News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Hommaretket Haltialaan

Started by mannym, 25.04.2012, 23:31:24

Previous topic - Next topic

Tragedian synty

Muori on varsin vihervasemmistolainen, joten ei sopinut mennä kertomaan, että aion hommalaisten kesäretkelle. Sanoin meneväni jonnekin matkan päähän kävelemään. Aion siis olla klo 14 tienoilla osoitteessa Laamannintie 17 00690 Helsinki. Linja-auto 519 vie kiitettävästi kymmenen minuutin kävelymatkan päästä lapsuudenkodistani melkein paikan päälle.

Olen se lyhyt ruipelo nuorimies, jolla on ruskea lierihattu, sininen tuulipuvun takki, ruskeanvihreät housut, hopeinen risti kaulassa, risuparta leuan alla, luotaantyöntävä olemus ja tragedian musertava taakka hartioilla (huom.: en tuo polttopuita selkärepussa, koska se taakka tuskin olisi tragedia). Jos olen epävarma muiden hommalaisuudesta, hortoilen odottavaisen näköisenä paikasta toiseen pienellä säteellä. Se tarkoittaa, että toivon jonkun osoittavan hengenheimolaisuuden, koska arkajalkana minä en lähesty ketään, jota en tunne. Jos tunnistan nimellisiä, saatan onnistua keräämään rohkeutta.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

mannym

Olen se liki 2 metrinen pitkätukkainen mies, päällä musta huppari ja selässä lukee valkoisella äksönfiguuli. Otan mukaan myös sateenvarjoni joka on mallia katana.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Tragedian synty

Quote from: mannym on 13.06.2014, 20:28:01
Olen se liki 2 metrinen pitkätukkainen mies, päällä musta huppari ja selässä lukee valkoisella äksönfiguuli. Otan mukaan myös sateenvarjoni joka on mallia katana.

Hyvä että varoitit. Muuten juoksisin pakoon sinut nähdessäni.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Eino P. Keravalta

Quote from: Tragedian synty on 13.06.2014, 20:55:02
Quote from: mannym on 13.06.2014, 20:28:01

Hyvä että varoitit. Muuten juoksisin pakoon sinut nähdessäni.

Tuskin kannattaa juosta karkuun. Pitää leikkiä kuollutta.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

J. Lannan haamu

Ja minä en luonnollisesti määrittele itseäni turhan tarkkaan.

Totean samaa, mitä eräs täysin tuntematon huumeveikko sanoi baarissa minut nähdessäni: me ollaan nähty jossain, sen vaan aistii  :roll:. Ja mehän itse asiassa olimme...

Mahtavaa hei, pian nähdään oletetusti sankoin joukoin, syödään juodaan ja muuta mukavaa!
Yksilö - Kulttuuri - Luonto/ The Knower - The Known - The Unknown.

Eino P. Keravalta

Minut tunnistaa siitä, että työnnän suunnatonta kiljukanisterilastia kottikärryillä. Olen tässä jo Ruskeasannan kohdalla tulossa vanhalla Tuusulantiellä.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

mannym

Keittiöhommailua, rahkapiirakka on uunissa. Kohta sen nostan sieltä pois, jäähdytän ja otan huomenna mukaan.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Lalli IsoTalo

Quote from: Eino P. Keravalta on 13.06.2014, 21:02:57
Pitää leikkiä kuollutta.

Tuostapa tulikin mieleeni, tuleekos se parimetrinen ukrainalaisen palkkamurhaajan oloinen tänä vuonna?
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Lumina

Ja mä jaan numeroa yksärillä.  ;)

Lalli IsoTalo

Quote from: Lumina on 13.06.2014, 21:24:18

Jonotusnumeroa?
— Missä N, siellä R

mannym

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.06.2014, 21:20:41
Pitää leikkiä kuollutta.

Tuostapa tulikin mieleeni, tuleekos se parimetrinen ukrainalaisen palkkamurhaajan oloinen tänä vuonna?

Eip ole vielä ketjussa ilmoittautunut, toivottavasti.

Lumina

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.06.2014, 21:25:49

Jonotusnumeroa?

Tunnistusnumeroa vaan. Ei näin vanhoilla mammoilla enää jonotusnumerot toimi. :D

Lalli IsoTalo

Quote from: Lumina on 13.06.2014, 21:28:31
Quote from: Lalli IsoTalo on 13.06.2014, 21:25:49

Jonotusnumeroa?

