News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Väittelyä salafistien kanssa

Started by vihapuhegeneraattori, 20.03.2012, 18:26:54

Previous topic - Next topic

vihapuhegeneraattori

Kukkahattuinen Fatima oli liian laiska tulemaan itse paikalle, joten pyysi välittämään terveiset. Salafisteillä on menossa ilmeisesti jokin rekry(käännytys)kampanja. Oli kysellyt että pääseekö heidän kanssaan väittelemään, mutta eivät kuulemma istu neuvonpitoon naisten kanssa. Muuten kyllä ilmaisivat halukkuutensa keskusteluun/väittelyyn.

Jos jotakuta kiinnostaa käydä keskustelua hiukan änkyrämpään islamistiosastoon kuuluvien kanssa niin niihin saa yhteyttä webisivujen kautta:
http://www.helsinginmuslimit.fi/

Huom: ei naisille (siis ihan aikusten oikeesti)

EOF
En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Emo

Siellä on keskustelupalstakin, mutta sille pitää olla rekisteröitynyt. Joku Hommalainen mies voisi rekisteröityä, ja antautua keskusteluun. Se voisi olla molemminpuolinen rikkaus.

(Klikkaa kohtaa "kysy" )

IDA

Quote from: Emo on 20.03.2012, 18:35:34

Siellä on keskustelupalstakin, mutta sille pitää olla rekisteröitynyt. Joku Hommalainen mies voisi rekisteröityä, ja antautua keskusteluun. Se voisi olla molemminpuolinen rikkaus.

(Klikkaa kohtaa "kysy" )

Ei minun ainakaan lukeakseni pitänyt rekisteröityä. Ehkä kolkuttavalle avataan ;) Siellä ei näyttänyt olevan vielä kuin pari kysymystä ja itselläni ei ole mitään kysyttävää, mutta lukemaan pystyi hyvin.
qui non est mecum adversum me est

Emo

IDA

Quote from: Emo on 20.03.2012, 18:58:25
Jos siellä on naissuodatin?

Voisiko muhamettilaisten tekniikka olla jo niin edistynyttä?
qui non est mecum adversum me est

vihapuhegeneraattori

No, viesti on kuitenkin ihan vakavissaan välitetty, eli siitä vain väittelemään. Itse en jaksa minkään uskonnon änkyräedustajan kanssa antautua väittelyyn, mulla on vähemmänkin tuskallista tekemistä, kuten juustoraastimella runkkaaminen.

En pidä PS:n laiskuudesta YLE ja raja-asioissa tällä hetkellä. EU-, Eduskunta- ja Kuntavaaleissa on turha odottaa mun ääntä.

Mutta Hallis on puolueen toilailuista huolimatta ollut uskollinen asialle. Siksi ääni on 5!

Fiftari

Eli harrastavat sukupuolisyrjintää  >:(
Ylivertaisuusvinouma on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvioi osaamistaan.

Emo

Quote from: Markku Stenholm on 20.03.2012, 19:08:41
Quote from: Emo on 20.03.2012, 18:58:25
Jos siellä on naissuodatin?

Voisiko muhamettilaisten tekniikka olla jo niin edistynyttä?

Ei tietenkään muhamettilaisten tekniikka voi olla niin kehittynyttä, olisihan tuo pitänyt itsekin tajuta!  :facepalm:

Naisena olen vain niin osaamaton ja tyhmä, etten osaa avata mitään muuta keskustelupalstaa kuin Hommaforumin  :-[

Lemmy

Tehdäänkö siellä jonkinlainen sukupuolielintarkistus? Rekkautuu fatima vaan PekkaPuupäänä ja antaa  mennä.
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

AjatusRikollinen

Jos joku luoja olisi, niin luojalle ateismin tulisi tuntua pienemmältä loukkaukselta kuin jokin (/mikään) uskonto.
Al Stubbido: "Tehdään tästä rasistinen maa". https://www.youtube.com/watch?v=hIYTHG9qxmc

AstaTTT

Quote from: AjatusRikollinen on 20.03.2012, 20:31:48
Jos joku luoja olisi, niin luojalle ateismin tulisi tuntua pienemmältä loukkaukselta kuin jokin (/mikään) uskonto.

Juu, minun luojani tykkää ateisteista, koska he uskaltavat ajatella!  ;D

Asiasta toiseen: minua ei yhtään kiinnosta väitellä salafistien kanssa. Väittely sinällään jo ehdottaa vastakkainasettelua ja minua ainoastaan kiinnostaa se, miten niinkin vanhakantainen ja autoritäärinen uskonto kuin islam sai nämä 2000-luvulla elävät ihmiset koukkuunsa.  :)

Emo

Quote from: AjatusRikollinen on 20.03.2012, 20:31:48

Itse asiassa näin juuri onkin.

Siinä R:llä alkavassa kirjassa muistaakseni itse J sanoo (lyhennykset ettei kukaan väitä että uskontokeskustelen  ;) ) että kunnon ateisti on vähemmän paha juttu kuin uskonnollinen haalea tyyppi. Ei toki näillä sanoin.

Ilmeisesti ateistin on helpompi tulla uskoon, kuin sellaisen, joka jo johonkin uskoon on tullut ja jonka pitäisi näinollen kieltää entinen uskonsa ja kääntää uskonsa suuntaa.