News:

Mikäli olet unohtanut salasanasi eikä rekisteröinnissä käytetty sähköposti toimi tai haluat vaihtaa sähköpostisi toimivaksi, ota yhteyttä sähköpostilla tai facebookin kautta.

Main Menu

2012-02-22 IL:Tanssikoulun karmiva salaisuus

Started by jopparai, 22.02.2012, 15:06:47

Previous topic - Next topic

AuggieWren

Quote from: Blanc73 on 24.02.2012, 10:10:21
Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 09:53:27
sillä Salsa Pasion -casessa on kyse kakaroista, joista aikuisella on aina velvollisuus pitää huolta.

Kaikki uhrit eivät ole alaikäisiä...

Sanotaan sitten ensisijaisesti kyse kakaroista. Ja voihan "aikuistenkin" kohdalla kyse olla siitä, että rikossarjan alkaessa ovat olleet alaikäisiä ja homma on jatkunut sen jälkeenkin, kun ovat täyttäneet 18?
Kaikki ongelmat johtuvat rasismista ja kantaväestön asenteista.

Ruckafella

Quote from: fincum on 24.02.2012, 08:12:33
Paperihesarin juttu kuvassa.

Quote from:  HS 24.02.2016Lähentely ei kuulu tanssitunnille
... Adunais Perez oli Kuubassa showtanssija, eikä hänellä ole muodollista opettajakoulutusta. Kun hän aloitti Suomessa opettamisen, työnantajat kertoivat, että esimerkiksi suukottelu ja fyysinen kontakti eivät ole Suomessa tapana.
"Kulttuuritörmäyksiä voi sattua, mutta on selvää, että tanssitunti on tanssitunti eikä muuta", Perez sanoo.
...
Poliisin mukaan miesten toiminta on päässyt jatkumaan, koska asian ympärillä on vallinnut jonkinlainen vaikenemisen tapa.
"Näistä asioista puhuminen on ollut vaikeaa, ja nuorilla tytöillä se on vielä vaikeampaa. On itsesyytöksiä ja häpeää. Ei ole kehdattu todeta, että minulle kävi näin"
Hesarissa aiheeseen ovat sanottavansa sanoneet:

Anne-Mari Nyman, salsaaja?
Marjut Mäkinen, salsaaja?
Marika Silverio, kilpailevan firman toimari
Raili Laine, Tanssikoulujen liiton puheenjohtaja
Eeva Anttila, tanssipedagogiikan professori!!

Tämä vain vahvistaa asenteellisia ennakkoluulojani siitä, että Suomi-salsan ja -rumban primäärinen funktio on saattaa yhteen suomalaisia naisia etelämaalaisten opettajien kanssa. Tai opettajien serkkupoikien.

Quote from: Toinen salsaajaEnnemminkin on ollut niin, että miesopettajat ovat olleet erityisen varovaisia ja etäisiä.
Kaikki naiset eivät tietenkään voi onnistua pariutumaan, ei kuubalaisia riitä kaikille.

Malla

Quote from: Ruckafella on 24.02.2012, 10:24:26
Quote from: fincum on 24.02.2012, 08:12:33
Paperihesarin juttu kuvassa.

Quote from:  HS 24.02.2016Lähentely ei kuulu tanssitunnille
... Adunais Perez oli Kuubassa showtanssija, eikä hänellä ole muodollista opettajakoulutusta. Kun hän aloitti Suomessa opettamisen, työnantajat kertoivat, että esimerkiksi suukottelu ja fyysinen kontakti eivät ole Suomessa tapana.
"Kulttuuritörmäyksiä voi sattua, mutta on selvää, että tanssitunti on tanssitunti eikä muuta", Perez sanoo.
...
Poliisin mukaan miesten toiminta on päässyt jatkumaan, koska asian ympärillä on vallinnut jonkinlainen vaikenemisen tapa.
"Näistä asioista puhuminen on ollut vaikeaa, ja nuorilla tytöillä se on vielä vaikeampaa. On itsesyytöksiä ja häpeää. Ei ole kehdattu todeta, että minulle kävi näin"
Hesarissa aiheeseen ovat sanottavansa sanoneet:

Anne-Mari Nyman, salsaaja?
Marjut Mäkinen, salsaaja?
Marika Silverio, kilpailevan firman toimari
Raili Laine, Tanssikoulujen liiton puheenjohtaja
Eeva Anttila, tanssipedagogiikan professori!!

