News:

Ihan vaan ystävällisenä vihjeenä väliaikaisia sähköposteja tai muuten keksittyjä osoitteita käyttäville rekisteröityneille, osoitteen pitäisi olla toimiva tai muuten ette saa koskaan tunnustanne auki.

Main Menu

Iisakki Kiemungin puolustus

Started by NuivaMikko, 14.05.2009, 08:06:44

Previous topic - Next topic

Miniluv

QuoteJollakin moderaattorilla oli mennyt kuset housuun, kun epäily uutisen paikkansapitävyydestä oli esitetty ja poliisi vapautti epäillyn.

Johtui minun toiminnastani. Laitoin ketjuun linkin rangaistustasogallupiin, mutta poistin sen muutamaa minuuttia myöhemmin.

Tai ainakin yritin, sillä koko ketju lensi roskiin sitä tarkoittamattani. Liekö maasäteilyn hetkellistä voimistumista
???

"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

Lemmy

Pitäisi kaikkien taiteen sääntöjen mukaan kieltää koko katoamisen olemassaolokaan.  ;D
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Uljanov

Quote from: Kettu on 12.06.2010, 14:33:24
Quote from: Uljanov on 12.06.2010, 14:25:38
Quote from: Miniluv on 12.06.2010, 14:14:48
Quoteitse oletan kyseessä olevan joku moderointi-vahinko ja uutinen palautetaan kun vahinko huomataan.

Roskista löytyi. Palautin, koska poistamisesta ei modepuolella ole edes keskusteltu.

Seuraavaksi jännitämme, tapahtuuko:

a) Kettu myöntää olleensa väärssä jomman kumman tai molempien väitteiden kohdalla
b) Kettu kiistää olleensa väärässä, ja perustelee miksi näin on
c) Kettu katoaa vähin äänin ruuskaistakseen uusin asein toisena päivänä

Mikäli parin äänekkäämmän foorumin Homma-kriitikon pohjalta voisi tehdä yleistyksiä, pelaisin vaihtoehtoa c. Toki toivon että pelaan väärin, tälle foorumille tekisi oikein hyvää jos meillä olisi oikeaan keskusteluun halukkaita kriittisiä ääniä.

Jollakin moderaattorilla oli mennyt kuset housuun, kun epäily uutisen paikkansapitävyydestä oli esitetty ja poliisi vapautti epäillyn.

Hesari ei sensuroi, vaan korjasi uutista sellaiseen muotoon, jossa voitiin olla varmoja tosiasioista. Nettisivuille laitetaan poliisitiedotteita ilman tarkistuksia ja sitten puhelinsoiton jälkeen selviää, ettei poliisi tiedäkään asiasta mitään 100%:lla varmuudella.

Ylemmälle väitteellesi ei tietenkään ole mitään muita todisteita kuin oma mielikuvituksesi, siksi en sitä voi todistaa vääräksikään. Joka tapauksessa uutinen on heti palautettu, joten tarkoitukselliset sensuroinnit ovat täyttä roskaa.

jaa, nyt saatiinkin jo tarkempi selostus. Joko voimme siis uskoa sinua, jolla ei ole mitään tietoa asiasta, vain perusteettomia väitteitä, tai Miniluvia joka tietää.

Alempaan väitteeseesi taas, mikäli Hesari ei pidä poliisin virallisia tiedotteita riittävän luotettavana lähteenä, niin mistähän lähteestä Hesari oli alun perin koko raiskaus-uutisen tehnyt? Ei, Hesari selvästikin pitää poliisia riittävän luotettavana lähteenä, koska oli uutisoinut epäillystä raiskauksesta, ja syy sensurointiin oli linjavalinta epäillyn maahanmuuttajataustan salaamisesta, mikäli se ei silminnäkijöiden tavoittamiseksi ole välttämätöntä. Linjaa noudattettiin jopa niin pitkälle, että myös kommenteissa estettiin poliisin lainaaminen ja annettiin virheellisten käistyksen muodostaneet jäädä virheelliseen käsitykseen. Rehellinen tiedonvälitys jäi siis toissijaiseksi muiden tavoitteiden alle.