Tunnistusnumeroa vaan. Ei näin vanhoilla mammoilla enää jonotusnumerot toimi. :D

Toimii, toimii, toimii!   :D
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: mannym on 13.06.2014, 21:28:01
Pitää leikkiä kuollutta.

Muistaakseni se pamputtaa ihmisiä työkseen.
— Missä N, siellä R

guest11919

Quote from: Lalli IsoTalo on 13.06.2014, 21:49:12
Quote from: mannym on 13.06.2014, 21:28:01
Pitää leikkiä kuollutta.

Muistaakseni se pamputtaa ihmisiä työkseen.

Jos puhutaan sunt lacrimaesta, niin hän ei kyllä ole lainkaan palkkamurhaajan näköinen. Pitkä kyllä, mutta kiltin näköinen. Ja mukava.

Kävipä kerran niin, että sunt oli ilmoittanut tulevansa hommakerhoon ja kuvaillut itseään noilla sanoilla, parimetrinen ukrainalaisen palkkamurhaajan oloinen heppu, ja siellä kerhossa olikin sitten ihan oikeasti maastokuvioon ja maihareihin  pukeutunut, siilitukkainen, kasvonpiirteiltään kovan oloinen parimetrinen kaveri ja minä hältä kysymään, josko on suntti. Katsoi vähän vinoon.

mannym

Juu Suntista puhutaan. Alkuperäisessä haltialaketjussa taisi kuvailla itseään noin. Hyvä tyyppi.

Lalli IsoTalo

Quote from: mannym on 13.06.2014, 22:20:10
Juu Suntista puhutaan. Alkuperäisessä haltialaketjussa taisi kuvailla itseään noin. Hyvä tyyppi.

Jeps!  :D :D :D
— Missä N, siellä R

Lalli IsoTalo

Quote from: Bona on 13.06.2014, 21:54:29
Katsoi vähän vinoon.

Minua hän katsoo alaspäin.
— Missä N, siellä R

MW

Oi jospa voisin olla muukaanaa.

Einolle ja Luminalle terkkuja, peilin lisäksi ainoat elävät havaintoni hompanssien kähyisistä olemuksista.

ikuturso

Voin kertoa, että habitukseni ei ole aivan avattareni kaltainen. Riippuen ilman kosteudesta tulen joko Haglöfs-merkkisissä kuorikamoissa tai sitten kuivan kelin vaatteissa. Lupaisinko sateen sattuessa laittaa keltaisen Rukka-sydvestin?

Joskus minulla oli omakuva avattarena. Nakukympiltä. Mutta jos Dharman nännikin kiihottaa jotain kirjoittajia, taidan jättää sen liittämättä tähän postaukseen.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

dothefake

Varoitan jo etukäteen, livenä olen tylsä hiiri, joka vain murahtelee.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Lalli IsoTalo

Quote from: dothefake on 14.06.2014, 01:06:09
Kunhan ovat yksirivisiä murahduksia.
— Missä N, siellä R

Leso

Quote from: Lalli IsoTalo on 14.06.2014, 02:02:38
Quote from: dothefake on 14.06.2014, 01:06:09
Kunhan ovat yksirivisiä murahduksia.

Yksitavuisia, korkeintaan yksisanaisia ne ovat.
Muista eleettömyyden ja ilmeettömyyden maagillinen vaikutus ihmismieleen.
Yksirivisyys tosielämässä on suulasta.
Elsa Beskow: Täti Vihreä, Täti Ruskea ja Täti Sinipunainen

Hungary is a bad choice, Ásotthalom is the worst. -- Ásotthalomin hunkki pormestari
https://www.youtube.com/watch?t=17&v=fgJRjy2Xc0c

Nauru pidentää ikää, sanoi australialainen rajavartija.

Hummuskuskus

Hei, en ole lähdössä Hommaretkelle Haltialaan.

Tabula Rasa

Pikkuhiljaa alkaa herätä tähän päivään. Eiköhän sitä ennen kymppiä pääse liikenteeseen. Se sitten että reissussa kestänee.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

mmm

Mulla ei ole pelivälineitä, mutta jos joku intoutuu tuomaan petankin tai mölkyn, niin osallistun kyllä :)
Suuntailen myös kahdeksi tontille, kun muutakaan aikaa ei ole ilmoitettu
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Teemu Lahtinen

Moneltas se nyt olikaan?

mannym

Vähän hajautuneesti mutta klo 14. Olen paikalla ajoissa. Sikäli mikäli ikeassa ei kulu kauheasti aikaa.

IDA

Olemme varmaan kolmen ja neljän välillä paikalla.
qui non est mecum adversum me est

mannym