News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Hommaretket Haltialaan

Started by mannym, 25.04.2012, 23:31:24

Previous topic - Next topic

EwithAllinPoe

Juu, harmi, nyt on piirakat jaettu ja minä jäin ilman, ja te jäitte ilman minua. Mutta jonkun on kannettava vastuu ja hoidettava Homma sillä aikaa kun pahikset vaan öyhöttävät.   8)  <3

Sydänmesi kuuluu minulle.

Lalli IsoTalo

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 17.06.2012, 00:25:25
Juu, harmi, nyt on piirakat jaettu ja minä jäin ilman, ja te jäitte ilman minua. Mutta jonkun on kannettava vastuu ja hoidettava Homma sillä aikaa kun pahikset vaan öyhöttävät.   8)  <3

Kiitos viestistäsi Topille, jonka hän luki meille kaikille.
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

mannym

Quote from: Vilmariina Mesivirta on 17.06.2012, 00:25:25

Reseptit on foorumille kirjoitettu, jos siis haluaa ennen ensi kesää niitä. Harmi ettette päässeet paikalle, Viestisi oli tosiaan hieno kiitos :)
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

EwithAllinPoe

Sydänmesi kuuluu minulle.

Miniluv

Quote from: Markku Stenholm on 16.06.2012, 23:11:10
Siis tämä ei ollut ohari, vaan juuri näiden monien yhteensattumien vuoksi eksyimme matkalla.

Kymen vapaustaistelun on pakko olla alkanut. Kaikki muut ovat tekosyitä.

KAiken kaikkiaan erittäin hieno päivä. Vaikka ehkä jäinkin joistain kiintiöistä jälkeen  8)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Tunkki

Aaa nyt pitää tehdä isävainaan olkihatusta tuollainen moterni foliohattu! Kaatuu rouvaa loppukesästä uskokaatte te!

Kalevi Soilander

Haltialassa oli suorastaan suuren urheilujuhlan tuntua, sen verran runsaasti oli hommalaisia eksynyt paikalle. Osa taisi olla tosissaan eksynytkin ennen kuin löysi perille. Vanhaan malliin hommahenkisiä ihmisiä löytyi myös satunnaisista paikallaolijoista.

Porukkaa oli niin runsaasti, että minä ja L. Brander, jotka normaalisti olemme hyvinkin liikunnallisia, päätimme jättää varsinaisen liikuntakierroksen uusien tulokkaiden tehtäväksi. Tämmöset veteraanit enää jaksa säntäillä. Keskityttiin ydinosaamiseemme, terassilla istuskeluun. Valitettavasti en tainnut ihan kaikkiin päästä tutustumaan, mutta nähdäänpä varmaan taas jossain, naamat ainakin on nyt tutut.

Haltialan reissusta on selvästikin tullut jo pysyvä Hommaperinne. Moni ei muista, mutta alun perin Sannan kanssa haluttiin järjestää Homman hölkkäystapahtuma, ja päädyttiin sitten aloittamaan helposti, eli muutaman kilometrin kävelyretkellä Haltialassa 2010. Tämä kävely onkin varmaan ihan riittävästi urheilua perushommailijalle, varsinkin kun Sannallakin oli ollut juoksut päällä jo viikon ajan, eikä hölkkäämisestä olisi tullut mitään.  :roll:

Ja kiitos piiraasta ja hullusta seurasta.  ;)

P.S. Piiraan lisäksi tarjottiin tosiaan myös munaa, mutta suhtauduin siihen ennakkoluuloisesti. Ehkä ensi kerralla sitten.
Joka niemeen, notkohon saarelmaan VOK:in tahtoisin nostattaa!

Kalevi Soilander

Quote from: L. Brander on 16.06.2012, 21:47:12

Pankaahan rabborttia sitten jatkolaiset, kuinka ilta meni.

Varsinaiset jatkot on itse asiassa Keravalla ensi keskiviikkona. Tervetuloa. Paikalla mm. Eino P. Keravalta.