Tämä vain vahvistaa asenteellisia ennakkoluulojani siitä, että Suomi-salsan ja -rumban primäärinen funktio on saattaa yhteen suomalaisia naisia etelämaalaisten opettajien kanssa. Tai opettajien serkkupoikien.

Paperihesari on hieman aikaansa edellä :)
Syy siihen, että kommentoijat ovat naisia, on aika yksinkertainen: valtaosa Suomessa toimivista tanssiopeista on naisia. Jopa salsan opettajista.

kekkeruusi

Minua jotenkin häiritsee tämä valtamedian hiljaisuus tästä jutusta. Näitä jätkiä syytetään useista raiskauksista ja alaikäisten hyväksikäytöistä, pahoinpitelyistä ym. ja nyt kun vilkaisin vähän nettisivustoja niin aiheesta ollaan aivan hiljaa. Isompaa meteliä pidettiin mm. tämän yhden tollon naamakirja-onelinerista kuin tästä asiasta. Toistakymmentä rikoksen uhriksi joutunutta ei ole niin mainitsemisen arvoista kuin naapurimaan nukkekuninkaallisen perheen uusimman jäsenen nimen arvailu.

On aika vahva tunne siitä, että jos tekijät olisivat olleet syntyperäisiä paikallisia niin asia olisi pääuutinen seuraavat kolme viikkoa ja kommentoimaan haettaisiin kaiken maailman dosentteja ulkomaita myöten. Ilmeisesti ei sovi median valitsemaan linjaan mamuista uutisoida heidän rikoksistaan.

Saatanan saatana. >:(

E: Hyysäri ei netissä mainitse asiasta halaistua sanaa. Onpa yllättävää.

AuggieWren

^ US puheenvuorossakin on tästä aiheesta hiiren hiljaista. Tuskin kyseessä mikään mediasalaliitto on, tällaisesta vain ei voi julkisesti sanoa minkäänlaista painavaa mielipidettä (neutraalia paheksuntaa lukuun ottamatta) saamatta joltain taholta kuorma-autollista sitä ihteään niskaansa.

Blanc73

Quote from: kekkeruusi on 24.02.2012, 10:46:31
Minua jotenkin häiritsee tämä valtamedian hiljaisuus tästä jutusta. Näitä jätkiä syytetään useista raiskauksista ja alaikäisten hyväksikäytöistä, pahoinpitelyistä ym. ja nyt kun vilkaisin vähän nettisivustoja niin aiheesta ollaan aivan hiljaa. Isompaa meteliä pidettiin mm. tämän yhden tollon naamakirja-onelinerista kuin tästä asiasta. Toistakymmentä rikoksen uhriksi joutunutta ei ole niin mainitsemisen arvoista kuin naapurimaan nukkekuninkaallisen perheen uusimman jäsenen nimen arvailu.

On aika vahva tunne siitä, että jos tekijät olisivat olleet syntyperäisiä paikallisia niin asia olisi pääuutinen seuraavat kolme viikkoa ja kommentoimaan haettaisiin kaiken maailman dosentteja ulkomaita myöten. Ilmeisesti ei sovi median valitsemaan linjaan mamuista uutisoida heidän rikoksistaan.

Saatanan saatana. >:(

E: Hyysäri ei netissä mainitse asiasta halaistua sanaa. Onpa yllättävää.

Tutkimukset ovat kesken ja yhteydenottoja uusilta uhreilta on varmaankin tullut lisää. Menee tovi ennen kuin tuomioita ja tarkempia yksityiskohtia kuuluu. Syytökset ovat sen verran vakavia että kakkua tulee, määrä on oikeuistuimen käsissä.

