News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Kestääkö Timo Soini Persujen menestymisen?

Started by EL SID, 07.04.2009, 13:46:41

Previous topic - Next topic

conlib

Quote from: EL SID on 07.04.2009, 19:30:12
Quote from: Kristiina on 07.04.2009, 19:25:17
Mikä on Perussuomalaiset? Perussuomalaisten valovoimaisimmat tähdet ovat

Timo Soini, Veltto Virtanen ja Kike Elomaa.

Siinä on Perussuomalaiset. Ei kiitos...

teilläpäin. Meilläpäin ne ovat Vistbacka ja Saarakkala. Niitä kehtaa kannattaa.

Meilläpäin Terho, Wonterghem ja Virtanen. Sitäpaitsi El Sid kirjoitti avauksessaan ihan asiaa, katsoen asiaa enemmän kuin yhdestä näkökulmasta.

MW

Quote from: rontti4 on 14.05.2009, 21:12:10
Quote from: Ammadeus on 14.05.2009, 21:08:46
Epäilen myös ettei halliksella ole jakoa persuihin-11.
Vaikka olisikin ,pelkään pahoin että miehen juna meni jo.
Olisi pitänyt takoa kun rauta oli kuumaa,ja todella kuumaahan se oli
Mediat,ihmiset,kannattajat,viholliset kaikki huusivat Halla-ahoa
mutta ehkä mies väsyi?
Inhimillistähän se on,itse en olisi kestänyt murto osaakaan tuota media julkisuutta.

Kyllä se niin taitaa olla, että ei eduskuntavaaleissa enää tule odotetun kaltaista kannatusta HA:lle.

Ei varmaan, jos luukusta pudotetun markettia mainostavan läpyskän lukeminen täyttää vapaan kapasiteetin. Joillain on pidempi muisti. Toivottavasti JH-a jaksaa, paljon on jo kantanut.

EL SID

näkee, että porukoilla alkaa tunteet jäähtyä. Tuo alkupää oli yhtä sättimistä, kun annettiin tunteiden viedä liikaa, mutta loppupuolella käydään jo asiallista keskustelua.

en ole itse viitsinyt tuottaa tätä ketjua enää esille, koska katsoin, että se aika on jo ohi, mutta hyvä, että joku teki sen. Aihehan on taas ajankohtainen, sekä JM-Kn projektin, että Persujen puoluekokouksen vuoksi.

conlib

Quote from: Dark Serenity on 15.05.2009, 04:45:09
Ääni menee Sampolle, mutta perussuomalaisista puolueena en välitä enää pätkääkään.

Olen eu- ja maahanmuuttovastainen, mutta ennenkaikkea niljakkaiden petturien vastainen.

Kuten myös huomaamme että on eroavaisuuksia täällä olevien ihmisten välillä, itse olen lähinnä EU- ja maahanmuuttokriittinen kuin -vastainen.