News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

Jussi Halla-ahon kirjoituksia

Started by lot, 07.12.2008, 13:30:08

Previous topic - Next topic

Yksilö

Kyllä on sairaaksi mennyt touhu Suomessa. Ei voi muuta sanoa, kun lukee Jussin viimeisimmän kirjoituksen. Kantola, Vahala ja muut..- halveksin tällaisia ihmisiä. Tämän jälkeen hävettää todella paljon, että olen ikinä äänestänyt kokoomusta. Hyi helvetti kuinka ällöttävää! Eiväthän nuo ihmiset ole terveitä, kun tuollaisia kirjoittelevat.
"Miksi näet rikan (neekeripusun) veljesi silmässä, mutta et näe malkaa (häpeämurhaa) omassa silmässäsi?"
Matti Palviainen- verkkousari

pelle12

Quote from: Yksilö on 30.03.2010, 21:09:08
Kyllä on sairaaksi mennyt touhu Suomessa. Ei voi muuta sanoa, kun lukee Jussin viimeisimmän kirjoituksen. Kantola, Vahala ja muut..- halveksin tällaisia ihmisiä. Tämän jälkeen hävettää todella paljon, että olen ikinä äänestänyt kokoomusta.
Onneksi en ole tuohon syntiin vielä langennut. Kosmopolitismi ei ruleta, vaikka sen kärkijoukoissa olisikin mies, jonka nimessä on x ja b.

erilainen

Halla-aho lienee Suomen pelätyin mies tällä hetkellä. Ainakin siltä vaikuttaa. Mokut paasaavat lähimmäisenrakkautta ja suvaitsevaisuutta, samalla he kuitenkin sydämestään inhoavat Jussia eivätkä usko että miehessä on mitään hyvää saati vilpitöntä.

Jussi Halla-aho -  Enemy of the state
Oli vaikea sanoa kumpi oli vihaisempi, perseeseen ammuttu karhu vai osuman saanut Ossi.

Necro

"Maailmassa monta on ihmeellistä aasia"

MW

Quote from: Necro on 30.03.2010, 22:17:24
Laitetaan tähän nyt vielä linkki tuohon uusimpaan: http://www.halla-aho.com/scripta/kavalat_piiloviestit.html

Hymyssä suin on aina mukavampi mennä petiin.

hiltunen

Quote from: Necro on 30.03.2010, 22:17:24
Laitetaan tähän nyt vielä linkki tuohon uusimpaan: http://www.halla-aho.com/scripta/kavalat_piiloviestit.html

Juuri näin, tuskin kukaan ei tiedostanut minkälaista -vyöryä kaunis, ja hieno teksti aiheuttaisi ihmisissä jotka lukevat Jussia kuin piru raamattua.

nimetönkeskustelija

Ja minä kun luulin, että aikana jolloin demarijohtajakin selittää "maassa maan tavalla"-agendaa, ei enää Halla-aho olisi demoneista kauhein. Vaan näköjään mikään ei ole muuttunut. Kukkahattutädit kiihottuu kirjottelemaan toinen toistaan demonisoivempia kirjotuksia, vaikka Halla-aho kirjottaisi marjojen poiminnasta. Piilomerkityksiä eli rasismia löytyy nykyään ihan kaikesta.

Taitaa vaan olla niin, että kukkahatut on superkatkeria siitä, että Halla-aho toi maahanmuuttokeskustelun ja mamukritiikin jokamiehenoikeudeksi.
Eikö jokaiselle tullut jos selväksi että kommunismi ei ole koskaan toiminut missään? Mistä näitä uusmarxisteja oikeen sikiää?

IDA

Jussi on porvari: Vaimo ja kolme lasta. Onnellinen perhe, joka asuu vielä Eirassa. Ihan pakko olla synkkää pahuutta takana tässä.

