News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kysymyksiä FDL-läisille

Started by thinkingmind, 14.05.2012, 16:43:32

Previous topic - Next topic

thinkingmind

Quote from: desperaato on 14.05.2012, 20:35:34
Quote from: Emo on 14.05.2012, 20:22:12
Mitä minä ymmärsin, niin FDL on kansalaisliike, ei kai niillä ole virallisia jäseniä (tai jäsenluetteloita) olemassakaan? Eli "jäsen" vissiin on jokainen, joka sanoo olevansa jäsen, ja likettää FB:ssä FDL:ää? Olenko ymmärtänyt oikein? Jos olen, ei siinä silloin ketään "potkita pois" kun ei oikein ole mitään mistä ketään potkia pois.

Näin on. Tiedotuskanavilta voidaan sulkea ja toivottaa ei toivotuksi tapaamisiin.

Kyllähän porukkaa nyt voi facebook-ryhmästä ryhmän perustaja potkia pois jos haluaa.
Voi vielä lisäksi postata tiedotuksen että ketkä jäsenet potki pois ja minkä takia niin muutkin tajuavat olla sekoilematta.
Se että FDL ei näin toimi on yksinomaan FDL:n valitsema linja.

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

thinkingmind

Quote from: Kari Halkola on 14.05.2012, 20:57:58
Yllä olevat kysymykset voi osoittaa suoraan tiedoittajallemme:

James Gonzo, FDL administration / media & communications

http://www.facebook.com/gonzojames

Onko FDL:n nimetön tiedottaja saanut aikaisemmin bännit hommasta vai miksi se ei uskaltaudu tänne vastailemaan?

"Ongelma on se että suomen viranomaiset jakelevat turvapaikanhakijoille oleskelulupia kuin abit karkkia vaikka perusteita turvapaikan saamiseen ei ole.Kaikkiin näihin oleskelulupiin sisältyy lisäksi automaattisesti oikeus tuoda oleskeluluvan saaneen perhe suomeen suoraan sossun asiakkaaksi" -mä

Emo

Quote from: thinkingmind on 14.05.2012, 21:04:55
Quote from: desperaato on 14.05.2012, 20:35:34
Quote from: Emo on 14.05.2012, 20:22:12
Mitä minä ymmärsin, niin FDL on kansalaisliike, ei kai niillä ole virallisia jäseniä (tai jäsenluetteloita) olemassakaan? Eli "jäsen" vissiin on jokainen, joka sanoo olevansa jäsen, ja likettää FB:ssä FDL:ää? Olenko ymmärtänyt oikein? Jos olen, ei siinä silloin ketään "potkita pois" kun ei oikein ole mitään mistä ketään potkia pois.

Näin on. Tiedotuskanavilta voidaan sulkea ja toivottaa ei toivotuksi tapaamisiin.

Kyllähän porukkaa nyt voi facebook-ryhmästä ryhmän perustaja potkia pois jos haluaa.
Voi vielä lisäksi postata tiedotuksen että ketkä jäsenet potki pois ja minkä takia niin muutkin tajuavat olla sekoilematta.
Se että FDL ei näin toimi on yksinomaan FDL:n valitsema linja.

Minkälaista sekoilua olet siellä havainnut? Itse en ole FB:ssä, ja käynyt sillä kaikille näkyvällä sivullakin vain kolmesti, niin ainoa minkä olen huomannut on provosoiva pilakuva.

Emo

Quote from: thinkingmind on 14.05.2012, 21:14:35

Onko FDL:n nimetön tiedottaja saanut aikaisemmin bännit hommasta vai miksi se ei uskaltaudu tänne vastailemaan?

Ehkä MEIDÄN, sinun ja minun, ei ole aiheellista kenellekään NIMETTÖMYYDESTÄ vittuilla? 

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: desperaato on 14.05.2012, 17:19:13
Vastaan omastapuolestani.

