News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Kreikka - Kultainen Aamunkoitto ja siihen liittyvät asiat

Started by qwerty, 02.05.2012, 20:10:26

Previous topic - Next topic

törö

Quote from: John on 04.11.2012, 19:57:30
Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 19:49:54
Yllämainituista syistä Suomen rodullisen kannan vaihtaminen on mielestäni yhtä paha kuin kulttuurillisen kannan vaihtaminen. Itse asiassa vielä pahempaa. Monikulttuurin perkaaminen pois on teoriassa vielä mahdollista, mutta rodullista tilannetta ei mitenkään saa palautettua ennalleen.

Olen samaa mieltä. Mielestäni suomalaisuuteen ja Suomeen kuuluu myös tietyllä tavalla se, että valtaosa ihmisistä on vaaleatukkaista ja sinisilmäistä. Ihan samalla tavalla kuin vaikka Aasiassa asuvat ovat sen näköisiä kuin ovat ja Afrikassa asuvat ovat sen näköisiä kuin ovat.

Kiinassa harkitaan kahden lapsen politiikkaan siirtymistä ja se tarkoittaa todennäköisesti, että siellä suunnitellaan liikakansoituksen siirtämistä jonnekin, luultavasti Mustaan Afrikkaan, missä on lojuu tuhottomasti luonnonvaroja ja viljelysmaata ihan turhanpanttina.

Neekerien olisi korkea aika ryhdistäytyä, sillä vaikkeivät kiinalaiset sinne levittäytyisikään, muu maailma ei ikuisesti jaksa ruokkia heitä. Muualla viljelysmaa vähenee saasteiden takia ja neekeröinnin takia Afrikan maiden ruoka-avun tarve nielee ravinnosta koko ajan suuremman osan, vaikka tehokkaammin käytettynä neekerien viljelysmailla voisi tuottaa ruokaa puolelle maailmalle.

Itse asiassa neekerit tässä tarvitsisivat uutta verta ja rikkaampaa kulttuuria, koska nykyisellä tyylillä he palaavat vääjäämättä kivikaudelle. Hyvä vain jos saavat seurakseen puoli miljardia kiinalaista.

elven archer

Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 20:28:32
En muuten suostu pitämään edes hyvin vähäistä rotujen sekoittumista "rikasteena". Erilaisuus on rikkautta, ja sitä on varjeltava. Minkään rodun sisällä ei ole vaarana sisäsiittoisuus, joten rotuhygieniaa ei tarvitse harjoittaa vähentämällä rotujen erilaisuutta.
Kumpi tilanne seuraavista sinusta sisältää enemmän erilaisuutta?

1) Jokainen talo on maalattu yhdellä kolmesta pääväristä.
2) Talojen maalaamisessa on käytetty koko väripalettia.

Myös sekoitukset ovat erilaisuutta. Rikkautta on se, että kaikki värit säilyvät mukaan lukien erilaiset päävärien yhdistelmät.

alussaolisana

Quote from: alussaolisana on 04.11.2012, 20:12:05
Kalevan poika missasi pointtini. Ilman monikulttuurisuusideologian aiheuttamaa massamuuttoliikettä geenisiirtyminen Suomeen olisi niin pientä, että edes afrikkalaiset geenit eivät uhkaisi suomalaista vaaleutta millään tavoin, olisivat vain oikeasti "rikaste". Ei kukaan ole puhunutkaan suomalaislasten korvaamisesta afrikkalaisilla.

Anteeksi, mutta lörpötin vähän enemmän kuin vain vastaukseksi, ja tuo lasten korvaaminen oli vain esimerkkinä näkökulmastani. Lisäksi kun kirjoitit "vastustaessanne monikulttuurisuutta", luulin sinun tarkoittavan juuri monikulttuurisuutta eikä monikultturismia. Oikeassa olet, monikultturismin vastustaminen on tärkeintä, mutta siinä minä pysyn, että vastustan sitä juuri rotuajatteluni takia, vasta toissijaisesti islamisaation.

En muuten suostu pitämään edes hyvin vähäistä rotujen sekoittumista "rikasteena". Erilaisuus on rikkautta, ja sitä on varjeltava. Minkään rodun sisällä ei ole vaarana sisäsiittoisuus, joten rotuhygieniaa ei tarvitse harjoittaa vähentämällä rotujen erilaisuutta.

Ymmärrän pointtisi, mutta olen itse täysin eri mieltä. Minulle geenit eivät juuri mitään merkitse, vaan kulttuuri ja esim suomalaisten kohdalla yhteinen kulttuurihistoria. Me ymmärrämme toisiamme, koska olemme täällä kasvaneet, ulkonäkö ei siinä merkitse mitään. Varsinkin jos toinen vanhemmista on suomalainen tai kyseessä on adoptiolapsi, niin ko henkilö on kasvanut suomalaiseksi, vaikka hänellä olisikin siteitä esim äitinsä kotimaahan. En näe pienintäkään syytä olla hyväksymättä naapurin "mulattipoikaa" yhdeksi meistä korttelin pojista, vaikka hänen isänsä kertookin jänniä juttuja kotimaansa viidakoista. Ja saman saunan lauteille mahtuvat molemmat, jos muuten ovat tolkun ihmisiä. Massamuutto sitävastoin tuhoaa tämänkaltaisen skenarion ja aiheuttaa eristäytyviä erilliskulttuureita, joita vastustan. Sitä vastoin se, onko maahanmuuttajaperheen Suomessa syntynyt lapsi suomalainen jopa sielultaan, on jo toinen kysymys.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Nauris

Quote from: nurkkakuntalainen on 04.11.2012, 20:45:03
kiinnostaisi tietää, miten pitkään tämäntyyppinen keskustelu saa täällä jatkua.

