News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-05-12 Arhinmäki Ykkösaamussa: Perussuomalaisia turha pelätä

Started by Suomi2050, 12.05.2012, 11:49:03

Previous topic - Next topic

ekto

Tämä on sama iänikuinen vääntö, mitä jos. Itse arvostan PS:n päätöstä olla lähtemättä monikulttuuria edistävään hallitukseen sekä kreikkalainoitukseen eurooppalaisten pankkien rahoittamiseen.  näitä vastaan kampanioimalla he saivat puolimiljoonaa ääntä. Jos heitä olisi suuriltaosin äänestetty varuskunnan pelastamisen takia tai Ottawan sopimuksen takia, silloin heidän olisi ollut syytä mennä hallitukseen.

John

Quote from: ekto on 14.05.2012, 13:32:08
Tämä on sama iänikuinen vääntö, mitä jos. Itse arvostan PS:n päätöstä olla lähtemättä monikulttuuria edistävään hallitukseen sekä kreikkalainoitukseen eurooppalaisten pankkien rahoittamiseen.  näitä vastaan kampanioimalla he saivat puolimiljoonaa ääntä. Jos heitä olisi suuriltaosin äänestetty varuskunnan pelastamisen takia tai Ottawan sopimuksen takia, silloin heidän olisi ollut syytä mennä hallitukseen.

Anteeksi vaan, mutta nyt on pakko puuttua tähän viestiin. Nimittäin hallitus ei olisi mikään monikulttuuria edistävä hallitus, jos PS olisi siinä mukana. Jos PS olisi mukana, niin maahanmuuttopolitiikkaa oltaisiin voitu huomattavasti tiukentaa sekä lisäksi leikata mokusektorilta huomattavia summia rahaa. Sixpack-koalition kariuduttua alkukesästä oli kaiken lisäksi vielä mahdollisuus monikulttuurisuuden torjunnan kannalta parhaaseen hallitukseen, jossa olisi ollut perussuomalaisten lisäksi pääpuolueina kokoomus ja keskusta.

ekto

Onhan tuokin näkökulma, itse tosin epäilen että nämä vuosia monikulturismin nimeen vannoneet politikot olisivat voineet yhtäkkiä antaa periksi tässä asiassa. En jaksa uskoa moiseen massatakinkääntöön varsinkin kun media olisi nostanut vahvasti esiin pienimmätkin myönnytykset. Varuskuntien kohtalo olisi voinut olla parempi.

Jokatapauksessa perussuomalaiset olisivat nytten Arhimäen kengissä. Soini paasaisi rahotuksen järjettömyydestä ja kreikan eroamisesta, vaikka itse on ollut näitä sopimuksia solmimassa.