En osaa vastata. Jos Suomessa ei olisi M11 niin kuka ajaisi suoraa demokratiaa? M11 ansiosta tiedetään kaikenlaista ja osataan myös vaatia (kohta) paljon enemmän.
Kreikan "ääri oikeistopuolue?", en muista nimeä oli vielä ennen vaaleja promillepuolue, nyt se sanelee yhtenä puolueena hallitusneuvotteluja ja samalla Kreikan tulevaisuutta.

Tuota noin missäs ja mitenkä tämä muutoksen ajama Suora demokratia näkyy? Tähän menneesä perussuomalaisten Immonen on ollut ainoa taho joka on tuonut suoraa demokratiaa esiin.Perussuomaklaisten hommasiipi on varmasti jo profiloitunut maahanmuuttokriittisiksi.

thinkingmind

Quote from: Emo on 14.05.2012, 21:18:09

Ehkä MEIDÄN, sinun ja minun, ei ole aiheellista kenellekään NIMETTÖMYYDESTÄ vittuilla?

En mielestäni mitenkään erikoisemmin vittuillut kyseiselle tiedottajalle nimettömyydestä vaan lähinnä ihmettelin miksei hän rekisteröidy hommalle vaikka tänne voi hyvin rekisteröityä nimettömänäkin eikä nimettömyydestä mitään aihettakaan ole vittuilla kenellekään mutta kun nyt rupesin ajattelemaan niin mieleeni tuli että FDL haisee entistä enemmän sillä vaikka hommassakin 90% on nimettömiä niin homman perustajat eli Turkkilat,Leinot ja Elisat ovat ihan nimellisiä henkilöitä jotka ovat oikeasti olemassa.
FDL:llä on James Gonzo niminen nimimerkki joka ei jostain syystä uskalla tulla hommalle ja ainoa syy jonka minä tähän keksin on että hän on saanut aikaisemmin bännit tänne ja pelkää homman moderaattoreiden norsun muistia IP-guruilua.

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: thinkingmind on 14.05.2012, 21:47:12

En mielestäni mitenkään erikoisemmin vittuillut kyseiselle tiedottajalle nimettömyydestä vaan lähinnä ihmettelin miksei hän rekisteröidy hommalle vaikka tänne voi hyvin rekisteröityä nimettömänäkin eikä nimettömyydestä mitään aihettakaan ole vittuilla kenellekään mutta kun nyt rupesin ajattelemaan niin mieleeni tuli että FDL haisee entistä enemmän sillä vaikka hommassakin 90% on nimettömiä niin homman perustajat eli Turkkilat,Leinot ja Elisat ovat ihan nimellisiä henkilöitä jotka ovat oikeasti olemassa.
FDL:llä on James Gonzo niminen nimimerkki joka ei jostain syystä uskalla tulla hommalle ja ainoa syy jonka minä tähän keksin on että hän on saanut aikaisemmin bännit tänne ja pelkää homman moderaattoreiden norsun muistia IP-guruilua.

Mistät sinä sen tiedät vaikka noita islaminvastustajia olisi täälläkin?

Koskela Suomesta

Kun huomaamme miten porukkaan suhtaudutaan vaikkei nämä demonisoijat pystykään kertomaan syytä miksi se on niin demonista, niin ymmärrän hyvin miksi he koettavat pysyä mahdollisimman tuntemattomina. Antifasistit ovat oikeasti väkivaltainen porukka.
'That's not an argument. THAT's an argument.' Daily Mail 15.12.2011

Eksternaalinen kausaali atribuutio.

K-M Halkola

QuoteOnko FDL:n nimetön tiedottaja saanut aikaisemmin bännit hommasta vai miksi se ei uskaltaudu tänne vastailemaan?

:facepalm: aivan mahtavaa....
Juuri tämän kaltaisten provoilujen takia kävin homman nimellisenä jäsenenä laittamassa tämän FDL administration vastauksen tänne foorumille, sen sijaan että sen olisi tehnyt joku muu nimimerkillä.

thinkingmind

Quote from: Osakesäästäjä(ei keinotte on 14.05.2012, 22:25:27

Mistät sinä sen tiedät vaikka noita islaminvastustajia olisi täälläkin?