Itseäni ottaa edelleenkin päähän tuo luterilaisen piispan avautuminen. Avioliitto on sakramentti ja miehen, joka rikkoo sen, ei pitäisi olla levittämässä omia näkemyksiään siitä kuinka hän teki oikein ainakaan kirkon nimissä. Jos rikkoo sitä sakramenttia vastaan mihin on sitoutunut, niin olisi edes hyvä kantaa itse vastuu eikä yrittää vetää koko kirkkoa mukaan omalle typerälle tripilleen.

pelle12

Quote from: PaulR on 31.03.2010, 02:36:46
Quote from: IDA on 31.03.2010, 02:22:44
Avioliitto on sakramentti ja miehen, joka rikkoo sen, ei pitäisi olla levittämässä omia näkemyksiään siitä kuinka hän teki oikein ainakaan kirkon nimissä. Jos rikkoo sitä sakramenttia vastaan mihin on sitoutunut, niin olisi edes hyvä kantaa itse vastuu eikä yrittää vetää koko kirkkoa mukaan omalle typerälle tripilleen.

\O
Avioliitto EI ole sakramentti luterilaisuudessa. IDA on paavilainen.

IDA

Quote from: pelle12 on 31.03.2010, 02:38:36
Avioliitto EI ole sakramentti luterilaisuudessa. IDA on paavilainen.

Osittain totta. Ei kuitenkaan ole kauaa siitä, kun vielä luterilaisiakin pappeja pidettiin jotenkin esimerkillisinä ja avioliittoa pyhänä. Viran pitäisi velvoittaa, mutta tänään se ei sitä tee.

Tätä ei kuitenkaan kannata jatkaa tässä ketjussa, vaan voimme siirtyä spagettivapaaseen ennen kuin siirretään? ;)

Tuon SDP-piispan lausuntoja on vain aika mahdoton kommentoida, jos ei tuo uskonnollista näkökulmaa esiin. Pyydän anteeksi.

Nikopol

Tiedättekö tunteen kun tekisi kamalasti mieli kirjoittaa "haista nyt jo pitkä paska", mutta sitten ei viitsikään kun se on rumaa.

Anteeksi.
"[romanianromani]kopla valitsi uhreiksi iäkkäitä naisia välttyäkseen yhteenotoilta miesten kanssa." Keski-Uusimaa
"Kenet Jeesus hakkaisi?" kmruuska 2012

TiuskeaRakki

Minä kyllä arvasin että se "hirmutekolause" tuottaa juuri tällaisia reaktioita. Särähti mullakin hieman korvaan :)

Turkulaine

Quote from: TiuskeaRakki on 01.04.2010, 17:56:18
Minä kyllä arvasin että se "hirmutekolause" tuottaa juuri tällaisia reaktioita. Särähti mullakin hieman korvaan :)

Korvan särähtäminen johtui siitä, että luit voimakkaan ja ajattelemaan pysäyttävän lauseen.

Nykyään, institutionaalisen väärin ymmärtämisen, loukkaantumisen ja halvan moraalisäteilyn aikakautena, tällainen on tietysti pahasta. Terveempänä aikakautena ajattelemaan herättäminen olisi suotavaa. Terveempänä aikakautena olisi alkanut keskustelu vanhempien rakkauden luonteesta, ei kilvan spekuloiminen sillä ketä Jussi on loukannut ja kenet hän haluaa joukkomurhata.

Hieman ajankohtaan ja tematiikkaan sopivaa historian kertausta.

Pitkäperjantaina 1953 suomalainen mies tappoi ryöstön yhteydessä neljä ihmistä, ml. nuoren naisen ja pikkutytön vasaralla. Vaimo, lapset ja muut vangit eivät olleet häneen vankeusaikana missään yhteydessä. Kekkonen suivaantui teosta niin että jätti kaikki armahdusanomukset huomioimatta. Ainoastaan äiti oli yhteydessä poikaan, joka lopulta kuoli vankilassa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Väinö_Kilpiäinen
"Ei ole hyvä, jos talossa asuu pelkkiä maahanmuuttajia. Siitä tulee kaaos." -Nasir Abdullahi, Helsinki.

