News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Matti Putkonen: Tahroja paperillani (mediasuhteista yms.)

Started by ukkometso, 26.04.2012, 14:28:37

Previous topic - Next topic

IDA

Quote from: antero_heikkila on 29.04.2012, 12:32:54
Väitän edelleen, että suurin osa suomalaisista ei oikeasti tiedä, mikä on "perussuomalaisten sanoma". Ja sitä ei todellakaan kirkasteta alkamalla valittaa vähän väliä JSN:lle ja "ohjeistamalla" mediaa.

Itse sitä, että on olemassa joku Julkisen Sanan Neuvosto. Sehän on olemassa juuri sitä varten, että sinne voi huomauttaa lehdistön valehtelusta ja vääristelystä. Ei Putkosen ilmoittama strategia välttämättä tarkoita sitä, että valitetaan enemmän, vaan sitä että PS tekee valitukset, eikä yksittäisten edustajien tarvitse.

Ei lehdistöllä ole mitään erityistä oikeutta valehdella ihmisistä näitä vahingoittamaan pyrkien. Valheellisen tiedon välittäminen ei kuulu edes journalismin periaatteisiin. Mikäli JSN saadaan ymmärtämään tämä, niin se on jo melko paljon näissä oloissa.
qui non est mecum adversum me est

Teme

Quote from: Markku Stenholm on 29.04.2012, 13:21:12
Itse sitä, että on olemassa joku Julkisen Sanan Neuvosto. Sehän on olemassa juuri sitä varten, että sinne voi huomauttaa lehdistön valehtelusta ja vääristelystä.

Toisaata tuo kyseinen neuvosto ei ottanut edes käsittelyyn muuan Erosen TStä tekemää kantelua.
- Me tappa sua paahan!!!
- Mä laitan kypärän päähän