Tietääkseni Hommassa saa aika monista epäkorrekteista aiheista sopivassa määrin keskustella, kunhan keskustelu pysyy asiallisena ja rauhallisena, eikä mene liialti kinasteluksi. Täällä on ollut näitä kuumia sata sivusia homo ja uskonto keskusteluja, joita tetääkseni on rajoitettu osaltaan siksi, että homma ei ole homo tai uskonto palsta.

nurkkakuntalainen

Quote from: Nauris on 04.11.2012, 20:59:05
kiinnostaisi tietää, miten pitkään tämäntyyppinen keskustelu saa täällä jatkua.

Tietääkseni Hommassa saa aika monista epäkorrekteista aiheista sopivassa määrin keskustella, kunhan keskustelu pysyy asiallisena ja rauhallisena, eikä mene liialti kinasteluksi. Täällä on ollut näitä kuumia sata sivusia homo ja uskonto keskusteluja, joita tetääkseni on rajoitettu osaltaan siksi, että homma ei ole homo tai uskonto palsta.

No eipä ole ihme, miksi Hommalla on vissiin hiukan "rasistinen" maine erityisesti joidenkin keskuudessa.
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

Tragedian synty

Quote from: elven archer on 04.11.2012, 20:55:24
Kumpi tilanne seuraavista sinusta sisältää enemmän erilaisuutta?

1) Jokainen talo on maalattu yhdellä kolmesta pääväristä.
2) Talojen maalaamisessa on käytetty koko väripalettia.

Myös sekoitukset ovat erilaisuutta. Rikkautta on se, että kaikki värit säilyvät mukaan lukien erilaiset päävärien yhdistelmät.

Vaihtoehto 2 tietenkin, mutta eri tavalla kuin luulen sinun tarkoittavan.

Minä kannatan sitä, että on globaalia erilaisuutta, monikulttuurisuutta planeetan mittakaavassa. On hyvä, että länsimaissa on länsimainen kulttuuri, Lähi-idässä islamilainen kulttuuri ja Intiassa hindulainen kulttuuri. Näin koko väripaletti on ahkerassa käytössä.

Ja roduista puhuessa tuota ongelmaa ei ole, koska arabit ja intialaiset ovat samasta rodusta huolimatta suomalaisia tummempia jne.. Toisaalta minä en koe mitään pahaa "täydellisessä valkoisuudessakaan".

Sen sijaan, jos kaikki värit sekoitetaan harmaanruskeaksi sössöksi, niin talot ovat aika ikävän näköisiä. Siihen johtaa monikultturismi: globaali erilaisuus katoaa, kun kaikkialla vallitsee sama monipuolisuus.

Ideani siis on sama kuin Pöllämystyneen allekirjoitus. Siitä olen aina pitänyt.

Quote from: alussaolisanaYmmärrän pointtisi, mutta olen itse täysin eri mieltä.

Kunnioitan mielipidettäsi, ja arvostan sitä, että sinäkin kunnioitat minun mielipidettäni. Eivät eriävien mielipiteittemme taustalla olevat perusarvot puhumalla muuksi muutu, joten osaltani olen valmis päättämään tämän keskustelun.
Ceterum censeo Russiam esse delendam.

nurkkakuntalainen

Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 21:09:12
Minä kannatan sitä, että on globaalia erilaisuutta, monikulttuurisuutta planeetan mittakaavassa. On hyvä, että länsimaissa on länsimainen kulttuuri, Lähi-idässä islamilainen kulttuuri ja Intiassa hindulainen kulttuuri. Näin koko väripaletti on ahkerassa käytössä.
Haluatko myös säilyttää ympärileikkaukset, kivittämiset, pakkoavioliitot ja muut islamin erikoiset puolet?
Ghettoutuminen parempi kuin assimilaatio. Paluumuutto parempi kuin ghettoutuminen.
Kotiutus kotoutuksen tilalle!
Eroa valtiosta

Suvaitsija

Nämä rotujutut ovat aika mielenkiintoisia, kiinnostaisi tietää, miten pitkään tämäntyyppinen keskustelu saa täällä jatkua. Nämä eduskunnassamme olevat nuivat eivät ole oikein tuoneet tätä juttua esille, minkä kyllä ymmärtäkin.

Minuakin hieman ihmetyttää, että tällainen yleinen rotukinastelu jatkuu Kreikkaan liittyvässä ketjussa. Nyt kun haluaa hakea keskustelua Kreikan tilanteesta niin tällä jotkut urpot lässyttää jotain rotuoppia, joten sitä keskustelua ja uutisia saa sitten etsiä monen sivun takaa.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

"Joidenkin maahanmuuttajaryhmien kohdalla työttömyys on huomattavasti muita
ryhmiä korkeammalla tasolla. Tämä on sekä haaste että mahdollisuus."
-Helsingin tila ja kehitys 2013

Tragedian synty

Quote from: nurkkakuntalainen on 04.11.2012, 21:14:01
Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 21:09:12
Haluatko myös säilyttää ympärileikkaukset, kivittämiset, pakkoavioliitot ja muut islamin erikoiset puolet?