Enhän minä tiedäkään muuta kuin sen että FDL tiedottaja "James Gonzo" ei ole hommassa eikä nähtävästi halua tulla tänne keskustelemaan jostain syystä koska hänelle on käsketty lähettää kysymyksiä facebookin kautta vaikka näistä kysymyksistä täällä hommassa on kyllä kuulemma informoitu FDL:ää.
Myöskään FDL:n ainoaa tunnettua kasvoa Mimosaa ei ole näkynyt vastailemassa.
Muutama hommalainen joka myös FDL-facebookkaa on vastaillut ja kirjoitellut jotain josta heille kiitokset.

thinkingmind

Quote from: Kari Halkola on 14.05.2012, 23:31:15
QuoteOnko FDL:n nimetön tiedottaja saanut aikaisemmin bännit hommasta vai miksi se ei uskaltaudu tänne vastailemaan?

:facepalm: aivan mahtavaa....
Juuri tämän kaltaisten provoilujen takia kävin homman nimellisenä jäsenenä laittamassa tämän FDL administration vastauksen tänne foorumille, sen sijaan että sen olisi tehnyt joku muu nimimerkillä.

Kiitos että niin teit ja kunnioitusta siitä että olet nimellinen hommalainen.
Käsitin kuitenkin että olet vain tavallinen FDL:ää seuraava FDL-facebookkailijija etkä millään tavoin mukana FDL:n administraatiossa tai organisaatiossa joka päättää mitä FDL:n facebook-ryhmässä sallitaan ja ketä pidetään jäseninä jne.

Jos vastaat kysymyksiin ihan tavis FDL-läisenä niin sekin olisi hienoa mutta olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan myös niiltä mielipiteitä jotka FDL:n facebook ryhmää administroivat ja jotka sitä mediassa edustavat kuten kyseinen tiedottaja tai Mimosa.

Emo

^ Vaadimme Mimosan tänne!  :)

Todella fiksunoloinen nainen!

K-M Halkola

1. kysymykseen voi kommentoida parilla sanasella division leaderin ominaisuudessa, asetetun kysymyksen asettelun koomisuudesta:

QuoteParantaako FDL-ryhmässä keskustelu mielestänne jotenkin mahdollisuuksia siihen että suomen maahanmuuttopolitiikkaa kiristetään verrattuna siihen että keskustelisitte hommassa ja perinteisissä medioissa?

FDL on kansalaisjärjestö, ei mikään nettifoorum kuten Homma. Kansalaisjärjestöillä on toimintaa myös internetin ulkopuolella.
Järjestö  puolustaa peräänantamattomasti kaikkien ihmisten oikeutta protestoida ei-muslimien elämään tunkeutuvaa radikaalia islamia vastaan. Maahanmuuttovastaisuus on täysin eri asia, eikä sitä pidä sekoittaa tähän.
Tämä kaikki ensimmäiseen kysymykseen liittyvä olisi ollut luettavissa FDL pääsivulta kysymättäkin.
http://www.facebook.com/pages/Finnish-Defence-League-FDL-/166277343419357?ref=ts&sk=info

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

thinkingmind

Quote from: Kari Halkola on 15.05.2012, 08:57:48
1. kysymykseen voi kommentoida parilla sanasella division leaderin ominaisuudessa, asetetun kysymyksen asettelun koomisuudesta:

QuoteParantaako FDL-ryhmässä keskustelu mielestänne jotenkin mahdollisuuksia siihen että suomen maahanmuuttopolitiikkaa kiristetään verrattuna siihen että keskustelisitte hommassa ja perinteisissä medioissa?