Väite siitä, ettei kyseessä ole sensurointia, voi perustua tiedon puutteeseen, mutta tästä ei selvästikään kohdallasi ole kyse. Tällöin vaatii hyvin voimakasta aatteen paloa väittää, ettei tämä ole sensurointia, ja niin voimakasta aatetta minä en vaatimattomilla kirjoitustaidoillani pysty muuttamaan.

edit:

sinäänsä kiitos ja kunnia siitä, seisoit puheidesi takana, etkä vain tehnyt katoamistemppua. Kyllä minä tiedän hyvin, että tällä foorumilla on isojakin ylilyöntejä, ja syyllistyn niihin välillä itsekin. Ns. ulkopuolinen ääni voi toimia näiden välttämiseksi hyvänä havahduttajana, sehän on ihan yleisessä tiedossa, että ihminen voi usein olla omille virheilleen sokea.

Miniluv

Korkeamman tason kettuilua, sinä Lemmy et vaan tajuu ;D

Jos lopetettaisiin tähän tästä vahinkopoistosta. Uudet caustit tasatunnein, pysykää kanavalla :)
"If you're running in fear of your own voters, there is nothing America can do for you".  JD Vance

Eikö ryssä kuole netissä länkyttämällä? Vielä ehtii värväytyä!  https://ildu.com.ua/

qwerty

Quote from: Kettu
Hesari ei sensuroi, Homma sensuroi.

Kiitos allekirjoituksesta!
Sori modet sisällittömästä vastauksesta :(
"The oldest fraud is the belief that the political left is the party of the poor and the downtrodden": Thomas Sowell

Karkka

Onks toi kiemunki ihan oikee hahmo?

Sami Aario

Quote from: Karkka on 12.06.2010, 22:50:42

Kaiken saatavilla olevan tiedon valossa Iisakki "Kiemura-Vilunki" Kiemunki on ihan oikea kunnallispoliitikko eikä Homman^^^ propagandatarkoituksiin luoma karikatyyri. Valitettavasti.

Hermo

Ei. Se on satuhahmo Ilmari Kortonki-sarjasta. Kirjoittanut Tant Meteoriitti. Teoksessa kourallinen kusipäitä seikkailee Suomalaisella verorahalla ja saa aikaan melkein sisällissodan. Kupletin juoni on alistaa tupauunot paskaduuneihin paskapalkalla, mutta siinä käy lopulta ns. lenkkeilijän perseraiskaus. Ilmari Kortonki kaivelee käpyä perseestään tultuaan raiskatuksi vastaanottokeskuksen kesäjuhlissa . Toisaalta se on oma vika, kun muistuttaa parikymppistä tyttöä, eikä juokse tarpeeksi lujaa, kompastui omiin ketjuihinsa... Teos huipentuu siihen, kun Ilmari Kortonki vetää itsensä hiuksista kanaaliin ja nielaisee simpukan. Kuolinkamppailu on hidas ja kärsimystä riittää ihan liikaa luettavaksi. Tällaista paskaa ei koe edes Lammilla. Älkää lukeko.

Maahanmuuttokriitikoiden kriittikko "Kreikkamaksaakyllätakaisin"Qatainen luonnehti tätä teosta "fantastiseksi", joten siitä voitte päätellä teoksen tason. Täyttä soopaa koko paska.

BastardoGrande

[img]http://img840.imageshack.us/img840/6147/manifestikannattaja.png[/img]

"Vähemmistöjen suosiminen on enemmistön syrjintää"

Minä en vihaa mustia, vaan toivon että he elävät onnellisesti omissa maissaan. -Tandefelt-

http://velkakello.fi/

Aldaron

"Barbaren väljer vapen, du välja må som han,
när vilddjur öppnar gapen, ingen tanke tala kan"
- Pär Lagerkvist

"Men ändå kunde jag inte avstå från att söka mig till det omtöcknade förståndets gemenskap."
- Henrik Tikkanen

ajuha

On koomista ensiksi kuuluttaa, että haluaa elää "vaarallisesti" ja sitten jälkeenpäin valittaa, että siitä "vaarallisesta" elämästä kärsii muutkin kuin itse. Ihan kuin se ei olisi itsestäänselvyys.

iisakki on säälittävä ukko, joka odottaa, että fasistihommalainen antaa loimeen, tai nykäisee sirmakkaan, eli kakkoseen.

iisakki yrittänee tehdä itsestään jonkinlaista maahanmuuttomartyyriä, mentaliteetilla "minua on taas...", on toisaalta hyvä, että iisakki on todennut; jos raiskatun tytön omaiset haluavat myötätuntoa, niin heidän pitää vain pyytää sitä.

toivottavasti tiemme, minun ja iisakin  eivät ikinä kohtaa.