Minulla muuten jäi reissusta talteen pyhäinjäännös, valkoinen lakana (ns. "Haltialan käärinliina") johon on painautunut ainakin Suvin, Suvin, Suvi-Suvin ja Teemun takamuksenjäljet (tyttöjen nimet muutettu viattomien suojelemiseksi *). Olen valmis myymään sen eniten tarjoavalle, lahjoitan rahat Teemun vaalikampanjaan.

* Ai niin, paikalla oli myös yksi ihan oikea Suvi, joten häntä tämä ei nyt kauheasti suojele, vaikkei hän käärinliinalla istunutkaan.

IDA

Quote from: Miniluv on 17.06.2012, 01:01:52

No jumaliste. Harkitsen vakavasti kunnallisvaaliehdokkuutta. Naapuri lupasi tonnin vaalikassan pohjaksi ja hänen vaimonsa vakuutteli, että sinun pitää sitten varautua siihen, että menet läpi.  :D Kymmenen ääntä tuli tuli varmasti jo ihan sadan metrin säteeltä.

Tämä ehkä ratkaisevaan taisteluun johtava strateginen palaveri meni niin pitkälle aamuyöhön, että taktinen tilanne karkasi käsistä. Ryhdistäydymme!
qui non est mecum adversum me est

Pietari

Mielenkiintoista uutta poliittista tietoa tuli väliltä höyrähtäneen turkulaisen yksityisetsivän kotkotukset - Euroopan talouskriisin tiedotuspolitiikka. Kiitokset siitä osallistuneille.
Älkää kyselkö enempää. Osa tiedosta on luottamuksellista.

dothefake

Quote from: Miniluv on 17.06.2012, 01:01:52
Quote from: Markku Stenholm on 16.06.2012, 23:11:10
Siis tämä ei ollut ohari, vaan juuri näiden monien yhteensattumien vuoksi eksyimme matkalla.

KAiken kaikkiaan erittäin hieno päivä. Vaikka ehkä jäinkin joistain kiintiöistä jälkeen  8)
Hyshys, mutta olimme saaneet vihiä mahdollisesta ratsiasta ja näinollen tuli kiire rakentaa munituspesät, joihin voidaan kätkeä Naganit, Parabellumit ja Lugerit. Kiväärit oat portaiden alla ja perunakellarissa. Patriotit ovat piilossa.
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Jukka Wallin

Quote from: Kalevi Soilander on 17.06.2012, 12:50:03

P.S. Piiraan lisäksi tarjottiin tosiaan myös munaa, mutta suhtauduin siihen ennakkoluuloisesti. Ehkä ensi kerralla sitten.

Käsittääkseni kait paikalla oli naisia? vai toimiiko täällä jokin "poikkeaville" tarkoitettu "sisäpiiri"  :o
Tue Suomidemokraatit puolueeksi allekirjoittamalla kannattajakorttimme ja lähettämällä se meille.

Kalevi Soilander

Quote from: d100a on 17.06.2012, 13:18:21

Käsittääkseni kait paikalla oli naisia? vai toimiiko täällä jokin "poikkeaville" tarkoitettu "sisäpiiri"  :o

Piirasta tarjosi mies ja munaa tarjosi nainen. En edes yritä selittää maailmankirjojen sekaisuutta tämän enempää :roll:

Poikkeaville tarkoitettu sisäpiiri on sitten nimeltään Keravan Hommakerho, mutta sinne saa tulla vaikka olisi ihan tavallinenkin, koska tavallinen on meillä poikkeavaa.

femacco

Oli kyllä luonteenvastaisesti sanottava "en halua munaa", vaikka tarjottiin koska sillä hetkellä valkoinen muna ei ihme kyllä maistunut. Kiitän kaikkia osallistuneita ja olen todella iloinen siitä, että paikalle tuli niin paljon hyviä tyyppejä. Sitä olisi halunnut jutella kaikille, mutta aika ei millään riitä. Itseä lämmittää aina tajuta miten niin pienellä vaivalla on saatu rakennettua niin paljon hienoa yhteisöllisyyttä. Kiitokset Kaleville kun keksit idean anno domini 2010. Sitä on oltu silloin vielä ihan pikkutyttöjä  ;D

Pitää antaa erityismaininta vielä mannymille piirakoista. Rahkainen oli aivan upeaa ja suussasulavaa. Ajatuskin siitä murupiirakasta, jossa oli mehevä sisus tuo veden kielelle. Ymmärrän täydellisesti miten eukkosi jaksaa katsoa sinua  8)

Pitää myös Heliä muistaa folioaskarteluista, viltistä ja viinasta. Kyllä naiset (ja miehet) hiffaavat Homman nimen.