FDL on kansalaisjärjestö, ei mikään nettifoorum kuten Homma. Kansalaisjärjestöillä on toimintaa myös internetin ulkopuolella.
Järjestö  puolustaa peräänantamattomasti kaikkien ihmisten oikeutta protestoida ei-muslimien elämään tunkeutuvaa radikaalia islamia vastaan. Maahanmuuttovastaisuus on täysin eri asia, eikä sitä pidä sekoittaa tähän.
Tämä kaikki ensimmäiseen kysymykseen liittyvä olisi ollut luettavissa FDL pääsivulta kysymättäkin.
http://www.facebook.com/pages/Finnish-Defence-League-FDL-/166277343419357?ref=ts&sk=info

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

Eikö ole mielestäsi omituista että vaikka sinä oletkin nimellisenä niin hommassa kuin FDL:ssäkin niin FDL:n johto on täysin anonyymiä?
(verrattuna esim. Homma ry:hyn jonka johtajat ovat ihan oikeita henkilöitä)

Miten FDL voi olla kansalaisjärjestö jos se korostaa että siinä ei ole varsinaisia jäsenyyksiä vaan liitytään facebook liketyksillä?

Kuka valitsee FDL:ssä Division leaderit?

Onko FDL:llä ollut tähän mennessä mitään muuta toimintaa kuin facebookkailu ja Mimosan matka tanskaan esiintymään tässä euroopan laajuisen anglosaksisen maahanmuuttokriittisyys-brändin lanseerauksessa?

dothefake

Kuka valitsee vapaamuurareissa ne, jotka kirjoittavat Hommafoorumiin?
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

K-M Halkola

QuoteEikö ole mielestäsi omituista että vaikka sinä oletkin nimellisenä niin hommassa kuin FDL:ssäkin niin FDL:n johto on täysin anonyymiä?

Miten FDL voi olla kansalaisjärjestö jos se korostaa että siinä ei ole varsinaisia jäsenyyksiä vaan liitytään facebook liketyksillä?

Onko FDL:llä ollut tähän mennessä mitään muuta toimintaa kuin facebookkailu ja Mimosan matka tanskaan esiintymään tässä euroopan laajuisen anglosaksisen maahanmuuttokriittisyys-brändin lanseerauksessa?

:facepalm:
Suosittelen lukemaan hiukan tarkemmin FDL:n facebooksivua.

Edelleenkin, yllä olevat kysymykset voi osoittaa suoraan tiedoittajallemme:

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

jmm

Quote from: Kari Halkola on 15.05.2012, 10:02:25

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

(boldaukset minun)

Ymmärrän kyllä englanninkieliset tittelit kansainvälisessä toiminnassa mutta en Suomen sisällä. Teidän toimintanne tuntuu vähän liian ulkomaalaiselta. Onko FDL:ään pääsyvaatimuksena hyvä englanninkielen taito?
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

Aukusti Jylhä

Quote from: jmm on 15.05.2012, 10:09:23

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

(boldaukset minun)

Ymmärrän kyllä englanninkieliset tittelit kansainvälisessä toiminnassa mutta en Suomen sisällä. Teidän toimintanne tuntuu vähän liian ulkomaalaiselta. Onko FDL:ään pääsyvaatimuksena hyvä englanninkielen taito?
Kyllähän se helpottaa sitä kansainvälistä verkostoitumista jos perustermit ovat englanniksi. En usko kielemme ainakaan tämmöisten pikkujuttujen takia katoavan, mutta joitain muita syitä kyllä tulee mieleen.

Eli mun mielestä aika lillukanvarsissa möyrimistä tarttua englannin käyttämiseeen, kansainvälinen liike kuiteskin.
Ef 6:10-11
Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa. Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.

mikkoR

Hommalla ja FDL touhulla on samansuuntaisia tavoitteita eri toimintavalla ja näkisin että hommassa on enempi hiljaista sisältä vaikuttamista (joku voisi sanoa viideskolonna meille positiivisessa mielessä) ja FDL haluaa taas tehdä asiat näkyvämmin ja muualla kuin "peräkammarissa" tai näin minä olen ainakin asian käsittänyt?

Vaikka ei sen enempää olisi mitään yhteistyötä tai konsestusta niin voihan sitä aina tukea hiljaa toisiaan kun tuskinpa kumpikaan sakki toisinsa varpailla tallo kun ei ole mitään sellaista asiaa josta tarvitsee keskenään taistella.

