News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

Pikipoika

No meikäläisen kohdalla kyse ei ainakaan ole tuosta älyllisyydestä. Toivona on, että jotain muuttuisi. Konsensusparlamentarismilla on enää hyvin vähän tekemistä demokratian kanssa.
--- Kaikilla on oikeus mielipiteisiini ---

dothefake

Neiti M = Miss Moneypenny Onko sinut paljastettu, lukitsen vastauksen.

Ps. Tervetuloa, kirjoitit kauniisti!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Homma Admin

Quote from: Neiti M on 24.04.2009, 14:09:54
Ei, nyt ei voinut enää mitään... Sain niin makeat naurut tuosta "Mestarin rakkaudesta", että pakko oli ruveta postaamaan. Tämä on omituinen yhdyskunta.

Terve tuloa, Neiti M.

Ja suoraan etusivulle!  ;D

Spesialisti

jostain syystä minulla on vakaa usko siihen, että monikulttuuri-katastrofia ei Suomeen tule, vaikka elkeitä siihen suuntaan vähän aikaa olisikin

Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä mistä tällainen usko kumpuaa kun hetkenkin ilman punaviherlaseja katselee mihin tämä maa muun Euroopan myötä on menossa.
Neiti M, voisitko ystävällisesti kertoa millä todellisilla keinoilla tämä katastrofi vältetään. Vastaukseksi eivät kelpaa absurdit "hajasijoitukset valtaväestön keskuuteen" ja tuleva pyllynpyyhkijöiden tarve.

Hommaforum Admin

Quote from: Homma Admin on 24.04.2009, 14:27:49
Ja suoraan etusivulle!  ;D

Homma-Admin - sinä huligaani! Olin juuri täyttämässä etusivua Arja Alhon "Profeetan parta"-höpäjöinnillä, kun sinä tulet ja menet ja ymppäät hyvälle forumille jotain sellaista, jossa moititaan moderointia ja Öky-Vatkulia ja mikä pahinta, kyseenalaistetaan ainoa keskeinen homma-doktriini elikäs mamuilun massakauhutuhovaikutus.

Kami

Quote from: Spesialisti on 24.04.2009, 14:41:56
jostain syystä minulla on vakaa usko siihen, että monikulttuuri-katastrofia ei Suomeen tule, vaikka elkeitä siihen suuntaan vähän aikaa olisikin

Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä mistä tällainen usko kumpuaa kun hetkenkin ilman punaviherlaseja katselee mihin tämä maa muun Euroopan myötä on menossa.
Neiti M, voisitko ystävällisesti kertoa millä todellisilla keinoilla tämä katastrofi vältetään. Vastaukseksi eivät kelpaa absurdit "hajasijoitukset valtaväestön keskuuteen" ja tuleva pyllynpyyhkijöiden tarve.

Olen Neiti M:n kanssa samaa mieltä. Suomi on malliesimerkki siitä, miten kaikesta on selvitty. Aivan kuin nyt olisi jotenkin pahin uhka edessä. Ei ole.

Ei se tarkoita että asiaan pitäisi suhtautua olkia kohautellen. Syy siihen miksei moinen mene täällä läpi, on että täällä potkitaan Homma^^^ käyntiin heti kun näyttää pahalta, ja suomalainen mentaliteetti on aina ollut se, ettei mihinkään mennä ensimmäisenä, vaan peesaillaan. Tämä antaa melkoista etua tällaisissa selviytimiskyvyttömyyden juhlakulkueissa joita eurooppalainen eliitti meille esittää.

Minun kuvani suomalaisista keskimäärin on, että ihmiset ovat kiinnostuneita maailman tapahtumista, ovat järjestelmällisiä ja aikaansaavia, mutteivat liian pliisuja tai pehmeitä.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Hejo

Sama kysymys heräsi itsellenikin.

Ghettoutumista on jo esimerkiksi täällä Helsingin Pasilassa havaittavissa. Ilmeisesti sitten jotkut luottavat siihen että Suomeen ei mitään ongelmia tule ja päättävät ummistaa silmänsä muun Euroopan ongelmilta.

MustaLeski

Näitä minäkin ihmettelen, ja näissä tilanteissa yleensä alkaa Lesken laulusuoni sykkimään tuolla IRL:

Johnny B, how much there is to see
Just open your eyes, and listen to me
Straight ahead, a green light turns to red
Oooh why can't you see, oooh Johnny B

PK

Katastrofilta voidaan välttyä. Ihmiset huomaavat lopulta, että meno on järjetöntä. Sitten ihmiset äänestävät järkevämpiä ehdokkaita, kuten Halla-ahoa, Lahtista, Niemistä Terhoa yms. Lopulta myös vähemmän järkevät ehdokkaat uskaltavat sanoa vastaa Thorsilaisille.

Tuhon suuruuteen voimme vaikuttaa toimimalla mahdolisimman ajoissa.

