News:

Jos haluat tukea Homma ry:n toimintaa, voit liittyä kannatusjäseneksi maksamalla 30 euroa tilille FI4958001320216863

Main Menu

Kantelu oikeuskanslerille: tasa-arvoyksikössä vain naisia

Started by Kuosto, 13.02.2012, 17:53:23

Previous topic - Next topic

Bwana

Quote from: Tuomas3 on 16.02.2012, 11:26:36
...

+1 tälle. Itse olen siitä kummallinen miesopettajanplanttu että menin ja valitsin rahakkaamman koulutuslinjan sijaan tämän. Joskus on kaduttanut, yleensä ei. Siinä oli vähän sekin takana, että jos olisin halunnut pelkkää rahaa niin olisin ottanut aikanaan faijan busineksen haltuun ja löisin varmaan tälläkin hetkellä Nasua lattiaan jossain vammaishuoltolain perusteella tehtävässä kylppäriremontissa.

OKL:ssä oli koko jännä vertailla meidän vuosikurssin yhdeksän jätkän ja 43:n neitosen työhistorioita. Toisella porukalla sitä oli ja toisella...
Nkosi sikelel' Afrika.

ekto

Eikös joku hakenut hiljattain duunia jostain naisten liitosta, mutta hommaan haettiin vain naisia. Kävi käräjillä ja hävis.

foobar

Quote from: Oami on 15.02.2012, 17:04:09
Quote from: kmruuska on 15.02.2012, 12:56:25
No tottahan tuo on. Minusta naiset eivät ole automaattisesti kykenemättömiä objektiivisuuteen ja neutraaliuteen ja virkatehtävien suorittamiseen annettujen ohjeiden ja lainsäädännön mukaan.

Tiätkös, olen periaatteessa samaa mieltä. Minua sieppaa se että tässä touhussa on kahdet eri säännöt. Kaikkiin mahdollisiin kuntien lautakuntiin kyllä on kiintiöt sukupuolen mukaan siitä huolimatta, että kumman tahansa sukupuolen edustajat olisivat yksinäänkin aian tarpeeksi päteviä ja objektiivisia ja neutraaleja hoitamaan ko. lautakuntien tehtävät.

Se tässä nyt siis keljuttaa, että se elin, joka enemmän tai vähemmän on vastuussa kaikesta tästä hullutuksesta, on itse jokin poikkeus tästä säännöstä.

Pitäähän edes jonkin olla orjallisen kiintiöiden diktatuurin yläpuolella. Siis siksi kun kiintiöillä tulee huonoja päätöksiä. Sata prosenttia telaketjufeministejä onneksi ei ole kiintiö.
"Voi sen sanoa, paitsi ettei oikein voi, koska sillä antaa samalla avoimen valtakirjan EU:ssa tapahtuvalle mielivallalle."
- ApuaHommmaan siitä, voiko sanoa Venäjän tekevän Ukrainassa siviilien kidutusmurhia ja voiko ne tuomita.