Tehkööt miten tykkäävät, mutta tehkööt sitä jossain muualla kuin siellä missä minä olen. Minä en ole asemassa, jossa voisin omasta kulttuurillisesta näkökulmastani tuomita toisten kulttuurien piirteitä, vaikka ne minusta kuinka vastenmielisiä olisivatkin. Myös ihmisoikeudet ovat kulttuurillisia piirteitä, eikä niitä yksinkertaisesti voi asettaa kaiken muun yläpuolelle.

Länsimaalaisessakin kulttuurissa on lukemattomasti piirteitä, joista minä en pidä. Vaikka pakkoavioliitto on mielestäni huonompi tapa kuin jazz-musiikki, jota inhoan, paljon intensiivisemmin minä inhoan jazzia, koska se on osa omaa kulttuuripiiriäni, ja näin ollen sen olemassaolo häiritsee minua enemmän.

PS. No niin, keskustelun ulkopuoliset alkavat jo väsyä. Perustetaanko jo oma ketju aiheelle, vai ollaanko valmiita?

alussaolisana

Quote from: Goman on 04.11.2012, 20:44:11
Rotujen ja kansojen sekoittuminen yhdeksi globaaliksi mössöksi on korvaamaton menetys ihmiskunnalle. Sitä muutosta ei voi 'vetää takaisin'.

Kreikkalaiset pysykööt kreikkalaisina, kannatan sitä silläkin uhalla että kreikkalainen itsepäisyys tuo harmeja muille. Varsinkin niille, jotka ajavat yhtä eurooppalaista kansaa.

Kalevan-poika kirjoittaa puhdasta asiaa.

Olen samaa mieltä ensimmäisen rivin osalta. Kalevan-poika tekee vain vastareaktiona aivan yhtä suuren virheen, eli ajaa jonkinlaista geneettistä eristäytymistä tyyliin Pohjois-Korea, eli menee toiseen ääripäähän. Toisaalta ilman tiettyjä historiallisia kansojen sekoittumisia meillä ei olisi esim nykyvenäläisiä tai ranskalaisia. "Raaputa venäläistä ja alta löytyy mongoli"; venäläisiä on nykyään tummia ja vaaleita johtuen Tsingis-kaanista ja Neuvostoliitosta eikä kellään ole mitään sitä vastaan ainakaan Venäjällä. Jos muuten haluatte nähdä todellista naiskauneutta käykää Venäjällä - sekoituksen tulos. Ranskalaiset ovat kelttien ja roomalaisten sekoitusta ja sieltä löytyy tummia ja vaaleita. En pidä asiaa huonona. Sisilian viikinkivaikutus on myös mielenkiintoinen jne. Korostan vielä varmuuden vuoksi, että vastustan monikulttuurisuusideologian aiheuttamaa massamuuttoa voimakkaasti ja monista syistä, mutta asialliset tulijat avioliiton, adoption tahi vapaan työpaikan takia toivotan tervetulleeksi olivatpa mistä hyvänsä.
"Harmageddonin tapahtumapaikka sijaitsee nykyisessä Israelissa Afulan kunnassa (38 900 asukasta) ja sinne voi ajaa valtatie 66:a pitkin. Kunta mainostaa itseään sloganilla "Afula, hauska paikka asua"."

Nauris

Quote from: nurkkakuntalainen on 04.11.2012, 21:04:36
No eipä ole ihme, miksi Hommalla on vissiin hiukan "rasistinen" maine erityisesti joidenkin keskuudessa.

Vaikka tuota esimerkkinä ollutta keskustelua ei olisi, niin siitä huolimatta jotkut pitäisivät hommaa rasistisena, koska on ihmisiä joiden mielestä jo maahanmuuton kritisointi on rasismia, mutta eiköhän tässä palata takaisin keskustelemaan Kreikan tilanteesta.

Three-day pogrom of Agios Panteleimon chrysafgites - VIDEO

Quote from: alussaolisana on 04.11.2012, 21:25:23
"Raaputa venäläistä ja alta löytyy mongoli"

Tähän liittyen Forum biodiversity:n keskustelupalstalta löytyy aika pitkä keskustelu ja monet on eri mieltä Tsingis-kaanin vaikutuksesta.

Did Mongols leave any genes in Slavic lands?
Who didn't Neanderthals have sex with? Study shows only sub-Saharan Africans did not breed with our extinct sister species

Tragedian synty

Ennen kuin lakkaan häiritsemästä Kreikka-keskustelua, tarkennan kantaani muutaman virkkeen verran.

QuoteKalevan-poika tekee vain vastareaktiona aivan yhtä suuren virheen...

Rotujen täysi eristäminen ei voi olla yhtä suuri virhe kuin täysi sekoittaminen, koska täysi eristäminen ei ole peruuttamaton asiaintila.

Quote... eli ajaa jonkinlaista geneettistä eristäytymistä tyyliin Pohjois-Korea, eli menee toiseen ääripäähän.