Paras tapa päästä eroon laittomista aseista on toki luoda riittävä määrä väyliä laillisille aseille.

thinkingmind

QuoteEikö ole mielestäsi omituista että vaikka sinä oletkin nimellisenä niin hommassa kuin FDL:ssäkin niin FDL:n johto on täysin anonyymiä?

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

Eli FDL:llä on tiedottaja joka ei tule hommaan tiedottamaan vaan hänelle voi viestitellä vain facebookissa ja sä et Jyväskylän Division Leaderina halua/voi vastata kysymyksiin?

thinkingmind

Quote from: dothefake on 15.05.2012, 09:37:29
Kuka valitsee vapaamuurareissa ne, jotka kirjoittavat Hommafoorumiin?

Mä en tiedä kun en kyseiseen mustanaamio-klubiin kuulu.
Rakennuksilla oon kyllä ollut joskus nuorena töissä.  :)

K-M Halkola

Quote from: thinkingmind on 15.05.2012, 11:11:43

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

Eli FDL:llä on tiedottaja joka ei tule hommaan tiedottamaan vaan hänelle voi viestitellä vain facebookissa ja sä et Jyväskylän Division Leaderina halua/voi vastata kysymyksiin?

QuoteHommalla ja FDL touhulla on samansuuntaisia tavoitteita eri toimintavalla ja näkisin että hommassa on enempi hiljaista sisältä vaikuttamista (joku voisi sanoa viideskolonna meille positiivisessa mielessä) ja FDL haluaa taas tehdä asiat näkyvämmin ja muualla kuin "peräkammarissa" tai näin minä olen ainakin asian käsittänyt?

Vaikka ei sen enempää olisi mitään yhteistyötä tai konsestusta niin voihan sitä aina tukea hiljaa toisiaan kun tuskinpa kumpikaan sakki toisinsa varpailla tallo kun ei ole mitään sellaista asiaa josta tarvitsee keskenään taistella.

Niimpä niin, sen käsittäminen vaan tuntuu olevan joskus vaikeaa. Sanotaanpa näin päin. Jos en pitäsi hommaa omalta osaltaa tarpeellisena, en olisi täällä. Ilmiselvästi on nyt iskenyt joku ihme pelko siitä, että FDL kilpailee Homman kanssa...ja tuossa ajatuksessa ei ole järjen häivää.

Jari-Petri Heino

Quote from: Asta Tuominen on 14.05.2012, 21:01:57
Ei sitä hörhösiipeä kannattaisi aina suoraan teilata, koska se ilmaisullaan herättää ajatuksia ja sitä kautta keskustelua. Ja keskustelu on aina hyväksi.  :)

Juuri näin.

Olen aina ihmetellyt sitä, että jos ei sovi omaan pilkkaan, potkaistaan mäelle.

Jokaisella on varmasti syy olla sitä mieltä mitä on. Se, että aloitetaan potkimaan jengiä pihallle koska rasisti-nasse, ei johda mihinkään. Myös rasisti-nasse on ihminen, joka voi myös muuttaa mielipiteitään jos siihen annetaan mahdollisuus ja rasistinasseuden syitä kuunnellaan, eikä tulla kertomaan, että sinä nyt vain olet juntti jota ei pidä kuunnella.

Ja sitten vielä se kysymys.

Miksi ei saa olla rasisti?

"Vallan, rahan ja tilan uudelleen jakaminen on seuraava vaiheemme"

Emo

Quote from: Jari-Petri Heino on 15.05.2012, 11:52:11
...

Siksi, että kaikki ihmiset ovat rasisteja. Mutta muutamia itseään parempina pitäviä (valkoisia) ihmisiä tämä on alkanut ahdistaa niin, että he ovat kieltäneet rasismin oman rotunsa edustajilta. Ei siis kaikilta ihmisiltä, vain omiltaan. Eli siltä omalta porukaltaan, jonka pitää toimia todistusaineistona sille uskomukselle, että me valkoiset todellakin olemme parempia ihmisiä kuin nuo muun väriset. Ne muut saavatkin olla rasisteja meitä kohtaan (se on jopa toivottavaa?), se myös tukee sitä käsitystä että ME VALKOISET olemme heitä parempia.

junakohtaus

Mun puolesta jokainen saa olla niin rasisti kuin tahtoo ja millä mä ketään estänkään. Sen sijaan mä parhaani mukaan pistän mäelle jokaisen tomppelin sortista riippumatta, joka pelkän olemassaolonsa typeryydellä ja kädettämisellä sotkee hankkeet. Tässä on meillä tytöt ja pojat töitä tehtävänä eikä millään jaksa käyttää aikaa kaikkien spedejen toppuuttelemiseen.