Murha.info-sivuilla asiaa kommentoi ahkerasti eräs Mitzy-nimimerkki, kertoo kuuluvansa salsayhteisön sisäpiiriin. Hänen jutuistaan saa sen kuvan että latinotanssipiireissä meininki on aika limaista: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12441
Nimimerkki Mitzy syyllistää törkeästi uhreja ja yrittää puolustella manoloja parhaansa mukaan. Lukekaa jos haluatte verenpaineenne kohoamaan...
Pari helmeä niistä Mitzyn kommenteista:

Quotehttp://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12441&start=30
Totta, Ainakin Kuubassa (Joka siis EI liity tähän asiaan mitenkään) on esim.ihan normaalia,että opettajat panevat oppilaitaan

Quotehttp://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12441&start=45
En missään tapauksessa vähättele tapausta, ja varmasti nyt rikosilmoitukseen asti yltäneet ovat kaikki sen rikoksen tunnusmerkistöt täyttänyt ja ylipäätä,ei kaks- kolmikymppisten kundien ees kuulu käydä panemassa 15v:tä.. Mutta myös olen varma,että noissa kahdessakymmenessä on joukossa niitä jotka ovat itse haluneet lähteä kundien matkaan, monikin.. mutta se ei toki oikeuta aikuista laittamaan aivoja narikkaan ja lähtemään siihen peliin.
Ei,en ole kenenkään miehistä tyttöystävä,hoito tai muutakaan. Tiedän vain hyvinkin vahvasti omakohtaisesti kokemuksesta mitä latinopiireissä tapahtuu ja mitä siellä touhutaan,en kyllä Tampereen päästä. Kaikki kuulostaa vaan niin tutulta,mutta näissä on sitten jotenkin päädytty raiskaustilanteeseen? Ainakin lehden mukaan Julion ensimmäinen raiskaus oli jo 2010 jolloin hän on vasta saapunut tänne,en voi käsittää miten tilanne edes voi päästä siihen pisteeseen..
En ole myöskään Roynetin vaimo,vaikka näitä spekuja oioinkin.

Monessakohan tamperelaisperheessä edelleenkin pata porisee kuumana, kun puhutaan vaimon/tyttöystävän/tyttären salsaharrastuksista?
"Somaleissa on korkeasti koulutettuja runsaasti mm. koneinsinöörejä, Soile Syrjäläinen on huomannut. Heidän todistuksensa on vain jäänyt Somaliaan, hän toteaa."

Erikoislääkäri ja terapeutti Pirkko Brusila: "Muslimeilla seksuaalisuuden käsite on kantasuomalaisia laajempi."

Lasse

Eipä tuolla epätodellisuudessakaan näppikset rapise, kun tästä ketjusta otetaan kuvakaappauksia, hompanssien kiihottaessa itseään lempiteemallaan. Hiljaista on.
NOVUS ORDO HOMMARUM

Lasse

Quote from: Blanc73 on 24.02.2012, 10:58:14
Totta, Ainakin Kuubassa (Joka siis EI liity tähän asiaan mitenkään) on esim.ihan normaalia,että opettajat panevat oppilaitaan

En missään tapauksessa vähättele tapausta, ja varmasti nyt rikosilmoitukseen asti yltäneet ovat kaikki sen rikoksen tunnusmerkistöt täyttänyt ja ylipäätä,ei kaks- kolmikymppisten kundien ees kuulu käydä panemassa 15v:tä..

Monessakohan tamperelaisperheessä edelleenkin pata porisee kun puhutaan vaimon/tyttöystävän/tyttären salsaharrastuksisat?

Mitzylläkin meni ohi, että opettajalla ikäraja kulkee täysi-ikäisyydessä, ei kuudessatoista. Ja rikoksen vanheneminen alaikäisen uhrin täyttäessä 28 vuotta. Noita juttuja voi tulla vielä todella paljon...
NOVUS ORDO HOMMARUM