"Puheet Hämeen-Anttilan epärehellisyydestä ovat perusteettomia, sillä Hämeen-Anttilan rehellisyyden voi olettaa nousevan samalle tasolle valtaväestön kanssa vuosien saatossa." - Miniluv, Homma

Kami

Lueskelin tuossa tuota hommatutkimuksen analyysiä ja hykertelin siinä kohtaa kun puhuttiin liikkuvista ja nukkuvista, sillä se osuu täysin minuun poliittisena toimijana, eikä tulos yllätä minua lainkaan.

Ongelma on vaan siinä, että äänestämiseni estävät sosiopaattiset piirteeni. Tunnen suurta vastenmielisyyttä äänestämistä kohtaan ja sen kerran kun kävin äänestämässä, tunsin itseni idiootiksi jo ennen tulosten julkistamista: Minut oli netissä kirjoittamalla (Halla-aho) taivutettu äänestämään. Onneksi äänestämäni tyyppi ei päässyt läpi, sillä hän oli ääliö, mutta kun kahdesta ääliöstä pitää valita niin valitsen mieluummin sen joka edes vaikuttaa siltä että sillä on mielipide ja että se pitää siitä kiinni.

En aio toistaa kokemustani, sillä en pidä ollenkaan siitä fiiliksestä mikä tulee, kun kokee ettei päätös jostain teosta ollut lopulta oma - oman ollessa ennen, nyt ja tulevaisuudessa se, etten äänestä.
Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

suomelle

Quote from: Kami on 02.04.2010, 03:30:21
En aio toistaa kokemustani, sillä en pidä ollenkaan siitä fiiliksestä mikä tulee, kun kokee ettei päätös jostain teosta ollut lopulta oma - oman ollessa ennen, nyt ja tulevaisuudessa se, etten äänestä.

Kuulostaa samalta kuin "erään" Somalin ajatusmaailma. 'otan kaiken minkä muut minulle minun mitään tekemättä antavat ilmaiseksi, mitään en kuitenkaan aio itse tehdä'.

Onhan se tietenkin hyvin merkityksellistä ja rohkeutta osoittavaa, että sen tulee julkisesti kaikille kertomaan. Yksi lisä-miinuspiste siitä.

Kami

Quote from: suomelle on 02.04.2010, 05:54:00
Quote from: Kami on 02.04.2010, 03:30:21

Kuulostaa samalta kuin "erään" Somalin ajatusmaailma. 'otan kaiken minkä muut minulle minun mitään tekemättä antavat ilmaiseksi, mitään en kuitenkaan aio itse tehdä'.

Onhan se tietenkin hyvin merkityksellistä ja rohkeutta osoittavaa, että sen tulee julkisesti kaikille kertomaan. Yksi lisä-miinuspiste siitä.

Johan on kumma johtopäätös.

Minusta en ota mitään ilmaiseksi. En ole koskaan ottanut vapaaehtoisesti. En ole eläessäni käynyt sossun luukulla kuin kerran nuorempana kun näin nälkää ja sillonkaan ei antanut ylpeys periksi täyttää papereita loppuun asti. Tekemiseni ovat asia erikseen, eivätkä millään tavalla kulminoidu äänestyskäyttäytyseeni, tai äänestyskäyttäytymiseni ei ole mikään tekemisieni kivijalka. Teen sen minkä voin, ja luulen että olen valmis menemään teoissani kipurajan yli keskivertoihmistä hanakammin. En pidä äänestämistä uskottavana touhuna. Sinä päivänä kun suurin osa ihmisistä ei äänestä, joudutaan todella miettimään että mitäs sitten.

Sitä päivää ei kanssaihmiseni tuntien ole näkyvissä, mutta jokaiselle ihmisille jonka mielestä äänestys on mielekästä, voin toistaan älyttömämpiä poliitikkojen aivopieruja katsellessa todeta, että kyllä, se on ihan mielekästä jos nyt sattuu olemaan kultakalan muistilla varustettu ameeba. Nämä lainsäätäjät ja päätöksentekijät eivät ole mitään sattuman kauppaa, vaan kertovat äänestäjistä. Se taas kertoo minulle, ettei tavan ihmisiltä pitäisi kysyä mitään tai heille antaa mitään valtaa missään idols-kilpailua tai missikisaa kummemmassa. Siinä myös yksi syy -vaikkei se pohjimmainen olekaan- minun olla äänestämättä. Jäävään itseni suosiolla.