Pohjois-Korea-vertauksella on paha kaiku, eikä vertaus etenkään mittakaavansa puolesta kuvaa minun näkemystäni. Jokaisessa maailman kolmessa päärodussa on yli miljardi "puhdasrotuista" jäsentä. Sen mittakaavan eristäytyminen yhdessä tai kahdessa asiassa ei mikään hirveä juttu ole, etenkin kun tuo eristäytyminen on suurimman osan historiaa ja maapalloa ollut vallitseva olotila.

Ei minua kelttien ja roomalaisten sekoittuminen haittaa, kun samasta rodusta on kyse. Itse muuten olen ristiverinen, itäsuomalaisen brunetin ja länsisuomalaisen blondin lapsi, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa.

LISÄYS: En keskustele tästä aiheesta enää tässä ketjussa.

alussaolisana

jmm

Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 12:52:16Jos Jani Toivolaa pidettäisiin samanrotuisena kuin minua, loukkaantuisin pahasti.

Sinäpä tärkeistä asioista loukkaannut.
"The difference between a cult and religion? A cult is led by a guy who knows it's bullshit. In a religion, that guy is dead." - Joe Rogan

törö

Quote from: jmm on 04.11.2012, 22:00:37
Quote from: Kalevan-poika on 04.11.2012, 12:52:16Jos Jani Toivolaa pidettäisiin samanrotuisena kuin minua, loukkaantuisin pahasti.

Sinäpä tärkeistä asioista loukkaannut.

Jos Toivolaa pidettäisiin samanhenkisenä kuin minua niin voisinpa jopa loukkaantua. Olkoon ihan kaikessa rauhassa mulatti ja homo, mutta loukkantumiset ja muu hölinä alkoivat kyllästyttää jo ajat sitten

sivullinen.

Jatkan Kultaisen Aamunkoiton näkemyksistä kreikkalaisista urheilijoista ja vähemmän kreikkalaisista urheilijoista.

Tulee mieleeni urheilu-uutinen Suomesta kun HJK - Helsinkiläinen jalkapallojoukkue - varmisti mestaruutensa. Toimittaja kertoi miten "sinivalkoiset juhlivat mestaruuttaan". Maalintekijöinä Zadik ja joku toinen ei kantasuomalaiselta kuulosta pelaaja. Vaikka sinivalkoinen tarkoittaa tässä HJK:n peliasujen värejä, perustuu se todennäköisesti Suomen lippuun. Jostain syystä en kuitenkaan HJK:ta voi liittää kovinkaan vahvasti Suomeen, koska sen maalintekijän ovat "ulkomaalaisvahvistuksia"; vain peruspelaajat ovat suomalaisia. Tässä HJK ei tietenkään ole yksin. Mestareiden Liigassa suurin osa joukkueista on etelä-amerikkalaisia. Niissä on nimittäin enemmän etelä-amerikkalaisia pelaajia kuin eurooppalaisia. Taisipa yhdessä olla vain yksi eurooppalainen pelaaja. Jotenkin se "omien" kannattaminen on silloin irtaantunut perinteistään. Ennen "omat" olivat oman kylän poikia, nyt kirjanpidollisesti omassa asuinkaupungissa kirjojaan pitävän globaalin jalkapallokonsernin palkkalistoilla olevat. Ihmisiltä on viety juuret - ja jalkapallo on siinä lajeista edelläkävijä. En pidä kehitystä hyvänä. Jos Suomen jalkapallomaajoukkue kohtaa Italian, kannatan todennäköisesti Italiaa. Kumpikaan joukkue ei ole suomalainen, eikä minun "oma" joukkueeni. Italialla sentään on italiasta kansallisuutta kuvastava pelityyli; Suomella sekin vaihtuu aina päävalmentajan vaihtuessa.

Jos kysyt minulta, miten erotan suomalaisen "suomalaisesta", vastaan tunnen sen sydämmessäni.
Jos pyydät käytännölistä tapaa, niin pyydä kohdehenkilöä sanomaan "yöääni" tai "tähränohka". Vastaus kertoo suomalaisuuden.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

Suvaitsija

QuoteEnnen "omat" olivat oman kylän poikia, nyt kirjanpidollisesti omassa asuinkaupungissa kirjojaan pitävän globaalin jalkapallokonsernin palkkalistoilla olevat. Ihmisiltä on viety juuret - ja jalkapallo on siinä lajeista edelläkävijä. En pidä kehitystä hyvänä. Jos Suomen jalkapallomaajoukkue kohtaa Italian, kannatan todennäköisesti Italiaa. Kumpikaan joukkue ei ole suomalainen, eikä minun "oma" joukkueeni.

Miten ajattelit ratkaista ongelman? Sallimalla Suomen joukkueeseen vain sukujuuriltaan perisuomalaisia, valkoihoisia pellavapäitä? Sillä vaihtoehdolla kukaan ei tekisi yhtäkään maalia, mutta ainakin kaltaisesi olisivat puhdasrotuisuudesta iloisia. Jos se jalkapallo noin ahdistaa, niin kukaan ei sitä pakota seuraamaan.
"Turvapaikanhakijat ovat paikallisesti merkittävä tulonlähde. Laitoksen vuosibudjetti on noin kaksi miljoonaa euroa."
-Vastaanottokeskus

John

Quote from: Suvaitsija on 05.11.2012, 15:17:52
QuoteEnnen "omat" olivat oman kylän poikia, nyt kirjanpidollisesti omassa asuinkaupungissa kirjojaan pitävän globaalin jalkapallokonsernin palkkalistoilla olevat. Ihmisiltä on viety juuret - ja jalkapallo on siinä lajeista edelläkävijä. En pidä kehitystä hyvänä. Jos Suomen jalkapallomaajoukkue kohtaa Italian, kannatan todennäköisesti Italiaa. Kumpikaan joukkue ei ole suomalainen, eikä minun "oma" joukkueeni.