kekkeruusi

Tutkimukset ovat kesken ja yhteydenottoja uusilta uhreilta on varmaankin tullut lisää. Menee tovi ennen kuin tuomioita ja tarkempia yksityiskohtia kuuluu. Syytökset ovat sen verran vakavia että kakkua tulee, määrä on oikeuistuimen käsissä.
Ei se ennenkään ole mitään estänyt. Väitän, että jos kyseessä olisi ollut suomalaisia tekijöitä, niin media ainakin vouhottaisi kuinka (suomalaiset) miehet ovat sellaisia ja tällaisia, kuinka paljon lasten hyväksikäyttöä esiintyy harrastuspiireissä, joku päätohtori (nainen) kertoisi kuinka tällainen tilanne syntyy, kuka on syyssä ja kuinka se vaikuttaa nuoren psyykeeseen jne. Sitten pari kommenttia sopivilta julkkistuohtujilta ja surullinen esimerkkitarina, kuinka Milja (nimi muutettu) joutui kokemaan hyväksikäyttöä irstaan lihavan kaljun kansantanhuvalmentajansa toimesta ja kuinka se on vaikeuttanut hänen elämäänsä ja ihmissuhteitaan. Milja ei enää voi luottaa miehiin ja hän pelkää liikkua pimeän aikaan jne.

Ja nyt? Ei mitään. Timo kutsui Ollia Bobrikoviksi, se oli suurempi asia kuin tanssikoulun teinityttöjen gang-bangays.

Professori

Eiköhän median ja ainakin blogosfäärin hiljaisuus selity lähinnä sillä, ettei asiasta juuri ole faktatietoa. Ainakin itse olen jättänyt aiheesta kirjoittamatta juuri siitä syystä. Ja siitä, että ihminen on Suomessa syytön, kunnes toisin on todistettu.
Niin kauan kuin yhteiskunnassa on todellinen sananvapaus se ei voi olla läpeensä mätä. Sen sijaan jokaisesta läpeensä mädästä yhteiskunnasta puuttuu todellinen sananvapaus.
Lisää ajatuksia: http://professorinajatuksia.blogspot.com/

Tykkimies Pönni

Quote from: Professori on 24.02.2012, 11:08:15
Eiköhän median ja ainakin blogosfäärin hiljaisuus selity lähinnä sillä, ettei asiasta juuri ole faktatietoa. Ainakin itse olen jättänyt aiheesta kirjoittamatta juuri siitä syystä. Ja siitä, että ihminen on Suomessa syytön, kunnes toisin on todistettu.

Ei ole faktojen puute ennenkään niitä hiljentänyt.

Lasse

(korostus minun)

No tuolla perusteella Bodominjärven murhistakaan et sitten keskustelisi?
NOVUS ORDO HOMMARUM

junakohtaus

Mulla on itselläni sellainen teoria, että tähän nyt vain on totuttu. Se alkaa kaikkien mielestä kuulua normaaliin maailman menoon, että erilaiset vahvistukset heiluttelevat kullejaan milloin missäkin vailla holttia ja tolkkua. Melko brutaalia sanoa näin, mutta tältä se täältä katsoen näyttää.
Now you can jump, Pallero. Ota kääretorttua.

Aeon

Quote from: junakohtaus on 24.02.2012, 11:17:12
Mulla on itselläni sellainen teoria, että tähän nyt vain on totuttu. Se alkaa kaikkien mielestä kuulua normaaliin maailman menoon, että erilaiset vahvistukset heiluttelevat kullejaan milloin missäkin vailla holttia ja tolkkua. Melko brutaalia sanoa näin, mutta tältä se täältä katsoen näyttää.

Piru vie, tiivistit kyllä hyvin. Samantapaisia ajatuksia olen pyöritellyt, kun olen lukenut uutisointia milloin brasialaisten futisjunnujen touhuista limudiskoissa ja muista vastaavista. Se tosiaan "kuuluu asiaan", kun kyseessä on värinä.

Katsotaan miten paha äbäläwäbälä nousee, kun kunnialliset salsakoulut menettävät asiakkaitaan tämän Tampereen tapauksen takia. Ruvetaanko syyttämään mediaa siitä, että on uutisoitu liian yleistävästi.
Hommalla junttaamista vuodesta 2009 lähtien

Siili

Onkohan aina noin?

http://hommaforum.org/index.php/topic,67906.msg939242.html#msg939242

Joker

Quote from: junakohtaus on 24.02.2012, 11:17:12

Eikä tästä pitäisi tulla jo bannia?