Kaatukaa, oi kaikkivallat/näyttäkää, on teissä miestä/kapinoikaa kerran edes/uinumatta virran mukaan/menkää syyttäjäinne eteen/kerran silmät avoimina/myöntäkää se todeksi/ on valikoitu valheet vaan

CMX - Kansalaiset

Tunkki

Kamilla on kumma äänestyskammo.
Suosittelen muistamaan sen yhden asian: kun jätät äänestämättä, se poliitikko jota inhoat eniten saa enemmän ääniä.

suomelle

Quote from: Kami on 02.04.2010, 08:37:22
Sitä päivää ei kanssaihmiseni tuntien ole näkyvissä, mutta jokaiselle ihmisille jonka mielestä äänestys on mielekästä, voin toistaan älyttömämpiä poliitikkojen aivopieruja katsellessa todeta, että kyllä, se on ihan mielekästä jos nyt sattuu olemaan kultakalan muistilla varustettu ameeba. Nämä lainsäätäjät ja päätöksentekijät eivät ole mitään sattuman kauppaa, vaan kertovat äänestäjistä. Se taas kertoo minulle, ettei tavan ihmisiltä pitäisi kysyä mitään tai heille antaa mitään valtaa missään idols-kilpailua tai missikisaa kummemmassa. Siinä myös yksi syy -vaikkei se pohjimmainen olekaan- minun olla äänestämättä. Jäävään itseni suosiolla.

Olen kanssasi tuosta täysin samaa mieltä. Tarkoitukseni oli ottaa kantaa tämän päivän jälkeisten vaalien äänestämättömyyteen. En itsekään ole äänestänyt useaan vuoteen, tosin en ole myöskään ollut mitään sieltä saamassa, tai oikeastaan edes haluamassa, juuri noista samoista syistä joita tuossa mainitset.

Nyt tilanne näyttää kuitenkin ihan oikeasti olevan muuttumassa siltä osin, että seuraavissa vaaleissa on ehdokkaina niitä, joille haluan omalla äänestyspanoksellani antaa mahdollisuuden vaikuttaa positiivisesti Suomen kehitykseen ja tulevaisuuteen ja toivoisin toki myös Sinun (ja jokaisen aiemmin äänestämättä jättäneen) niin näkevän ja tekevän.

mod: suluissa boldattu

Onneksi meillä on internet. Ilman sitä, tätäkään täällä nyt tapahtuvaa ei olisi varmastikaan edes aloitettu, tuskin kuultukaan tähän johtaneista asioista tyyliin 'mikä halla-uho, mitä shoppailijoita?'.

far angst

Quote from: Kami on 02.04.2010, 08:37:22,,,, En pidä äänestämistä uskottavana touhuna. Sinä päivänä kun suurin osa ihmisistä ei äänestä, joudutaan todella miettimään että mitäs sitten.

Sinä päivänä ne* ovat päässeet juuri siihen, mihin ovat pyrkineetkin;  äänestäjien täydelliseen naruttamiseen indoktrinaatiolla (Hyysäri, YLE et. al.) tai passivointiin somalla (BB, idols, kotikatu, missikisat ja muut pikkukakkoset).

Tietysti ne pääsevät tarkoitukseensa silloinkin, kun kansalainen ylhäisen närkästyneenä keksii yleviä, monimutkaisia ja Suurella Vakaumuksella perusteluja syitä jättää äänestämättä.

* "Ne", ketkä "ne"?  Kts. tarkemmin ketkä ovat perustuslakiuudistuksen takana.  Siellä  ne "Ne" luuraavat.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

ämpee

Quote from: far angst on 02.04.2010, 09:16:53

Sinä päivänä ne* ovat päässeet juuri siihen, mihin ovat pyrkineetkin;  äänestäjien täydelliseen naruttamiseen indoktrinaatiolla (Hyysäri, YLE et. al.) tai passivointiin somalla (BB, idols, kotikatu, missikisat ja muut pikkukakkoset).