Miten ajattelit ratkaista ongelman? Sallimalla Suomen joukkueeseen vain sukujuuriltaan perisuomalaisia, valkoihoisia pellavapäitä? Sillä vaihtoehdolla kukaan ei tekisi yhtäkään maalia, mutta ainakin kaltaisesi olisivat puhdasrotuisuudesta iloisia. Jos se jalkapallo noin ahdistaa, niin kukaan ei sitä pakota seuraamaan.

No mitä iloa siinä on, jos Suomi voittaa käytännössä ulkomaalaisilla pelaajilla? Itseäni ainakin vituttaa, että Suomen jalkapallomaajoukkueesta yli puolet on kohta mamuja. Ei sillä, että ne olisivat jotenkin eri rotuisia tai jotain, vaan ihan siksi, että en oikeasti voi pitää mitään Hetemajta tai muita tällaisia yhtä suomalaisina kuin kantasuomalaiset ovat.

Elcric12

Quote from: John on 05.11.2012, 15:34:21

No mitä iloa siinä on, jos Suomi voittaa käytännössä ulkomaalaisilla pelaajilla? Itseäni ainakin vituttaa, että Suomen jalkapallomaajoukkueesta yli puolet on kohta mamuja. Ei sillä, että ne olisivat jotenkin eri rotuisia tai jotain, vaan ihan siksi, että en oikeasti voi pitää mitään Hetemajta tai muita tällaisia yhtä suomalaisina kuin kantasuomalaiset ovat.

Harmin paikka. Suomalaisia ne minun mielestä on. Mutta kohta yli puolet? Lasketaanpa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_jalkapallomaajoukkue#Nykyinen_joukkue

nuiv-or

Elcric12

Quote from: Junes Lokka on 05.11.2012, 15:59:14
Quote from: Elcric12 on 05.11.2012, 15:57:20
Mutta kohta yli puolet?

Vihje: katso, miten on käynyt muissa maissa.

Katsoin muiden pohjoismaiden maajoukkueet, ja äkkiseltään näyttää mamuja olevan vielä vähemmän kuin Suomen joukkueessa. Johonkin Ranskaan tai Saksaan vähän hölmöä verratakaan.

Suvaitsija

Quote from: John on 05.11.2012, 15:34:21

Mikä on käytännössä ulkomaalainen? Kuinka monta sukupolvea pitää Suomessa olla, että muuttuu käytännössä suomalaiseksi? Monet maahanmuuttajataustaiset ovat tuhat kertaa suomalaisempia kuin pahimmat suomalaiset internationalistisosialistit, joten en ymmärrä tätä itkua. Ainoaksi selitykseksi jää rasistinen ajattelumalli, jossa näkyvästi ulkomaalainen ei voi olla suomalainen, koska se nyt ei vaan käy.

Harhauduin sitten itsekin off-topic-linjalle. Ehkä tämän pätkän voisi leikata omaksi ketjukseen,
-Vastaanottokeskus

sivullinen.

Miten ajattelit ratkaista ongelman? Sallimalla Suomen joukkueeseen vain sukujuuriltaan perisuomalaisia, valkoihoisia pellavapäitä?

Suunnilleen näin. Yhden romanin voisin keskikentälle sijoittaa viemään palloja vastustajalta - ja kenties yhden lappalaisen. Jos tällaiset tarkat rodulliset vaatimukset haluat. Litmanen - mustatukka - vielä kymppipaikalle, niin Suomen maajoukkue olisi valmis.

Sillä vaihtoehdolla kukaan ei tekisi yhtäkään maalia, mutta ainakin kaltaisesi olisivat puhdasrotuisuudesta iloisia.

Menestys on ollut nykyisellään suorastaan silmiä hivelevää. San Marinosta voitto. Sen lisäksi monta hyvää kakkossijaa ja "ensimmäinen puoliaika oli tasaista peliä" vääntöä. Ei siinä montaa maailman mestaruutta menisi ohi suun, vaikka koko joukkue vaihdettaisiin. Mutta jos lapsille ja nuorille tulisi sellaisia hyviä urheilullisia esikuvia, joihin voi samaistua, niin se innostaisi urheilemaan ja mahdollisesti tulevaisuudessa menestykseenkin. Vaikka menestys on mielestäni toissijaista; ensisijaista on urheiluun innostaminen. Nykyisiin urheilijoihin alkaa olla yhä vaikeampi ja vaikeampi samaistua, siksi kiinnostus urheiluun on romahtanut, ja menestyksessä se näkyy.