Ja kaikille lantionvatkaaja-lattaripelleille terveiset Hämähäkkimies-elokuvaa mukaillen:
"With great power kulli, comes great responsibility"

Varsinkin silloin kun olet opettajan asemassa 15-vuotiaisiin epävarmoihin pikkutyttöihin nähden.
Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

Joker

Tanssikoulun sivuille on ilmestynyt ilmoitus uudesta miehille suunnatusta, paljon toivotusta kurssista:

QuoteMen's styling tunti sunnuntaina 18.3.

Sunnuntaina 18.3. tanssikoululla pidetään paljon toivottu 1,5 tunnin mittainen miehille suunnattu tunti:

Roynetin Men's styling-tunnilla keskitytään erilaisiin miesten tyylittelyihin, joita voit hyödyntää paritanssissa ja joiden avulla tuot varmuutta omaan vartalon liikehdintään.

Tämän kurssin jälkeen hurmaat tanssilattialla parin kuin parin uusilla liikkeilläsi!

Ilmoittaudu mukaan osoitteeseen [email protected]

Tunti on sunnuntaina 18.3. klo 14:00-15:30

Hinta: 15€

En sano mitään.
Shaving primate Fahad Firas - Pelastakaa sotalapsi Fahad Firas

AuggieWren

Murha.info-sivuilla asiaa kommentoi ahkerasti eräs Mitzy-nimimerkki, kertoo kuuluvansa salsayhteisön sisäpiiriin. Hänen jutuistaan saa sen kuvan että latinotanssipiireissä meininki on aika limaista: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=20&t=12441
Nimimerkki Mitzy syyllistää törkeästi uhreja ja yrittää puolustella manoloja parhaansa mukaan. Lukekaa jos haluatte verenpaineenne kohoamaan...

Tässä hiljaa itsekseni olen miettinyt sitä, että tuollaisten tapahtumien salassapysyminen näin kauan edellyttää, että suurin osa täysi-ikäisestä porukasta jakaa Mitzyn asenteen ... toivottavasti olen väärässä.

Kyborg

Quote from: normi on 24.02.2012, 09:35:37
Muistetaan, että oikeuden edessä syyttömiä  :o kunnes tuomio tulee.  ;)

Jonka jälkeen myös juridisesti syyttömiä.
"Samaan aikaan kun maamme koulutetuimmille ihmisille ei ole töitä, joku älypää pitää rasismina sitä, ettei niitä löydy afrikkalaisille koneinsinööreille, jotka ovat hukanneet paperinsa ja lukutaitonsa."

- Nim. Professori

Maatiaisjuntitar

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 11:38:21

Tässä hiljaa itsekseni olen miettinyt sitä, että tuollaisten tapahtumien salassapysyminen näin kauan edellyttää, että suurin osa täysi-ikäisestä porukasta jakaa Mitzyn asenteen ... toivottavasti olen väärässä.

Pahoin pelkään, ettet ole väärässä...
Jotenkin tuntuu, että täysi-ikäiset kokevat nämä alaikäiset kilpailijoikseen, eivätkä kykene lainkaan ajattelemaan mikä tilanne oikeasti on, eivätkä suojelemaan näitä alaikäisiä.

junakohtaus

Itsekin olen miettinyt, että jutun ilmeisesti katsotaan kuuluvan normaaliin menoon.

Eikä siinä mitään jos kyse olisi aikuisista ja jos ketään ei raiskattaisi. Silloinhan tässä voisi vain kateellisena ihmetellä kun kundit ovat saaneet settinsä loistavaa asentoon.

Siihen kuitenkin on perustavan hyvät syyt että lakiin on kirjattu suojaikärajat ja että raiskaaminen on kriminalisoitu.

AuggieWren

Ja mikäs tässä asiassa olikaan tärkeintä  :facepalm: :facepalm: :facepalm:

QuotePirkanmaan poliisi: Pirkanmaalla tutkittavana oleva epäilty seksirikossarja aiheuttaa ylilyöntejä
24.02.2012

Tutkittavana olevaan seksirikosasiaan liittyen Pirkanmaan poliisi pyytää mediaa tarkkailemaan sivuillaan käytävää yleisökeskustelua ja reagoimaan siellä mahdollisesti esiintyviin ylilyönteihin, rasismi- sekä vihapuheisiin välittömästi.