Pietari

Quote from: Kalevi Soilander on 17.06.2012, 13:25:43

Piirasta tarjosi mies ja munaa tarjosi nainen. En edes yritä selittää maailmankirjojen sekaisuutta tämän enempää :roll:

Poikkeaville tarkoitettu sisäpiiri on sitten nimeltään Keravan Hommakerho, mutta sinne saa tulla vaikka olisi ihan tavallinenkin, koska tavallinen on meillä poikkeavaa.
Saatanpa käydä poikkeamassa.

Kalevi Soilander

Quote from: Pietari on 17.06.2012, 13:52:50
Quote from: Kalevi Soilander on 17.06.2012, 13:25:43
Saatanpa käydä poikkeamassa.

Poikkeamassa olevat ovat tosiaan poikkeavia, joten tervetuloa vaan. Lisätiedot Keravan kerhoilusta tässä ketjussa.

mannym

Hehhee arvon hompassitoverit. Aika jälleen kaivaa ketju naftaliinista. Uuninpankolla hieman suunniteltu päivämäärää, ehdotettu 8.6 sopii itselleni paremmin kuin toinen 15.6. Mutta demokraattisesti päättäkäämme päivä, sen mukaan sitten eletään.
Ohjelmassa taasen varmaankin pieni kävelyretki, grillailua ja wanhan pehtoorin tarjonnasta nauttimista. Viime kerrasta viisastuneena saamme polttopuut varmaankin omatoimisesti. Vaikkei se kolehdilla kerätty niin kalliiksi tullutkaan.
"I would rather have questions that can't be answered than answers that can't be questioned."

Once data has been adjusted, it is no longer data, it is an artifact of analysis...

"Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free."

Tabula Rasa

Quote from: mannym on 12.04.2013, 17:08:07
Hehhee arvon hompassitoverit. Aika jälleen kaivaa ketju naftaliinista. Uuninpankolla hieman suunniteltu päivämäärää, ehdotettu 8.6 sopii itselleni paremmin kuin toinen 15.6. Mutta demokraattisesti päättäkäämme päivä, sen mukaan sitten eletään.
Ohjelmassa taasen varmaankin pieni kävelyretki, grillailua ja wanhan pehtoorin tarjonnasta nauttimista. Viime kerrasta viisastuneena saamme polttopuut varmaankin omatoimisesti. Vaikkei se kolehdilla kerätty niin kalliiksi tullutkaan.

Pitääpä tulla tarkistamaan haltialankin meininki. Koetan tähtäillä työvuorot niin ettei osu päällekkäisyyksiä. Tosin pitänee lukita joku päivä? Kiljutkin pitänee laittaa jo käymään. Puut voisi napata peräkonttiin savon perämetsistä lähtiessä. 1-4 paikkaa kuskin lisäksi riippuen autovalinnasta. Eli nyt savon perukoilla asuvilla nuivillakaan ei ole tekosyytä jättää tulematta.   
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

Lalli IsoTalo

Itse olen neppaamassa aina kesäkuun toinen lauantai, eli siis 8.6, mutta ei kävely yksiä taktisiä bootseja kaipaa. Tällaista oli viime vuonna:

Linnunlaulua: http://www.youtube.com/watch?v=0VPhDqGShYs&feature=youtu.be
Lampaat: http://www.youtube.com/watch?v=muadc0n13l4&feature=youtu.be
— Monikulttuuri = Kulttuurien sota
— Pakkomamutus = Kansanmurha
— Valtionvelka = Lapsen velkaorjuus
— Ei omaisuutta = Systeemin orja
— Digital ID = Systeemin orja
— Vihreä siirtymä = Kallis luontotuho
— Hiilineutraalius = VHM:n kuristus
— DEI, woke, SDP = Tasa-arvon tuho
— Valkoinen =  Rotusyyllinen
— Missä N, siellä R