Suomi oli 1924 olympialaisten mitallitilastossa toinen. Kultamitalleja tuli 14 kappaletta. Vuonna 2012 Suomi oli 60. Kultia ei tullut yhtään ja vain yksi hopea - ja sekin vielä välineurheilusta eli purjehduksesta. Se kertoo paljon. Eikä todellakaan siitä mistä olympiakomitean puheenjohtajat puhuvat: "urheiluun tarvitaan lisää rahaa syistä että". Sellainen on pelkkää paskapuhetta, jolla luodaan suojatyöpaikkoja tyhjäntoimittajille. Urheilu, kuten kaikki muukin tavallisuuden ylittävä toiminta, vaatii uskoa omaan tekemiseen; se vaatii esikuvia, tavoitteita ja läheisten kannustusta. Suomen taide eli kulta-aikaansa itsenäisyyden hurmoksessa. Urheilu pääsi valloilleen vasta itsenäisen Suomen aikana. Nykyisessä Suomessa ketään ei kiinnosta tehdä mitään. Kreikka näyttää tässä samoja merkkejä. Olympialaisten synnyinmaa oli mitallitilastossa toinen ensimmäisissä moderneissa olympialaisissa 1896. Tosin muutamien kisojen jälkeen ja osallistujien lisääntymisen johdosta tippui pian 15. parhaaksi maaksi. Vuonna 2012 oli 75. "menestynein". Ketä kiinnostaa? Ei ole Kreikkaa, ei ole kreikkalaisuutta, minkä vuoksi pitäisi kuntoilla ja rehkiä? Alas ovat länsimaat vajonneet.
"Meistä ei olisi mikään sen suotavampaa kuin sivullisen esittämä marxilainen analyysimme arvostelu." (Lenin)

kelloseppä

Quote from: sivullinen. on 05.11.2012, 12:46:07
Jatkan Kultaisen Aamunkoiton näkemyksistä kreikkalaisista urheilijoista ja vähemmän kreikkalaisista urheilijoista.
...
Jos kysyt minulta, miten erotan suomalaisen "suomalaisesta", vastaan tunnen sen sydämmessäni.
Jos pyydät käytännölistä tapaa, niin pyydä kohdehenkilöä sanomaan "yöääni" tai "tähränohka". Vastaus kertoo suomalaisuuden.

Jalkapallostahan tässähän on myös ainoastaan kyse:

"Kolme joukkuetta
Kaksi väriä
Yksi usko"

http://www.youtube.com/watch?v=P4863eF64BQ

Roope

Quote from: Nauris on 24.10.2012, 12:56:17
Puolueen kannat osiossa kerrotaan aika paljon sellaisia tietoja, jota mediakin on kertonut. Rajat pitäisi miinottaa...

QuoteIn 2009, Greece cleared the final land mines along the approximately 200-kilometer border with Turkey. After the mines from the war against Cyprus in 1974 was gone, caught the smugglers, and border crossing over the river Evros, the new main route into Europe.
Dagsavisen: Helvetesporten til Europa 7.11.2011

Eli viimeiset miinat raivattiin Kreikan ja Turkin rajalta vasta vuonna 2009, mikä taas osaltaan johti laittomien siirtolaisten salakuljetuksen painopisteen (nykyisin noin 90 prosenttia EU:hun suuntautuvasta) siirtymiseen entistä enemmän Välimereltä Kreikkaan.

QuoteLandmines that Greece deploys on its border with Turkey reportedly killed at least nine undocumented foreigners trying to enter the country in 2001. In response to the deaths of five migrants who strayed into a Greek mine field in the border zone, the U.S. Committee for Refugees called upon the Greek government to remove its minefields in a July 16, 2001 letter to the Greek Ambassador to the United States. The Greek government did not respond. On December 23, Greek landmines reportedly killed four men and injured three others, all from Iraq. Landmines in the border zone have claimed at least 20 lives since 1999.
U.S. Committee for Refugees World Refugee Survey 2002 - Greece
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

matkamasentaja

Quote from: kelloseppä on 06.11.2012, 10:34:51
Quote from: sivullinen. on 05.11.2012, 12:46:07
...

Jalkapallostahan tässähän on myös ainoastaan kyse:

"Kolme joukkuetta
Kaksi väriä
Yksi usko"

http://www.youtube.com/watch?v=P4863eF64BQ

Mitäs HJKsta, Rops sentään oli kotimainen.. eiku..

femacco

Quote from: sivullinen. on 24.10.2012, 16:31:15
Quote from: Nauris on 24.10.2012, 12:56:17
Itseäni jaksaa aina kummastuttaa naiset, jotka tällaista puoluetta kannattavat, koska tunnetusti naiset kannattavat enemmän vihervasemmistolaisia puolueita, mutta tässä onkin kyse keskimääräisistä eroista, jonka takia miesten, että naisten joukosta löytyy monenlaisen aatteen kannattajia.

Naisilla ei ole omia mielipiteitä. He ovat tabula rasa - tyhjä rasia. He omaksuvat oman miehen, läheisten, lehdistön ja yleisen "mielipideilmasto" huomattavasti helpommin, vähemmän kyseenalaistaen ja tunteellisemmin kuin miehet. Heille oma koti ja lähipiiri - ihmiset joita mä kohtaa päivittäin - ovat paljon tärkeämpi ja toimintaa määrittelevämpi kuin yhteiskunnassa nähtävä muutos. Naisten mukaantulo kertoo vain siitä, että yleinen mielipide alkaa jo jossain paikoin olla hyväksyvä Kultaisen Aamunkoiton aatteille. Natseista koulussa kerrottu absoluuttinen pahuus alkaa väistyä kun esiintuleva epätoivo, polttopullojen heittely ja jengiintyminen täyttää tajuntaa. Ja natsit, tarjoamalla yksinkertaista ja ymmärrettävää ratkaisua ongelmaan, alkaa saada hyväksyntää.