Tietysti ne pääsevät tarkoitukseensa silloinkin, kun kansalainen ylhäisen närkästyneenä keksii yleviä, monimutkaisia ja Suurella Vakaumuksella perusteluja syitä jättää äänestämättä.

Suunnilleen noin asia menee.

Nykyisten valtaapitävien kannalta äänestämättä jättävät ovat heille niitä toiseksi parhaita äänestäjiä, sillä he eivät äänestä heidän kannaltaan väärin, parhaita tietenkin ovat ne äänestäjät jotka antavat äänensä nykyisen menon jatkamiselle.

Äänestämättä jättäminen on siis erittäin huono tapa protestoida.

Toinen lähes yhtä huono tapa äänestää, on äänestäminen sen mukaan miten paljon ehdokkaalla on mahdollisuuksia mennä läpi.
Äänestämisessä ei kyse ole kilpailusta, jossa voittajien leiriin pääseminen on itseisarvo ja tärkein päämäärä.
Äänestämisessä on kyse omien asioiden edistämisestä, ja sellainenkin ääni joka ei tuo varmaa läpimenoa edes loppulaskennassa, on ääni niiden omien asioiden puolesta.

Ainoa menetelmä viestittää valtapuolueille väärästä politiikasta on äänestää niiden kannalta väärin, mitään muuta viestiä ne eivät ymmärrä, kun ei tarvitse ymmärtää.
Jäseneltä Hohtava Mamma: "Logiikka ei ole koskaan ollut suvakkien vahvin laji. Eivät he muuten olisi suvakkeja."

Kami

Quote from: far angst on 02.04.2010, 09:16:53

* "Ne", ketkä "ne"?  Kts. tarkemmin ketkä ovat perustuslakiuudistuksen takana.  Siellä  ne "Ne" luuraavat.

No sitten "ne" pääsevät tarkoitukseensa. Ei ole mitään näyttöä siitä etteivät "ne" pääse tarkoitukseensa joka tapauksessa. En ymmärrä missä tämä indoktrinaatio on, ennemmin väittäisin että äänestäminen on indoktrinaation onnistumista. Koko touhu on puhtaasti ideologista ja perustuu maagiseen ajatukseen vallasta. Ei ole mitään merkittävää valtaa joka on annettu tai saatu. Se on pelkkää sanahelinää. Todellisen vallan tunnistaa siitä, että kun sen perustoja selvittää tarpeeksi pitkälle, löytyy väkivalta, kaiken vallan kantamuoto.

Onko tutkittu mikä yksittäisen kansalaisen todellinen valta on äänestämisestä ja sen tuloksista puhuttaessa? Oletan että ei, mutta se nyt on ainakin varma, että kuin apteekin hyllyiltä tulee kaikki mahdolliset sen kummemmin ajattelematta jääneet kliseet kuten vaikkapa "Sit et voi valittaakkaan.". Hyvin monelle todellisuus on se, että äänestää pitää, koska äänestää pitää. Kaikkein ehkä hupaisin piirre, joka puhuu selvää kieltä todellisuuden tilasta: Jos kerran äänestäminen on niin loistava ja hieno asia, eikö minun pitäisi kokea sen tuhoisat seuraukset, kun jätän äänestämättä ja äänestäjien katsoa minun typeryyttäni myötätuntoisesti ja säälien? Sen sijaan en huomaa mitään eroa, ja Oikeat Uskovat ovat kuin persiiseen ammuttuja karhuja törmätessään minuun.

Ei minun tarvitse keksiä syitä. Minun ei aktiivisesti tarvitse tehdä mitään. Äänestyslippu roskiin vaan, roskat pihalle ja katselemaan rauhassa taka-alalla kun pellet pitää sirkusta. Minun ei tarvitse keksiä monimutkaisia syitä. Katson mikä on pelin idea ja henki, tarkastelen sen sääntöjä ja lopputulosta. Ennemmin vaikka lottoan kuin osallistun moiseen huijaukseen. Lottoamisessa ainakin saan sillä yhdellä miljoonasta jotakin konkreettista. Äänestämällä saan sumeaa höttöä, joka on tai voi olla tai ehkä-vissiin-jos ja ne päätökset joita tehdään, tehdään siitä huolimatta.