Hermo

Quote from: ajuha on 13.06.2010, 00:27:09
On koomista ensiksi kuuluttaa, että haluaa elää "vaarallisesti" ja sitten jälkeenpäin valittaa, että siitä "vaarallisesta" elämästä kärsii muutkin kuin itse. Ihan kuin se ei olisi itsestäänselvyys.

iisakki on säälittävä ukko,

Anteeksi mutta miten luulen sinun tarkoittavan, että pissis? Lukeeko tuossa väärin?

ajuha

Quote from: Kami on 11.06.2010, 17:11:12
Quote from: Sami Aario on 11.06.2010, 16:58:08
Quote from: Kami on 11.06.2010, 16:53:12
Tuo kyllä menee jo aika vitusti yli, että puolitoistavuotiasta lasta ja läheisiä uhkaillaan.

Niinhän se menee, ja saattaa osittain selittää Iisakin asennevamman.

Mutta ei se hänestä mitään pyhimystä tee.

Ei, minä kyllä uskon siihen vanhaan pohjoismaiseen sananlaskuun, että se ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Sanoistakin voi joutua vastuuseen, teoista oikein toimivassa maailmassa joka kerta. Jos tosiaan kokee, että on jotain menetettävää, on hyväksi käyttää sanoja vasta sitten, kun on miettinyt ne läpi ja skenaariot, joita saattaa seurata. Suhtautua niihin kuin tekoihin, varsinkin jos ne sivuavat jotakin tekoa.

kirjoitukseni alkuosa, oli lainaus jäsen kamin, aiemmasta ketjussa ollesta ansiokkaasta kirjoituksesta, koskien iisakki "suomi on paha" kiemunkia.

ehkä iisakki on demareiden, urpilaisen pikku hymistelyn kautta voimaa saava sosdempissis; on kokoa?, älyä, ja paikka hämeenlinnassa?

http://www.vastavalo.fi/vankila-hameenlinna-naisvankila-85438.html

Hermo

Quote from: ajuha on 13.06.2010, 01:17:21
kirjoitukseni alkuosa, oli lainaus jäsen kamin, aiemmasta ketjussa ollesta ansiokkaasta kirjoituksesta, koskien iisakki "suomi on paha" kiemunkia.

ehkä iisakki on demareiden, urpilaisen pikku hymistelyn kautta voimaa saava sosdempissis; on kokoa?, älyä, ja paikka hämeenlinnassa?

No nyt minäkin ymmärrän! Tämähän on Urpilaisen pirullinen juoni uhrata taas yksi naiivi pitkätukka politiikan alttarille. Kyllä nyt vituttais olla Iisakkina. Äänimäärä ei riitä enää edes pieruvastaavan paikkaan sikakerhossa.

ikuturso

Tuommoinenkin kirjoitus tuli vastaan Kiemungilta:
http://iisakki.blogit.hameensanomat.fi/2009/02/18/kuka-raiskaa-ja-keta/

En viitsisi enää ko. herraan palata, mutta kun homma ja hallis mainittu:
Naiset ovat vaarassa makuuhuoneissaan ja homma, halla-aho ja natsit rinnastettu kommenttiosiossa - tosin koko ajan lievenevällä kertoimella.

QuoteTulin vaan miettineeksi, kun olen tässä viime aikoina lukenut vähän liikaa Homma-forumia ja Halla-ahoa. On tullut sellainen olo, että jos joku manipuloi tai tulkitsee tilastoja omia tarkoitusperiään varten, se on just se porukka.

QuoteKommentoin sitä halla-aholaisten, mamukriitikkojen ja muiden natsien mielellään levittämää hysteriaa

QuoteNs. halla-aholaiset ja mamukriitikot, natseista puhumattakaan,

QuoteJa natsilla tarkoitan siis Natsia hakaristeineen, hanhenmarsseineen ja meinkampfeineen, halla-aholaisilla ja mamukriitikoilla taas toista asiaa. Jälkimmäiset ovat toki kultivoituneempaa porukkaa, ja pitävät pääosin tarkasti huolen siitä, että pukevat sanansa yhteiskuntakelpoiseen muotoon.

-i-
Kun joku lausuu sanat, "tässä ei ole mitään laitonta", on asia ilmeisesti moraalitonta. - J.Sakari Hankamäki -
Maailmassa on tällä hetkellä virhe, joka toivottavasti joskus korjaantuu. - Jussi Halla-aho -
Mihin maailma menisi, jos kaikki ne asiat olisivat kiellettyjä, joista joku pahoittaa mielensä? -Elina Bonelius-

Frank Grimes

QuoteTulin vaan miettineeksi, kun olen tässä viime aikoina lukenut vähän liikaa Homma-forumia ja Halla-ahoa. On tullut sellainen olo, että jos joku manipuloi tai tulkitsee tilastoja omia tarkoitusperiään varten, se on just se porukka.

