News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Hommaretket Haltialaan

Started by mannym, 25.04.2012, 23:31:24

Previous topic - Next topic

vade_w

Quote from: Topi Junkkari on 20.06.2014, 08:32:09
Quote from: vade_w on 20.06.2014, 08:24:03
Liekö Haltialassa yleistä uimarantaa ja saunaa ollenkaan?
Kuka Vantaanjoessa muka uisi?
Oletpas sinä negatiivinen. Ajattelin, kun en ole ikinä käynyt, että liekö siellä mahdollisuutta?

Topi Junkkari

Quote from: vade_w on 20.06.2014, 08:49:41
Oletpas sinä negatiivinen. Ajattelin, kun en ole ikinä käynyt, että liekö siellä mahdollisuutta?

No joo, Vantaanjokea pidetään yleisesti likaviemärinä, mutta kyllä siellä uimarantojakin on. Helsingin puolella tunnetuin on Pikkukoski, Oulunkylän tienoilla, Haltialasta katsottuna alajuoksulla.
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

Faidros.

Vantaanjokeen nousee meritaimen, joten ei se voi kovin likainen olla.
Kun yksi ihminen kärsii harhasta, sitä sanotaan hulluudeksi. Kun monta ihmistä kärsii harhasta, sitä sanotaan uskonnoksi. -Robert M Pirsig-
Millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla,jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia.
-Matthew B.Crawford-

vade_w

Quote from: Topi Junkkari on 20.06.2014, 08:58:49
Quote from: vade_w on 20.06.2014, 08:49:41
No joo, Vantaanjokea pidetään yleisesti likaviemärinä, mutta kyllä siellä uimarantojakin on. Helsingin puolella tunnetuin on Pikkukoski, Oulunkylän tienoilla, Haltialasta katsottuna alajuoksulla.
Omalla lähiuimarannalla oli alkukesästä suoritettu mittaukset ja ranta sai hyvän arvosanan. Kai viranomaiset Vantaanjoellakin mittauksia suorittaa. Ja eihän sitä vettä juoda tarvi tai kannata oikeastaan muualla paitsi Inarissa.  ;)

Topi Junkkari

Quote from: vade_w on 20.06.2014, 09:06:36
Ja eihän sitä vettä juoda tarvi tai kannata oikeastaan muualla paitsi Inarissa.  ;)

Vanhempieni kotipaikalla Tuusniemellä on järvi ihan siinä rannassa. Sen nimi on Juojärvi ja se on nimensä veroinen. Kyllä sitä juo, jos ei muuta ole tarjolla. Hyvin puhdas ja kirkasvetinen järvi. Nykyään käyttövesi tosin tulee kunnan vesijohdosta, mutta tilanne on ollut tämä vasta muutaman vuoden.

(Typerät savolaiset eivät suostuneet samalla ojankaivuulla vetämään valokaapelia, vaikka sitä ehdotin. Minulla ei ole äänioikeutta, koska olen vain omistajien aikamiespoika, joka asuu ihan muualla.)
Ihmisiä, joilla on vakavia hallusinaatioita, ei pitäisi päästää merkittäviin julkisiin virkoihin. Lievät harhanäyt tai -äänet ei haittaa, ellei satu olemaan lentäjä tai pianonvirittäjä.

– Nimim. Joutilas Hommaforumilla 13.9.2015
http://hommaforum.org/index.php/topic,903.msg1989950.html#msg1989950

vade_w

Quote from: Topi Junkkari on 20.06.2014, 09:13:30
Quote from: vade_w on 20.06.2014, 09:06:36
Ja eihän sitä vettä juoda tarvi tai kannata oikeastaan muualla paitsi Inarissa.  ;)
Vanhempieni kotipaikalla Tuusniemellä on järvi ihan siinä rannassa. Sen nimi on Juojärvi ja se on nimensä veroinen. Kyllä sitä juo, jos ei muuta ole tarjolla. Hyvin puhdas ja kirkasvetinen järvi. Nykyään käyttövesi tosin tulee kunnan vesijohdosta, mutta tilanne on ollut tämä vasta muutaman vuoden.

(Typerät savolaiset eivät suostuneet samalla ojankaivuulla vetämään valokaapelia, vaikka sitä ehdotin. Minulla ei ole äänioikeutta, koska olen vain omistajien aikamiespoika, joka asuu ihan muualla.)
Keski-Suomi on minulle jokseenkin tuntematonta seutua. Kaiketi järvivettä juoda voi. Ei siitä muuta seuraa pahimmassa tapauksessa, kuin löysä vatsa saattaa tulla pariksi päiväksi.

http://www.hel.fi/www/helsinki/fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/liikunta/ulkoliikuntapaikat/maauimalat-uimarannat-ja-uimapaikat/leva Tuolla on mittaustuloksia Helsingin uimarannoista.

mannym

Oliks tabulan kamerassa tukkahirviön kuva? Sen saa laittaa sensuroimatta. Tai jos kuvaan mahtui muita niin heidät tietenkin voi sensuroida.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

guest11919

Quote from: Topi Junkkari on 20.06.2014, 08:44:10
Quote from: Tabula Rasa on 20.06.2014, 08:36:16
Kaljakellujat ainakin? Saunanhan saa jos sitä on vailla.

Kaljakellunta on kai Keravanjoella?

Ovat sama joki. Nimi vaihtuu Tikkurilan jälkeen.

Eino P. Keravalta

Quote from: Bona on 20.06.2014, 10:01:19

Ovat sama joki. Nimi vaihtuu Tikkurilan jälkeen.

Minä luulin, että Keravanjoki on oma jokensa, mutta että se yhtyy jossain Haltialan paikkeilla Vantaanjokeen, josta eteenpäin ovat yhtä ja samaa, eli että Keravanjoki olisi Vantaanjoen sivujoki.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Martti Munne

Taisit Eino olla oikeassa: "Keravanjoki on Vantaanjoen pisin sivujoki, jonka pituus on 65 kilometriä."
http://fi.wikipedia.org/wiki/Keravanjoki
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Lumina

Mutta kiljukellunta on Järvenpäässä ensi viikon lauantaina :)

Jos jollain on kuvia musta, niin oisin kiitollinen, jos laitatte mulle. Omat kuvailut jäi vähiin tänä vuonna (pari kuvaa Sannan väsäämästä letistä).

Martti Munne

Etkä sä niitäkään kuvia itse ottanut.
"Kaupungit oppivat korkeiden muurien ja sotalaivojen rakentamisen vihollisiltaan, eivät ystäviltään. Tämä opetus pelastaa heidän lapsensa, kotinsa ja omaisuutensa."

Aristofanes (n. 446 – n. 386 eKr.)

Lumina

Quote from: Martti Munne on 20.06.2014, 12:25:03
Etkä sä niitäkään kuvia itse ottanut.

En niin. Suuri kiitos kuvaajalle. Kuvat olivat niin onnistuneita, etten edes itse tunnista itseäni :)

Tabula Rasa

Kiitoksia postimiehelle. Pitää tarjota tuoppi kiljua kunhan näkyillään.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

elukka

Joko toimikunta on perustettu/persutettu?
:o
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

mannym

"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."