CMX - Kansalaiset

far angst

Quote from: Kami on 02.04.2010, 10:49:44
No sitten "ne" pääsevät tarkoitukseensa. Ei ole mitään näyttöä siitä etteivät "ne" pääse tarkoitukseensa joka tapauksessa. En ymmärrä missä tämä indoktrinaatio on, ennemmin väittäisin että äänestäminen on indoktrinaation onnistumista. Koko touhu on puhtaasti ideologista ja perustuu maagiseen ajatukseen vallasta. Ei ole mitään merkittävää valtaa joka on annettu tai saatu. Se on pelkkää sanahelinää. Todellisen vallan tunnistaa siitä, että kun sen perustoja selvittää tarpeeksi pitkälle, löytyy väkivalta, kaiken vallan kantamuoto.

Onko tutkittu mikä yksittäisen kansalaisen todellinen valta on äänestämisestä ja sen tuloksista puhuttaessa? Oletan että ei, mutta se nyt on ainakin varma, että kuin apteekin hyllyiltä tulee kaikki mahdolliset sen kummemmin ajattelematta jääneet kliseet kuten vaikkapa "Sit et voi valittaakkaan.". Hyvin monelle todellisuus on se, että äänestää pitää, koska äänestää pitää. Kaikkein ehkä hupaisin piirre, joka puhuu selvää kieltä todellisuuden tilasta: Jos kerran äänestäminen on niin loistava ja hieno asia, eikö minun pitäisi kokea sen tuhoisat seuraukset, kun jätän äänestämättä ja äänestäjien katsoa minun typeryyttäni myötätuntoisesti ja säälien? Sen sijaan en huomaa mitään eroa, ja Oikeat Uskovat ovat kuin persiiseen ammuttuja karhuja törmätessään minuun.

Ei minun tarvitse keksiä syitä. Minun ei aktiivisesti tarvitse tehdä mitään. Äänestyslippu roskiin vaan, roskat pihalle ja katselemaan rauhassa taka-alalla kun pellet pitää sirkusta. Minun ei tarvitse keksiä monimutkaisia syitä. Katson mikä on pelin idea ja henki, tarkastelen sen sääntöjä ja lopputulosta. Ennemmin vaikka lottoan kuin osallistun moiseen huijaukseen. Lottoamisessa ainakin saan sillä yhdellä miljoonasta jotakin konkreettista. Äänestämällä saan sumeaa höttöä, joka on tai voi olla tai ehkä-vissiin-jos ja ne päätökset joita tehdään, tehdään siitä huolimatta.

No,  mikäettei sitten vaikka tuollaviisiinkin.
Rasisteille muistutan, että maahanmuuttajat ovat yhtä hyviä naapureita, kunnollisia, ammattitaitoisia ja rehellisiä, hyvin koulutettuja, lainkuuliaisia ja töissä käyviä veronmaksajia ja yhteiskunnan hyödyllisiä jäseniä kuin ovat Suomen somalit ja mustalaisetkin.

suomelle

Ei minun tarvitse keksiä syitä. Minun ei aktiivisesti tarvitse tehdä mitään. Äänestyslippu roskiin vaan, roskat pihalle ja katselemaan rauhassa taka-alalla kun pellet pitää sirkusta. Minun ei tarvitse keksiä monimutkaisia syitä. Katson mikä on pelin idea ja henki, tarkastelen sen sääntöjä ja lopputulosta.

Olisit voinut vielä lisätä tuohon että, 'menen sitten sen puolelle joka voitti'.

Kami

Quote from: suomelle on 02.04.2010, 11:10:51
Ei minun tarvitse keksiä syitä. Minun ei aktiivisesti tarvitse tehdä mitään. Äänestyslippu roskiin vaan, roskat pihalle ja katselemaan rauhassa taka-alalla kun pellet pitää sirkusta. Minun ei tarvitse keksiä monimutkaisia syitä. Katson mikä on pelin idea ja henki, tarkastelen sen sääntöjä ja lopputulosta.