Jossain muualla sen vian on oltava, Iisakki can do no wrong.

Veli Karimies

Tuo on tuo sama huuhaa juttu, jonka mukaan päivittäin Suomessa raiskattaisiin 20-30 naista ja yritettäisiin raiskata semmoiset 100 naista vielä lisäksi.

"Tutkimuksen" "tuloksethan" ovat ihan hatusta vedettyjä ja perustuvat vain jonkun naistutkimuslaitoksen "asiantuntijan" märkiin päiväuniin.

metsämies

QuoteJa natsilla tarkoitan siis Natsia hakaristeineen, hanhenmarsseineen ja meinkampfeineen, halla-aholaisilla ja mamukriitikoilla taas toista asiaa. Jälkimmäiset ovat toki kultivoituneempaa porukkaa, ja pitävät pääosin tarkasti huolen siitä, että pukevat sanansa yhteiskuntakelpoiseen muotoon.

Nämä ihan oikeat ©Natsit hakaristeineen ovat muuten nettikeskustelussa jääneet vähän taka-alalle, missään vähänkään vakavemmassa maahanmuuttokeskustelussa heitä ei kyllä ole näkynyt.

desperaato

Quote from: metsämies on 15.06.2010, 17:02:39

Nämä ihan oikeat ©Natsit hakaristeineen ovat muuten nettikeskustelussa jääneet vähän taka-alalle, missään vähänkään vakavemmassa maahanmuuttokeskustelussa heitä ei kyllä ole näkynyt.

Taisteluni-foorumi on melko hiljaisen oloinen. Liekö viel´ toimissa?
http://www.phpbbplanet.com/unserkampf/
Siellä niitä natseja on (jos on).

Nyymi

Jos pohtisin sellaista hypoteettista ajatusta, että olisi ollut perin oikeudenmukaista jos Kiemungin tytär, vaimo tai äiti (tai vaikka kaikki kolme) olisi joutunut raiskatuksi täysin sivullisen tytön sijaan, voisiko moisesta saada peräti syytteen?

Muuten olen sitä mieltä että Iisakin maailmankuvassa akselina ovat ilmeisesti ns. akselivaltiot.
Ennen muslimeja piti suojella betoniporsailta. Nyt betoniporsailla suojellaan muslimeilta.
Mitä eroa on Jammulla ja Muhammedilla? - Toinen on profeetta ja toinen on alue.
"Toisista kulttuureista tulevat tutustuvat prinsessoihimme. Tähän myös heillä on oikeus." - Rikoskomisario Jari Kiiskinen

Karkka

Quote from: Sami Aario on 12.06.2010, 23:14:40

Kaiken saatavilla olevan tiedon valossa Iisakki "Kiemura-Vilunki" Kiemunki on ihan oikea kunnallispoliitikko eikä Homman^^^ propagandatarkoituksiin luoma karikatyyri. Valitettavasti.

Kai se on uskottava sitten  :-\

Mutta vakavasti sanottuna tuota miestä on vaikea ottaa vakavasti. Mistä natseista se jatkuvasti jauhaa? En ole IKINÄ elämässäni nähnyt natsia. Siitoin kumppaneineen kai menee sellaisista, mutta heitäkin olen päässyt seuraamaan vain kuvaruudun välityksellä.

EDIT. Onko joku joskus nähnyt natsin? Haluaisin ihan vilpittömästi kuulla.

L. Brander

Quote from: Karkka on 22.06.2010, 21:09:23
Mutta vakavasti sanottuna tuota miestä on vaikea ottaa vakavasti. Mistä natseista se jatkuvasti jauhaa? En ole IKINÄ elämässäni nähnyt natsia. Siitoin kumppaneineen kai menee sellaisista, mutta heitäkin olen päässyt seuraamaan vain kuvaruudun välityksellä.

Jokaisessa peilissä.

LB
Dystooppinen salamasota

mmm

Quote from: Sami Aario on 12.06.2010, 23:14:40

Kai se on uskottava sitten  :-\

90 luvun alkupuoliskolla pari sieg hail heppua tuli vastaan helsingin kalliossa. Huutelivat kadun eri puolilta toisilleen käsi pystyssä. Sen koommin ei ole näkynyt.

edit: tai taisi se olla ehkä niinkin myöhään kuin 95-98. ei oikein pysy enää laskuissa minä vuonna on mitäkin tapahtunut.
Eläköön Suomi ja Åland ja Sulo ja
brr..brr..brr...bruttokansantulo.