Neiti M

Kääk, no nyt ne säikyttelee uusia tulokkaita etusivulle läväyttämällä...

Kami osui aika lähelle sitä, mitä ajoin takaa rikkoessani pyhää doktriinia. Täällä on hitailtu ja jurnoteltu maahanmuuttajien vastaanottamisessa, ja kun nyt sitten aletaan viimein olla eurooppalaisessa meiningissä mukana, muut ovatkin jo kääntäneet suuntaa ja (hienoisella viiveellä) suomalaiset alkavat peruutella myös.

Olen pahoillani, mikäli loukkasin jonkun kriittisiä tunteita. Täällä Oulun seudulla saamme seurailla maahanmuuttajien asuttamista Pudasjärvelle ja Siikajoelle, ja paikalliset tuntuvat olevan mielissään kun jotain tapahtuu. Myönnän, etten ole nähnyt mitään, mutta Halliksen ansiosta olen kuitenkin oppinut kuulemaan keskustelutukoksia ihmisten puheissa. Saavutus sekin.

Kuka on Miss Moneypenny?

Teemu Lahtinen

Quote from: Neiti M on 24.04.2009, 16:51:34
Kuka on Miss Moneypenny?

M:n sihteeri ja James Bondin ikiletkautusten kohde.

SSampsa

(http://forbiddenplanet.co.uk/blog/wp-content/uploads/2007/09/Lois%20Maxwell%20Miss%20Moneypenny.jpg)

Kerrassaan hupaisa sisääntulo foorumille!

Hommaforum Admin

Kääk, no nyt ne säikyttelee uusia tulokkaita etusivulle läväyttämällä...

Ilkeä kaksoisveljeni Homma Admin on tunnettu häijyydestään, nyt meni ja teki näin :)

Tooheys

"Olen Neiti M:n kanssa samaa mieltä. Suomi on malliesimerkki siitä, miten kaikesta on selvitty. Aivan kuin nyt olisi jotenkin pahin uhka edessä. Ei ole.

Ei se tarkoita että asiaan pitäisi suhtautua olkia kohautellen. Syy siihen miksei moinen mene täällä läpi, on että täällä potkitaan Homma^^^ käyntiin heti kun näyttää pahalta, ja suomalainen mentaliteetti on aina ollut se, ettei mihinkään mennä ensimmäisenä, vaan peesaillaan. Tämä antaa melkoista etua tällaisissa selviytimiskyvyttömyyden juhlakulkueissa joita eurooppalainen eliitti meille esittää.

Minun kuvani suomalaisista keskimäärin on, että ihmiset ovat kiinnostuneita maailman tapahtumista, ovat järjestelmällisiä ja aikaansaavia, mutteivat liian pliisuja tai pehmeitä.
"
Avainsana on nimenomaan suomalaiset. Suomalaiset, joilla on samanlainen arvopoja ja asenne, ovat selviytyneet mainiosti ulkoisten voimien puristuksessa. Miten käy kun joukossa on 300000 täysin eri arvomaailman omaavaa henkilöä vastoinkäymisten sattuessa?
"Olet suvaitsevainen, avarakatseinen, mut naurat tavallista ihmistä." -Jana - Pauliina

junakohtaus

Minua suuresti huvittaa ja viihdyttää tämä porukka itsessään, alkaen älykääpiötohtorista ja jatkuen Mikä-Kätevään, muka-asiallisiin moderoijiin ja kaiken maailman propellipäähiippareihin.

Olen aina kuvitellut kuuluvani pikemminkin muka-asiattomiin sisimmässään nössöihin 8)
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Elisa

Kerran olin rakkausmatkalla Saksassa (en muista missä, muistan vain orkesterin harjoitussalin ja sen, ettei minulla ollut pikkuhousuja). Käsilaukussani oli digikamera ja neekerinpusu. Neekerinpusu oli murskautunut ja kamera oli tahmea. Yritin pyyhkiä kameraa kostealla paperilla, mutta kun se ei auttanut, pesin kameran vesihanan alla.
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

MustaLeski

Quote from: Elisa on 24.04.2009, 17:21:22
Kerran olin rakkausmatkalla Saksassa (en muista missä, muistan vain orkesterin harjoitussalin ja sen, ettei minulla ollut pikkuhousuja). Käsilaukussani oli digikamera ja neekerinpusu. Neekerinpusu oli murskautunut ja kamera oli tahmea. Yritin pyyhkiä kameraa kostealla paperilla, mutta kun se ei auttanut, pesin kameran vesihanan alla.

Olen löytänyt sukulaissieluni  :-*

Elisa

Quote from: MustaLeski on 24.04.2009, 17:29:15
Quote from: Elisa on 24.04.2009, 17:21:22

Olen löytänyt sukulaissieluni  :-*

Jee, meitä on jo kolme^^^  :-*
"Kannattaa muistaa, että emme me ole leimallisesti suvaitsematon yhteiskunta, vaan suvaitseva yhteiskunta. Se on minun käsitykseni." -Sauli Niinistö

Ernst

Onko kyseessä historiallinen poliittisen kulttuurin käännekohta vai toisensa löytäneiden älyllisesti, humoristisesti ja vastarannallisesti suuntautuneiden kiiskien kohtaaminen? Kas siinä pulma.