Suomessa naiset kannattavat vihervasemmistolaisialiikkeitä, koska lehdistön mukaan niitä kannattavat kaikki - erityisesti nuoret naiset. Venäjällä naiset kannattavat Putinia, koska siellä lehdistön mukaan Putinia kannattavat kaikki - myös vastuulliset naiset. Burmassa, ja muissa sotilasdiktatuureissa, naiset kannattavat sotilasdiktatuuria, koska lehdistö sanoo sen olevan kansan kannattama - joukossa myös rauhaa rakastavat naiset. Todellisuudessa naiset eivät kannata mitään näistä. He kannattavat vapautta puuhastella omia pikku juttujaan ja ihmissuhde kujeitaan. Ja yleisen mielipiteen kannattaminen, tukee parhaiten sitä.

Women: Know Your Limits!
http://www.youtube.com/watch?v=LS37SNYjg8w

No olipa naisvihamielinen kommentti. Etkö ole huomannut Homman naisedustuksen määrää? Mitä muuten ovat nämä "pikku jutut", joita naiset harrastavat? Politiikasta keskusteluako, jota teen ystävieni kanssa? Lähes kaikilla naispuolisilla ystävilläni on aina asioista oma mielipiteensä, joka ei edes ole minkään virallisen normin mukainen. He pystyvät myös kunnolla perustelemaan mielipiteensä.

Tiedän, että empiirinen ystäväargumentti on tiuhaan käytetty. Silti en ymmärrä millaisia naisia moni hommamies katselee. Menkää etsimään nuivia naisia. 90% ystävä- ja tuttavapiirini naisista on nuivia. Menkää lähiöön ja iskekää sieltä joku eukko. Ei muuten takuulla ole suvakki.

MW

"Tabula rasa" on tyhjä taulu. Naisilla ei lie ongelmaa saada rasiaan täytettä.

Nauris

Quote from: Sanna Onkamo on 18.11.2012, 12:36:30
Etkö ole huomannut Homman naisedustuksen määrää?

Ainakin Homman tilastojen mukaan tällä hetkellä jokaista naista kohti on lähes kuusi miestä. Muistaakseni tähän väitteeseen miniluv on yleensä vastannut, ettei kaikki merkitse omaa sukupuolta, mutta siitä huolimatta ero on aika suuri.

Miehiä suhteessa naisiin: 5.9:1
Populisti tulee kotiisi naistenlehden välityksellä

Miesten ja naisten erilaista käyttäytymistä voi esimerkiksi havainnoida aika hyvin alla olevasta Vaasassa järjestetystä mielenosoituksesta.

(http://www.vaasalaisia.info/galleria/albums/userpics/Sieppaa.PNG)

Lähde

Tämä ei ole mitenkään yksinkertaista, että olen nähnyt muutaman kyselyn, jossa naiset ovat olleet paljon nuivempia kuin miehet. Yleensä taitaa olla sillä tavalla, että naisten suhtautuminen on maahanmuuttoon myönteisempää. Mistä tämä myönteinen suhtautuminen sitten johtuu, niin se voi osaltaan selittyä sillä, että naisia ei yhtä paljon kiinnosta seurata hommafoorumia tai muitakaan maahanmuuttoon liittyviä keskusteluja, joten he ovat osaltaan median tai jonkun muun tahon antaman kuvan vallassa kuinka suomalaiset ovat hirviöitä, jos eivät anna ihanille karva-ankkureille oleskelulupia ja kaikkea muuta sellaista.

Nuoret tytöt blogien rasististen viestien takana keskustelussa tuli hommanaisen Avantgarden kanssa vähän väiteltyä biologisten tekijöiden vaikutuksesta, joita hän ei muistaakseni erityisesti uskonut, mutta siitä huolimatta miljoonien vuosien evoluutio on jättänyt jälkensä miehen ja naisen keskimäärin erilaiseen käyttäytymiseen, joka varsinkin näkyy yllä olevassa kuvassa ja tämän foorumin miesvaltaisuutena vaikka pienempi määrä ihania naisia onkin ihmettelemässä äijien örinää.

Republican Women: Female GOP Politicians Look More Feminine, Congressional Physiognomy Study Suggests
Gender and Voting Behavior
Women MPs and testosterone
Male and Female Behavior Deconstructed
Empathizing–systemizing theory
Crazy israeli settler attack pacifists at Jerusalem
Scuffle Breaks Out - Toronto
Syrian Girl partisan
Palestinians teaching their kids the way to political failure
Where Feminism Went Wrong
HS Viikon lopuksi: Mikä tämä tällainen maa on?
Nuorten naisten konservatiivisuus nousussa
Ignorant white girls wear black face at University of Minnesota
Jewish girl tries to criticise Dr. Norman Finkelstein
Men Aren't as Empathetic as Women
Conservatism is white men
What's wrong with European women?

Aamunkoitto puolueen sivuilta muutama poiminta.