Samalla poliisi vetoaa yleisöön, että kaikki pidättäytyvät kohtuuttomista mielenilmauksista ja jopa rikostunnusmerkistön täyttävistä kirjoituksista sosiaalisessa mediassa taikka muuten. Poliisi toivoo, että suomalaisille tunnusomaisesta laillisuusperiaatteen tinkimättömästä noudattamisesta pidettäisiin kiinni ja ketään ei kohdella syyllisenä ennen kuin oikeus on aikanaan asian ratkaissut.

Kirjoitusten ja mielenilmausten mahdollisesti aiheuttamat rikosilmoitukset, niiden kirjaaminen ja tutkiminen tulevat hidastamaan ja haittaamaan pääasian tutkintaa. Tänään on kirjattu yksi asiassa ulkopuoliseen kohdistunut laiton uhkaus.

Nyt taidetaan olla jo siinä ja siinä, onko tämä poliisin kannanotto/vetoomus kaikilta osin virkavelvollisuuksien noudattamista. Poliisihan tuossa suoraan käskee medioita perkaamaan kaikki rasismi- ja vihapuheet keskustelupalstoiltaan. Siis ei pelkästään rikostunnusmerkistön täyttäviä viestejä.

kekkeruusi

^Tämä on niin pahkasikaa, että tuntuu ihan epätodelliselta. Tämähän se tärkeintä tässä oli, että se ei vaan lisää ennakkoluuloja mamuja kohtaan.

"Samalla poliisi vetoaa yleisöön, että kaikki pidättäytyvät kohtuuttomista mielenilmauksista"
Vähän niin kuin Oulun muslimitkin?

Siili

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 12:18:58
Ja mikäs tässä asiassa olikaan tärkeintä  :facepalm: :facepalm: :facepalm:

QuotePirkanmaan poliisi: Pirkanmaalla tutkittavana oleva epäilty seksirikossarja aiheuttaa ylilyöntejä
24.02.2012

Tutkittavana olevaan seksirikosasiaan liittyen Pirkanmaan poliisi pyytää mediaa tarkkailemaan sivuillaan käytävää yleisökeskustelua ja reagoimaan siellä mahdollisesti esiintyviin ylilyönteihin, rasismi- sekä vihapuheisiin välittömästi.

Samalla poliisi vetoaa yleisöön, että kaikki pidättäytyvät kohtuuttomista mielenilmauksista ja jopa rikostunnusmerkistön täyttävistä kirjoituksista sosiaalisessa mediassa taikka muuten. Poliisi toivoo, että suomalaisille tunnusomaisesta laillisuusperiaatteen tinkimättömästä noudattamisesta pidettäisiin kiinni ja ketään ei kohdella syyllisenä ennen kuin oikeus on aikanaan asian ratkaissut.

Kirjoitusten ja mielenilmausten mahdollisesti aiheuttamat rikosilmoitukset, niiden kirjaaminen ja tutkiminen tulevat hidastamaan ja haittaamaan pääasian tutkintaa. Tänään on kirjattu yksi asiassa ulkopuoliseen kohdistunut laiton uhkaus.

Nyt taidetaan olla jo siinä ja siinä, onko tämä poliisin kannanotto/vetoomus kaikilta osin virkavelvollisuuksien noudattamista. Poliisihan tuossa suoraan käskee medioita perkaamaan kaikki rasismi- ja vihapuheet keskustelupalstoiltaan. Siis ei pelkästään rikostunnusmerkistön täyttäviä viestejä.

Boldasin yllä keskeiset verbit.  Ei minulle tule niistä mieleen käskeminen.

L. Brander

QuoteKirjoitusten ja mielenilmausten mahdollisesti aiheuttamat rikosilmoitukset, niiden kirjaaminen ja tutkiminen tulevat hidastamaan ja haittaamaan pääasian tutkintaa. Tänään on kirjattu yksi asiassa ulkopuoliseen kohdistunut laiton uhkaus.

Älkää kirjoittako epäillyistä raiskaajista tai emme tutki asiaa normaaliteholla! Hyvä p***alakit! Tehkää pyyteetöntä työtä veromaksajien hyväksi. :facepalm:

Poliisityötä sen kummemmin tuntematta on pakko kysyä, miten Savukoskella kirjoitettu naamakirjapäivitys voi haitata Tampereella suoritettavien törkeiden lapsiin kohdistuneiden seksirikosten tutkintaa?