Neiti M, rakastan myös sinua, koska sydämeni on avara. Enkä nyt viittaa kohonneesta verenpaineesta johtuvaan vasemman kammion liikakasvuun.
Det humana saknas helt hos Sannfinländarna.
Ihmisyys puuttuu kokonaan perussuomalaisilta.
-Anna-Maja Henriksson (r.)

Ernst

Quote from: Teemu Lahtinen on 24.04.2009, 17:01:19
Kuka on Miss Moneypenny?

M:n sihteeri ja James Bondin ikiletkautusten kohde.

Heh, minulla on siis sihteeri!

Ernst

Quote from: rapa-nuiv on 24.04.2009, 12:35:25
Quote from: M on 23.04.2009, 23:58:42Jussia kun nyt ei piintyneenä heterona oikein viitsi rakastaa.

Mestarin rakkaus
on kuin meren aalto
Kuin tuulen henki
päällä nuivan maan

Jussi sua rakastaa
Sen Jussin Kirja ilmoittaa
Jussi sua rakastaa
niin Scripta opettaa

Since You put it that way, voin minä tietysti Jussiakin rakastaa kuten korealainen urhea kansa rakastettua johtajaansa Kim Il Jongia.

dothefake

Missä kiisket kohtaavat, siinä pulma!
"Oma kansa ensin" -ajattelu on vahingollista.
-Tytti Tuppurainen

Timo Hellman

Quote from: Del on 24.04.2009, 19:05:07
Ei Tohtori Vihaa voi rakastaa.

Eräs nainen ja kolme hänen lastaan voisivat todennäköisesti kyseenalaistaa tuon kannan.
The truth is that what we call Capitalism ought to be called Proletarianism. The point of it is not that some people have capital, but that most people only have wages because they do not have capital. -  G. K. Chesterton

Elisa

Tohtori Vihalla on rakastaj(att
ar)ia enemmän, kuin kellään tähän mennessä.

Tohtori Viha tosin rakastaa vaimoaan niin monomaanisesti, että tyydyttää muut naisensa pelkällä sanojen voimalla.

Alpo

Quote from: Elisa on 24.04.2009, 19:28:31

Tohtori Vihalla on rakastaj(att
ar)ia enemmän, kuin kellään tähän mennessä.

Tohtori Viha tosin rakastaa vaimoaan niin monomaanisesti, että tyydyttää muut naisensa pelkällä sanojen voimalla.

Ei perkele! Aletaanko Tohtori Vihastakin kehitellä Chuck Norris- ja Uusis-aiheisia kaskuja. :D

joniq

Ei, nyt ei voinut enää mitään... Sain niin makeat naurut tuosta "Mestarin rakkaudesta", että pakko oli ruveta postaamaan. Tämä on omituinen yhdyskunta.

Onko kyseessä historiallinen poliittisen kulttuurin käännekohta vai toisensa löytäneiden älyllisesti, humoristisesti ja vastarannallisesti suuntautuneiden kiiskien kohtaaminen? Kas siinä pulma.
Eikö Homma ole hyvä jo itsessään, jos ymmärretään se terapeuttisessa merkityksessä. Kerrankin saa ajatuksensa esille ja olen varma että moni oppii analysoimaan juttujaan kun näkee ne kirjoitetussa muodossa. Kaikki eivät tietenkään kehity nopeasti. (Katsoo peiliin.)

MustaLeski

Quote from: joniq on 24.04.2009, 19:51:16
Kaikki eivät tietenkään kehity nopeasti. (Katsoo peiliin.)

Ja jotkut ei koskaan. Esim. allekirjoittanut. Joka päivä vannon kirjoittavani jotain järkevää, mutta ei. Olen paskanjauhaja, ja vielä huono sellainen  :-* Mut hei, elämä o!

Ernst

Quote from: Timo Hellman on 24.04.2009, 19:25:11

Eräs nainen ja kolme hänen lastaan voisivat todennäköisesti kyseenalaistaa tuon kannan.

Ai jaa, ketä tarkoitat?

Elisa

Quote from: M on 24.04.2009, 20:04:33
Quote from: Timo Hellman on 24.04.2009, 19:25:11

Ai jaa, ketä tarkoitat?

Virallisesta vihaviisikosta (Jussi, Hilla, Hilma, Kerttu, Veikko) rakastan jokaista.

Fatman

Kyseessä on vain höyrypäisten, kottaraistenpönttöön tuijottavien propellipäiden foorumi. Tämä on täysin merkityksetön yhteiskunnallisesti merkittävien "Tanssii tähtien kanssa"tai "Idols" -äänestysten rinnalla. Joten telkkarit auki ja äänestämään.