Siksi pihalle.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Emo

Quote from: junakohtaus on 15.05.2012, 12:05:54
Mun puolesta jokainen saa olla niin rasisti kuin tahtoo ja millä mä ketään estänkään. Sen sijaan mä parhaani mukaan pistän mäelle jokaisen tomppelin sortista riippumatta, joka pelkän olemassaolonsa typeryydellä ja kädettämisellä sotkee hankkeet. Tässä on meillä tytöt ja pojat töitä tehtävänä eikä millään jaksa käyttää aikaa kaikkien spedejen toppuuttelemiseen.

Siksi pihalle.

Kuka pihalle? Minä? Sinäkö lähdit ulos puutarhahommiin?

Emo

Quote from: jmm on 15.05.2012, 10:09:23

Kari Halkola
FDL Jyväskylä
Division Leader

(boldaukset minun)

No voi taivahantalikynttilät! Oletko vilkaissut millä kielellä suomalaisfirmojen käyntikorteissa nykyään tittelit ovat?

Tuo on oletettavasti sitä KANSAINVÄLISYYTTÄ, ei mitään "vähän liian ulkomaalaista".

junakohtaus

Mitä mä sua pihalle heittäisin.

Sen sijaan möyhäävät tollorasistit mä pistän suoraan kartanolle enkä edes jää miettimään olisiko miehissä sittenkin lukuisia, vaikka hyvin piilotettuja, hienoja puolia.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Emo

Quote from: junakohtaus on 15.05.2012, 12:12:38
Mitä mä sua pihalle heittäisin.

Sen sijaan möyhäävät tollorasistit mä pistän suoraan kartanolle enkä edes jää miettimään olisiko miehissä sittenkin lukuisia, vaikka hyvin piilotettuja, hienoja puolia.

No en minä nyt tuota ulosheittona itseeni kohdistuen ottanutkaan kun eihän tuo ollut edes sinisellä  :)  Tiedustelin vain että pihatyötkö kutsuu?

Ja jokainen on ihan vähän rasisti, uusi sanoitus täytyisi kehitellä vanhaan tuttuun renkutukseen. Hohhhoijaa... kylläpäs meinaa kiihoitella. Se on tämä kevät varmaan?

Hämeenlinnan Oraakkeli

Quote from: Jari-Petri Heino on 15.05.2012, 11:52:11
Quote from: Asta Tuominen on 14.05.2012, 21:01:57
Ei sitä hörhösiipeä kannattaisi aina suoraan teilata, koska se ilmaisullaan herättää ajatuksia ja sitä kautta keskustelua. Ja keskustelu on aina hyväksi.  :)

Juuri näin.

Olen aina ihmetellyt sitä, että jos ei sovi omaan pilkkaan, potkaistaan mäelle.

Jokaisella on varmasti syy olla sitä mieltä mitä on. Se, että aloitetaan potkimaan jengiä pihallle koska rasisti-nasse, ei johda mihinkään. Myös rasisti-nasse on ihminen, joka voi myös muuttaa mielipiteitään jos siihen annetaan mahdollisuus ja rasistinasseuden syitä kuunnellaan, eikä tulla kertomaan, että sinä nyt vain olet juntti jota ei pidä kuunnella.

Ja sitten vielä se kysymys.

No siksei saa olla rasisti ainakaan politiikassa kun 50% väestöstä on gaussinkäyrän vasemman laidan tallaajia, ja nämä uskovat mediaa. Näiden 50% äänetkin pitäisi saada käyttöön jos halutaan menestyä. medialle ei pidä antaa yhtään aseita turhalla höpinällä.