Antti Mielonen

Audin takapenkki(/-kontti)paikkoja tarjolla LPR-Haltiala-LPR pikavuorolle. Lähtö aamulla tai edellisenä iltana ja paluu sunnuntai-iltana.

guest11919

15.6. kuulostaa hyvältä. Nyt on kevätkin niin myöhässä, että mahtaako aiemmin taretakaan...

mannym

Itelle tuo 8 päivä on käypä, 15 päevä vierähtää polttareissa.

Eino P. Keravalta

Viime vuonna en päässyt, kun oli juuri sinä päivänä talonmaalaustalkoot. Ja tänä vuonna olen kesäkuussa viikonloppuisin 98 prosentin todennäköisyydellä joko ylitöissä tai sitten hoitamassa eronneena viikonloppuisänä lapsia. Mutta jotenkinhan tuonne pitäisi päästä mukaan..  ;)
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

elukka

Quote from: Eino P. Keravalta on 12.04.2013, 19:05:08
Viime vuonna en päässyt, kun oli juuri sinä päivänä talonmaalaustalkoot. Ja tänä vuonna olen kesäkuussa viikonloppuisin 98 prosentin todennäköisyydellä joko ylitöissä tai sitten hoitamassa eronneena viikonloppuisänä lapsia. Mutta jotenkinhan tuonne pitäisi päästä mukaan..  ;)

Ota mukulat Haltialaan. Nuorna vitsa väännettävä...
Kulttuurimarxismi
http://rauta-aika.blogspot.fi/2012/04/frankfurtin-koulukunnan.html

Homoliittolain vaikutukset Massachusettsin osavaltiossa
https://www.youtube.com/watch?v=bSXFb6ULsCg

Eino P. Keravalta

Quote from: elukka on 12.04.2013, 19:08:53

Ota mukulat Haltialaan. Nuorna vitsa väännettävä...

Emmä voi, ne on vielä liian pieniä kantaakseen isukin kotiin.
HUOMIO. Ylläolevaa tekstiä ei voi ymmärtää ilman seuraavaa, siihen kuuluvaa lisäystä: Olen todellisuudessa päinvastaista mieltä ja koko kirjoitus on vain parodiaa, jonka tarkoituksena on tuoda esiin maahanmuuttokriittisen ajattelun onttous; monikulttuuri on rikkaus ja kaikki ihmiset samanarvoisia.

Tabula Rasa

Njooh, kiljukanisterin ja auton luoma ongelma, miten lie, olikohan savosta/jkl-lähtijöistä kortillisia absolutisteja... Yksäriä saapi laittaa.
Hedelmistään puu tunnetaan.

''UPMn Kyselytutkimuksessa 40 prosenttia ei sisäistänyt sitäkään että puu on vessapaperin ja pahvin raaka-aine.''

desperaato

Muumivideo ja mäyris kimppaan?

Kalevi Soilander

Jos olisi 15. päivä niin mulla olisi taas just kesäloma alkanut niinkuin viimeksikin, ja menisi varmaan ihan yhtä levottomaksi kuin viime vuonna.

8. päivä siis liene turvallisempi minun ja muiden osallistujien kannalta.  :D

Lumina

Quote from: Kalevi Soilander on 12.04.2013, 20:55:41
Jos olisi 15. päivä niin mulla olisi taas just kesäloma alkanut niinkuin viimeksikin, ja menisi varmaan ihan yhtä levottomaksi kuin viime vuonna.

8. päivä siis liene turvallisempi minun ja muiden osallistujien kannalta.  :D

Noin hyvällä myyntipuheella kannatan 15. päivää! Mulla ei vielä ole kummallekaan päivälle suunnitelmia, joten kumpikin käy, ettekä voi päivän valinnalla karistaa mua joukosta. ;)

Miniluv

Lyökääpäs päivämäärä lukkoon...
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/