmuuttajia tarvitaan. Mutta Suomen vihervasemmistopiirien mielestä kristityt aasialaiset ja erityisesti naiset ovat Suomen suurimpia vihollisia, joita ei pdä päästää Suomeen missään oloissa. Joten ole rauhassa, ei sieltä ole tulossa ketään kun ei päästetä. Filippiiniläiset sairaanhoitajat olivat poikkeustapauksia, mutta ei heidänkään anneta asettautua Suomeen pysyvästi.

En ole Arto Luukkanen vaan Arto Luukkainen eli iillä!
Iitön on se kuuluisampi.

Fiftari

Totta kai saavat osoittaa mieltään jos se heidän mielestään ajaa heidän asiaansa. Eri asia jos aletaan polttamaan paikkoja, räjäytteleen pommeja ihmismassassa tai muuten tappamaan porukkaa ja uhkailemaan ihmisiä koska artisti tai muu henkilö ei sovi heidän maailmankuvaansa.
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Jack

Quote from: Outo olio on 20.05.2012, 12:43:32

Ihqut etnot siellä taas käyttäytyvät rodulleen tyypillisesti. Uskonto otetaan viimeisen päälle tosissaan, ja mikäs siinä, ei ole minulta pois, mutta tämän uutisen perusteella en kyllä halua minkäänlaista maahanmuuttoa Filippiineiltä Eurooppaan/kehittyneisiin maihin yleisesti ja Suomeen erityisesti. Aikaisemmin olen ollut tätä mieltä ainakin muslimeista, ja Nigerian kristityistä, ja nyt menevät Filippiinien katoliset samaan ryhmään. Ei kiitos. Heillä on jo oma maansa, ja meillä omamme.

En tekisi kovin syvälle meneviä rotupäätelmiä 70 ihmisen mielenosoituksen perusteella maassa, jossa asuu 103,7 miljoonaa ihmistä. Etnisiä ryhmiäkin siellä on useita.

Uutiset: "About 70 members of a group called Biblemode Youth Philippines rallied in front of the Pasay City Hall in metropolitan Manila."

Kyllä Suomessakin on mieltä osoitettu. Keväällä 1918 osoitettiin oikein aseiden kanssa.

P.S. Amerikkalaisten Beatles-vastaiset mielenosoitukset 1960-luvulla olivat aivan toista luokkaa. Tällöinkin syynä oli uskonto.

Miniluv

70 uskovaa osoittaa mieltään. Kyltissä mainitaan jumalanpilkka.

Tästä on enää lyhyt matka polttouuneihin rovioihin.

QuoteEi kiitos. Heillä on jo oma maansa, ja meillä omamme.

Olen samaa mieltä ja olin jo ennen tätä (epä)uutista.

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/