(http://www.xryshaygh.com/resources/images/preview/4017/lathro3__article.jpg)

Lähde

"Thousands of Greeks preferred the soup kitchen of the Golden Dawn of the polytechnic"
Massive food distribution in South-VIDEO

(http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/03/29/article-1371204-0B60868B00000578-278_964x638.jpg)

The tiny Italian fishing island which now has MORE migrants than inhabitants

QuoteMaria Chandraki, 29, an unemployed beautician, hadn't heard of Golden Dawn until the last election. "Their positions may be extreme," she said, holding plastic bags of food she'd just received. "But the situation is extreme as well. So we need extreme measures." She went on, "We can't have so many nations and so many different sets of values and ideals under the same roof."

Lähde

Why does Europe get shocked when they get the worst immigrants?
Difficulties with Africans
Afrikan väestö - räjähdys vai tuho?
Why "Multicultural Society" Is a Logical Impossibility
FN Migrationschef, Goldman Sachs bestyrelsesmedlem og Bilderberger Peter Sutherland: EU skal underminere nationernes homogenitet
Urban Crime and Ethnicity

sivullinen.

Quote from: sivullinen. on 24.10.2012, 16:31:15
[Naiset] omaksuvat oman miehen, läheisten, lehdistön ja yleisen "mielipideilmasto" huomattavasti helpommin, vähemmän kyseenalaistaen ja tunteellisemmin kuin miehet. Heille oma koti ja lähipiiri - ihmiset joita mä kohtaa päivittäin - ovat paljon tärkeämpi ja toimintaa määrittelevämpi kuin yhteiskunnassa nähtävä muutos.

No olipa naisvihamielinen kommentti.

Naisia voi vihata monella eri tavalla. Sanoin naisten olevan enemmän kiinnostuneita omista läheisistään kuin politiikasta, enkä huomannut sovinistisilmälasieni läpi sen olevan naista alistavaa naisvihaa, enkä sitä sellaiseksi tarkoittanut, joten älä ota sitä sellaisena.

Kultainen Aamunkoitto, kuten kaikki valtaan pyrkijät, joutuvat ensin voimalla hankkimaan oikeutusta omille mielipiteilleen, joka sitten muuttuu kannatukseksi vaaleissa. Kehitys menee aina näin päin: ensin valta, sitten kannatus. Vaikka demokratian nimissä sitä halutaan selittää, että kannatusta saaneelle puolueelle annetaan valtaa, ja valta seuraisi kannatukseta. Se on valetta. Selitän kuviota hieman.

Naisten ja miesten eroon - kuten myös vanhempien ja nuorten vastaavaan eroon - voidaan myös antaa vastaus voimasuhteilla. Mies on aina oikeassa. Vanhempi on aina oikeassa. Se johtuu puhtaasti voimasta ja vallasta. Naiset nöyrtyvät keskustelussa ja mielistelevät; samoin nuoret. Kaikkein vähiten omaa itseään pystyvät ilmaisemaan vanhempiensa kotona elävät nuoret tytöt. Heille oman miehen hankinta ja avioliitto on perinteisesti antanut statuksen korotuksen, jossa he tulevat miehensä rinnalla omien vanhempiensa kanssa tasavertaisiksi; tai ainakin äitinsä vertaiseksi. Kirkon antaman aviopuolisoiden yhdenvertaisuuden kautta asema vielä korostuu. Silloin he voivat vapaasti ilmaista itseään; siksi he haluavat naimisiin. Miehille tämä näkyy nuoren ja ihanan morsiammen muuttumisena mäkättäväksi akaksi; mielestelyn loppumisena.

Sama voimakkaan oikeus määrittää oikeat mielipiteet pätee myös kaduilla eli yhteiskunnassa. Natseilla puolisotilaalliset SA-joukot muuttivat "yleisen mielipiteen" natsien edustamaksi mielipiteeksi. Kommunisteilla lakot ja sanomalehdistö tekivät saman. Ihmisten mielipiteet eivät ylipäätään ole yksittäisiä loogisen teorian pohjalta tehtyjä pitkälle vietyjä päätöksiä. Ne ovat keskustelun kulun mukana muodostuneita puolesta ja vastaan argumentoinnin tuottamia keskustelun pelkistettyjä kulloisiakin asiantiloja. Ne elävät ja muotoutuvat jatkuvasti.

Lähes kaikilla naispuolisilla ystävilläni on aina asioista oma mielipiteensä, joka ei edes ole minkään virallisen normin mukainen. He pystyvät myös kunnolla perustelemaan mielipiteensä.

Tämän uskon täysin. Heillä on mielipide - kuten kaikilla - ja heillä on perusteita mielipiteensä tueksi - kuten kaikilla. Mutta mistä he ovat saaneet mielipiteensä? Se ei voi syntyä tyhjästä. Se ei synny edes kohtaamisesta ikävän asian kanssa. Se luetaan lehdestä tai vaikka hommasta - ellei se ole tullut jopa sinulta; tai ainakin sinun kauttasi. Mistä he ovat saaneet perustelunsa mielipiteilleen? Loogisen päättelyn perusteellako lähtien maailman perusaksioomista? Tuskinpa vain. He ovat lukeneet lehdistä tai keskustelussa kuulleet vakuuttavan argumentin valitsemansa mielipiteen puolesta. Se mistä mielipiteet ja perustelut ovat aina kaikki lähtöisin on mysteeri; suuri tuntematon. Mutta voiman ja vallan avulla kuitenkin mielipiteet tulevat esiin ja kelvolliset perusteet mielipiteille punnitaan. Vahvin on aina oikeassa; vahvin on mies.