Kunnioitus poliisia kohtaan on NOLLA!
Dystooppinen salamasota

AuggieWren

Quote from: Siili on 24.02.2012, 12:25:10Boldasin yllä keskeiset verbit.  Ei minulle tule niistä mieleen käskeminen.

Pyytää ... välittömästi,
vetoaa yleisöön, että kaikki pidättäytyvät
toivoo, että epäiltyjä pidetään syyttöminä

... taikka muutoin:

QuoteKirjoitusten ja mielenilmausten mahdollisesti aiheuttamat rikosilmoitukset, niiden kirjaaminen ja tutkiminen tulevat hidastamaan ja haittaamaan pääasian tutkintaa. Tänään on kirjattu yksi asiassa ulkopuoliseen kohdistunut laiton uhkaus.

Kokonaisuudessaan tuosta muodostuu kyllä se kuva, että "Turvat tukkoon tai tulee runtua"

junakohtaus

Komppi Ulkopuoliselle. Pikkupimut tykkäävät keimailla ja se on hyvä niin, mutta kakarat vehdatkoot keskenään ja aikuisen homma on tietää mitä tekee.

Siili

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 12:33:14
Quote from: Siili on 24.02.2012, 12:25:10Boldasin yllä keskeiset verbit.  Ei minulle tule niistä mieleen käskeminen.

Pyytää ... välittömästi,
vetoaa yleisöön, että kaikki pidättäytyvät
toivoo, että epäiltyjä pidetään syyttöminä

... taikka muutoin:

Kokonaisuudessaan tuosta muodostuu kyllä se kuva, että "Turvat tukkoon tai tulee runtua"

Kelle tulee, kelle ei.  Poliisi kertoo, mitä seurauksia heidän työlleen voi olla siitä, että julkisuudessa esitetään liian kärjekkäitä kommentteja.  Ei siinä mielestäni uhata ketään kirjoittajaa millään henkilökohtaisilla seuraamuksilla.

Lasse

Quote from: AuggieWren on 24.02.2012, 12:18:58
Poliisi toivoo, että suomalaisille tunnusomaisesta laillisuusperiaatteen tinkimättömästä noudattamisesta pidettäisiin kiinni ja ketään ei kohdella syyllisenä ennen kuin oikeus on aikanaan asian ratkaissut.
(korostukset minun)

Pari pointtia:

1. Polliisi on rasisti, kun väittää suomalaisille jonkun käyttäytymisen olevan tunnusomaista. Onko latinotanssinopettajille teinityttöjen raiskailu sitten tunnusomaista?

2. Syyttömyysolettama liittyy kyllä epäiltyjen oikeuksiin oikeusprosessissa. En minä voi kohdella yksityisenä ihmisenä laillisesti latinoitakaan erilailla, pidän heitä syyllisinä tai en. Kun tuomittu rikollinen kävelee kadulla, ei minulla ole tuon syyllisyyden johdosta mitään erivapauksia häntä kohtaan. Vihjaako poliisi, että syyllisiksi tuomittujen rikollisten kurmoottaminen olisi tunnusomaista suomalaisille, ja tästä syystä tuota syyttömyysolettamaa on nyt syytä korostaa?
NOVUS ORDO HOMMARUM

Malla

Quote from: Ulkopuolinen on 24.02.2012, 12:33:00
Vähän kuin tuo ei edes haluaisi tajuta, että nuorten tyttöjen seksuaaliseen ja sosiaaliseen kypsymiseen kuuluu usein sellainen vaihe, jossa testataan sitä omaa viehätysvoimaa miehiin. Siinä vaiheessa aikuisen miehen ainoa lain, moraalin ja itsetunnon kannalta oikea teko on se, että ei lytätä tyttöä ja tämän itsetuntoa mutta otetaan itse silti askel tai pari taaksepäin sekä sosiaalisessa että seksuaalisessa mielessä.

Komppi. Tämän tietävät ja hallitsevat (nätisti) myös useimmat eri kouluissa toimivat miesopettajat.