Hippo

Olen puhunut Siitoimen kanssa puhelimessa. Hän soitti minulle töihin erehdyksessä tavoitellessaan erästä sukulaistaan. Oli muuten pokassa pitelemistä kun mies esitteli itsensä langan toisessa päässä 'valtakunnanjohtaja Siitoimeksi'.

Karkka

Quote from: Hippo on 22.06.2010, 21:30:22

Olen puhunut Siitoimen kanssa puhelimessa. Hän soitti minulle töihin erehdyksessä tavoitellessaan erästä sukulaistaan. Oli muuten pokassa pitelemistä kun mies esitteli itsensä langan toisessa päässä 'valtakunnanjohtaja Siitoimeksi'.

Huumorimiehiä  ;D

Runner

Onko tämä vitsi?

Hippo

Quote from: Runner on 23.06.2010, 13:04:43

Onko tämä vitsi?

Ei ole vitsi vaan tositapaus. Älä siis turhaa yritä hekotella.

Lemmy

Mitäköhän pahaa se mies oli edellisessä elämässään tehnyt, että oli jälleensyntynyt Kiemungiksi?
- Emmekä enää euroakaan lähetä näihin etelän hulivilimaihin. Tässä on laki ja profeetat. Timo Soini YLE 01.06.2011

Retroministeri

Quote from: Lemmy on 05.07.2010, 09:02:33
Mitäköhän pahaa se mies oli edellisessä elämässään tehnyt, että oli jälleensyntynyt Kiemungiksi?

Jälleen syntynyt Kiemungiksi  :roll:

Roope

QuoteHämeestä Iisakki Kiemunki nousi varasijalle ja vaarallisen lähelle ek-paikkaa. 22 ääntä enemmän, niin Jouko Skinnarin sijasta Hämeestä olisi neljäntenä demarina mennyt Iisakki läpi.
2011-04-17: Eduskuntavaalien seurantaketju

Hämeenlinnassa mielenkiintoinen kuvio. Filatov on epäpätevä, mutta sopiva kaupunginjohtajaksi. Eiköhän Hämeenlinnassakin tehdä "Biaudet't" tarvittaessa vaikka kaupungin hallintosäännön muutoksella.

QuoteTarja Filatov kaupunginjohtajaksi, Iisakki Kiemunki eduskuntaan?

Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten useista eri lähteistä saamien tietojen mukaan Hämeenlinnan kaupunginjohtaja ratkaistaisiin sisäisin siirroin. Viimeiset yksityiskohdat ovat edelleen avoinna. Neuvottelut kaupunginjohtajan virasta ja luottamushenkilöpaikkojen jatkuvat viikonvaihteessa.

Kaupunkiuutisten saamien tietojen mukaan peruslähtökohtana on, että kaupunginjohtajaksi valittaisiin nykyinen kansanedustaja Tarja Filatov (sd.). Valinta edellyttää poliittista kokonaiskauppaa Kokoomuksen kanssa.

Filatovin valinnasta seuraisi automaattisesti se, että nykyinen kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Iisakki Kiemunki (sd.) nousee eduskuntaan nykyisen varajäsenen paikaltaan.

Suurimmat suunnitelman "ongelmat" ovat tässä vaiheessa Filatovin koulutuspohja ja Kokoomukselle "jaettava hyvitys".

Kaupunginjohtajalta on pääsääntöisesti vaadittu akateemista loppututkintoa, mutta Filatovilla opinnot ovat edelleen kesken; ylioppilas, Työväen akatemian yhteiskuntatieteiden linja 1983, yhteiskuntatieteiden ylioppilas (Tampereen yliopisto).

Vastaavasti Filatovilla on lähes loppumaton lista erilaisista työtehtävistä ja luottamustoimista; kahteen otteeseen työministerinä, useampaan otteeseen eduskunnan puhemiehistön jäsen ja eri valiokuntien ja hallintoneuvostojen sekä luottamushenkilöorganisaatioiden jäsenyyksiä. Kansanedustajana Filatov on toiminut vuodesta 1995.

Hankkeen puolustajat vetoavatkin juuri Filatovin kokemukseen sekä vankkaan paikallistuntemukseen hänen valintansa puolesta.

Kaupungin hallintosäännön muutoksella akateeminen loppututkinto voitaisiin korvata esimerkiksi "muutoin hankittu pätevyys".

[...]
Hämeen Sanomat 15.12.2012
Mediaseuranta - Maahanmuuttoaiheiset uutiset, tiedotteet ja tutkimukset