News:

Mikäli foorumi ei jostain syystä vastaa, paras paikka löytää ajantasaista tietoa on Facebookin Hommasivu,
https://www.facebook.com/Hommaforum/
Sivun lukeminen on mahdollista myös ilman FB-tiliä.

Main Menu

Äänestys: Koska Suomeen tulee nuiva hallitus?

Started by tommi, 13.05.2009, 17:59:39

Previous topic - Next topic

Koska Suomeen tulee nuiva hallitus?

2011
2015
2019
Kanada

tommi

Koska Suomeen tulee nuiva hallitus. Äänestäkää!   :)
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

http://sverigedemokraterna.se/

P

Quote from: tommi on 13.05.2009, 17:59:39
Koska Suomeen tulee nuiva hallitus. Äänestäkää!   :)

Onko nuivasti shariaa toteuttava hallitus - nuiva hallitus? :o
Kestää parikymmentä vuotta ennen kuin suomalainen lapsi alkaa kuluttamisen sijasta tuottaa yhteiskunnalle jotain. Pakolaisen kohdalla kyse on luultavasti parista vuodesta. Siksi pidän puheita pakolaisten aiheuttamista kansantaloudellisista rasitteista melko kohtuuttomina.
- J. Suurpää, HS 21.4.1991

Esa N.

Minä haluan ja vaadin suomeen nuivan eduskunnan & hjallituksen jo 2011!  ;D
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

June

Quote from: Esa N. on 13.05.2009, 19:38:36
Minä haluan ja vaadin suomeen nuivan eduskunnan & hjallituksen jo 2011;D

Taitaa silti mennä kanadan puolelle :D
Kannattaa uskoa hyvällä, tulijat eivät lopu vastaanottamalla ! JH-a, Narinkkatori 10.10.2015

Esa N.

Quote from: June on 13.05.2009, 19:51:50

Jep.. aina saa vaatia ja haluta  ;D
There's too many men, too many people making too many problems..

Jos Suomi nähdään maana, josta saa turvapaikan tai on helppo oleskella, se voidaan nähdä vetovoimatekijänä. - Astrid Thors 25.02.2009

mikanter

Valistakaa minua tyhmää, ja kertokaa, mitä merkitsee "Kanada" tässä yhteydessä. ???
"La Constitution de 1795, tout comme ses aînées, est faite pour l'homme. Or, il n'y a point d'homme dans le monde. J'ai vu, dans ma vie, des Francois, des Italiens, des Russes, etc. [--] mais quant à l'homme, je déclare ne l'avoir rencontré de ma vie." - Joseph de Maistre -

Tinden

QuoteValistakaa minua tyhmää, ja kertokaa, mitä merkitsee "Kanada" tässä yhteydessä.

Mitä! Sitä siis ei ole katseltu Kummelia.

No taisi tuo Kanada olla aina yksi vaihtoehto Musavisassa. 

Vetinari

Vastaus kysymykseen kuuluu: sitten kun se on jo liian myöhäistä ja kaikki on levinnyt käsiin.
"Rasismi on laajaa ja syvää. Siitä puhutaan paljon, mutta puuskittain. Uusi rasismirintama on lähestymässä viikonloppuna Pohjois-Karjalan suunnalta."
- Miniluv

Tommi Korhonen

Ja sanovat että Kanadassa on hyvä maahanmuuttopolitiikka... Tiedä sitten onko enää tuossa vaiheessa. Vitsi perustuu tietty Kummeliin, ja tarkoittaa puutaheinää, mutta tässä visassa sillä voi olla mielenkiintoisia asiayhteyksiä.
Quote from: Ant. on 25.06.2015, 06:17:22Kerrassaan toivoton tilanne. Kaikki muut eduskuntapuolueet kannattavat suomalaisvastaista politiikkaa. Perussuomalaiset ovat ohjelmatasolla hyvä, mutta sillä on lampaan rohkeus.

Motor City Contexti

Quote from: Kafir Sikakoira on 13.05.2009, 20:09:24
Quote from: Esa N. on 13.05.2009, 19:54:00

Niin, saahan sitä haluta, mutta ei se mitään merkitse. Terveisin: kansanedustaja/ministeri.

Se hallitus tulee Suomeen 2011 ja sen perustaa Mäki-ketälä paskat housuihin seisauttavan vaalivoiton jälkeen. Mäki -ketälä itse alkaa pääministeriksi onko hän tarpeeksi nuiva?

Ammadeus

tommi

Quote from: Heywood on 14.05.2009, 18:22:12
Quote from: Kafir Sikakoira on 13.05.2009, 20:09:24
Quote from: Esa N. on 13.05.2009, 19:54:00

Niin, saahan sitä haluta, mutta ei se mitään merkitse. Terveisin: kansanedustaja/ministeri.

Se hallitus tulee Suomeen 2011 ja sen perustaa Mäki-ketälä paskat housuihin seisauttavan vaalivoiton jälkeen. Mäki -ketälä itse alkaa pääministeriksi onko hän tarpeeksi nuiva?

Oikeasti Mäki-Ketelä on NWO:n juoni huijata nuivien äänet.
"We shall defend our island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender."  -Winston Churchill

Toni H.

QuoteEnnemmin helevetti jäätyy.......

Se on jo jäätynyt, kerran euroviisuvoittokin tuli kolme vuotta sitten. No, on täällä nuiva hallitus ehkä jo silloin kun Suomi on voittanut futiksen maailmanmestaruuden.

Ammadeus

Quote from: Toni H. on 14.05.2009, 22:53:31
QuoteEnnemmin helevetti jäätyy.......

Se on jo jäätynyt, kerran euroviisuvoittokin tuli kolme vuotta sitten. No, on täällä nuiva hallitus ehkä jo silloin kun Suomi on voittanut futiksen maailmanmestaruuden.

Ratkaisevan maalin ampuu Stanislav Shepelev Holokolo Molokolon syötöstä.

conlib

Jos ei Euroopassa aleta oikeasti tekemään asioille jotain niin silloin Kanada on hyvä vaihtoehto. :)

Tunkki

Quote from: conlib on 14.05.2009, 23:15:37
Jos ei Euroopassa aleta oikeasti tekemään asioille jotain niin silloin Kanada on hyvä vaihtoehto. :)

Eikai niillä ole mitään atlanninrapakon yli projisoitavaa voimaa vai olenko taas tosikko ;D

Ei edes atoomi-aseita!

conlib

Quote from: Tunkki on 14.05.2009, 23:24:01
Quote from: conlib on 14.05.2009, 23:15:37

Eikai niillä ole mitään atlanninrapakon yli projisoitavaa voimaa vai olenko taas tosikko ;D

Ei edes atoomi-aseita!

Jaa kellä, allahin nimeen vannovilla fundeilla vai niitä vastustavilla? :D Ainakin molemmissa leirissä on niitä atoomiaseita(?).  :roll:

tommi

Quote from: mikanter on 14.05.2009, 15:01:43
Valistakaa minua tyhmää, ja kertokaa, mitä merkitsee "Kanada" tässä yhteydessä. ???

Nyt on kyllä ihan pakko tunnustaa, että minäkin olen tyhmä enkä tajua mitä se tarkoittaa tässä tilanteessa. Olen vain nähnyt sen muutamassa jutussa, joten oli ihan pakko baitata  ;D

Ammadeus