Olisit voinut vielä lisätä tuohon että, 'menen sitten sen puolelle joka voitti'.

Jep, ei paljon idealismia ja taistelutahtoa herätä lappu joka tippuu postiluukusta. Ihmiset suhtautuvat kumman rakkaudella valtioon, joka on pelkkä koneisto ja jollaisia on ollut, mennyt ja syntynyt. Ymmärrän tunteenpalon jos on poliisi, ammattisotilas tai muu virkamies jonka leipä ja perheen hyvinvointi on kiinni siitä, mutten ymmärrä miksi ihmiset niin kovasti rakastavat sitä samaa koneistoa joka heidän mielenrauhaansa niin järkyttää. Aivan kuin olisi joku illuusio siitä, että koneen osia vaihtelemalla se toimisi jotenkin erilailla, riippumatta sen toimintaperiaatteesta ja ympäristöstä jossa se toimii.

CMX - Kansalaiset

suomelle

Quote from: Kami on 02.04.2010, 11:20:17
..mutten ymmärrä miksi ihmiset niin kovasti rakastavat sitä samaa koneistoa joka heidän mielenrauhaansa niin järkyttää. Aivan kuin olisi joku illuusio siitä, että koneen osia vaihtelemalla se toimisi jotenkin erilailla, riippumatta sen toimintaperiaatteesta ja ympäristöstä jossa se toimii.

Ok, kertoisitko kuitenkin mitä pitäisi tehdä, jos ei koneen osien vaihtaminen auta (koko moottoria tuskin voidaan vaihtaa koskaan kerralla)?

Ja toiseksi, oletko sitä mieltä, että tämäkin koko porukka täällä, sekä Muutos puolueen perustaminen, ovat vain ajanhaaskausta. Eli et usko näiden henkilöiden tulevan tekemään, tai edes pystyvän tekemään mitään, jos ja kun he pääsevät asioihin vaikuttamaan 'koneen osina'?

monokultturisti

Voisin kuvitella, että muslimien uskoa islamin oikeellisuuteen vahvistaa suurestikin se, että länsimaalaisten itsepetoksellista suhtautumista islamiin ei pysty järjellä selittämään. Sen on siis oltava Allahin johdatusta.

Hiidenlintu

Quote from: monokultturisti on 02.04.2010, 14:20:41
Homma ry:n tutkimus maahanmuuttoasenteista

http://www.halla-aho.com/scripta/homma_ryn_tutkimus_maahanmuuttoasenteista.html

Olisiko otsikon pitänyt olla Taloustutkimuksen tekemä ja Homma ry:n ideoima tutkimus maahanmuuttoasenteista?

Miksi jokaisesta pikkuasiasta pitää ryhtyä pikkusiuluisesti nipottamaan. Ne jotka haluaa tajuta jotain, tajuaa kyllä, että se oli Taloustutkimuksen tekemä ja ne jotka eivät halua tajuta, niin eivät tajua, vaikka laittaisit mitä otsikoksi. Nillittäjät.  :facepalm:

Timo Rainela

Auttakaa Timoa, haluaisin laittaa tämän linkin Ruotsin Demokraattien Ronja Nordströmille, mutta ei linkki toimi!!
http://www.hbl.fi/text/in...ikes/2010/3/31/w45118.php
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.

Roope

Tässä parempi linkki:
http://www.hbl.fi/text/inrikes/2010/3/31/w45118.php

Kopio itse linkki, äläkä näkyvää tekstiä, jossa on keskellä pari pistettä.
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset

Timo Rainela

Kiitos Roope, nyt onnistui!!
Siellä päässä ollaan tyytyväisiä meidän tapahtumiin ja "jaksamiset" välittyy puolin ja toisin...
;) Timo
TR: Muuten olen sitä mieltä, että naisten olemassaolo politiikassa, virkahallinnossa ja päätöksenteossa on suurin yksittäinen syy kansakuntamme yhtenäisyyden ja moraalisen, eettisen, sivistyksellisen sekä pratopalogistisen rappion ja tuhon liikkeelle panevana voimana. Joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta.