News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Pitäisikö luopua?

Started by 2nd_generation_refugee, 07.05.2012, 22:32:44

Previous topic - Next topic

2nd_generation_refugee

Jussi Halla-aho ei enää päivitä Scriptaa. Matias Turkkila siirtyy "vanhojen puolueiden" rintamaan.
Meidän tykkäämät ihmiset ja heidän aatoksensa näyttävät päiväpäivältä "vanhojen puoluiden agendalta".
Onko puoluetuki jo iskeny?
Miksi minun pitäisi roikkua täällä?
"Suomalaisuus on hyvä kulttuuri suomalaisille"
Ei evakko vaan Karjalan pakolainen, vrt. Palestiinian pakolainen.

Suvaitsija

"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

G-C

koskas siitä maahanmuutosta aletaan pääkallonpaikalla puhuun?...älkää sanoko et ens eduskuntavaalien jälkeen, sillon soon jo myöhästä.....

Brandöt

Luopua tarkalleen ottaen mistä? Omista mielipiteistäkö?

Itse koen tämän asian niin, että olen täällä ensisijaisesti omista lähtökohdistani käsin; en siksi koska tahot X ja Y myös tekevät niin. Mainitsemasi henkilöt ovat jo tehneet valtavan pohjatyön meidän puolestamme, jotta meillä muilla olisi laadukas paikka, jossa näistä teemoista keskustella.

Jokainen on mukana omien voimavarojensa mukaan ja elämäntilanteet vaihtelevat, c'est la vie.

coscarnorth

Omituisia näkökulmia kyllä Turkkilasta ja Halla-ahosta. Halla-aho on mielestäni tehnyt erinomaista työtä eduskunnassa + objektiivinen näyttäytyminen eduskuntatyöskentelyssä on asioidemme ajamisen kannalta huomattavasti parempi vaihtoehto, kuin se, että epämääräisesti mölyäisi apinanraivolla maahanmuutosta asiaankuulumattomasti kyselytunnista/täysistunnosta toiseen. Se, että Jussi ja kumppanit eivät ole olleet valtamedian kohuosisossa muutamaan kuukauteen ei tarkoita sitä, että heistä olisi muuttunut harmaita vanhojen puolueiden kaltaisia zombeja, vaan he ovat oppineet ajamaan asioitamme kohua herättämättä. Turkkila taas on minusta erinomainen valinta päätoimittajaksi. Eikä hommasta/sisusta eroaminen nyt hänen mielipiteitään tapa.

Joka tapauksessa, olen potenut samaa tunnetta useaan otteeseen itse. Lähinnä siksi, että PS:n kannatus vain sulaa sulamistaan massiivisen pilkan lisääntyessä. Kieron ja epäreilun valtamedian, poisvetäytyvien kannattajien jne vuoksi tuntuu usein siltä, että olen alkanut ottamaan politiikkaa henkilökohtaisesti. Tuntuu siltä, että mielipidettämme pidetään yhteiskunnassamme yleisesti silkkana vitsinä, ja että perussuomalaiset yleensäkin on enää suurimmalle osalle kansasta silkka vitsi. Tunne tuntuu lisäksi turhalta, koska itse ei ole edes aktiivi missään puolueessa (paitsi ps-nuorissa joiden kokouksissa ei tule koskaan ujouttaan käytyä) Järisyttävä raivo, mitä koen päivästä toiseen politiikan muuttuessa vain hullumpaan ja hullumpaan suuntaan, tuntuu nykyisin vaikuttavan jopa sosiaaliseen elämääni. Toisaalta, kaipa vain olen niin helvetin nuiva ja jukuripää, että vaihtoehtoja tälle ei ole käynyt edes mielessä. Mennään mihin mennään!  ;)
"False opinions are like false money, struck first of all by guilty men and thereafter circulated by honest people who perpetuate the crime without knowing what they are doing." -Joseph de Maistre

"Bad laws are the worst sort of tyranny." -Edmund Burke

Marius

Ei pitäisi.
Päinvastoin ennustan, että vastapooli tulee lopulta luopumaan, siis mielipiteistään maahanmuuton ja siihen liittyvien asioiden suhteen. Niin on pakko käydä, sillä en usko että edes vihreät henkilöinä syvällä sisimmässään kannattavat monikulttia. Eivät he pidä maahanmuuttajista rehellisesti. He pitävät utopiasta, omasta haavekuvastaan, joka ei vastaa todellisuutta.

On vain ajan kysymys, että todellisuus pakottaa monikulttuuria ajavat tahot takaisin maan pinnalle ja luopumaan höpsötyksestään.

Mutta se ottaa äärimmäisen koville; sen myöntäminen, että onkin koko ajan ollut väärässä.
Tosin luulen, että suurin osa mokuttajista kyllä nytkin tietää olevansa väärässä ja hiovat jo luopumisstrategioitansa, eli miten kääntää takkinsa ajan koittaessa.

Perussuomalaisten linjoilla olevien ei tarvitse/kannata luopua mistään.
Aika on heidän puolellaan. Aika on totuuden puolella ja järki voittaa aina lopulta.
Yksi plus yksi on kolme, koska enemmistö sanoo niin.