News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Maahanmuuttoon liittyvä konflikti perheessä täällä

Started by atella, 16.04.2012, 14:51:48

Previous topic - Next topic

atella

Tässä pieni pätkä nuoren tytön kirjoituksesta Demi lehden nettiversiossa.

Klikkaamalla voit lukea loput, ja sitten muiden nuorten kommentteja.
Quotehttp://demi.fi/keskustelut/1230342/mua-itkettaa-niin-kamalasti-elamani-on-nyt-pilalla-kiitos-rakas-aiti

Brayan (nimi muutettu!) on ollu mun kaveri jo kauan aikaa. Se on siis kotoisin _Ranskasta_ ja puhuu ranskaa, eikä edes ole mikään muslimi. Sillä ei oo perhettä täällä ja äiti jossain siellä kotimaassaan. Sillä on ihana ruskee iho ja ne silmät :3 ja ihania vaatteita? se on niin kiltti ja sulonen, aah. No kuitenkin, kuinka kliseiseltä kuulostaakin: me vaan rakastuttiin. Me vaan nähtiin enemmän romanttisessa mielessä, pussailtiin paljon ja kaikkee. Ollaan siis tunnettu jo kauan. Me sit seurusteltiin ja kaikkee.

Sitte, yks kerta ku olin niillä siellä Punaisen Ristin pakolaiskeskuksessa, maattiin sen sängyllä, pussailtiin ja kaikkee C: sit äiti soitti. Ei jumalauta että meninki vastaamaan sille. Olin vähänniinku menny salaa sinne niille. Tiesin, ettei mulla ollu sinne äitin mielestä mitään asiaa. Menin silti. Kukapa ei haluais 'karata' jonkun ihanan jätkän kanssa? :C?
Se sai hirveen raivarin. ''Cipriano^ missä sä olet. Mitä sä oot ottanu. Nyt kerrot missä sä oot. Soitanko poliisin hakemaan. Heti pois sieltä. Kenen kans oot. Et anna kenenkään koskee suhun. Onks sulla joku hätä? *raivoomista*''.
"On totta että voit huijata kaikkia ihmisiä jonkin aikaa;
voit jopa huijata joitakin ihmisiä kaiken aikaa;
mutta et voi huijata kaikkia ihmisiä kaiken aikaa."

- Abraham Lincoln

junakohtaus

Meillä on viime aikoina ollut huonoja kokemuksia siitä, mitä tapahtuu kun alaikäisten kokemuksia aletaan tällä porukalla rääppiä. En tahdo toista tutkintapyyntöä riesoiksemme enkä jaksa istua teitä beibisittaamassa.

Ketju kiinni. Älkää enää avatko tenavien asioista, aikuisten huolissa on tarpeeksi puhuttavaa.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.